Strømsgodset

Svar
stc887
Innlegg: 3684

Re: Strømsgodset

Legg inn av stc887 »

Ross skrev: tir jan 24, 2023 11:55 pm
stc887 skrev: tir jan 24, 2023 10:32 pm Hvem er de samme som raserte klubben? Meg bekjent er vi på tredje daglige leder etter "raseringen", styret long gone, trenerteam borte, spillere borte og kun Flo igjen.

Hverken RuneM, MJN, Doktor Knudsen eller Roy Inge og andre som ikke har ansvar rundt det som har skjedd kan vi skylde på.

Jeg er uenig i at Flo forsatte etter HP saken men det er ikke der problemene startet. Det kom lenge før og det har vært særdeles begrenset handlingsrom for klubben og jeg er glad Flo ble om alternativet var å finne en blodfersk sportssjef som skulle inn i den shitstormen i en klubb uten penger og gjeld. Uten jeg veit så mistenker jeg de prøvde å finne erstatter for Flo men økonomisk var det bedre med Flo enn alternativene.
Om vi glemmer DP så er Flo topp1 problem i denne klubben og har vært det svært lenge.
Elendig oversikt over markedet i obos, PN, Sverige og Danmark. Alt baserer seg på agenter og kontakter.
Alt står til stryk sesong etter sesong. At han ikke er fjernet er en skam!
Helt enig i at Flo ikke er superdyktig på oversikt men du svarte ikke på hvem de er. Er det kun Flo din agg retter seg mot?

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

I andre nyheter. Loti Celina trener med 3050 og storebror avbrutt lånet med sin tyrkiske klubb for å gå på nytt utlånt til *trommevirvel* Stoke.

Kjedelige greier for Celina familien med urtriste 3050 og Stoke som fotballdestinasjoner.

Forsetter han i dette tempoet er han vel tilbake i Drammen om 2-3 år. Synd utviklingen gikk i så feil retning etter utlån til Twente eller hva det var i Nederland.

Superteale

Legg inn av Superteale »

Jeg har dessverre lite tro på at spillerstallen, spiller for spiller, har nok kvalitet til å holde oss unna nedrykksstriden. Eller at vi har midler til å skaffe oss spiller som alene løfter laget vesentlig.
Men jeg har et håp om at Isnes klarer å skape et lag og en guts, der laget som helhet er bedre enn summen av den enkelte spiller.......

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Superteale skrev: ons jan 25, 2023 10:38 am Jeg har dessverre lite tro på at spillerstallen, spiller for spiller, har nok kvalitet til å holde oss unna nedrykksstriden. Eller at vi har midler til å skaffe oss spiller som alene løfter laget vesentlig.
Men jeg har et håp om at Isnes klarer å skape et lag og en guts, der laget som helhet er bedre enn summen av den enkelte spiller.......
Hva legger du i nedrykksstriden?
Personlig er jeg usikker på mange andre lag også jeg.
Tromsø solgt 3 nøkkelspillere og mistet Nordås som var viktig på høsten når de var gode i fjor
Kamma uten Kurucay og Skjærvik pluss hele sesongen med Eriksen og uten nyopprykket entusiasmen.
Stabæk uimponerende i Obos i fjor. Ser tynt ut mtp kvalitet og er 10 mill short pga Bohinen overgang til Russisk klubb som ikke får lov å betale for seg selv om de vil. Jakter i bosmanspiller marked sier Bjarmann.
Aafk med kjip LAN fotball og murring i jugendbyen pga vel LAN fotball det er sovemedisin. En av de eldste troppene og mistet Koomson, Bolkan, Haugen fra i fjor selv om ikke alle var s r hele sesongen var det nøkkelspillere i det lille offensive de hadde.
Sandefjord er ingenting. Fløyt på Ofkir som er borte nå og henter haug av svensker fra lavere divisjoner.
Sarpsborg er min dark horse til å kåle det til. Har ikke spiss. Har ikke stoppere. Backer som er bedre offensivt enn defensivt og mistet Heintz.
Så er vi selvfølgelig i denne gruppa men trur Stabæk, Kamma, TIL og Sandefjord innehar de tre nederste plassene i en eller annen rekkefølge. Ser for meg 8-12 plass avhengig av hva klubbene gjør på overganger og flyt men trur vi blir mindre porøse under Isnes og er unna det verste nedrykksstriden selv om plasseringen ikke nødvendigvis blir mye bedre enn før så ser jeg for meg vi plukker mer jevnt med poeng å ikke har en god halvdel for så skru av eller skippertak på høsten for å redde stumpene etter vi ikke møter opp fra start.

