Manchester United

Svar
tbb
Innlegg: 3376

Re: Manchester United

Legg inn av tbb »

TrueTopRed skrev: søn okt 02, 2022 4:03 pm Var det ikke sånn at McClaren var stor fan av McTominay.

Vanskelig å si hvor mye ordene/vurderingene til den gamle ringreven spiller inn når de holder dialog i teamet, men vi er vel alle enige om at han var rimelig utdatert både som manager i PL og som landslagssjef. Så usikker på hvor mye ten hag faktisk henter fra den kanten.
Er det slik at det ikke passet deg helt at en trener som EtH også ser ut til å like denne spilleren og at du leter etter forklaring? Virket litt famlende.

Skjønner godt at man ikke er fornøyd med McT i dag. Samtidig har EtH skryt av McTominay ved flere anledninger. Og han har strengt tatt vært god i flere kamper denne sesongen før i dag. Rart at det skal være et slags mysterium at han spiller i dag på bakgrunn av det som ble levert før landslagspausen.

startelver

Legg inn av startelver »

ETH får nok kritikk etter dette.

Saliph

Legg inn av Saliph »

Muligens den verste omgangen jeg noensinne har sett av oss. Og det er nok å ta av, særlig det siste året. Fytti helvete så elendig over hele linja.

Redder i alle fall noe av æren i andre, men ikke mye. Fortjener å tape med langt mer enn 3 mål.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

tbb skrev: søn okt 02, 2022 4:46 pm Er det slik at det ikke passet deg helt at en trener som EtH også ser ut til å like denne spilleren og at du leter etter forklaring? Virket litt famlende.

Skjønner godt at man ikke er fornøyd med McT i dag. Samtidig har EtH skryt av McTominay ved flere anledninger. Og han har strengt tatt vært god i flere kamper denne sesongen før i dag. Rart at det skal være et slags mysterium at han spiller i dag på bakgrunn av det som ble levert før landslagspausen.
I kamtråden skriver jeg at jeg ville ha mctominay i laget idag og basert på det som har skjedd denne sesongen. Om du helt overser den delen av automatikk for å kunne holde en feilfri agenda vet jeg ikke, men jeg ville som sagt ha han på laget idag, men i en 4-3-3 med bla Casemiro. Tror vi kunne gjort en bedre jobb idag på den måten.

Man kan uansett spørre seg hvor stor innflytelse en som McClaren har, når han ble valgt fordi ten hag følte at han ville ha en som kjente klubben. Personlig ble jeg litt redd for det valget, selv om det bør være sånn at hovedpersonen selv selv vet best hva han behøver rundt seg. Men sånn umiddelbart tenkte jeg at det bør da finnes bedre valg der ute. men men. Skulle uansett likt å visst om hvor stor innflytelse McClaren har på avgjørelser som blir tatt.

Det vi vet om McTominay (som er fakta) er at han mer enn gjerne holder seg possisjonert i pasningskygge, så selv om han til synes går under stemplet "har gjort det bra" som alle andre som har vært med på å vinne noen kamper, så er dette fortsatt et forbedringspotensial for laget der, og med en spiller som ønsker å bidra mer i form av å gjøre seg spillbar.

Om jeg ikke husker feil har du sett på McTominay som en du kunne tenkt deg både som stopper og vingback, så det er helt klart at vi vurderer ting forskjellig også når det kommer til denne spilleren. Jeg ser ikke helt at han har kvaliteter for annet enn som en backuprolle for midtbanen, men der funker han ved riktig bruk og matching.

Detvareingang

Legg inn av Detvareingang »

Saliph skrev: søn okt 02, 2022 4:59 pm Muligens den verste omgangen jeg noensinne har sett av oss. Og det er nok å ta av, særlig det siste året. Fytti helvete så elendig over hele linja.

