Manchester United

Svar
TrueTopRed

Re: Manchester United

Legg inn av TrueTopRed »

Jack_Daniels skrev: lør des 31, 2022 4:27 pm Jeg tror ikke Shaw er intelligent nok til å komme på slikt i forbifarta.
Ikke godt å si, men ser at han har touchet noe i den rettningen også tidligere.

https://www.eurosport.com/football/prem ... tory.shtml

Jack

Legg inn av Jack »

Fikk Bruno målgivende?

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Ønsker alle United-fans og meddebattanter et riktig godt nyttår! 🎆🎉
Laget avslutter 2022 på best tenkelig vis ute på matta og vi ser 2023 optimistisk i møte! 😊

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Vi ligger kun 4 poeng bak City!

Detvareingang

Legg inn av Detvareingang »

missChance skrev: lør des 31, 2022 6:05 pm Vi ligger kun 4 poeng bak City!
Og 2 poeng bak Newcastle med 1 kamp mindre spilt, det ser mye lysere ut nå. Tror ikkje vi har sjangs mot City og Arsenal til slutt. Selv om Arsenal alltid kan finne på å kollapse.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Fine resultater.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Detvareingang skrev: lør des 31, 2022 6:12 pm
missChance skrev: lør des 31, 2022 6:05 pm Vi ligger kun 4 poeng bak City!
Og 2 poeng bak Newcastle med 1 kamp mindre spilt, det ser mye lysere ut nå. Tror ikkje vi har sjangs mot City og Arsenal til slutt. Selv om Arsenal alltid kan finne på å kollapse.
Nei, jeg tror ikke vi vinner serien 😊 Men om vi er trygt inne i topp 4, og fortsetter å få resultater som nå selv på dårlige dager, kan vi ikke klage. (Da holder jeg ev. cuper utenfor - en håper jo alltid å vinne noe!)

Glycinello

Legg inn av Glycinello »

Ønsker alle mine søte medsupportere et riktig godt nytt år.

Og sist, men ikke minst... GRATULERER MED DAGEN SIR ALEX!!!!
Sist redigert av Glycinello den lør des 31, 2022 6:58 pm, redigert 1 gang totalt.

TheTreble

Legg inn av TheTreble »

Hva tenker vi egentlig om at Arsenal akkurat nå virker å være på stø kurs mot ligagull? Det burde være mye bedre enn at City gjør det, men samtidig så vet man at Arsenal-bermen blir helt uutholdelige. City derimot er så ubetydelige at man knapt merker noe der, selv om det sikkert vil endre seg med alle Haaland-fanboysa.

Når det er sagt, så finner nok Arsenal på sedvanlig vis en måte å rote bort et ligagull på utpå vårparten.

rommegrot

Legg inn av rommegrot »

TheTreble skrev: lør des 31, 2022 6:58 pm Hva tenker vi egentlig om at Arsenal akkurat nå virker å være på stø kurs mot ligagull? Det burde være mye bedre enn at City gjør det, men samtidig så vet man at Arsenal-bermen blir helt uutholdelige. City derimot er så ubetydelige at man knapt merker noe der, selv om det sikkert vil endre seg med alle Haaland-fanboysa.

Når det er sagt, så finner nok Arsenal på sedvanlig vis en måte å rote bort et ligagull på utpå vårparten.
Det er 100 ganger bedre at Arsenal vinner enn City.

Retnuh

Legg inn av Retnuh »

TheTreble skrev: lør des 31, 2022 6:58 pm Hva tenker vi egentlig om at Arsenal akkurat nå virker å være på stø kurs mot ligagull? Det burde være mye bedre enn at City gjør det, men samtidig så vet man at Arsenal-bermen blir helt uutholdelige. City derimot er så ubetydelige at man knapt merker noe der, selv om det sikkert vil endre seg med alle Haaland-fanboysa.

Når det er sagt, så finner nok Arsenal på sedvanlig vis en måte å rote bort et ligagull på utpå vårparten.
Hvis ikke vi vinner, så håper jeg absolutt Arsenal eller Tottenham tar seriegull foran pool, city, chelsea og nå newcastle.

oljeklubbene av åpenbare grunner og pool da supporterne deres er det verste som finnes av fotballsupportere, og fortjener all motgang de får.

