Manchester United

Svar
DuncanE

Re: Manchester United

Legg inn av DuncanE »

Lezah skrev: tor okt 20, 2022 9:02 am
DuncanE skrev: tor okt 20, 2022 3:05 am
Lezah skrev: tor okt 20, 2022 12:17 am Fred har vært den av midtbanespillerne våre som ikke har hatt en god periode i det hele tatt denne sesongen. Syns alle andre har hatt gode stunder, av forskjellig varighet. Med det kampprogrammet vårt er det fantastisk å ha alternativer på midten som er litt på sak.
Han har jo knapt spilt. Noen 90-minuttere på rad nå, så kommer prestasjonene. Kan ikke disse besservisserne som har karakterisert Fred som en skam for klubben bare rekke en hånd i været?
Jeg håper der, men må jo gå an å levere selv i innhopp. Han har ikke vært bra verken fra benk eller start før i går, hvor han var enorm. Og jeg har sansen for fyren, bare så det er sagt. Han har masse gode kvaliteter jeg alltid har sett for meg ville passe ETH perfekt.
Ja, selvsagt ikke myntet på deg. Vi har folk her inne som har krevd salg av hele førstelaget. Og ment de ikke holder Championship-klasse. Som deGea, Shaw, Dalot, McT, Fred, Bruno, Martial og Rash.

Shaw, Fred, Bruno og Rash var alle strålende i går, etter min mening. Når de så til de grader bidrar til utspilling av en av PL aller beste klubber (i år) og trenere så indikerer dette at man holder mer enn greit nivå.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Sies at Ronaldo ikke gikk i garderoben, men at han reiste rett ut av stadion. DET er faen meg elendig det.
Ser ut som han ikke takler at han verken er god nok eller interessant nok for andre klubber. Sikkert tungt å for første gang i karrieren kjenne at man ikke er førstevalg lengre, men kom an.

peraleks

Legg inn av peraleks »

Megapixsel skrev: tor okt 20, 2022 3:41 pm Sies at Ronaldo ikke gikk i garderoben, men at han reiste rett ut av stadion. DET er faen meg elendig det.
Ser ut som han ikke takler at han verken er god nok eller interessant nok for andre klubber. Sikkert tungt å for første gang i karrieren kjenne at man ikke er førstevalg lengre, men kom an.
Man så vel tendenser til dette allerede i RM.
Når klubben ikke lenger var interessert i å bli med på nye monsterkontrakter så ble løsningen for hans del å dra til Juventus.
Ganske rart sett i ettertid, tror han raskt kunne hanket inn en ny CL-tittel og muligens enda en Ballon d'Or om han ble værende og eventuelt la opp i RM.

startelver

Legg inn av startelver »

Grattis med seieren, tror selv City kunne slitt mot dere i går. Som å se Ajax under ETH.

Hardy-guttene

Legg inn av Hardy-guttene »

Megapixsel skrev: tor okt 20, 2022 3:41 pm Sies at Ronaldo ikke gikk i garderoben, men at han reiste rett ut av stadion. DET er faen meg elendig det.
Ser ut som han ikke takler at han verken er god nok eller interessant nok for andre klubber. Sikkert tungt å for første gang i karrieren kjenne at man ikke er førstevalg lengre, men kom an.
Good riddance. Skal bli godt å bli kvitt ham.

Hvor ble det forresten av intervjuet han lovde, der han skulle fortelle sannheten?

Jack

Legg inn av Jack »

La han trene med juniorlaget til kontrakten går ut.


Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Jack_Daniels skrev: tor okt 20, 2022 6:21 pm La han trene med juniorlaget til kontrakten går ut.

Vil vi virkelig la han lære dem en slik innstilling?

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Bone8 skrev: tor okt 20, 2022 2:10 pm
greyserpent skrev: tor okt 20, 2022 2:09 pm Joda, Fred hadde en svært god kamp i går, men min BB går likevel til Bruno.
Bruno på gang igjen? På tide å ta ham inn på fantasy?
Var i playmaker-humør igjen. Skapte 9 sjanser.

Næh, litt tidlig enda. Må ha flere gode kamper på rappen skal man si at han er tilbake på sist beste nivå.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Megapixsel skrev: tor okt 20, 2022 3:41 pm Sies at Ronaldo ikke gikk i garderoben, men at han reiste rett ut av stadion. DET er faen meg elendig det.
Ser ut som han ikke takler at han verken er god nok eller interessant nok for andre klubber. Sikkert tungt å for første gang i karrieren kjenne at man ikke er førstevalg lengre, men kom an.
Hadde han gått ned 80 % i lønn kunne han ha vært interessant for flere CL-klubber utenom de store, men den fyren skal ha i pose og sekk.

Da får han sitte på tribunen frem til januar hvor man blir enige om en kompensasjonsavtale hvor han går da.
Sist redigert av Hetfield den tor okt 20, 2022 6:41 pm, redigert 1 gang totalt.

Reddington

Legg inn av Reddington »

Jack_Daniels skrev: tor okt 20, 2022 6:21 pm La han trene med juniorlaget til kontrakten går ut.

Dyr junior, gitt. Er vel bare å gjøre det man kan for å skippe han til første og beste mottaker i januar? Evt bli enige om å terminere kontrakten.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Kontant reaksjon!

Cristiano Ronaldo will not be part of the Manchester United squad for this Saturday’s Premier League game against Chelsea.

The rest of the squad is fully focused on preparing for that fixture. https://www.manutd.com/en/news/detail/m ... nham-match

Reddington

Legg inn av Reddington »

Ronaldo droppa fra troppen til lørdag. Vil mest sannsynlig måtte trene alene fremover.