Redder i alle fall noe av æren i andre, men ikke mye. Fortjener å tape med langt mer enn 3 mål.
Eg er veldig enig med deg, det var helt fælt å se på i 1 omg. Eg sa lenge før kampen begynte at vi burde kjøre både Casemiro og Mctominay fra start, for å få mest mulig defensiv trygghet. Nå imponerte virkelig ikkje McT, men hadde nok vært litt lettere for han med Casemiro på siden i stedet for Eriksen. Hadde selv benka Bruno å kjørt Eriksen høyere. Vi blir kjørt hardt fra start, å etter målet kommer er vi helt ut av det. 2 - 0 målet hadde muligvis ikkje komt om Varane hadde vært på banen, å 3 - 0 målet så ser det ut som Varane ikkje tør å gå etter ball. Men uansett så møter vi ett bedre lag. Det går for fort, å med Erling på andre siden, som i tillegg virket ekstremt mye mer tent og mye mer involvert enn vanlig då blir vi straffa hvergang vi slurver.

Positive ting, Martial med 2 mål og ett bra innhopp. Antony syns eg var frisk i 2 omg spesielt. Ellers mørkt.

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

– Det er ganske enkelt, vi mangler troen. Når du ikke har tro på banen, kan du ikke vinne kamper. Det er uakseptabelt, sier ten Hag til BBC.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Detvareingang skrev: søn okt 02, 2022 5:39 pm
Saliph skrev: søn okt 02, 2022 4:59 pm Muligens den verste omgangen jeg noensinne har sett av oss. Og det er nok å ta av, særlig det siste året. Fytti helvete så elendig over hele linja.

Redder i alle fall noe av æren i andre, men ikke mye. Fortjener å tape med langt mer enn 3 mål.
Eg er veldig enig med deg, det var helt fælt å se på i 1 omg. Eg sa lenge før kampen begynte at vi burde kjøre både Casemiro og Mctominay fra start, for å få mest mulig defensiv trygghet. Nå imponerte virkelig ikkje McT, men hadde nok vært litt lettere for han med Casemiro på siden i stedet for Eriksen. Hadde selv benka Bruno å kjørt Eriksen høyere. Vi blir kjørt hardt fra start, å etter målet kommer er vi helt ut av det. 2 - 0 målet hadde muligvis ikkje komt om Varane hadde vært på banen, å 3 - 0 målet så ser det ut som Varane ikkje tør å gå etter ball. Men uansett så møter vi ett bedre lag. Det går for fort, å med Erling på andre siden, som i tillegg virket ekstremt mye mer tent og mye mer involvert enn vanlig då blir vi straffa hvergang vi slurver.

Positive ting, Martial med 2 mål og ett bra innhopp. Antony syns eg var frisk i 2 omg spesielt. Ellers mørkt.
Kanskje kontroversielt siden vi slipper inn seks mål, men Martinez var også ok. Laget et unødvendig frispark ellers gjør han få feil? Positiv med ball.

Saliph

Legg inn av Saliph »

greyserpent skrev: søn okt 02, 2022 6:05 pm – Det er ganske enkelt, vi mangler troen. Når du ikke har tro på banen, kan du ikke vinne kamper. Det er uakseptabelt, sier ten Hag til BBC.
Vel, han har jo rett. Vi tapte denne kampen før den startet. Så ut som livredde høns ut på der. Det var rett tilbake til gamle synder. Så får vi håpe at vi reiser oss til torsdag og neste helg.

F_Brandy

Legg inn av F_Brandy »

Kjipt å se at flere blir såpass feige. Bare rygger, tørr ikke stå oppi, og om man gjør ting halvveis blir man straffet brutalt av City.

Kommer til å bli en sesong med mye opp og nedturer. Tipper de tre første (skikkelige) byttene starter neste i PL, og tror det er ganske klart det beste man kan stille.

dalagubbe

Legg inn av dalagubbe »

Trist dag, men jeg nevnte det tidlig i kamptråden også, det såg ikke ut som spillerne hadde troen fra start, og da nytter det ikke, det er vel det første som må være på plass. ETH nevnte det etter kampen han også, og akkurat det er vel jobben til manageren å klare, men

taknina

Legg inn av taknina »

greyserpent skrev: søn okt 02, 2022 6:05 pm – Det er ganske enkelt, vi mangler troen. Når du ikke har tro på banen, kan du ikke vinne kamper. Det er uakseptabelt, sier ten Hag til BBC.
For meg er jo dette veldig mye som selvkritikk å regne.

En av managerens viktigste oppgaver er vel å gire opp spillerne til kamp.

