Manchester United

Svar
Lezah

Re: Manchester United

Legg inn av Lezah »

Wellé skrev: tor sep 22, 2022 3:12 pm
Lezah skrev: tor sep 22, 2022 3:04 pm MeN Glazers larr manu kjøe spellera, deres borde elske dom!

(Hvem var forresten han gooneren her inne som mente ingen protesterte på svina igjen?)
Odysseen, HenryLegend (mitt guess), GoldenTeacher, DennisB, Enzino, Wellé (kan ha vært meg, husker ikke 90% av hva jeg skriver), Bone8, Manoon, Onv95 (kan ha vært han hvis han er på trolletur), ++
Nei, dere er ikke idioter. Tror han under meg har rett.

uvisst om det var ren løgn, trolling eller unnskyldbar uvitenhet, to be fair.

Detvareingang

Legg inn av Detvareingang »

Eriksen med Mål for Danmark i 2 - 1 tapet mot Kroatia.
Spilte 90 min

Varane forsetter formen å holdt nullen som kaptein for Frankrike, 2 - 0 mot Østerrike. Spilte 90 min

Malacia satt på benken hele kampen for Nederland i 2 - 0 seieren borte mot Polen.

Eg tok meg friheten å se Nederland kampen og Gakpo håper eg fortsatt er på blokken, selv med dekningen vi har, virker som ein kommende stor spiller, eg håper virkelig Antony slår til, tror han gjør det og. Men Gakpo er spellleer altså.

Fulgte ekstra med Frankrike i dag og, rett og slett kun for å følge med Varane ikkje blei bytta ut med skade, heldigvis virker han å være i god fysisk forfatning.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Kikket akkurat på en time langt intervju på united view med Melissa Reddy (+flex)


Synes hun har mange fine perspektiv, fremstår som dyktig og belest. Anbefales sterkt.
For den jevne unitedfans så vil dette klippet fort gi flere nytt syn på ting når det kommer til hva som betyr noe.

DennisB

Legg inn av DennisB »

Detvareingang skrev: tor sep 22, 2022 11:33 pm
Fulgte ekstra med Frankrike i dag og, rett og slett kun for å følge med Varane ikkje blei bytta ut med skade, heldigvis virker han å være i god fysisk forfatning.
Så ikke kampen. Hvordan spilte Saliba, med nøytrale øyne? Han fikk 70 min ser jeg (inn etter 23 min).

Edit, du så Nederland-kampen i steden ja. Glem det ;)

Tinkler

Legg inn av Tinkler »

Detvareingang skrev: tor sep 22, 2022 11:33 pm
Fulgte ekstra med Frankrike i dag og, rett og slett kun for å følge med Varane ikkje blei bytta ut med skade, heldigvis virker han å være i god fysisk forfatning.
Nok en solid opptreden fra landslagskapteinen


tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Detvareingang skrev: tor sep 22, 2022 11:33 pm Eriksen med Mål for Danmark i 2 - 1 tapet mot Kroatia.
Spilte 90 min

Varane forsetter formen å holdt nullen som kaptein for Frankrike, 2 - 0 mot Østerrike. Spilte 90 min

Malacia satt på benken hele kampen for Nederland i 2 - 0 seieren borte mot Polen.

Eg tok meg friheten å se Nederland kampen og Gakpo håper eg fortsatt er på blokken, selv med dekningen vi har, virker som ein kommende stor spiller, eg håper virkelig Antony slår til, tror han gjør det og. Men Gakpo er spellleer altså.

Fulgte ekstra med Frankrike i dag og, rett og slett kun for å følge med Varane ikkje blei bytta ut med skade, heldigvis virker han å være i god fysisk forfatning.
Fikk også med meg litt av Nederland. Overrasket over Gakpo. Liker han bedre i en slik rolle enn som kant hvor han blir litt seig for min smak. Mer van Persie enn Robben i kvaliteter.

Jurrien Timber var også imponerende. Kler han trolig veldig bra med trebackslinje. Vil tro det er fristende for EtH å erstatte en av de tre traverne bak der med Timber.

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »



Trengte bare 6 mnd 😂

Jack

Legg inn av Jack »

Harduetforslag skrev: fre sep 23, 2022 4:29 pm

Trengte bare 6 mnd 😂
Helt utrolig.

Lezah

Legg inn av Lezah »

4 kamper på Evra.

Sånn ellers starter Pellistri for Uaregay i dag.

rommegrot

Legg inn av rommegrot »

Keane tilbake i United drakt i dag. Skal spille denne showkampen mot Liverpool.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Keane på banen! :)
Berbatov har vært helt tom i andre omgang.
Ser for meg Dux sier til barna sine: Sånn så han ut alle gangene han spilte for United og noen ganger enda verre!