Early days å spå men legger huet på blokka.

Brukeravatar
Trakksjekk
Innlegg: 274
Sted: Somewhere in Time

Legg inn av Trakksjekk »

Jeg slenger meg på Flo ut-toget. Eller Flout. For det er Flout, det han holder på med.

Neida. Joda.
Meh-nert her og. Det virker som om vi bygger Obos-stall. Desto mer kreves av trener.

Roedgata

Legg inn av Roedgata »

Lurer på hva planen er for Stenevik, når Mehnert nå hentes inn som høyre ving/kant.

Mener Stenevik fortsatt er en av våre mest spennende spillere. Det var noe uforløst over han i fjor. Har rykket farta og til dels teknikken, men mangler sluttprodukt - noe som til dels kan tilskrives en planløs offensiv.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Roedgata skrev: ons jan 25, 2023 1:14 pm Lurer på hva planen er for Stenevik, når Mehnert nå hentes inn som høyre ving/kant.

Mener Stenevik fortsatt er en av våre mest spennende spillere. Det var noe uforløst over han i fjor. Har rykket farta og til dels teknikken, men mangler sluttprodukt - noe som til dels kan tilskrives en planløs offensiv.
Sett Stenevik på venstre side så han kan skjære innover. Blir mye mer målfarlig da. Har ikke spesielt god fot Stenevik så hadde gjort han bra å komme i bedre posisjoner.

Stenevik - JBB - Mehnert
Gulliksen - Stengel - Ekeland

Superteale

Legg inn av Superteale »

stc887 skrev: ons jan 25, 2023 11:19 am
Superteale skrev: ons jan 25, 2023 10:38 am Jeg har dessverre lite tro på at spillerstallen, spiller for spiller, har nok kvalitet til å holde oss unna nedrykksstriden. Eller at vi har midler til å skaffe oss spiller som alene løfter laget vesentlig.
Men jeg har et håp om at Isnes klarer å skape et lag og en guts, der laget som helhet er bedre enn summen av den enkelte spiller.......
Hva legger du i nedrykksstriden?
Personlig er jeg usikker på mange andre lag også jeg.
Tromsø solgt 3 nøkkelspillere og mistet Nordås som var viktig på høsten når de var gode i fjor
Kamma uten Kurucay og Skjærvik pluss hele sesongen med Eriksen og uten nyopprykket entusiasmen.
Stabæk uimponerende i Obos i fjor. Ser tynt ut mtp kvalitet og er 10 mill short pga Bohinen overgang til Russisk klubb som ikke får lov å betale for seg selv om de vil. Jakter i bosmanspiller marked sier Bjarmann.
Aafk med kjip LAN fotball og murring i jugendbyen pga vel LAN fotball det er sovemedisin. En av de eldste troppene og mistet Koomson, Bolkan, Haugen fra i fjor selv om ikke alle var s r hele sesongen var det nøkkelspillere i det lille offensive de hadde.
Sandefjord er ingenting. Fløyt på Ofkir som er borte nå og henter haug av svensker fra lavere divisjoner.
Sarpsborg er min dark horse til å kåle det til. Har ikke spiss. Har ikke stoppere. Backer som er bedre offensivt enn defensivt og mistet Heintz.
Så er vi selvfølgelig i denne gruppa men trur Stabæk, Kamma, TIL og Sandefjord innehar de tre nederste plassene i en eller annen rekkefølge. Ser for meg 8-12 plass avhengig av hva klubbene gjør på overganger og flyt men trur vi blir mindre porøse under Isnes og er unna det verste nedrykksstriden selv om plasseringen ikke nødvendigvis blir mye bedre enn før så ser jeg for meg vi plukker mer jevnt med poeng å ikke har en god halvdel for så skru av eller skippertak på høsten for å redde stumpene etter vi ikke møter opp fra start.

