Er VGD stengt permanent..?

Låst
Queenie

Re: Er VGD stengt permanent..?

Legg inn av Queenie »

Gideg skrev: tir nov 29, 2022 6:29 pm
Branneren skrev: tir nov 29, 2022 6:21 pm
Gideg skrev: tir nov 29, 2022 12:03 pm

Kjekt å se deg her, flott at du fant veien. :)
Takk for det Gideg!! Kjekt å se noen kjente her!! Trist med undergangen til VGD, men sånn gikk det. Forumet var bra det, stort sett.
De ødela forumet, da gikk det rett vest.

Flere fra vgd her, flere holder til i Weekend forumet, i OT Tråd 4.
Du får ta deg en tur inn der.
Det som skjer der er ikke akkurat noe som tiltrekker nye brukere..

Brukeravatar
Gideg
Innlegg: 424

Legg inn av Gideg »

Queenie skrev: tir nov 29, 2022 7:21 pm
Gideg skrev: tir nov 29, 2022 6:29 pm
Branneren skrev: tir nov 29, 2022 6:21 pm

Takk for det Gideg!! Kjekt å se noen kjente her!! Trist med undergangen til VGD, men sånn gikk det. Forumet var bra det, stort sett.
De ødela forumet, da gikk det rett vest.

Flere fra vgd her, flere holder til i Weekend forumet, i OT Tråd 4.
Du får ta deg en tur inn der.
Det som skjer der er ikke akkurat noe som tiltrekker nye brukere..
Nei ikke alt, sant det.

Queenie

Legg inn av Queenie »

Knaberaps skrev: tir nov 29, 2022 6:17 pm
Trminator skrev: tir nov 29, 2022 6:07 pm Siden det er Sandnesposten som skal intervjue, syns jeg 4play bør nevne den fine debatten som titt og stadig foregår i Vikingtråden. Først og fremst får vi kanskje noen flere overløpere tilbake fra Sandnes Ulf, i tillegg hadde det vært greit å høre hva Sandnesere syns om iPad i tilknytning til fotballkamper.
Bare ikke FD reduseres til at folk tror det utelukkende er fotball som diskuteres. Det ville vært synd, leit og nitrist.
Chatting, hallotråder og bare fotball/sport - det hjelper ikke hvor mange innlegg det blir om det bare er søppel, ift søppel tenker jeg hovedsaklig på weekendforum ol). Debatter fenger

Jhinx

Legg inn av Jhinx »

Vgd stenger ned for godt på fredag.
Redaktør Brenne svarte faktisk på min svært kritiske og direkte kritikk mot han. Helt ærlig tror jeg han er enig i kritikken, men nekter bare å innrømme det.
Nå skal jeg bare sørge i en uke, så migrerer jeg permanent hit :)

Luna_mendax

Legg inn av Luna_mendax »

Cabal skrev: tir nov 29, 2022 4:16 pm Nemmen, skal vgd skrus av? Kjipern for alle de som bruker det.

Husker spesielt hvor moro det var med Premotus (mener jeg han kalte seg) sin tråd/innlegg om rullett.
Var det denne? :lol:
https://vgd.no/t/Tipping-Odds-Spill-og- ... a-roulette

lsklars

Legg inn av lsklars »

Utrolig imponerende å se hvordan dere navigerer dere frem i vgd. Bruker dere kompasset?

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9974

Legg inn av Korgutt »

lsklars skrev: tir nov 29, 2022 7:33 pm Utrolig imponerende å se hvordan dere navigerer dere frem i vgd. Bruker dere kompasset?
Det mangler kart. Og navigering med kompass uten kart er dødfødt.

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Denne https://vgd.no/t/Fotball-Norsk/1836762/ ... est&page=1 burde også spares for fremtidige generasjoner

Florø har blitt besøkt av mange som har lest denne tråden

LANISTA

Legg inn av LANISTA »

Syttenhundretallet skrev: tor jul 22, 2021 11:35 am
newsflash skrev: tor jul 22, 2021 11:25 am Det har faktisk blitt lagt ut en oppdatering på VGD i dag, så er nok ikke permanent stengt. Ennå.

Har fortsatt ikke troen på det nye opplegget, det virker fremdeles som at de går for en reditt-lookalike :/

Redigert: Ser faktisk ut som at det er åpnet igjen...

Ja, se der ja. Interessant..
Er du også interessert i historie? Hvilket århundre liker du best?

