WWE 2021

Svar
Crabsen

Re: WWE 2021

Legg inn av Crabsen »

Knaxern skrev: lør apr 02, 2022 4:03 pm Synd at Taker la opp når det var tomme tribuner, men håper det blir skikkelig ståhei når HoF-gjengen blir introdusert på Mania. Han er det største ikonet.
Fantastisk tale i natt da, aldri sett en større applaus for en HoF inductee før. Kan bare forestille meg hvordan Mania poppet blir!

Anbefaler forøvrig alle som ikke har fått det med seg enda å se hele HoF fra inatt, nydelig sermoni i år. Gikk en del tårer til Vader, og spesielt Shad, men det var virkelig vakkert.
Sist redigert av Crabsen den lør apr 02, 2022 4:10 pm, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Crabsen skrev: lør apr 02, 2022 4:05 pm
Jeg foreslår at vi mekker en LIVE tråd for Stand and Deliver her inne for oss som skal se på, så kan vi diskutere underveis? Ka du tru?

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Lilleborg skrev: lør apr 02, 2022 4:09 pm
Crabsen skrev: lør apr 02, 2022 4:05 pm
Jeg foreslår at vi mekker en LIVE tråd for Stand and Deliver her inne for oss som skal se på, så kan vi diskutere underveis? Ka du tru?
Kan forsåvidt godt det, men er det sååå mye aktivitet ellers her at vi egentlig trenger det da? Eller tenkte du mer ift spoilers for de som ikke ser det live?

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Tenker det er greit å bare bruke spoilertagen her inne, hvis det er nødvendig. Blir nok ikke nok aktivitet til å lage en ny tråd, vil jeg tro.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

ElGuaje skrev: lør apr 02, 2022 4:20 pm Tenker det er greit å bare bruke spoilertagen her inne, hvis det er nødvendig. Blir nok ikke nok aktivitet til å lage en ny tråd, vil jeg tro.
Syntes det nå egentlig er greiere at de som ikke får sett det live bare lar være å gå inn i tråden før de har sett det, som vi alltids har gjort det. Blir litt mas å spoiler tagge nesten hvert eneste innlegg kommende timene.

Det vi kunne gjort var å lage en felles NXT/Mania night 1 og 2 live diskusjonstråd, så det blir litt ryddigere, men igjen vet jeg ikke hvor nødvendig det egt er. Men det koster jo heller ingenting å lage en slik tråd. Hva enn folket vil!

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Crabsen skrev: lør apr 02, 2022 4:11 pm Kan forsåvidt godt det, men er det sååå mye aktivitet ellers her at vi egentlig trenger det da? Eller tenkte du mer ift spoilers for de som ikke ser det live?
Tenkte for sistnevnte ja. En tråd for spoilers.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

For all del. Slå dere løs! :)

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

ElGuaje skrev: lør apr 02, 2022 4:25 pm For all del. Slå dere løs! :)
Skakke være vanskelig her jeg altså. Kanskje en felles tråd for hele helgen kan funke. Eventuelt bare kjøre på her inne.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Lilleborg skrev: lør apr 02, 2022 4:26 pm
ElGuaje skrev: lør apr 02, 2022 4:25 pm For all del. Slå dere løs! :)
Skakke være vanskelig her jeg altså. Kanskje en felles tråd for hele helgen kan funke. Eventuelt bare kjøre på her inne.
Haha, ikke jeg heller. Godt mulig det er lettere å bare ta det i en egen tråd.

En fellestråd for WM-helgen med spoilere er nok en fin løsning

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Da har jeg opprettet en NXT/Mania tråd!

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Måtte se Taker's tale igjen nå, for å se om det var noe jeg ikke fikk med meg når jeg så det live ut i morgentimene idag. For en mann, og for en tale. Anbefaler nok en gang alle å få den med seg, og gjerne resten av HoF også. Helt nydelig

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

Crabsen skrev: lør apr 02, 2022 5:16 pm Måtte se Taker's tale igjen nå, for å se om det var noe jeg ikke fikk med meg når jeg så det live ut i morgentimene idag. For en mann, og for en tale. Anbefaler nok en gang alle å få den med seg, og gjerne resten av HoF også. Helt nydelig
--- Enig,fantastisk flott tale og ikke minst inspirerende.
Og Scott Steiner er fortsatt like bonkers.

PUNQ

Legg inn av PUNQ »

Okay, dette er ikke WWE, men det er WrestleMania Weekend, så jeg putter det her. Jobber meg igjennom festivalen og er ferdig med det som foreløpig er tilgjengelig fra den første dagen.