Sånn at det etterhvert går automatikk i det å være ready for å gå i krigen

Sånn at det etterhvert heller blir jobben å roe ned for å hindre overtenning.

Sammen med ei god slagplan og å plukke ut de rette elve en mener vil løse oppgava best.

Mehell

Legg inn av Mehell »

Er vel mange år med motgang som sitter i, vil jeg tro.
Er vel bortimot umulig å klare å fylle gruppen med 100% tro på egne ferdigheter etter alle slag de fikk mot seg forrige sesong.
Det er en prosess, så da får vi bare fortsette å være tålmodige.

dalagubbe

Legg inn av dalagubbe »

Tålmodighet trenger vi nok her ja, men egentlig har jeg troa på at ETH klarer å løfte denne gjengen, fjerdeplass eller seier i europaligaen må være målet i år også, og det har jeg troa på skal gå. Kampen i dag hadde jeg ingen forhåpninger om poeng, men vi må slutte å tape mot presumptivt dårligere lag…

taknina

Legg inn av taknina »

Mehell skrev: søn okt 02, 2022 8:02 pm Er vel mange år med motgang som sitter i, vil jeg tro.
Er vel bortimot umulig å klare å fylle gruppen med 100% tro på egne ferdigheter etter alle slag de fikk mot seg forrige sesong.
Det er en prosess, så da får vi bare fortsette å være tålmodige.
Helt klart, men uten innsats i bunn så er en også helt sjanseløs på å få til sitt spill.

Selv de beste laga har dager der opp til flere har dårlige dager og kan misslykkes selv med enkle ting.

Og det blir tolerert uten problem men de beste managerene vil aldri tolerere spillere som ikke prøver.

Derfor tror jeg også det kommer en liten revolusjon etter denne kampen-

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Det var første kamp på en måned, og det var ganske tydelig fra start. City var aggressive fra start, mens vi ikke helt spilte som et lag og ble overkjørt. Vi lærer forhåpentligvis av dette også.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Det mest urovekkende er jo at man på 2-0 gir fra seg sååå mye rom at man lar City kontre oss i senk før pause. På 2-0 kunne man gjort et bytte eller to og forandret kampen. Blir helt umulig når det er fire i sekken

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Megapixsel skrev: søn okt 02, 2022 9:18 pm Det mest urovekkende er jo at man på 2-0 gir fra seg sååå mye rom at man lar City kontre oss i senk før pause. På 2-0 kunne man gjort et bytte eller to og forandret kampen. Blir helt umulig når det er fire i sekken
Jeg synes nesten det mest urovekkende er hvor skuffende Casemiro har vært. Skulle gjerne sagt at vi burde ha gått for en midtbane med Casemiro og McTominay og Eriksen for Bruno (evnt Bruno for Sancho). Men Casemiro ser ikke akkurat ut som han ville løftet dette laget.

Jack

Legg inn av Jack »

tbb skrev: søn okt 02, 2022 9:57 pm
Megapixsel skrev: søn okt 02, 2022 9:18 pm Det mest urovekkende er jo at man på 2-0 gir fra seg sååå mye rom at man lar City kontre oss i senk før pause. På 2-0 kunne man gjort et bytte eller to og forandret kampen. Blir helt umulig når det er fire i sekken
Jeg synes nesten det mest urovekkende er hvor skuffende Casemiro har vært. Skulle gjerne sagt at vi burde ha gått for en midtbane med Casemiro og McTominay og Eriksen for Bruno (evnt Bruno for Sancho). Men Casemiro ser ikke akkurat ut som han ville løftet dette laget.
Han får jo ikke akkurat muligheten til å spille seg inn heller. Fuckings McTominay foretrekkes foran et av verdens desidert beste defensive midtbanespillere. Det er førsta sykt.

Hvordan klarer skotten å lure hver jævla manager han har på denne måten?!