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Har han her funnet veien hit? Hvis ikke kan kanskje noen hjelpe ham.

"Har vært med en god stund, men etter omleggingen er det bare tidvis. Jeg måtte endre E-mail adressen min og da klarte dere å utelukke min gamle bruker KHWS selv om jeg tok direkte kontakt. Måtte faktisk bruke min gamle E-mail adresse for å komme inn på forumet igjen. Da selvfølgelig med nytt brukernavn KAHEWASC. Får håpe dere kommer opp med noe bedre enn det siste dere gjorde noe jeg betviler.
Det tok rimelig lang tid før dere ville innse at omleggingen var en fiasko. Jeg lurer fremdeles på hvorfor, men kanskje grunnen er politisk og hensikten var å fjerne ubehagelige innlegg som kunne ha innvirkning i negativ retning iht. VGs syn på saker og ting. Foreløpig takk for meg i påvente av bedre alternativer." (Svar på Brennes innlegg)

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Korgutt skrev: tir nov 29, 2022 7:39 pm Det mangler kart. Og navigering med kompass uten kart er dødfødt.
Ikke hvis vi bruker det moralske kompasset...

trønderen

Legg inn av trønderen »

TrondLFC skrev: tir nov 29, 2022 7:14 pm Noen som husket Mancitypower eller hva det var ?
Var det ikke han som mente at City hadde maksimalt uflaks hele tiden?

TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

trønderen skrev: tir nov 29, 2022 8:52 pm
TrondLFC skrev: tir nov 29, 2022 7:14 pm Noen som husket Mancitypower eller hva det var ?
Var det ikke han som mente at City hadde maksimalt uflaks hele tiden?
Jo pluss at innleggene var veldig usammenhengende. Kan godt hende at han bare drev gjøn, men det var litt av noen innlegg ja.

lsklars

Legg inn av lsklars »

Savner Riise_Best

Cabal

Legg inn av Cabal »

Luna_mendax skrev: tir nov 29, 2022 7:31 pm
Cabal skrev: tir nov 29, 2022 4:16 pm Nemmen, skal vgd skrus av? Kjipern for alle de som bruker det.

Husker spesielt hvor moro det var med Premotus (mener jeg han kalte seg) sin tråd/innlegg om rullett.
Var det denne? :lol:
https://vgd.no/t/Tipping-Odds-Spill-og- ... a-roulette
Haha, ja 😀

SirJames

Legg inn av SirJames »


Brukeravatar
JODDEMM
Innlegg: 2073

Legg inn av JODDEMM »

Er vel nå ved midnatt VGD stenger: bør kanskje postes et innlegg/svar eller startes en ny tråd/svar/samtale (eller hva det heter) like før teppefall om at FD er det som gjelder heretter 😁


Husker ellers en god historie i en odds-tråd om en som hadde satset noen tusen på 12 kamper på langoddsen i lavere divisjoner iløpet av en helg- hvor det ene resultatet etter det andre gikk hans vei- helt til et desidert bånnlag som hadde tapt stort gjennom hele sesongen plutselig bestemte seg for å vinne totalt overraskende over avdelingens topplag- og dermed kr.0 i "gevinst"

Skulle gjerne lest det innlegget igjen 😊

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

JODDEMM skrev: tir nov 29, 2022 10:13 pm Er vel nå ved midnatt VGD stenger: bør kanskje postes et innlegg/svar eller startes en ny tråd/svar/samtale (eller hva det heter) like før teppefall om at FD er det som gjelder heretter 😁


Husker ellers en god historie i en odds-tråd om en som hadde satset noen tusen på 12 kamper på langoddsen i lavere divisjoner iløpet av en helg- hvor det ene resultatet etter det andre gikk hans vei- helt til et desidert bånnlag som hadde tapt stort gjennom hele sesongen plutselig bestemte seg for å vinne totalt overraskende over avdelingens topplag- og dermed kr.0 i "gevinst"

Skulle gjerne lest det innlegget igjen 😊
Du må i alle fall ta vare på hoppidiotens oddstips her i FD, har aldri sett på maken til smeller

Brukeravatar
lok1
Innlegg: 1882
Sted: Republikken

Legg inn av lok1 »

Tråden om roulette minner meg om Galiatmyras 1500 kroners sløseri for å få et Aalesund-mål til å bli årets mål

Luna_mendax

Legg inn av Luna_mendax »