GLORY PRO - "CEMETERY GATES" - March 31, 2022, Dallas, Texas, USA - (2 1/2 hrs)
March 31, 2022, Dallas, Texas, USA - Fair Park (200 Fans*)
1. Myron Reed -vs- Carlos Romo -vs- Danny Jones -vs- Shane Sabre [**]
2. Tootie Lynn (c) -vs- Janai Kai - (Midwest Territory Title) [* 1/2]
3. Jake Something -vs- Max The Impaler [* 3/4]
4. Karam & Xavier Walker (c) -vs- Camaro Jackson & Kenny Alfonso -vs- Warren Johnson & Zack Mason -vs- Moses The Deliverer & Rahim De La Suede - (United Glory Tag Title) [* 1/2]
5. Allie Katch -vs- Laynie Luck - (Submission Match) [** 1/4]
6. Davey Richards & Rocky Romero -vs- Davey Vega & Mat Fitchett [** 1/2]
7. Dan The Dad -vs- Kody Lane - (Loser Leaves The Neighborhood Match) [* 1/2]
8. Josh Alexander -vs- Warhorse [**]
9. Mike Outlaw (c) -vs- Bryan Keith - (Crown Of Glory Title) [* 3/4]

Det første showet av årets WrestleMania Weekend. Et show som ikke hadde en lineup som skrek «må se», men som leverte en god mengde underholdning. Åpningskampen var en interessant internasjonal miks med Spanias Carlos Romo (gamle tag partneren til A-Kid i NXT), Wales sin Danny Jones, Canadas Shane Sabre og Myron Reed fra USA. En solid multi-man action-kamp av den sorten som har blitt en vane på indie scenen. Manglet kanskje noe virkelig fantastisk, men den gjorde det den var der for - å vekke publikum. Jake Something/Max The Impaler hadde blod, men ikke mye mer. Kvinne kampen ble avsluttet før den ble interessant og tag tittelkampen som fulgte var bare der. Submission-kampen med Allie Katch mot Laynie Luck var mer interessant. Jeg er ikke akkurat en fan av Allie, men her fortalte det de gjorde en historie og ga mening på det de prøvde å gjøre, så dette kan være det beste jeg har sett henne. Den beste kampen på showet var møtet mellom No Remorse Corps (Davey Richards & Rocky Romero) mot Davey Vega & Mat Fitchett. Typisk god fartsfylt polert bryting fra start til slutt, noe som gjør det til den første kampen verdt å oppsøke fra WrestleMania Weekend. Det merkelig komiske oppsettet for Dan The Dad vs. Kody Lane gjorde mer til en pauseopplevelse enn det alvorlige slagsmålet de prøvde på. Josh Alexander mot Warhorse var et godt forsøk. Warhorse er kompetent, men jeg sliter med å føle personligheten hans, og ble derfor ikke så engasjert i det som foregikk. Alexander var lettere å fordøye og porsjonene med ham i fokus var det som gjorde kampen for meg. Main event'en mellom Mike Outlaw/Bryan Keith var en blandet opplevelse. På den ene siden fikk de publikum til slutt, men jeg vil ikke si at game planen deres var helt overbevisende. Liten nedtur å avslutte showet på, men totalt sett var showet en god oppvarming for wrestling festival helgenen.



GCW - "JOSH BARNETT'S BLOODSPORT 8" - March 31, 2022, Dallas, Texas, USA - (2 1/2 hrs)
March 31, 2022, Dallas, Texas, USA - Fair Park (800 Fans*)
1. Masha Slamovich -vs- Janai Kai [* 3/4]
2. Ninja Mack -vs- Yoya [** 1/4]
3. Royce Isaacs -vs- Bad Dude Tito [* 1/2]
4. Alex Coughlin -vs- SLADE [* 1/2]
5. John Hennigan -vs- Simon Gotch [**]
6. Marina Shafir -vs- Zeda Zhang [** 1/4]
7. JR Kratos -vs- Timothy Thatcher [***]
8. Yuya Uemura -vs- Mike Bailey [** 3/4]
9. Josh Barnett -vs- JONAH [** 1/2]
10. Jon Moxley -vs- Biff Busick [*** 3/4]
11. Chris Dickinson -vs- Minoru Suzuki [*** 1/4]