Arsenal har absolutt noen kjipe supportere, men jeg har likevel til gode å treffe en Arsenal-supporter som gjør meg direkte uvel av å høre prate om fotball.

Lezah

Legg inn av Lezah »

For et spørsmål. Arsenal, selvsagt.

For et par tiår siden ville jeg svart noe annet.

TheTreble

Legg inn av TheTreble »

Uniteds tre neste i ligaen:
Bournemouth (H)
City (H)
Arsenal (B)

Hvis vi vinner begge hjemmekampene og unngår tap på Emirates, så kan det potensielt lukte tittelkamp. City har Chelsea (B), United (B), Tottenham (H), mens Arsenal skal ut mot Newcastle (H), Tottenham (B) og United (H).

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Lezah skrev: lør des 31, 2022 7:26 pm For et spørsmål. Arsenal, selvsagt.

For et par tiår siden ville jeg svart noe annet.
Fasit. Mye viktigere at sportsvaskingspakket ikke drar innpå.

Samt at Pool ikke øker sin ledelse som Englands mestvinnende lag (PL og CL kombinert)

daoooo

Legg inn av daoooo »

Lezah skrev: lør des 31, 2022 4:31 pm
For noe gyselig greier. Jeg er litt old school, liker det rent og klassisk uten fir mye tull og syntes vi så bra ut i dag i helhvitt antrekk. Mulig jeg ikke har fulgt med i timen, men innbiller meg at den hvite bortedrakten som oftes er i bruk med svart shorts.

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

Morsomt å tenke tilbake til utvisningen av Mourinho og påfølgende 1 kamp utestengelse:

The three-man disciplinary panel deemed Mourinho had "aggressively kicked the bottle in a manner that could have endangered people around him regardless of the motivation to do so".

Mens Guardiola altså slipper unna med å sparke en vannflaske mot Leeds benken.

Saliph

Legg inn av Saliph »

daoooo skrev: søn jan 01, 2023 12:40 am
Lezah skrev: lør des 31, 2022 4:31 pm
For noe gyselig greier. Jeg er litt old school, liker det rent og klassisk uten fir mye tull og syntes vi så bra ut i dag i helhvitt antrekk. Mulig jeg ikke har fulgt med i timen, men innbiller meg at den hvite bortedrakten som oftes er i bruk med svart shorts.
Ikke skryt, kun fakta?



Godt nyttår folkens!

SirJames

Legg inn av SirJames »

Helvete, den drakta der var jævlig. Og vi som trodde Nike var på ville veier hos "oss"...

Bjørn

Legg inn av Bjørn »

TheTreble skrev: lør des 31, 2022 8:56 pm Uniteds tre neste i ligaen:
Bournemouth (H)
City (H)
Arsenal (B)

Hvis vi vinner begge hjemmekampene og unngår tap på Emirates, så kan det potensielt lukte tittelkamp. City har Chelsea (B), United (B), Tottenham (H), mens Arsenal skal ut mot Newcastle (H), Tottenham (B) og United (H).
Tror det blir en tett kamp mellom City, Arsenal b og ManU på topp. Holder City som favoritt, Arsenal kommer ikke til å holde i 38 kamper, og ManU ser farlige ut nå.

Bjørn

Legg inn av Bjørn »

Bjørn skrev: søn jan 01, 2023 3:12 am
TheTreble skrev: lør des 31, 2022 8:56 pm Uniteds tre neste i ligaen:
Bournemouth (H)
City (H)
Arsenal (B)

Hvis vi vinner begge hjemmekampene og unngår tap på Emirates, så kan det potensielt lukte tittelkamp. City har Chelsea (B), United (B), Tottenham (H), mens Arsenal skal ut mot Newcastle (H), Tottenham (B) og United (H).
Tror det blir en tett kamp mellom City, Arsenal og ManU på topp. Holder City som favoritt, Arsenal kommer ikke til å holde i 38 kamper, og ManU ser farlige ut nå. Hjertet tipper Arsenal på 2., men mtp bottler-egenskapene tipper jeg City på 1., ManU på 2., Arsenal på 3. Takk for meg.


