Manchester United

Svar
Jack

Re: Manchester United

Legg inn av Jack »

BrannLFC skrev: tor okt 20, 2022 8:00 pm Når var det han nektet å komme inn? Hvor lenge var det igjen? Hvis det var spilt 93 minutter kan jeg til en viss grad forstå ydmykelsen.
Etter ca 86 minutter. Man vinner som et lag. Og man taper som et lag. Har du ikke bedre å komme med kan du forlate tråden.

Saliph

Legg inn av Saliph »

BrannLFC skrev: tor okt 20, 2022 8:00 pm Når var det han nektet å komme inn? Hvor lenge var det igjen? Hvis det var spilt 93 minutter kan jeg til en viss grad forstå ydmykelsen.
Bilde

Jallaskar

Legg inn av Jallaskar »

BrannLFC skrev: tor okt 20, 2022 8:00 pm Når var det han nektet å komme inn? Hvor lenge var det igjen? Hvis det var spilt 93 minutter kan jeg til en viss grad forstå ydmykelsen.
Ydmykelsen? Fordi han er o store Ronaldo? Ryk og reis.

taknina

Legg inn av taknina »

Her gjør vel igrunn ikke ten Haag annet enn det han bare må gjøre i en sånn situasjon som the big boss i en verdensklubb.

Det er hvordan han agerer videre som vil avgjøre om laget får det boostet av beviselig å ha en strong man som sjef og alle er hundre prosent dedikert til å dra i samme retning.

Brukeravatar
qbah
Innlegg: 3055

Legg inn av qbah »

Crynix skrev: tor okt 20, 2022 7:57 pm
qbah skrev: tor okt 20, 2022 12:07 am
VifteKopp skrev: tor okt 20, 2022 12:02 am Heldigvis er det lettere å lære en rask mann å avslutte enn å lære en avslutter å bli rask.
Litt seint å skulle forvente at Rashford med sin alder plutselig skal bli en god avslutter nå. Men ellers har du et godt poeng.
Han er jo en god avslutter - så lenge han må spille på instinkt. Så fort han faktisk får litt tid på seg til å vurdere alternativer kåler han det til for seg selv nesten hver bidige gang, og det meste går på decisionmaking. Han er spissenes versjon av Antonio Valencias innleggsfot de siste 6 sesongene i Man Utd; kliner til når han bør plassere, og plasserer når han bør kline til. Bortsett fra at Rashy kliner til hver gang, da...

Og for å kommentere utspillet ang. Cavani - Cavani hadde ikke rykket fra to spillere og kommet seg i situasjoner MR kommer i, og omvendt. MR har ikke smartnessen til å være på rett sted til rett tid, slik Cavani hadde.
Greit forklart det for så vidt. Forstår hva du mener. Men jeg står fortsatt på at jeg tror Cavani hadde kommet bedre ut i målprotokollen i går enn Rashford. Kampen tatt i betraktning.

F_Brandy

Legg inn av F_Brandy »

Strålende. Fått mindre pes for det som skjedde i pre-season enn han fortjente. Regner med han dropper dette "intervjuet" han snakket om snart da.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

BrannLFC skrev: tor okt 20, 2022 8:00 pm Når var det han nektet å komme inn? Hvor lenge var det igjen? Hvis det var spilt 93 minutter kan jeg til en viss grad forstå ydmykelsen.
Det var ikke så ydmykende for Eriksen at han nekten å spille.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Jallaskar skrev: tor okt 20, 2022 8:06 pm
BrannLFC skrev: tor okt 20, 2022 8:00 pm Når var det han nektet å komme inn? Hvor lenge var det igjen? Hvis det var spilt 93 minutter kan jeg til en viss grad forstå ydmykelsen.
Ydmykelsen? Fordi han er o store Ronaldo? Ryk og reis.
En på RC som mente EtH var respektløs :lol:

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Blir helt sikkert Gakpo om det er midler til en forsterkning, men Toney fremstår i stor grad som den spisstypen EtH ser ut til å trives med.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- Skammelig å behandle en klubb-legende på denne måten!

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

De som er enige med Piers Morgan, vet at de har feilet i livet.

Klang

Legg inn av Klang »

Man bytter ikke inn Ronaldo etter 85', som om han var en tenåring som skal få slippe til helt på tampen når seieren er "sikret".