Blodsport er et så annerledes beist at det nesten er vanskelig å tilpasse seg mentaliteten til kampene. Bringer klassiske New Japan-vibber (slik det var før de tilpasset dagens mer AJPW/NWA-stil). Etter en ganske forsiktig start, hvor høydepunktet var at Ninja Mack tok av seg masken før kampen sin, ble showet veldig bra halvveis med en aggressiv Timothy Thatcher som returnerte til ringen for første gang på 7 måneder etter å ha blitt droppet av WWE, mot store muskuløse JR Kratos, som fikk en kald skulder fra fansen. Uavhengig av folks mening om Kratos eller resultatet, gjorde Thatcher alene denne kampen god. Yuya Uemura vs. Mike Bailey var kvalitet og jeg skulle ønske de hadde gått noen minutter til. Tidligere UFC mester Josh Barnett mot JONAH hadde absolutt sine øyeblikk. Men hvor showet blåste opp var med Jon Moxley/Biff Busick! På dette tidspunktet hadde kamp formatet sunket inn og hvert slag, hver lock og all blodig og svette talte, og genererte en økt følelse av krig. Det ble virkelig blodsport. Jeg skulle bare ønske, som med alle kampene her, at de var lengre. Den siste kampen så Chris Dickinson tilbake fra 3 1/2 måneders skade med en seriøst god kamp med Minoru Suzuki! Slutten kom litt brått, men denne leverte underholdning og volden du håper og forventer fra de to!



AAA - "INVADES WRESTLECON" - March 31, 2022, Dallas, Texas, USA - (2 1/4 hrs)
March 31, 2022, Dallas, Texas, USA - Fairmont Hotel (300 Fans*)
1. Stevie Filip & Tome Filip -vs- Christi Jaynes & Ryan Kidd [* 1/2]
2. Micro Man & Nino Hamburguesa & Taya -vs- La Hiedra & Mini Abismo Negro & Rey Escorpion [**]
3. Bestia 666 & Mecha Wolf (c) -vs- Aero Star & Drago - (NWA Tag Title) [** 1/4]
4. Octagon Jr. & Aramis & Mr. Iguana -vs- Abismo Negro Jr. & Arez & Faby Apache [** 3/4]
5. Pagano & Drago Kid & Jack Cartwheel -vs- Sam Adonis & Puma King & Gringo Loco - (No-DQ) [** 1/2]
6. Laredo Kid (c) -vs- Bandido -vs- Flamita - (AAA Cruiserweight Title) [** 3/4]
7. Psycho Clown -vs- Black Taurus [** 1/2]

Dette AAA WrestleMaina Weekend-showet leverer det et AAA B-show vanligvis leverer. Åpningskampen bare noen randoms som fikk en sjanse. Ingen strålte. Micro Man kampen var god for litt latter. NWA Tag Title-kampen ble bra, men jeg kunne ha gjort uten at gamle Damian ble involvert. Octagon Jr. 6-mann kampen var der ting begynte å klikke, en underholdende spotfest. The Pagano 6-mann kampen var absolutt erfaring. Jack Cartwheel var overalt i den med det mest spektakulære tingene til de absolutt pinlige delene. Det var tydelig at han var på helt på jordet noen ganger. Heldigvis gjorde de en god innsats for å kompensere for i det minste å gjøre det til en underholdende match. Men jeg vil foreslå for Cartwheel å ikke komplisere sekvenser for mye, i stedet få øyeblikkene til å telle.3-veis'en for Cruiserweight-tittelen var nok en action-spurt fylt med spektakulære moves. Ikke mye drama, men en god forestilling fra Bandido og resten. Hovedbegivenheten fulgte i samme stil. De serverte virkelig for indie publikummet med den typiske indie stilen. Det er egentlig ikke Psycho Clown sin greie, og han så litt utenfor sitt rette element. Men han og Black Taurus gikk fortsatt gjennom en solid spotfest for å glede fansen.