Early days å spå men legger huet på blokka.
Med nedrykkstriden så mener jeg de 4 - 5 lagene som er nederst på tabellen med kort avstand poengmessig.

Vi kan godt ta utgangspunkt i disse ligger utsatt til, men jeg vil tro at en til to av lagene finner flyten og havner trygt på midten.
Per nå tenker jeg at vi stiller betydelig dårligere enn for et år siden uten Salve, Fred og Hove.....

- Tromsø
- Sandefjord
- Kamma
- Stabæk
- Aafk
- Særp
- Godset...?

Roedgata

Legg inn av Roedgata »

stc887 skrev: ons jan 25, 2023 1:25 pm
Roedgata skrev: ons jan 25, 2023 1:14 pm Lurer på hva planen er for Stenevik, når Mehnert nå hentes inn som høyre ving/kant.

Mener Stenevik fortsatt er en av våre mest spennende spillere. Det var noe uforløst over han i fjor. Har rykket farta og til dels teknikken, men mangler sluttprodukt - noe som til dels kan tilskrives en planløs offensiv.
Sett Stenevik på venstre side så han kan skjære innover. Blir mye mer målfarlig da. Har ikke spesielt god fot Stenevik så hadde gjort han bra å komme i bedre posisjoner.

Stenevik - JBB - Mehnert
Gulliksen - Stengel - Ekeland

Har han spilt på venstresida før? Eller så er vi tilbake til den evinnelige spiller ute av posisjon-debatten. Det kan funke, men gjør det sjelden.

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

stc887 skrev: ons jan 25, 2023 1:25 pm
Roedgata skrev: ons jan 25, 2023 1:14 pm Lurer på hva planen er for Stenevik, når Mehnert nå hentes inn som høyre ving/kant.

Mener Stenevik fortsatt er en av våre mest spennende spillere. Det var noe uforløst over han i fjor. Har rykket farta og til dels teknikken, men mangler sluttprodukt - noe som til dels kan tilskrives en planløs offensiv.
Sett Stenevik på venstre side så han kan skjære innover. Blir mye mer målfarlig da. Har ikke spesielt god fot Stenevik så hadde gjort han bra å komme i bedre posisjoner.

Stenevik - JBB - Mehnert
Gulliksen - Stengel - Ekeland
Joa, men når jeg ser folk snakke ned 11ern og vi ikke har plass til en skadefri Jack, da kan det ikke være så dårlig stilt likevel.

Ross

Legg inn av Ross »

stc887 skrev: ons jan 25, 2023 1:49 am
Ross skrev: tir jan 24, 2023 11:55 pm
stc887 skrev: tir jan 24, 2023 10:32 pm Hvem er de samme som raserte klubben? Meg bekjent er vi på tredje daglige leder etter "raseringen", styret long gone, trenerteam borte, spillere borte og kun Flo igjen.

Hverken RuneM, MJN, Doktor Knudsen eller Roy Inge og andre som ikke har ansvar rundt det som har skjedd kan vi skylde på.

Jeg er uenig i at Flo forsatte etter HP saken men det er ikke der problemene startet. Det kom lenge før og det har vært særdeles begrenset handlingsrom for klubben og jeg er glad Flo ble om alternativet var å finne en blodfersk sportssjef som skulle inn i den shitstormen i en klubb uten penger og gjeld. Uten jeg veit så mistenker jeg de prøvde å finne erstatter for Flo men økonomisk var det bedre med Flo enn alternativene.
Om vi glemmer DP så er Flo topp1 problem i denne klubben og har vært det svært lenge.
Elendig oversikt over markedet i obos, PN, Sverige og Danmark. Alt baserer seg på agenter og kontakter.
Alt står til stryk sesong etter sesong. At han ikke er fjernet er en skam!
Helt enig i at Flo ikke er superdyktig på oversikt men du svarte ikke på hvem de er. Er det kun Flo din agg retter seg mot?
For meg er Flo hovedproblemet i Godset ja

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

Nye impulser, ny trener-/støttegjeng, nye spillere, Kresh tilbake, noen spillere ut, ny sesong! Optimisme!
Hvis vi ser tilbake på forsommeren var laget absolutt in shape til å hamle opp med de beste.
De yngre spillerne har fått et nytt år på seg, og laget skal ikke opp så mange % for å gjenskape noe fra forsommeren.
Det tar tid å innføre Isnes stilen og prestasjonene vil variere. Utover høsten vil vi se konturene av det vi kan vente oss i ´24.
Stor tro på prosjektet! Vi glir lett inn til en 7-8 plass.

