NM Herrer 2022/23

Svar
Folk_flesk

Re: NM Herrer 2022/23

Legg inn av Folk_flesk »

AcsOnFire skrev: tor jun 23, 2022 8:22 pm Trekningen kommer her https://www.fotball.no/nfftv/
For en musikk. Dette er ekte kontinental høykultur.

AcsOnFire

Legg inn av AcsOnFire »

NFF kjører på. Takk og pris for det.

Bilvrag

Legg inn av Bilvrag »

Bollen er fremdeles ikke gjennomsiktig, slik at alle kan spankulere på hva som faktisk skjer oppi bollen. Er det så jævla vanskelig? Er det så hinsides jævla vanskelig å få til en seriøs trekning?

NEI! Jeg tror ikke på korrupsjon og planlagt spill. Men JESUS! Hvor jævla inkompetent er det mulig å bli?

Havrebukken

Legg inn av Havrebukken »

Voldsom språkbruk på denne Guro Pettersen under trekningen 😂

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9974

Legg inn av Korgutt »

Bilvrag skrev: tor jun 23, 2022 8:52 pm Bollen er fremdeles ikke gjennomsiktig, slik at alle kan spankulere på hva som faktisk skjer oppi bollen. Er det så jævla vanskelig? Er det så hinsides jævla vanskelig å få til en seriøs trekning?

NEI! Jeg tror ikke på korrupsjon og planlagt spill. Men JESUS! Hvor jævla inkompetent er det mulig å bli?
Rart hvor forskjellig man kan se dette på da. Selv er jeg av den oppfatningen at gjennomsiktig bolle faktisk ØKER sjansen for juks.

AcsOnFire

Legg inn av AcsOnFire »

Media not found (QP-2404)
Takk NFF

Bilvrag

Legg inn av Bilvrag »

Hva er det forbundet ønsker å skjule for seeren? Hvorfor får vi ikke se kulene?

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Dette var drøvtygging. Få hånden ned i bolla nå.

Bilvrag

Legg inn av Bilvrag »

Korgutt skrev: tor jun 23, 2022 8:55 pm Rart hvor forskjellig man kan se dette på da. Selv er jeg av den oppfatningen at gjennomsiktig bolle faktisk ØKER sjansen for juks.
Gjennomsiktig bolle er hvordan man gjør det. Hvordan skulle full åpenhet øke sannsynligheten for juks?

Og jeg må sikkert gjenta dette; jeg tror ikke på juks eller noe i den duren. Det er bare så jævla amatørmessig.

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

Kjelsås - Skeid blir stas :)

Real-_-

Legg inn av Real-_- »

Først opp av bollen = hjemmelag. Hvor vanskelig kan det være.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Moss må være fornøyd med den trekningen

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Vif - Glimt ja

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

Sodajr skrev: tor jun 23, 2022 9:02 pmVif - Glimt ja
På Intility, men det spiller ingen rolle, blir soleklar borteseier :x

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9974

Legg inn av Korgutt »

Byåsen vs Sandefjord Fotball
Kjelsås vs Skeid
Moss vs Start
KFUM Oslo vs Sogndal
Jerv vs Odd
Sotra vs Haugesund
Vålerenga vs Bodø/Glimt
HamKam vs Tromsø
Sandnes Ulf vs Rosenborg
Viking vs Kristiansund
Ullkisa vs Ranheim
Gjøvik-Lyn vs Stabæk
Eidsvold Turn vs Molde
Brann vs Fredrikstad
Lillestrøm vs Aalesund
Tromsdalen vs Bryne

chatin

Legg inn av chatin »

Kunne fått Sotra og Byåsen, ender opp med Bodø/Glimt. Flyter om dagen på alle områder.

JohnTiger

Legg inn av JohnTiger »

AcsOnFire skrev: tor jun 23, 2022 8:27 pm
Korgutt skrev: tor jun 23, 2022 8:24 pm
AcsOnFire skrev: tor jun 23, 2022 8:22 pm Trekningen kommer her https://www.fotball.no/nfftv/
Hvor mange Eliteserieoppgjør tror du vi får? Mitt tips=2.
Tipper 5 ☀️👍⚽
Bra tippa :)

Mehell

Legg inn av Mehell »

Bortimot en så perfekt trekning som man kunne fått det for FKH.
Et lag man skal ha gode muligheter til å vinne mot, og ikke minst så er det en kort reise hvor man ikke er avhengig av fly for å komme til eller fra.
Nå røk vi mot Stord i fjor da, så skal ikke ta noe for gitt. Men trekningen var uansett fin.

Kongemannen

Legg inn av Kongemannen »

Flaks er meget viktig i fotball det må en si.