Retnuh

Legg inn av Retnuh »

Harduetforslag skrev: søn jan 01, 2023 1:49 am Morsomt å tenke tilbake til utvisningen av Mourinho og påfølgende 1 kamp utestengelse:

The three-man disciplinary panel deemed Mourinho had "aggressively kicked the bottle in a manner that could have endangered people around him regardless of the motivation to do so".

Mens Guardiola altså slipper unna med å sparke en vannflaske mot Leeds benken.
Jeg hatet tiden da Mourinho var i klubben.
Likevel var jeg akkurat like lei hvordan han ble forskjellsbehandlet fra andre managere som er minst like ille på sidelinja når de møter litt motgang.
Hvor ofte har ikke klopp og pep sluppet unna å være helt rabiate på sidelinja? Skriker ned dommere, løper inn på banen.
Bare se på Lopetegui i går. Hadde Mourinho sluppet unna alt det gnålet?

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

Retnuh skrev: søn jan 01, 2023 8:03 am
Harduetforslag skrev: søn jan 01, 2023 1:49 am Morsomt å tenke tilbake til utvisningen av Mourinho og påfølgende 1 kamp utestengelse:

The three-man disciplinary panel deemed Mourinho had "aggressively kicked the bottle in a manner that could have endangered people around him regardless of the motivation to do so".

Mens Guardiola altså slipper unna med å sparke en vannflaske mot Leeds benken.
Jeg hatet tiden da Mourinho var i klubben.
Likevel var jeg akkurat like lei hvordan han ble forskjellsbehandlet fra andre managere som er minst like ille på sidelinja når de møter litt motgang.
Hvor ofte har ikke klopp og pep sluppet unna å være helt rabiate på sidelinja? Skriker ned dommere, løper inn på banen.
Bare se på Lopetegui i går. Hadde Mourinho sluppet unna alt det gnålet?
Definitivt ikke et uttrykk for savn, for å si det slik. Ille nok at det er forskjellsbehandling i forhold til ting som er mer i gråsonen, men at man slipper unna straff for å sparke en flaske inn blant Leeds gjengen som sitter på benken er jo smått spesielt.

TheTreble

Legg inn av TheTreble »

Harduetforslag skrev: søn jan 01, 2023 1:49 am Morsomt å tenke tilbake til utvisningen av Mourinho og påfølgende 1 kamp utestengelse:

The three-man disciplinary panel deemed Mourinho had "aggressively kicked the bottle in a manner that could have endangered people around him regardless of the motivation to do so".

Mens Guardiola altså slipper unna med å sparke en vannflaske mot Leeds benken.
Var ikke Mourinhos tilfelle i en Champions League-kamp?

Lezah

Legg inn av Lezah »

Feeeeett!

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Jack_Daniels skrev: lør des 31, 2022 4:39 pm Fikk Bruno målgivende?
Man skulle nesten ha trodd det, men jeg hørte at Cristiano Ronaldo påstod at assisten var hans, så jeg vet ikke helt.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Jolla skrev: søn jan 01, 2023 2:37 pm
Jack_Daniels skrev: lør des 31, 2022 4:39 pm Fikk Bruno målgivende?
Man skulle nesten ha trodd det, men jeg hørte at Cristiano Ronaldo påstod at assisten var hans, så jeg vet ikke helt.
I tillegg er han ubrukelig og bør selges asap. Eneste han gjør er å skape masse og jobbe hardt.

Sånn ellers starter Diallo som vanlig i dag, usikker på om det er som kant, 10er eller noe annet.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »


Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Lezah skrev: søn jan 01, 2023 3:18 pm
Sånn ellers starter Diallo som vanlig i dag, usikker på om det er som kant, 10er eller noe annet.
Han er nok keeper.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

“But if you do have competent people, you have to bring them into your vision and then you can delegate tasks. An example is the training process with the senior team. I know this is in good hands with (coach) Mitchell van der Gaag.
“Because he is at the training sessions, I can often take an overview view. Then, as a manager, you see a lot more than if you are working on the training exercises yourself.”

Mulig jeg leser han som fanden leser bibelen, men savner han en van der Gaag på reservelaget?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»