GCW - "JOEY JANELA'S SPRING BREAK 6 PART 1" - March 31, Dallas, Texas, USA - (2 3/4 hrs)
March 31, Dallas, Texas, USA - Fair Park (800 Fans*)
1. Jay Briscoe & Mark Briscoe -vs- Nick Gage & SLADE -vs- Mance Warner & Matthew Justice - (GCW Tag Title Decision) [** 1/4]
2. Blake Christian -vs- AR Fox [** 1/2]
3. Mickie James -vs- Allie Katch [**]
4. Nick Wayne -vs- Alec Price -vs- Gringo Loco -vs- Jack Cartwheel -vs- Jimmy Lloyd -vs- Jordan Oliver -vs- Ninja Mack [** 1/4]
5. Joey Janela -vs- X-Pac [** 1/2]
6. Jon Moxley (c) -vs- AJ Gray - (GCW Title) [***]
7. Alex Colon (c) -vs- John Wayne Murdoch - (GCW Ultraviolent Title) [**]

Dette føltes definitivt som et GCW-show. Omtrent kvaliteten som de fleste av deres vanlige show har vært i år med en full arena av fans som nyter det. Nøkkeløyeblikket var Joey Janela som fortsatte sin hobby med å pløye gjennom gamle favoritter. Denne gangen er det X-Pac's tur til å føle smerten fra den gamle verkende kroppen sin. Var ikke pent og man kan ikke si at X-Pac var 100% klar for denne GCW-galskapen, men poeng for innsats. Mer naturlig var actionkampen mellom Blake Christian og AR Fox, som i det minste hadde et godt driv, selv om den ikke fant så mye identitet. Jon Moxley var igjen MVP på sitt andre show for dagen og forsvarte GCW-tittelen mot AJ Gray i en hardcore kamp med mange stunts. Neppe en original formel, men det var liv i kampen deres. Utenom det ble nye GCW Tag Champions kronet, Mickie James fikk Allie Katch til å se ut som en million dollar og John Wayne Murdoch så ut som en ekkel jævel i en hjerteløs voldelig kamp mot Alex Colon. Så stort sett et show der hver kamp hadde noe å tilby uansett om ingenting traff noe stort klimaks.



WRESTLECON - "MARK HITCHCOCK MEMORIAL SUPER SHOW" - March 31, Dallas, Texas, USA - (3 1/4 hrs)
March 31, Dallas, Texas, USA - Fairmont Hotel (400 Fans*)
1. Bandido -vs- Mike Bailey [*** 1/2]
2. Mia Yim -vs- Athena [** 1/2]
3. Tomohiro Ishii -vs- Timothy Thatcher [** 3/4]
4. Taya Valkyrie -vs- John Morrison - (Dirty Dishes Match) [**]
5. Laredo Kid & Rey Horus & Michael Oku -vs- Black Taurus & Josh Alexander & Ace Austin [*** 1/4]
6. Minoru Suzuki -vs- Biff Busick [** 3/4]
7. Atsushi Onita & Juice Robinson & Ricky Morton & Robert Gibson & Colt Cabana -vs- Barry Horowitz & nZo & PCO & Dango & Jimmy Wang Yang [* 1/2]
8. Jay Briscoe & Mark Briscoe -vs- Homicide & Low Ki [* 1/4]

To av de beste wrestlerene på indiescenen, Bandido og Mike Bailey, åpnet Mark Hitchcock Memorial Super Show med et smell! Med en super action-kamp som ikke kunne matches resten av showet. Det var akkurat det du ville forvente av de to]. Den neste kampen fortsatte på det momentumet med en NXT-kamp med Mia Yin mot Ember Moon, eller Athena som hun kaller seg selv igjen nå som hun er uavhengig. Kvalitetsgreier, men kanskje ikke nok til å ta det til neste nivå. Det hjelper ikke at Athena tilfører karakteren hennes et komisk preg. Jeg foretrekker at hun er aggressiv og seriøs, det er da hun er på sitt beste. Den neste kampen var alvorlig nok. Bulldog Ishii mot Thatchers kampånd. Stiv og tett kamp, ​​men kunne muligens håpet på litt mer drama inn i miksen. Fortsatt en kamp som varmet mitt hjerte. Kampen mellom ekteparet John Morrison og Taya Valkyrie... var annerledes. De kastet bokstavelig talt inn alt INKLUDERT kjøkkenvasken! Bra for en latter og anstendig dose kone vold. Kampen som fulgte var spektakulær! Fantastisk flying fra start til slutt! Hadde ikke så mye annet å tilby, men den delen leverte! Suzuki/Busick var som Ishii/Thatcher. Varmet mitt hjerte med stive shots, men man kunne håpet på litt mer djevelskap. Oddity 10-manns taggen var mer en nostalgitripp enn en god match. Og Low Ki måtte ødelegge hovedbegivenheten og stemningen i showet ved å være en dust. Dårlig måte å avslutte et ellers flott show på.