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Megapixsel skrev: lør sep 24, 2022 5:34 pm Keane på banen! :)
Berbatov har vært helt tom i andre omgang.
Ser for meg Dux sier til barna sine: Sånn så han ut alle gangene han spilte for United og noen ganger enda verre!
Ser tåpene presterer å bue på Keane - i en veldedighetskamp 🙄

Lezah

Legg inn av Lezah »

missChance skrev: lør sep 24, 2022 5:41 pm
Megapixsel skrev: lør sep 24, 2022 5:34 pm Keane på banen! :)
Berbatov har vært helt tom i andre omgang.
Ser for meg Dux sier til barna sine: Sånn så han ut alle gangene han spilte for United og noen ganger enda verre!
Ser tåpene presterer å bue på Keane - i en veldedighetskamp 🙄
Blir sikkert lei seg.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

missChance skrev: lør sep 24, 2022 5:41 pm
Megapixsel skrev: lør sep 24, 2022 5:34 pm Keane på banen! :)
Berbatov har vært helt tom i andre omgang.
Ser for meg Dux sier til barna sine: Sånn så han ut alle gangene han spilte for United og noen ganger enda verre!
Ser tåpene presterer å bue på Keane - i en veldedighetskamp 🙄
Tviler på United supportere hadde latt Gerrard gå fri på OT.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Bruno og Dalot har putta for Portugal.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Ale skrev: lør sep 24, 2022 10:04 pm Dalot med enda et mål.
Assist av Bruno?

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Ale skrev: lør sep 24, 2022 10:20 pm Litt av et lag vi begynner å få. En seier mot City så ruller virkelig toget.
Jeg er litt usikker nå - var det en fordel eller negativt at vi mistet to kampdager. Vi hadde kanskje trengt dem for samspillets skyld?

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Ale skrev: lør sep 24, 2022 10:22 pm
missChance skrev: lør sep 24, 2022 10:21 pm
Ale skrev: lør sep 24, 2022 10:20 pm Litt av et lag vi begynner å få. En seier mot City så ruller virkelig toget.
Jeg er litt usikker nå - var det en fordel eller negativt at vi mistet to kampdager. Vi hadde kanskje trengt dem for samspillets skyld?
Det var positivt siden både Martial og Rashford var skadet.
Det er for så vidt et godt poeng.
Samtidig skulle jeg ønske mer "oppladning" før City.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Ronaldo med assist på Portugals fjerde - så United-spillerne er involvert i alle mål.

TheTreble

Legg inn av TheTreble »

Dalot som spydspiss mot City.

Jack

Legg inn av Jack »

Flott scoring av Dalot:


Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »


Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Hvem faen hadde trodd at Dalot skulle ha så mye innabords. Spellær!!!

F_Brandy

Legg inn av F_Brandy »

Vi er faktisk der nå at jeg er litt bekymret over Dalot og kontraktssituasjonen. Ting snur fort gitt. Skulle tro det byr på få problem, men for øyeblikket har han ganske gode kort på hånden.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

F_Brandy skrev: søn sep 25, 2022 9:53 am Vi er faktisk der nå at jeg er litt bekymret over Dalot og kontraktssituasjonen. Ting snur fort gitt. Skulle tro det byr på få problem, men for øyeblikket har han ganske gode kort på hånden.
Jeg er rimelig trygg på at Ten Hag kan finne et enda bedre førstevalg for possisjonen på markedet, men er derimot ikke trygg i at vi klarer å lande alt han ber om og innenfor rimelig grenser pengemessig. Så unødvendig å hale ut på det hvis det er mulig å få signet han på ny kontrakt nå.

Har vært litt inne på det tidligere.
https://www.fridiskusjon.no/viewtopic.p ... ot#p916087

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

For de som eventuelt har lyst til å se nærmere på dette:


"New credit facilities" i april, ser jeg.
Og kvalmende at de tar utbytte, men ingen forventet vel noe annet.

Detvareingang

Legg inn av Detvareingang »

tbb skrev: fre sep 23, 2022 1:20 pm
Detvareingang skrev: tor sep 22, 2022 11:33 pm Eriksen med Mål for Danmark i 2 - 1 tapet mot Kroatia.
Spilte 90 min

Varane forsetter formen å holdt nullen som kaptein for Frankrike, 2 - 0 mot Østerrike. Spilte 90 min

Malacia satt på benken hele kampen for Nederland i 2 - 0 seieren borte mot Polen.

Eg tok meg friheten å se Nederland kampen og Gakpo håper eg fortsatt er på blokken, selv med dekningen vi har, virker som ein kommende stor spiller, eg håper virkelig Antony slår til, tror han gjør det og. Men Gakpo er spellleer altså.

Fulgte ekstra med Frankrike i dag og, rett og slett kun for å følge med Varane ikkje blei bytta ut med skade, heldigvis virker han å være i god fysisk forfatning.
Fikk også med meg litt av Nederland. Overrasket over Gakpo. Liker han bedre i en slik rolle enn som kant hvor han blir litt seig for min smak. Mer van Persie enn Robben i kvaliteter.