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9974

Legg inn av Korgutt »

Korgutt skrev: tor jun 23, 2022 9:05 pm Byåsen vs Sandefjord Fotball
Kjelsås vs Skeid
Moss vs Start
KFUM Oslo vs Sogndal
Jerv vs Odd
Sotra vs Haugesund
Vålerenga vs Bodø/Glimt
HamKam vs Tromsø
Sandnes Ulf vs Rosenborg
Viking vs Kristiansund
Ullkisa vs Ranheim
Gjøvik-Lyn vs Stabæk
Eidsvold Turn vs Molde
Brann vs Fredrikstad
Lillestrøm vs Aalesund
Tromsdalen vs Bryne
Jerv vs Odd
Vålerenga vs Bodø/Glimt
HamKam vs Tromsø
Viking vs Kristiansund
Lillestrøm vs Aalesund som rene Eliteserieoppgjør altså.

Jugendstil

Legg inn av Jugendstil »

Korgutt skrev: tor jun 23, 2022 9:05 pm Byåsen vs Sandefjord Fotball
Kjelsås vs Skeid
Moss vs Start
KFUM Oslo vs Sogndal
Jerv vs Odd
Sotra vs Haugesund
Vålerenga vs Bodø/Glimt
HamKam vs Tromsø
Sandnes Ulf vs Rosenborg
Viking vs Kristiansund
Ullkisa vs Ranheim
Gjøvik-Lyn vs Stabæk
Eidsvold Turn vs Molde
Brann vs Fredrikstad
Lillestrøm vs Aalesund
Tromsdalen vs Bryne
Ble ikke bodø borte som jeg sa tidligere i år, men ble med tanke på serien VÆRSTE trekningen vi kunne fått.
CUpen og trekninger de siste årene har ikke vært på våres side. Bodø i fjor. RBK borte cupsesongen før det, der NFF ga oss Molde kampen før.

Kan ikke vi få 1 grei trekning snart der vi ikke møter topplagene i norge?

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Sandnes Ulf på onsdag og så Viking borte påfølgende helg. Får bare slå reir der nede i skarreland noen dager.
Sist redigert av Folk_flesk den tor jun 23, 2022 9:12 pm, redigert 1 gang totalt.

Kongemannen

Legg inn av Kongemannen »

Havrebukken skrev: tor jun 23, 2022 8:52 pm Voldsom språkbruk på denne Guro Pettersen under trekningen 😂
Meget røff i språkbruken ,men fotball er følelser , slik en fikk oppleve det i Sarpsborgs familietribune sist uke også.

Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1459

Legg inn av 4pLaY »

Ale skrev: tor jun 23, 2022 7:59 pm Som sagt, FFK er en outsider til å ta hjem bøtta i år.
Blir nok full brems på den fantasien nå ;).

Bilvrag

Legg inn av Bilvrag »

De vet ikke når de er ferdige med trekningen og en representant for LSK trekker LSK hjemme. Nok en fantastisk trekning NFF! På toppen av det hele, så skjuler vi bollen og kulene for seeren. 10 av 10.

Det koster så fryktelig lite å virke kompetent. Du trenger ikke engang å være kompetent! Du trenger bare å gjøre en standard trekning med upartiske deltakere og en gjennomsiktig bolle!

Milwaukee_Bucks_2021
Innlegg: 737

Legg inn av Milwaukee_Bucks_2021 »

Voldsomt så konspiratoriske Viking-fansen har blitt.

Champis

Legg inn av Champis »

Mehell skrev: tor jun 23, 2022 5:13 pm
SuperGunners10 skrev: tor jun 23, 2022 10:14 am
Ikke skjønner jeg hva Træff har med det her å gjøre heller, all den tid de ikke er med i cupen.
La oss ta Moss som eksempel. Ubeseiret i serien så langt denne sesongen, i går slo de S08 ut av cupen.

Hvor mange poeng tror du de hadde tatt i Eliteserien denne sesongen, med samme spillere, samme trenere og uten noen form for forandring på treninger eller noe annet?

Hva tror dere andre?

Slik det er nå så flyter de på en enorm medgangsbølge. Spillerne går ut på banen foran hver kamp med en tro på at de skal vinne kampen de skal spille. Hvor viktig er psykologien i fotballen?

Jeg er usikker selv. Moss hadde selvfølgelig rykket ned til slutt, men i enkeltkamper mot for eksempel FK Haugesund på hjemmebane så ser jeg ikke på det som noen umulighet at de kunne fått seg en seier.

Moss hadde tatt 10-15 poeng.

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

Vålerenga er ute av cupen, nesten et år før finalen.

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

5 eliteseriemøter i 3.runde var litt i overkant. Da blir i alle fall 7 av de 16 lagene i 4.runde fra lavere divisjoner.
Hvorfor kunne de ikke like godt brukt en trekkingsmaskin når de først brukte lottokuler?
Skjønner ikke hvorfor Vålerengafolket sutrer over trekningen. Må jo slå ut gode lag for å gå til cupfinalen, og når de fikk hjemmekamp så kan man vel ikke klage. Så er det jo egentlig like greit å ryke ut i tredje runde, som i semifinalen.

TWU

Legg inn av TWU »

Kjedelig med ffk, ville ha et eliteserielag når vi for første gang på århundrer skulle få hjemmekamp… Håpet på LSK eller VIF personlig, men får ha dem (ihvertfall LSK) til gode senere

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»