MurderOnZidanesFloor

Legg inn av MurderOnZidanesFloor »

Klang skrev: tor okt 20, 2022 9:52 pm Man bytter ikke inn Ronaldo etter 85', som om han var en tenåring som skal få slippe til helt på tampen når seieren er "sikret".
Hvorfor gjør man ikke det? Har du sett han det siste året?

Klang

Legg inn av Klang »

MurderOnZidanesFloor skrev: tor okt 20, 2022 9:56 pm
Klang skrev: tor okt 20, 2022 9:52 pm Man bytter ikke inn Ronaldo etter 85', som om han var en tenåring som skal få slippe til helt på tampen når seieren er "sikret".
Hvorfor gjør man ikke det? Har du sett han det siste året?
Pga hans legendestatus, kanskje topp 3 spiller gjennom tidene. Det er respektløst. Ronaldo kunne godtatt det, og da er det ten Hag som ville fremstått som en tosk.

MurderOnZidanesFloor

Legg inn av MurderOnZidanesFloor »

Klang skrev: tor okt 20, 2022 9:59 pm
MurderOnZidanesFloor skrev: tor okt 20, 2022 9:56 pm
Klang skrev: tor okt 20, 2022 9:52 pm Man bytter ikke inn Ronaldo etter 85', som om han var en tenåring som skal få slippe til helt på tampen når seieren er "sikret".
Hvorfor gjør man ikke det? Har du sett han det siste året?
Pga hans legendestatus, kanskje topp 3 spiller gjennom tidene. Det er respektløst. Ronaldo kunne godtatt det, og da er det ten Hag som ville fremstått som en tosk.
For noe tull. Da bør han vel innse at det er på tide å legge opp, for noen minutter her og der og 90 min i mindre viktige turneringer er nivået hans nå.

Klang

Legg inn av Klang »

MurderOnZidanesFloor skrev: tor okt 20, 2022 10:01 pm
Klang skrev: tor okt 20, 2022 9:59 pm
MurderOnZidanesFloor skrev: tor okt 20, 2022 9:56 pm

Hvorfor gjør man ikke det? Har du sett han det siste året?
Pga hans legendestatus, kanskje topp 3 spiller gjennom tidene. Det er respektløst. Ronaldo kunne godtatt det, og da er det ten Hag som ville fremstått som en tosk.
For noe tull. Da bør han vel innse at det er på tide å legge opp, for noen minutter her og der og 90 min i mindre viktige turneringer er nivået hans nå.
Helt uenig, og dette har uansett ikke så mye med nivået hans per dags dato å gjøre.

Enten må han få "nok" spilletid, eller så får han sitte på benken, tribunen etc.

MurderOnZidanesFloor

Legg inn av MurderOnZidanesFloor »

Du er altså helt uenig i at spillere ikke skal kunne diktere selv når det er uverdig å bli bytta inn? Hvor går grensa da, skal Ronaldo bare kunne byttes inn med 10 min igjen? 15? Og hva med andre legender, er det etterhvert greit at Kroos byttes inn med 5 min igjen, mens Modric minst må få 7-8 min?

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Klang skrev: tor okt 20, 2022 10:04 pm
MurderOnZidanesFloor skrev: tor okt 20, 2022 10:01 pm
Klang skrev: tor okt 20, 2022 9:59 pm

Pga hans legendestatus, kanskje topp 3 spiller gjennom tidene. Det er respektløst. Ronaldo kunne godtatt det, og da er det ten Hag som ville fremstått som en tosk.
For noe tull. Da bør han vel innse at det er på tide å legge opp, for noen minutter her og der og 90 min i mindre viktige turneringer er nivået hans nå.
Helt uenig, og dette har uansett ikke så mye med nivået hans per dags dato å gjøre.