Og Flo? Han løfter seg akkurat på lik linje med resten av klubben! I 2025 tar vi rubbel og bit!

thomassim

Legg inn av thomassim »

«De unge har blitt 1 år eldre».

Det er noe av dummeste jeg hører, fordi det har alle ungguttene i alle andre klubber også.

Så hvis vi skal belage oss på at gutta blir eldre og vi ikke har økonomi til å styrke, sånn som mange andre gjør, så et jo det en oppskrift på nedrykk/nedrykkskamp.

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

thomassim skrev: ons jan 25, 2023 4:09 pm «De unge har blitt 1 år eldre».

Det er noe av dummeste jeg hører, fordi det har alle ungguttene i alle andre klubber også.

Så hvis vi skal belage oss på at gutta blir eldre og vi ikke har økonomi til å styrke, sånn som mange andre gjør, så et jo det en oppskrift på nedrykk/nedrykkskamp.
Taim vill sjåv!
..og jeg lever svært godt med at Thomas mener jeg uttaler noe av det dummeste han har hørt. Alle kan ikke være like smarte.
Men går sesongen som den dumme mener/tenker er Thomas borte-borte! Merkelig. :lol: :lol: :lol:

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

Svært bra reportasje snekret av vår Daniel ligger klar på DT.no.
Klar, tydelig, tillitvekkende og vel forberedt jobb. Reportasjen fra treningen inkl intervjuer fortjener en titt! Bra jobba!
Ingen tvil om at Daniel har brutt isen og fått et bra tillitsforhold til Godset.

thomassim

Legg inn av thomassim »

Fitforfight skrev: ons jan 25, 2023 4:16 pm
thomassim skrev: ons jan 25, 2023 4:09 pm «De unge har blitt 1 år eldre».

Det er noe av dummeste jeg hører, fordi det har alle ungguttene i alle andre klubber også.

Så hvis vi skal belage oss på at gutta blir eldre og vi ikke har økonomi til å styrke, sånn som mange andre gjør, så et jo det en oppskrift på nedrykk/nedrykkskamp.
Taim vill sjåv!
..og jeg lever svært godt med at Thomas mener jeg uttaler noe av det dummeste han har hørt. Alle kan ikke være like smarte.
Men går sesongen som den dumme mener/tenker er Thomas borte-borte! Merkelig. :lol: :lol: :lol:
Nå tar du ting ut av kontekst, jeg har aldri kalt deg dum.

Vi håper alle på en god sesong, så får vi håpe at gutta har blitt bedre enn sine konkurrenter og ikke bare aldret 1 år ;)

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

thomassim skrev: ons jan 25, 2023 5:43 pm
Fitforfight skrev: ons jan 25, 2023 4:16 pm
thomassim skrev: ons jan 25, 2023 4:09 pm «De unge har blitt 1 år eldre».

Det er noe av dummeste jeg hører, fordi det har alle ungguttene i alle andre klubber også.

Så hvis vi skal belage oss på at gutta blir eldre og vi ikke har økonomi til å styrke, sånn som mange andre gjør, så et jo det en oppskrift på nedrykk/nedrykkskamp.
Taim vill sjåv!
..og jeg lever svært godt med at Thomas mener jeg uttaler noe av det dummeste han har hørt. Alle kan ikke være like smarte.
Men går sesongen som den dumme mener/tenker er Thomas borte-borte! Merkelig. :lol: :lol: :lol:
Nå tar du ting ut av kontekst, jeg har aldri kalt deg dum.