GCW - "PLANET DEATH" - March 31, Dallas, Texas, USA - (2 hrs)
March 31, Dallas, Texas, USA - Fair Park (600 Fans*)
1. SLADE -vs- Bam Sullivan - (Taipei Death Match) [* 1/4]
2. Cole Radrick -vs- AKIRA - (Thumbtack Kickpad & Light Tubes Death Match) [** 1/2]
3. Sawyer Wreck -vs- Brandon Kirk - (Boards Of Fuckery Death Match) [* 3/4]
4. Shane Mercer -vs- Neil Diamond Cutter - (Light Tube Bundles Death Match) [* 1/2]
5. Hoodfoot -vs- Mad Man Pondo - (Light Tubes Death Match) [* 1/2]
6. Sadika -vs- Jimmy Lloyd - (Barbed Wire Doors Death Match) [*]

Når den første dagen av WrestleMania Weekend nærmer seg midnatt, er det på tide for GCW å bli ekstra trashy. En urovekkende hardcore-affære for deres mest hardcore-fans. Arenaen var ikke full, men den var fortsatt 3/4-deler fult, og de fikk absolutt volden de ønsket! For å gå rett til den gode delen, var Cole Radrick vs AKIRA ren FREEDOMS-lignende lysrørsmani. Og jeg mener det på en god måte, da de kanalisere deres indre Masashi Takeda for en motivert destruksjon. Etter det gikk det nedover. Sawyer Wreck/Brandon Kirk hadde noen spektakulært ekle øyeblikk, men resten av showet besto av slurvete og direkte lat hardcore wrestling. De hentet inn gamle Mad Man Pondo, for guds skyld, for å møte den nåværende ut-av-formen søppelstil wrestler Hoodfoot i en stygg affære. Og så ble showet avsluttet med en umotivert Jimmy Lloyd/Sadika piggtråd kamp. Det hadde vært en lang dag, så det er forståelig. Vi får se hvordan trettheten vil spille inn i løpet av helgen.


Vet ikke om jeg kommer til å prioritere WWE showene eller om jeg ser hele helgen kronologisk. Er allerede en hel dag på etterskudd, så vi kommer langt ut i neste uke før jeg kommer til WrestleMania! Men det er gøy så langt!

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Det jeg har sett av ROH er å anbefale, spesielt Briscoes v FTR

PUNQ

Legg inn av PUNQ »

Gleder meg. Kommer til å starte på ROH showet etter jeg blir ferdig med NJPW sitt event. Personlig gleder jeg meg veldig til Jonathan Gresham vs Bandido, spesielt siden jeg er stor fan av Bandido. Og Gresham har vært bunnsolid i år overalt han har sloss, fra wXw i Tyskland til Impact. Han leverer hver gang.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Har bare fått med meg resultatet derifra, må få sett matchen i si helhet snart. To nydelige utøvere

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Nydelig PUNQ!

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Lilleborg skrev: lør apr 02, 2022 4:05 pm Altså, HoF i natt. Videoene som har kommet ut. Ren gåsehud fra min side. En tydelig berørt Undertaker mens arenaen hyller han. Magisk.
Crabsen skrev: lør apr 02, 2022 4:06 pm Fantastisk tale i natt da, aldri sett en større applaus for en HoF inductee før. Kan bare forestille meg hvordan Mania poppet blir!

Anbefaler forøvrig alle som ikke har fått det med seg enda å se hele HoF fra inatt, nydelig sermoni i år. Gikk en del tårer til Vader, og spesielt Shad, men det var virkelig vakkert.
Ja, så det nå i dag. Helt magisk, gåsehud selv her. Vant til at HoF-kveldene fra tidligere er mer lukket, men ser at årets HoF var mer et in-ring wrestling-setting. Herlig at Taker får den hyllesten fra publikum og alle WWE wrestlere og ansatte.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Knaxern skrev: søn apr 03, 2022 4:53 pm
Lilleborg skrev: lør apr 02, 2022 4:05 pm Altså, HoF i natt. Videoene som har kommet ut. Ren gåsehud fra min side. En tydelig berørt Undertaker mens arenaen hyller han. Magisk.
Crabsen skrev: lør apr 02, 2022 4:06 pm Fantastisk tale i natt da, aldri sett en større applaus for en HoF inductee før. Kan bare forestille meg hvordan Mania poppet blir!