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Jack_Daniels skrev: søn okt 02, 2022 10:08 pm
tbb skrev: søn okt 02, 2022 9:57 pm
Megapixsel skrev: søn okt 02, 2022 9:18 pm Det mest urovekkende er jo at man på 2-0 gir fra seg sååå mye rom at man lar City kontre oss i senk før pause. På 2-0 kunne man gjort et bytte eller to og forandret kampen. Blir helt umulig når det er fire i sekken
Jeg synes nesten det mest urovekkende er hvor skuffende Casemiro har vært. Skulle gjerne sagt at vi burde ha gått for en midtbane med Casemiro og McTominay og Eriksen for Bruno (evnt Bruno for Sancho). Men Casemiro ser ikke akkurat ut som han ville løftet dette laget.
Han får jo ikke akkurat muligheten til å spille seg inn heller. Fuckings McTominay foretrekkes foran et av verdens desidert beste defensive midtbanespillere. Det er førsta sykt.

Hvordan klarer skotten å lure hver jævla manager han har på denne måten?!
Ville sikkert hjulpet om han så sånn halvveis ok ut de gangene han fikk sjansen.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Jack_Daniels skrev: søn okt 02, 2022 10:08 pm
tbb skrev: søn okt 02, 2022 9:57 pm
Megapixsel skrev: søn okt 02, 2022 9:18 pm Det mest urovekkende er jo at man på 2-0 gir fra seg sååå mye rom at man lar City kontre oss i senk før pause. På 2-0 kunne man gjort et bytte eller to og forandret kampen. Blir helt umulig når det er fire i sekken
Jeg synes nesten det mest urovekkende er hvor skuffende Casemiro har vært. Skulle gjerne sagt at vi burde ha gått for en midtbane med Casemiro og McTominay og Eriksen for Bruno (evnt Bruno for Sancho). Men Casemiro ser ikke akkurat ut som han ville løftet dette laget.
Han får jo ikke akkurat muligheten til å spille seg inn heller. Fuckings McTominay foretrekkes foran et av verdens desidert beste defensive midtbanespillere. Det er førsta sykt.

Hvordan klarer skotten å lure hver jævla manager han har på denne måten?!
Ved gode prestasjoner? Som tbb er inne på, Casemiro har virkelig ikke sett ut som en rund million de gangene han har kommet innpå. Også mulig de som overværer samtlige treninger vurderer dette dit hen.

McT og Eriksen har omtrent vært våre to beste hittil i sesongen. Det var de definitivt ikke i dag.

Detvareingang

Legg inn av Detvareingang »

tbb skrev: søn okt 02, 2022 10:12 pm
Jack_Daniels skrev: søn okt 02, 2022 10:08 pm
tbb skrev: søn okt 02, 2022 9:57 pm

Jeg synes nesten det mest urovekkende er hvor skuffende Casemiro har vært. Skulle gjerne sagt at vi burde ha gått for en midtbane med Casemiro og McTominay og Eriksen for Bruno (evnt Bruno for Sancho). Men Casemiro ser ikke akkurat ut som han ville løftet dette laget.
Han får jo ikke akkurat muligheten til å spille seg inn heller. Fuckings McTominay foretrekkes foran et av verdens desidert beste defensive midtbanespillere. Det er førsta sykt.

Hvordan klarer skotten å lure hver jævla manager han har på denne måten?!
Ville sikkert hjulpet om han så sånn halvveis ok ut de gangene han fikk sjansen.
Vi kan diskutere til vi blir blå i tryne, er overbevist om at Casemiro kommer etterhvert. Er enig med TBB i at han har skuffa når han har spilt, tror uansett at vi hadde vært bedre rysta defensivt med han på banen foran Bruno denne kampen. I sånne kamper må vi være mye mer organiserte og heller ha ein mye mer defensiv tilnærming til kampen, mye bedre å la City få trille ball i mindre farlig område enn å gi dem disse rommene vi gav her, alt for stor avstand i laget. Ett City som stanger og sliter å skape spesielt masse har ofte blitt frustrerte, da hadde muligheten vært større å straffe dem etterhvert.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Detvareingang skrev: søn okt 02, 2022 10:35 pm
tbb skrev: søn okt 02, 2022 10:12 pm
Jack_Daniels skrev: søn okt 02, 2022 10:08 pm

Han får jo ikke akkurat muligheten til å spille seg inn heller. Fuckings McTominay foretrekkes foran et av verdens desidert beste defensive midtbanespillere. Det er førsta sykt.