JODDEMM skrev: tir nov 29, 2022 10:13 pm Er vel nå ved midnatt VGD stenger: bør kanskje postes et innlegg/svar eller startes en ny tråd/svar/samtale (eller hva det heter) like før teppefall om at FD er det som gjelder heretter 😁

I følge Nostalgikern er det visst ikke mulig å starte nye tråder, men man kan skrive i eksisterende. Så lenge det varer.
https://vgd.no/t/Milj%C3%B8-og-Klima/20 ... dersmaalet

Queenie

Legg inn av Queenie »

Å snu i tide og innrømme at man har tatt feil eller gjort noe galt krever både karakter og integritet. Brenne og co har vist at de mangler alt dette, RIP vgd (som dog har vært hjernedød i 18 mnd, nå trekkes pluggen for godt).

Brukeravatar
newsflash
Innlegg: 8141

Legg inn av newsflash »

JODDEMM skrev: tir nov 29, 2022 10:13 pm Er vel nå ved midnatt VGD stenger: bør kanskje postes et innlegg/svar eller startes en ny tråd/svar/samtale (eller hva det heter) like før teppefall om at FD er det som gjelder heretter 😁
Ja her bør noen som fremdeles har tilgang kjenne sin besøkelsetid :)

Det siste innlegget som startes på VGD bør definitivt inneholde en link hit.

Queenie

Legg inn av Queenie »

Og en ekstra shoutout til Fanteguri, vgds soleklart beste inventar.

Brukeravatar
tomi
Innlegg: 1153

Legg inn av tomi »

I VGD-RIP-tråden på VGD så står det at det er 35 svar, men jeg teller bare 24. Har de slettet en tredjedel av alle svarene, uten at svar-telleren er blitt justert, eller ser dere flere svar enn meg?

Brukeravatar
Rainmaker
Innlegg: 3443

Legg inn av Rainmaker »

tomi skrev: tir nov 29, 2022 10:39 pm I VGD-RIP-tråden på VGD så står det at det er 35 svar, men jeg teller bare 24. Har de slettet en tredjedel av alle svarene, uten at svar-telleren er blitt justert, eller ser dere flere svar enn meg?
Noen ligger nok som "svar på et svar", inkludert mitt.
Du ser under innlegget om der står "X svar" der X er antallet var. Klikk på den "knappen" og de dukker opp. Så genialt.... :lol: :lol:

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

tomi skrev: tir nov 29, 2022 10:39 pm I VGD-RIP-tråden på VGD så står det at det er 35 svar, men jeg teller bare 24. Har de slettet en tredjedel av alle svarene, uten at svar-telleren er blitt justert, eller ser dere flere svar enn meg?
Teller du med svarene på innleggene? Da kommer jeg opp i 35.

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

newsflash skrev: tir nov 29, 2022 10:23 pm
JODDEMM skrev: tir nov 29, 2022 10:13 pm Er vel nå ved midnatt VGD stenger: bør kanskje postes et innlegg/svar eller startes en ny tråd/svar/samtale (eller hva det heter) like før teppefall om at FD er det som gjelder heretter 😁
Ja her bør noen som fremdeles har tilgang kjenne sin besøkelsetid :)

Det siste innlegget som startes på VGD bør definitivt inneholde en link hit.
Opprett bruker med Fridiskusjon _no
Gikk ikke å poste noen innlegg

Brukeravatar
tomi
Innlegg: 1153

Legg inn av tomi »

Rainmaker skrev: tir nov 29, 2022 10:43 pmNoen ligger nok som "svar på et svar", inkludert mitt.
Du ser under innlegget om der står "X svar" der X er antallet var. Klikk på den "knappen" og de dukker opp. Så genialt.... :lol: :lol:
missChance skrev: tir nov 29, 2022 10:44 pmTeller du med svarene på innleggene? Da kommer jeg opp i 35.
Herregud...

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

tomi skrev: tir nov 29, 2022 10:47 pm
Rainmaker skrev: tir nov 29, 2022 10:43 pmNoen ligger nok som "svar på et svar", inkludert mitt.
Du ser under innlegget om der står "X svar" der X er antallet var. Klikk på den "knappen" og de dukker opp. Så genialt.... :lol: :lol:
missChance skrev: tir nov 29, 2022 10:44 pmTeller du med svarene på innleggene? Da kommer jeg opp i 35.
Herregud...
😂

Queenie

Legg inn av Queenie »


Låst

Gå tilbake til «Aktuelt»