Jurrien Timber var også imponerende. Kler han trolig veldig bra med trebackslinje. Vil tro det er fristende for EtH å erstatte en av de tre traverne bak der med Timber.
Forsto det sånn at årets overgangsvindu påvirker neste vindu, siden gjelda har øka betraktelig. Eg er ganske enig ang Timber, eg tror han blir ein stor stopper, har veldig mange kvaliteter. Eg er veldig spent på hvordan neste vindu blir løst. Vist vi skulle være så heldig å ha Varane tilgjenglig mesteparten av tiden så vil nok muligvis ikkje stopperplassen være første pri. VB var ein prioritering, men vi overlever nok med Dalot der siden han har ein veldig fin utvikling.

Eg tror at det vil være spiss plassen som blir prioritert til sommeren. Om pengene er begrensa så vil nok det neppe komme mer enn Max 2 signeringer.

taknina

Legg inn av taknina »

Megapixsel skrev: søn sep 25, 2022 12:37 am Hvem faen hadde trodd at Dalot skulle ha så mye innabords. Spellær!!!
Jeg vil tro at alle som skjønner og har opplevd at det er sammenstningen av ingrediensene som er det viktigste og ikke ingrediensene hver for seg såg for seg at rett mann med evne til å plukke rette elver med ferdigheter som sto, fungerte godt sammen fra krydderhylla og da sammen med en struktur å forholde seg til ville skape nærmest en revolusjon opp mot det en har sett tidligere.

Og da å starte med det viktigste først. Stopperpar som står til hverandre sammen med en midtbanepatruljør som gjør akkurat den jobben han skal gjøre med tilnærmet 100 prosent disiplin

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Detvareingang skrev: søn sep 25, 2022 1:40 pm
tbb skrev: fre sep 23, 2022 1:20 pm
Detvareingang skrev: tor sep 22, 2022 11:33 pm Eriksen med Mål for Danmark i 2 - 1 tapet mot Kroatia.
Spilte 90 min

Varane forsetter formen å holdt nullen som kaptein for Frankrike, 2 - 0 mot Østerrike. Spilte 90 min

Malacia satt på benken hele kampen for Nederland i 2 - 0 seieren borte mot Polen.

Eg tok meg friheten å se Nederland kampen og Gakpo håper eg fortsatt er på blokken, selv med dekningen vi har, virker som ein kommende stor spiller, eg håper virkelig Antony slår til, tror han gjør det og. Men Gakpo er spellleer altså.

Fulgte ekstra med Frankrike i dag og, rett og slett kun for å følge med Varane ikkje blei bytta ut med skade, heldigvis virker han å være i god fysisk forfatning.
Fikk også med meg litt av Nederland. Overrasket over Gakpo. Liker han bedre i en slik rolle enn som kant hvor han blir litt seig for min smak. Mer van Persie enn Robben i kvaliteter.

Jurrien Timber var også imponerende. Kler han trolig veldig bra med trebackslinje. Vil tro det er fristende for EtH å erstatte en av de tre traverne bak der med Timber.
Forsto det sånn at årets overgangsvindu påvirker neste vindu, siden gjelda har øka betraktelig. Eg er ganske enig ang Timber, eg tror han blir ein stor stopper, har veldig mange kvaliteter. Eg er veldig spent på hvordan neste vindu blir løst. Vist vi skulle være så heldig å ha Varane tilgjenglig mesteparten av tiden så vil nok muligvis ikkje stopperplassen være første pri. VB var ein prioritering, men vi overlever nok med Dalot der siden han har ein veldig fin utvikling.

Eg tror at det vil være spiss plassen som blir prioritert til sommeren. Om pengene er begrensa så vil nok det neppe komme mer enn Max 2 signeringer.
Det kan godt være. Jeg håper først og fremst Ronaldo og de Gea erstattes. Klarer vi det er jeg ganske fornøyd.

I tillegg har jeg et lite håp om at salg av en midtstopper, og AWB + Williams kunne finansiert feks Timber. Vi burde helt sikkert hentet en midtbanespiller, men jeg ser ikke helt at vi har ressurser til det.

Jeg tror også at EtH er rimelig keen på Gakpo. Det var såpass konkrete rykter rundt han i sommer. Hvordan man skal få til det er jeg mer usikker på. Kunne vært en naturlig erstatter for Donny, men han får man vel knapt et pund for?!

Da kunne man kanskje sittet med noe ala;

Raya/Dubravka; Dalot/Laird, Varane/Maguire/Timber/Martinez, Malacia/Shaw; Casemiro/McTominay/Eriksen/Fred; Antony/Sancho, Bruno/Gakpo, Rashford/Elanga; Martial/enellerannen

Fremstår ganske ryddig, og man kunne kanskje fått det til for rundt £100 mill etter salg? Da nærmer man seg et utgangspunkt som er så solid at man kan tillate seg å punte litt. Feks prøve å hente Tielesmans som bosman.

Lezah

Legg inn av Lezah »

tbb skrev: søn sep 25, 2022 2:56 pm Feks prøve å hente Tielesmans som bosman.
Kan se for meg en del bud allerede i januar, vrient for Leicester å takke nei til en slump penger slik ståa er nå, kontra å miste ham gratis. Kan jo lønne seg sportslig å beholde ham men en misfornøyd YT fra eller til er neppe det som avgjør om de holder plassen?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»