Vi håper alle på en god sesong, så får vi håpe at gutta har blitt bedre enn sine konkurrenter og ikke bare aldret 1 år ;)
Vel...vell..
Jeg registrerer at du aldri har "thanked" noen her inne jeg. Det betyr vel at egne meninger teller/betyr mest.
Så får jeg være beæret over å bli kommentert, hehe.
Men god sesong ønskes deg. Så får vi se hvilken av hver vår halvdel av tabellen som vinner. Jeg tror den øverste!

thomassim

Legg inn av thomassim »

Fitforfight skrev: ons jan 25, 2023 5:56 pm
thomassim skrev: ons jan 25, 2023 5:43 pm
Fitforfight skrev: ons jan 25, 2023 4:16 pm

Taim vill sjåv!
..og jeg lever svært godt med at Thomas mener jeg uttaler noe av det dummeste han har hørt. Alle kan ikke være like smarte.
Men går sesongen som den dumme mener/tenker er Thomas borte-borte! Merkelig. :lol: :lol: :lol:
Nå tar du ting ut av kontekst, jeg har aldri kalt deg dum.

Vi håper alle på en god sesong, så får vi håpe at gutta har blitt bedre enn sine konkurrenter og ikke bare aldret 1 år ;)
Vel...vell..
Jeg registrerer at du aldri har "thanked" noen her inne jeg. Det betyr vel at egne meninger teller/betyr mest.
Så får jeg være beæret over å bli kommentert, hehe.
Men god sesong ønskes deg. Så får vi se hvilken av hver vår halvdel av tabellen som vinner. Jeg tror den øverste!
Litt bitchy holdning på deg, det er jo litt trist rett før helgen.

At jeg aldri har «thanked» noen, bunner vel egentlig bare ut i at jeg ikke har lagt merke til funksjonen.

Så hvis du føler deg krenket på vegne av de som ikke har blitt takket, så beklager jeg dette.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Roedgata skrev: ons jan 25, 2023 2:10 pm
stc887 skrev: ons jan 25, 2023 1:25 pm
Roedgata skrev: ons jan 25, 2023 1:14 pm Lurer på hva planen er for Stenevik, når Mehnert nå hentes inn som høyre ving/kant.

Mener Stenevik fortsatt er en av våre mest spennende spillere. Det var noe uforløst over han i fjor. Har rykket farta og til dels teknikken, men mangler sluttprodukt - noe som til dels kan tilskrives en planløs offensiv.
Sett Stenevik på venstre side så han kan skjære innover. Blir mye mer målfarlig da. Har ikke spesielt god fot Stenevik så hadde gjort han bra å komme i bedre posisjoner.

Stenevik - JBB - Mehnert
Gulliksen - Stengel - Ekeland

Har han spilt på venstresida før? Eller så er vi tilbake til den evinnelige spiller ute av posisjon-debatten. Det kan funke, men gjør det sjelden.
Utelukkende høyrekanten her i Drammen. Bekledde vel venstre siden i Nest-Sotra under Landro når han var på lån og i Brann fram til han valgte Godset så er jo ikke Ringstad bruke spillere ut av posisjon nivå.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

thomassim skrev: ons jan 25, 2023 4:09 pm «De unge har blitt 1 år eldre».

Det er noe av dummeste jeg hører, fordi det har alle ungguttene i alle andre klubber også.
+1 men det er ikke bekmørkt. Har enda til gode å høre om gode treninger, tester og at vi skal bli best på det som er gratis.
Da hadde jeg blitt bekymret.

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

stc887 skrev: ons jan 25, 2023 6:48 pm
Roedgata skrev: ons jan 25, 2023 2:10 pm
stc887 skrev: ons jan 25, 2023 1:25 pm

Sett Stenevik på venstre side så han kan skjære innover. Blir mye mer målfarlig da. Har ikke spesielt god fot Stenevik så hadde gjort han bra å komme i bedre posisjoner.

Stenevik - JBB - Mehnert
Gulliksen - Stengel - Ekeland

Har han spilt på venstresida før? Eller så er vi tilbake til den evinnelige spiller ute av posisjon-debatten. Det kan funke, men gjør det sjelden.
Utelukkende høyrekanten her i Drammen. Bekledde vel venstre siden i Nest-Sotra under Landro når han var på lån og i Brann fram til han valgte Godset så er jo ikke Ringstad bruke spillere ut av posisjon nivå.
Har 4 matcher på venstrevingen i Godset. 2 i ´21 og 2 i ´22

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

Mye synsing og kritikk rundt Flo og hans rolle rundt hvordan spillerlogistikk er organisert og blir håndtert.
Selveste forteller selv hvordan dette faktisk er lagt opp i nevnte reportasje fra Årbogen.
Blå Magi omtales også. Interessant! Så lytt til Daniel.