Anbefaler forøvrig alle som ikke har fått det med seg enda å se hele HoF fra inatt, nydelig sermoni i år. Gikk en del tårer til Vader, og spesielt Shad, men det var virkelig vakkert.
Ja, så det nå i dag. Helt magisk, gåsehud selv her. Vant til at HoF-kveldene fra tidligere er mer lukket, men ser at årets HoF var mer et in-ring wrestling-setting. Herlig at Taker får den hyllesten fra publikum og alle WWE wrestlere og ansatte.
Ja var en litt annen variant i år, tror de kanskje hadde samme ifjor også om ikke jeg ikke husker helt feil. Uansett ikke meg imot denne varianten av det. Nydelige taler av alle involvert, spesielt Taker's som du er inne på!

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

For et uinspirert RAW etter Mania. Publikum var også overraskende dødt.

God promo fra Cody, som vanlig. En veldig Cody-promo.

Får se hvor lenge disse Ezekiel-greiene er underholdende. Fungerte bra/greit når man kan bruke Kevin Owens.

Edge sin faction er interessant.

Veer har endelig kommet. Har den en plan for han? Jeg har mine tvil

MVP turner på Lashley til fordel for Omos, etter at Lashley vant relativt enkelt mot Omos på WM? Hvorfor ikke gjøre det på WM, la Omos vinne og gi han litt momentum?

Fikk Rhea/Liv en tittelkamp neste uke etter at de tapte mot Sasha/Naomi?

Balor fortsetter å ta pin falls som champ ser jeg.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

"Elias?!"

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Å nei da WWE dere kan bare gi faen i å splitte opp Imperium, ikke prøv dere en gang

Kult å se Pretty Deadly da

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

Crabsen skrev: ons apr 06, 2022 1:51 pm Å nei da WWE dere kan bare gi faen i å splitte opp Imperium, ikke prøv dere en gang

Kult å se Pretty Deadly da
--- Spørs om det er duket for Gunther til Smackdown nå da...

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- Nash Carter har fått sparken, da har man jo plutselig fått et problem med tag-titlene i NXT.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Hele Nash Carter-saken er fryktelig trist. Ikke for Carter, som viser seg å være en ubrukelig dass av et menneske, men selvfølgelig for hans kone som har opplevd grov mishandling på hjemmefronten. Synes også synd på Wes Lee, som får alt momentum kasta bort.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Syntes det var merkelig at WWE ga dem beltene i helgen midt under denne saken, at de i det hele tatt var i matchen skjønte jeg ingenting av. Jeg skal ikke kommentere saken eller noen personer involvert, da jeg ikke "vet" noenting om det, men håper de kommer seg til bunns i det og sannheten kommer frem.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

There’s a name change for a debuting superstar tonight on SmackDown that is probably the worst one yet. Like picked from a hat and blindfolded, that’s how they got here type stuff.

-Wrestlevotes

Vi får se om det skjer om hvem det eventuelt gjelder. Vil tippe det gjelder Marcel Barthel.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

It's probably good that they changed the name from Ludwig Klaus to Ludwig Kaiser. The name was still listed at Klaus internally as recently as 7 PM EST.
-SRS

Ludwig Kaiser er ikke krise, relativt solid, selvom Ludwig er et av det mindre «truende» navnene som kan uttales på engelsk.

Men det å fjerne Dvoraks 9. symfoni, det er krise

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

- Fin debut for Gunther. Nye navnet til Marcel syntes jeg er ganske tøft egentlig, ikke at jeg skjønner hvorfor de trengte å skifte det da. Syntes hele presentasjonen med den nye themen var knall. Kommer til å savne Symphony No 9, men syntes de har ertsattet den veldig bra. Tommel opp her, måtte det bare fortsette

- Godt å se Lacey igjen, men slike promoer har aldri vært min cup of tea. All credit i verden til henne selvfølgelig, men syntes dette bare blir ekstremt "tvunget". Men hun fikk en veldig god reaksjon av hva jeg hørte, så skal ikke klage for mye hvis det varer

- Unified tag titles, endelig. Shinsuke neste challenger for Roman? Blir en bra match det, selv om den mildt sagt er forutsigbar. Men godt å se Nakamura få litt main event rub igjen

- Hvor er Alexa, Bayley og Asuka? Såvidt jeg har hørt er alle 3 friske og raske igjen, men er holdt på is enn så lenge i vente på den riktige storylinen. Hadde håpet å se hvertfall en av dem inatt, men vi får smøre oss med enda mer tålmodighet..

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Raquel Gonzalez <3

Eller: Raquel Rodriguez som hun tydeligvis heter nå da. I don't care. Hu er awesome.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Kampsport & Wrestling»