Hvordan klarer skotten å lure hver jævla manager han har på denne måten?!
Ville sikkert hjulpet om han så sånn halvveis ok ut de gangene han fikk sjansen.
Vi kan diskutere til vi blir blå i tryne, er overbevist om at Casemiro kommer etterhvert. Er enig med TBB i at han har skuffa når han har spilt, tror uansett at vi hadde vært bedre rysta defensivt med han på banen foran Bruno denne kampen. I sånne kamper må vi være mye mer organiserte og heller ha ein mye mer defensiv tilnærming til kampen, mye bedre å la City få trille ball i mindre farlig område enn å gi dem disse rommene vi gav her, alt for stor avstand i laget. Ett City som stanger og sliter å skape spesielt masse har ofte blitt frustrerte, da hadde muligheten vært større å straffe dem etterhvert.
Det kan godt være. Og dersom det fortsetter slik vil man tenke at dette er en spiller EtH ble prakket på, og takket ja til pga mangel på alternativer.

Uansett, ser man til Brighton, som kanskje er noe av det nærmeste man kommer EtH, har noe av vinneroppskriften der vært ballsikre spillere med høy intensitet og frekvens uten ball. Ikke nødvendigvis spesielt gode pasningsspillere. Jeg tror fortsatt ikke Eriksen er en god løsning dypt sentralt.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Jeg synes vingbackene våre fikk våre fikk uhyre lite hjelp i dag. Anthony og Sancho var helt fraværende defensivt, og City fløt frem og gjorde som de ville på kantene. Kombinert med at våre sentrale midtbanespillere hadde en dårlig dag på jobben, og ikke fikset å dekke rom, ble dette en oppskrift på katastrofe.

arknath

Legg inn av arknath »

ETH sier han sparte Ronaldo i respekt for den store karrieren hans. Hva med respekten for klubben vår? Den burde stå mye høyere i kurs.

Mehell

Legg inn av Mehell »

arknath skrev: man okt 03, 2022 12:26 am ETH sier han sparte Ronaldo i respekt for den store karrieren hans. Hva med respekten for klubben vår? Den burde stå mye høyere i kurs.
Er sikkert bare noe han sier for å ikke dumme ut Ronaldo for at han ikke kom inn.
EtH hadde andre spillere han heller ville ha inn, det er nok så enkelt.

Mjordan23

Legg inn av Mjordan23 »

Detvareingang skrev: søn okt 02, 2022 10:35 pm
tbb skrev: søn okt 02, 2022 10:12 pm
Jack_Daniels skrev: søn okt 02, 2022 10:08 pm

Han får jo ikke akkurat muligheten til å spille seg inn heller. Fuckings McTominay foretrekkes foran et av verdens desidert beste defensive midtbanespillere. Det er førsta sykt.

Hvordan klarer skotten å lure hver jævla manager han har på denne måten?!
Ville sikkert hjulpet om han så sånn halvveis ok ut de gangene han fikk sjansen.
Vi kan diskutere til vi blir blå i tryne, er overbevist om at Casemiro kommer etterhvert. Er enig med TBB i at han har skuffa når han har spilt, tror uansett at vi hadde vært bedre rysta defensivt med han på banen foran Bruno denne kampen. I sånne kamper må vi være mye mer organiserte og heller ha ein mye mer defensiv tilnærming til kampen, mye bedre å la City få trille ball i mindre farlig område enn å gi dem disse rommene vi gav her, alt for stor avstand i laget. Ett City som stanger og sliter å skape spesielt masse har ofte blitt frustrerte, da hadde muligheten vært større å straffe dem etterhvert.
Skal man ta ett steg videre, så er jeg overbevist om at Casemiro er viktig å få igang. Vi har fått tak i en av de beste DM`ene i verden og setter han på benken for McT (som tydeligvis har 9 liv.....), er bare i United slikt kan skje føles det ut som. Nye bunnpunkt nås stadig og førsteomgangen i går var jo nettopp det, selv om innsatsen utrolig var rævva, så må vi ha mer kvalitet på ball også. Ser jo ut som G-13 sammenlignet med City til tider, og mannsmakeringen man drev med sentralt i banen var jo horribel.

startelver

Legg inn av startelver »

Anthony var vel en av de som viser han har noe å gjøre i laget, sammen med Martinez, de var minst dårligst. Og Martial var et friskt innhopp men da var kampen over.