Idrettsforeningen

Legg inn av Idrettsforeningen »

Hva med Kornelius Normann Hansen? Bor i Drammen og kontrakten med stabukk er utløpt. Har tidligere vært i ungdomssystemet vårt før han dro til England. Bare 21 år.

Marsman

Legg inn av Marsman »

Idrettsforeningen skrev: tor jan 26, 2023 8:47 am Hva med Kornelius Normann Hansen? Bor i Drammen og kontrakten med stabukk er utløpt. Har tidligere vært i ungdomssystemet vårt før han dro til England. Bare 21 år.
Han spiller på nivå 2 i Nederland for øyeblikket

AustadMessi

Legg inn av AustadMessi »

Idrettsforeningen skrev: tor jan 26, 2023 8:47 am Hva med Kornelius Normann Hansen? Bor i Drammen og kontrakten med stabukk er utløpt. Har tidligere vært i ungdomssystemet vårt før han dro til England. Bare 21 år.
Har signert for Nederlandsk 2. div klubb.

AustadMessi

Legg inn av AustadMessi »

Viktigste nå er uansett ny (helst en rask) stopper. Og helst en ung back som kan utfordre.

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

Idrettsforeningen skrev: tor jan 26, 2023 8:47 am Hva med Kornelius Normann Hansen? Bor i Drammen og kontrakten med stabukk er utløpt. Har tidligere vært i ungdomssystemet vårt før han dro til England. Bare 21 år.
Almere City FC, nivå2 i NL fra 10. januar 2023.

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

AustadMessi skrev: tor jan 26, 2023 8:59 am Viktigste nå er uansett ny (helst en rask) stopper. Og helst en ung back som kan utfordre.
Å forsterke bakre rekker er målet nå iflg Flo. De ser etter en stopper (og har sikkert den rette i kikkerten).
Mulig det legges om til 3 bak, så derfor. De skal i dialog med BlåM om dette etter at MM nå er på plass.
Det kan bli 2 nye inn. Alt avhenger av pris og økonomi.

Roedgata

Legg inn av Roedgata »

Det står respekt av åpenheten til Mehnert rundt depresjon og selvmordstanker. Solid og ærlig å tørre og stå frem med ting som mange andre holder for seg selv. Det vitner om at det er ryggrad på gutten.

Tviler på at han er rett mann, men har fått en ny grunn til å håpe at han lykkes.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Fitforfight skrev: tor jan 26, 2023 9:04 am
AustadMessi skrev: tor jan 26, 2023 8:59 am Viktigste nå er uansett ny (helst en rask) stopper. Og helst en ung back som kan utfordre.
Å forsterke bakre rekker er målet nå iflg Flo. De ser etter en stopper (og har sikkert den rette i kikkerten).
Mulig det legges om til 3 bak, så derfor. De skal i dialog med BlåM om dette etter at MM nå er på plass.
Det kan bli 2 nye inn. Alt avhenger av pris og økonomi.
Tror dessverre Kiil Olsen var den man hadde som prioritering 1.
Ser noen på twitter samt leder i FVN sport Pål Jørgensen kort etter Isnes ansettelsen har uttalt i FVN sin fotballpodcast at man tror Kristensen Dahl ender opp i Godset.

Ser ikke på han som noen frelser enda han hadde knallsesong i fjor for Kåffa og var bedre enn Kiil Olsen. To venstrebente stoppere i en forsvarsfirer er nei takk. Vikarierte på vingback i Kåffa også men er mye bedre som stopper(trio)

Ser forøvrig at Fabian Ness er på vei til Start. Kunne vært ok budsjett løsning som Grøgaard utfordrer nå som han er uten kontrakt. Vistnok vært flere ES klubber på der uten jeg veit om vi har vurdert han. Regner med Isnes har 100% kontroll på han.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»