Kjør deg da Ten Hag.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Hardy-guttene skrev: tor okt 20, 2022 5:59 pm
Megapixsel skrev: tor okt 20, 2022 3:41 pm Sies at Ronaldo ikke gikk i garderoben, men at han reiste rett ut av stadion. DET er faen meg elendig det.
Ser ut som han ikke takler at han verken er god nok eller interessant nok for andre klubber. Sikkert tungt å for første gang i karrieren kjenne at man ikke er førstevalg lengre, men kom an.
Good riddance. Skal bli godt å bli kvitt ham.

Hvor ble det forresten av intervjuet han lovde, der han skulle fortelle sannheten?
Det hadde sikkert kommet hadde han forlatt klubben.

rommegrot

Legg inn av rommegrot »

100% riktig avgjørelse. Det meste er vel sagt om denne saken, men er rett og slett sjokkerende.

Saliph

Legg inn av Saliph »

Jøss, offisiell uttalelse på hjemmesiden til og med. Spesielt. Man gidder ikke engang prøve å beskytte fyren.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Saliph skrev: tor okt 20, 2022 7:02 pm Jøss, offisiell uttalelse på hjemmesiden til og med. Spesielt. Man gidder ikke engang prøve å beskytte fyren.
Jeg trodde han "bare" hatt gått før kampen var over, men hvis han faktisk nektet å bli byttet inn, må han vel være ferdig?

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Der snakker vi raskt og besluttsomt grep..

Håper han ikke kommer tilbake, ser heller at McNeill får noen innhopp til Martial er skadefri.

Saliph

Legg inn av Saliph »

missChance skrev: tor okt 20, 2022 7:05 pm
Saliph skrev: tor okt 20, 2022 7:02 pm Jøss, offisiell uttalelse på hjemmesiden til og med. Spesielt. Man gidder ikke engang prøve å beskytte fyren.
Jeg trodde han "bare" hatt gått før kampen var over, men hvis han faktisk nektet å bli byttet inn, må han vel være ferdig?
Med mindre han plutselig gror frem litt selvinnsikt og beklager seg dypt og ydmykt overfor Ten Hag og lagkameratene så antar jeg det ja.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »



Well that escalated quickly..
Sist redigert av Hetfield den tor okt 20, 2022 7:14 pm, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Saliph skrev: tor okt 20, 2022 7:07 pm
missChance skrev: tor okt 20, 2022 7:05 pm
Saliph skrev: tor okt 20, 2022 7:02 pm Jøss, offisiell uttalelse på hjemmesiden til og med. Spesielt. Man gidder ikke engang prøve å beskytte fyren.
Jeg trodde han "bare" hatt gått før kampen var over, men hvis han faktisk nektet å bli byttet inn, må han vel være ferdig?
Med mindre han plutselig gror frem litt selvinnsikt og beklager seg dypt og ydmykt overfor Ten Hag og lagkameratene så antar jeg det ja.
Det ville vel være vel optimistisk å tro.

Saliph

Legg inn av Saliph »

Rett og slett kastet ut av førstelagstroppen ja. Veldig bra.

Brukeravatar
qbah
Innlegg: 3055

Legg inn av qbah »

Saliph skrev: tor okt 20, 2022 7:12 pm Rett og slett kastet ut av førstelagstroppen ja. Veldig bra.
Og også helt riktig. Han fikk vel en advarsel rundt dette her, måten å opptre i pre-season gjorde han. Virker som Ten Haag holder ord og ikke gir flere advarsler.
Good lad.

Kent

Legg inn av Kent »

Trist at det skal ende slik.

Mc_Lovin

Legg inn av Mc_Lovin »

Trist at det ender slik, men deilig å ha en manager som endelig tør å være hard. Det har vi manglet.

Nå må man bare bli enige om en gjensidig terminering av kontrakten.

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

Litt som forventet.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Mc_Lovin skrev: tor okt 20, 2022 7:24 pm Trist at det ender slik, men deilig å ha en manager som endelig tør å være hard. Det har vi manglet.

Nå må man bare bli enige om en gjensidig terminering av kontrakten.
Power move av EtH. Men terminering av ktr blir dyrt.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Hadde dette skjedd under Solskjær hadde Ronaldo fått kapteinsbindet.
Faen ETH er en deilig mann. Det beste vi kunne fått sannsynligvis. Takke meg Gud for at vi ikke gikk for Conte og italiensk stil!
Var gira på Poch, men Ten Hag virker som the real deal.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

tbb skrev: tor okt 20, 2022 7:27 pm
Mc_Lovin skrev: tor okt 20, 2022 7:24 pm Trist at det ender slik, men deilig å ha en manager som endelig tør å være hard. Det har vi manglet.

Nå må man bare bli enige om en gjensidig terminering av kontrakten.
Power move av EtH. Men terminering av ktr blir dyrt.
I ren lønn så har han krav på 14.4 mill pund til.

Men så er det jo snakk om bonuser, signing on fee i tilegg osv..

Boccherini

Legg inn av Boccherini »

Kent skrev: tor okt 20, 2022 7:23 pm Trist at det skal ende slik.
Det er det, men det er Ronaldos egen feil, dette.

Direkte barnslig opptreden, en stygg ripe i en ellers skinnende metalliclakk.

Jack

Legg inn av Jack »

tbb skrev: tor okt 20, 2022 7:27 pm
Mc_Lovin skrev: tor okt 20, 2022 7:24 pm Trist at det ender slik, men deilig å ha en manager som endelig tør å være hard. Det har vi manglet.

Nå må man bare bli enige om en gjensidig terminering av kontrakten.
Power move av EtH. Men terminering av ktr blir dyrt.
Tar man utgangspunkt i at han ligger på rundt £375k per uke (25% reduksjon pga null CL) så snakker vi vel omtrent £12m frem til 30 juni.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»