Wellé

Legg inn av Wellé »

startelver skrev: man okt 03, 2022 9:23 am Anthony var vel en av de som viser han har noe å gjøre i laget, sammen med Martinez, de var minst dårligst. Og Martial var et friskt innhopp men da var kampen over.
Jeg er en av de som var ganske skeptisk til å fyre av £80m (eller var det €) på Antony, men (mis)liker det jeg ser. Teknikken er strøken. Litt mye tull og tøys som ikke er produktivt, men hvis man får luket vekk det så sitter man fort igjen med en spiller som kan være verdt summen. Selvfølgelig fryktelig early days, men elsker ballbehandlingen hans, og syns han beveger seg smart og løfter blikket.

Martinez syns jeg var direkte svak. De fleste midtstoppere blir eid av Haaland, men han hadde virkelig ikke noe å stille opp med her. Ikke tilfeldig at Haaland lå mye på han denne kampen.

Martial vet jeg ikke helt hva man skal si om. Man skryter jo hemningsløst av Haaland selvom han ikke er mye involvert. De første 20 minuttene til Martial hadde jeg glemt at han var på banen, og innsatsen hans i presspillet var like daft som Ronaldo, men når du ender opp med to mål så er jo det veldig bra. Og det er nok fort der det hviler på han. Hvis han ikke scorer så er det fort en skikkelig dårlig kamp, men hvis han scorer så er det kanskje verdt det.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Wellé skrev: man okt 03, 2022 11:05 am
startelver skrev: man okt 03, 2022 9:23 am Anthony var vel en av de som viser han har noe å gjøre i laget, sammen med Martinez, de var minst dårligst. Og Martial var et friskt innhopp men da var kampen over.
Jeg er en av de som var ganske skeptisk til å fyre av £80m (eller var det €) på Antony, men (mis)liker det jeg ser. Teknikken er strøken. Litt mye tull og tøys som ikke er produktivt, men hvis man får luket vekk det så sitter man fort igjen med en spiller som kan være verdt summen. Selvfølgelig fryktelig early days, men elsker ballbehandlingen hans, og syns han beveger seg smart og løfter blikket.

Martinez syns jeg var direkte svak. De fleste midtstoppere blir eid av Haaland, men han hadde virkelig ikke noe å stille opp med her. Ikke tilfeldig at Haaland lå mye på han denne kampen.

Martial vet jeg ikke helt hva man skal si om. Man skryter jo hemningsløst av Haaland selvom han ikke er mye involvert. De første 20 minuttene til Martial hadde jeg glemt at han var på banen, og innsatsen hans i presspillet var like daft som Ronaldo, men når du ender opp med to mål så er jo det veldig bra.
Men det gjorde han, overraskende nok, ikke?

Sjelden jeg har sett Haaland så mye på venstresiden som denne kampen. Både 3-0 og 4-0 kom etter løp av Haaland mot Varane/Dalot på høyre. 1-0 målet skapes også på høyresiden.

Det eneste målet hvor man kanskje kan ta Martinez er markeringen på det femte målet, men kom igjen? Det er jo ikke akkurat en spesielt svak involvering. Definitivt ikke en feil. I tillegg kan man alltids mene at man blir skadelidende av at Martinez ikke er van Dijk på headingen.

Det var heller ikke særlig mange situasjoner utenom målene. Som jeg nevnte tidligere, han laget et tåpelig frispark. Ellers lite. Jeg skrev om det før kampen, og jeg letet underveis etter Haaland vs Martinez situasjoner, men det var jo nesten ingen?

Så mye som Man Utd måtte forsvare seg denne kampen synes jeg det var overraskende lite å ta han på. Veldig mange av sjansene/målene ble skapt på høyresiden. Husker du hvilke situasjoner du tenker på?

(Malacia, derimot, hadde en svak omgang!)

Lezah

Legg inn av Lezah »

Sist Martinez møtte Haaland gikk det jo sånn passe greit for førstnevnte...og som tbb sier la jeg ikke merke til at han la seg veldig på ham?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»