Enten må han få "nok" spilletid, eller så får han sitte på benken, tribunen etc.
Så du tenker Ronaldo skal starte på grunn av det han viste for 5-10 år siden? Respektløst midt i rævva. Nå blir han løpt opp av semitrege midtstoppere. Og bruker myyye tid på å kontrollere ballen. Ikke samme spilleren. At han ikke starter kamper for United denne sesongen har alt med nivået hans per dags dato å gjøre.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

missChance skrev: tor okt 20, 2022 9:34 pm De som er enige med Piers Morgan, vet at de har feilet i livet.
Han er en idiot. Ble eid av Andrew Tate forleden :lol:

Reddington

Legg inn av Reddington »

Hetfield skrev: tor okt 20, 2022 10:15 pm
missChance skrev: tor okt 20, 2022 9:34 pm De som er enige med Piers Morgan, vet at de har feilet i livet.
Han er en idiot. Ble eid av Andrew Tate forleden :lol:
Det skal godt gjøres

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Klang skrev: tor okt 20, 2022 10:04 pm
MurderOnZidanesFloor skrev: tor okt 20, 2022 10:01 pm
Klang skrev: tor okt 20, 2022 9:59 pm

Pga hans legendestatus, kanskje topp 3 spiller gjennom tidene. Det er respektløst. Ronaldo kunne godtatt det, og da er det ten Hag som ville fremstått som en tosk.
For noe tull. Da bør han vel innse at det er på tide å legge opp, for noen minutter her og der og 90 min i mindre viktige turneringer er nivået hans nå.
Helt uenig, og dette har uansett ikke så mye med nivået hans per dags dato å gjøre.

Enten må han få "nok" spilletid, eller så får han sitte på benken, tribunen etc.
Nei, ingen spillere er hevet over en klubb.

Er han for dårlig så er han for dårlig.

Klang

Legg inn av Klang »

MurderOnZidanesFloor skrev: tor okt 20, 2022 10:09 pm Du er altså helt uenig i at spillere ikke skal kunne diktere selv når det er uverdig å bli bytta inn? Hvor går grensa da, skal Ronaldo bare kunne byttes inn med 10 min igjen? 15? Og hva med andre legender, er det etterhvert greit at Kroos byttes inn med 5 min igjen, mens Modric minst må få 7-8 min?
"Helt uenig" viser til ditt forrige innlegg. Man kan/bør ikke behandle Ronaldo som en hvilken som helst spiller som har visse kvaliteter her og nå, gi ham et par minutter her og der osv. Gi ham 10-15 min i det minste, eller i hvert fall bytt ham inn på tampen i kamper som vipper, hvis man trenger mer offensiv slagkraft i håp om å kjempe seg til uavgjort eller seier. Ikke på 2-0 med så lite tid igjen.

Jeg ville heller ikke byttet inn Kroos eller Modric så seint på 2-0, men de er uansett ikke på Ronaldo-nivå legendemessig.

Reddington

Legg inn av Reddington »

Ronaldo har sendt PR-teamet i arbeid. Instapost!

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

missChance skrev: tor okt 20, 2022 9:34 pm De som er enige med Piers Morgan, vet at de har feilet i livet.
Piers Morgan er en dritt av et menneske. Sånn sett opptrer han som et sannhetsvitne. Sannheten befinner seg alltid på andre siden av den virkeligheten PM forkynner.

MurderOnZidanesFloor

Legg inn av MurderOnZidanesFloor »

Klang skrev: tor okt 20, 2022 10:17 pm
MurderOnZidanesFloor skrev: tor okt 20, 2022 10:09 pm Du er altså helt uenig i at spillere ikke skal kunne diktere selv når det er uverdig å bli bytta inn? Hvor går grensa da, skal Ronaldo bare kunne byttes inn med 10 min igjen? 15? Og hva med andre legender, er det etterhvert greit at Kroos byttes inn med 5 min igjen, mens Modric minst må få 7-8 min?
"Helt uenig" viser til ditt forrige innlegg. Man kan/bør ikke behandle Ronaldo som en hvilken som helst spiller som har visse kvaliteter her og nå, gi ham et par minutter her og der osv. Gi ham 10-15 min i det minste, eller i hvert fall bytt ham inn på tampen i kamper som vipper, hvis man trenger mer offensiv slagkraft i håp om å kjempe seg til uavgjort eller seier. Ikke på 2-0 med så lite tid igjen.

Jeg ville heller ikke byttet inn Kroos eller Modric så seint på 2-0, men de er uansett ikke på Ronaldo-nivå legendemessig.
Merkelig at du ikke skjønner hvor håpløst det blir om man skal tilpasse spilletid etter hva man har gjort for x-antall år siden. Laget er viktigst, og Ronaldo er dessverre ikke så god lenger at man kan forsvare den negative innvirkningen han har på omgivelsene sine.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Megapixsel skrev: tor okt 20, 2022 7:27 pm Hadde dette skjedd under Solskjær hadde Ronaldo fått kapteinsbindet.
Faen ETH er en deilig mann. Det beste vi kunne fått sannsynligvis. Takke meg Gud for at vi ikke gikk for Conte og italiensk stil!
Var gira på Poch, men Ten Hag virker som the real deal.
Forstår det var et forsøk på morsomhet, men dette var lavmål.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

DuncanE skrev: tor okt 20, 2022 10:22 pm
Megapixsel skrev: tor okt 20, 2022 7:27 pm Hadde dette skjedd under Solskjær hadde Ronaldo fått kapteinsbindet.
Faen ETH er en deilig mann. Det beste vi kunne fått sannsynligvis. Takke meg Gud for at vi ikke gikk for Conte og italiensk stil!
Var gira på Poch, men Ten Hag virker som the real deal.
Forstår det var et forsøk på morsomhet, men dette var lavmål.
Poenget var at Solskjær neppe hadde vært tøff nok til å ta passende affære. ETH har løst det her eksemplarisk.

Klang

Legg inn av Klang »

MurderOnZidanesFloor skrev: tor okt 20, 2022 10:21 pm
Klang skrev: tor okt 20, 2022 10:17 pm
MurderOnZidanesFloor skrev: tor okt 20, 2022 10:09 pm Du er altså helt uenig i at spillere ikke skal kunne diktere selv når det er uverdig å bli bytta inn? Hvor går grensa da, skal Ronaldo bare kunne byttes inn med 10 min igjen? 15? Og hva med andre legender, er det etterhvert greit at Kroos byttes inn med 5 min igjen, mens Modric minst må få 7-8 min?
"Helt uenig" viser til ditt forrige innlegg. Man kan/bør ikke behandle Ronaldo som en hvilken som helst spiller som har visse kvaliteter her og nå, gi ham et par minutter her og der osv. Gi ham 10-15 min i det minste, eller i hvert fall bytt ham inn på tampen i kamper som vipper, hvis man trenger mer offensiv slagkraft i håp om å kjempe seg til uavgjort eller seier. Ikke på 2-0 med så lite tid igjen.

Jeg ville heller ikke byttet inn Kroos eller Modric så seint på 2-0, men de er uansett ikke på Ronaldo-nivå legendemessig.
Merkelig at du ikke skjønner hvor håpløst det blir om man skal tilpasse spilletid etter hva man har gjort for x-antall år siden. Laget er viktigst, og Ronaldo er dessverre ikke så god lenger at man kan forsvare den negative innvirkningen han har på omgivelsene sine.
Merkelig at du ikke forstår hvor respektløst og fullstendig unødvendig dette er, og jeg liker ikke Ronaldo engang.

Enten gi ham tilstrekkelig med spilletid, eller la være å benytte ham. Punktum.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Megapixsel skrev: tor okt 20, 2022 10:23 pm
DuncanE skrev: tor okt 20, 2022 10:22 pm
Megapixsel skrev: tor okt 20, 2022 7:27 pm Hadde dette skjedd under Solskjær hadde Ronaldo fått kapteinsbindet.
Faen ETH er en deilig mann. Det beste vi kunne fått sannsynligvis. Takke meg Gud for at vi ikke gikk for Conte og italiensk stil!
Var gira på Poch, men Ten Hag virker som the real deal.
Forstår det var et forsøk på morsomhet, men dette var lavmål.
Poenget var at Solskjær neppe hadde vært tøff nok til å ta passende affære. ETH har løst det her eksemplarisk.
Selvsagt. Har ikke noe problem med å underskrive på resten av meldinga di ;)

peraleks

Legg inn av peraleks »

Hetfield skrev: tor okt 20, 2022 10:15 pm
missChance skrev: tor okt 20, 2022 9:34 pm De som er enige med Piers Morgan, vet at de har feilet i livet.
Han er en idiot. Ble eid av Andrew Tate forleden :lol:
Nja, han ble vel ikke akkurat det heller.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»