Manchester United

Svar
Megapixsel

Re: Manchester United

Legg inn av Megapixsel »

Håper også Ronaldo hviles. Skal riktignok sies han så overraskende fresh ut mot Everton etter 96 minutter på Cypros på torsdag kveld.

Lezah

Legg inn av Lezah »


DuncanE

Legg inn av DuncanE »

fugletitteren skrev: man okt 10, 2022 10:14 am
DuncanE skrev: man okt 10, 2022 12:58 am
TheTreble skrev: søn okt 09, 2022 11:35 pm Antony sin avslutningsteknikk mener egentlig veldig om Salah sin (da han fortsatt var god, ikke nå).
Salah er da fortsatt god, fortsatt bedre enn Antony vil jeg mene. Bare ikke like god som han har vært.
Ingen med vettet i behold påstår at Antony er bedre enn Salah, men det egypteren viser om dagen er ordentlig labert.
Det vurderes vel først og fremt som labert basert på det toppnivået han åpenbart har vist de siste sesongene. I forhold til det meste annet så holder han fortsatt høyt nivå. Usikker på hvor mye Unitedsupportere og andre lags supportere ser av Liverpoolkamper, men man kan jo tidvis få inntrykk av at han kun måles etter mål og målpoeng. Da er fallet stort. Ser man en kamp eller tre vil man imidlertid oppleve at Egypteren fortsatt leverer god fotball.

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

Lezah skrev: man okt 10, 2022 3:06 pm
5 kamper på Martinez

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Lisandros fucking magic.
Må jo nesten bli kaptein på ett tidspunkt. Mancrush

Detvareingang

Legg inn av Detvareingang »

Martinez har virkelig overrasket positivt, mye bedre med ball enn eg trodde, knall hard i dueller ein skikkelig publikumsfavoritt allerede. Loffen fortjener litt skryt i går og, følte dei hadde god kontroll hele kampen, ett lykketreff fra Iwobi endrer ikkje det.

Eg vil påstå at 1 omg var veldig bra, er lenge siden sist eg har sett laget med så god kontroll som dem hadde her. Everton var helt forferdelige, men dem blei spilt dårlige i første omg.

Shaw var helt strålende og etter min meining BB. Casemiro var litt rusten i starten, men var egentlig ganske god kampen igjennom. Dalot var kanskje Evertons beste spiller, så ut som han var på fylla. Eriksen var mye tryggere defensivt med Casemiro på siden av seg. Bruno blir eg ikkje klok på, hadde innsats og er mye innvolvert, men jaggu mye rart og, har nermest slutta å produsere målpoeng.
Ronaldo var ganske bra syns eg, jobba faktisk veldig bra og flere bra involveringer. Antony var meget bra i 1 omg, 2 omg var han ganske usynlig. Rash hadde ein mindre god kamp. Martial er og blir Martial, bare å selge, hadde faktisk trua på han i år, men fyren tåler ikkje å spille fotball.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Detvareingang skrev: man okt 10, 2022 5:21 pm Martinez har virkelig overrasket positivt, mye bedre med ball enn eg trodde, knall hard i dueller ein skikkelig publikumsfavoritt allerede. Loffen fortjener litt skryt i går og, følte dei hadde god kontroll hele kampen, ett lykketreff fra Iwobi endrer ikkje det.

Eg vil påstå at 1 omg var veldig bra, er lenge siden sist eg har sett laget med så god kontroll som dem hadde her. Everton var helt forferdelige, men dem blei spilt dårlige i første omg.

Shaw var helt strålende og etter min meining BB. Casemiro var litt rusten i starten, men var egentlig ganske god kampen igjennom. Dalot var kanskje Evertons beste spiller, så ut som han var på fylla. Eriksen var mye tryggere defensivt med Casemiro på siden av seg. Bruno blir eg ikkje klok på, hadde innsats og er mye innvolvert, men jaggu mye rart og, har nermest slutta å produsere målpoeng.
Ronaldo var ganske bra syns eg, jobba faktisk veldig bra og flere bra involveringer. Antony var meget bra i 1 omg, 2 omg var han ganske usynlig. Rash hadde ein mindre god kamp. Martial er og blir Martial, bare å selge, hadde faktisk trua på han i år, men fyren tåler ikkje å spille fotball.
Shaw var veldig, veldig god. Casemiro var også veldig lovende. Mye slurv, men det luker han bort.

Jeg synes også Lindeløf tilfører noe helt annet med ball enn Varane. Klasseforskjell faktisk. I går var jeg mest skuffet over Dalot. De tversoverpasningene bør han piskes for! Tror likevel at det der fort er vårt beste mannskap.

Reddington

Legg inn av Reddington »

tbb skrev: man okt 10, 2022 5:28 pm
Detvareingang skrev: man okt 10, 2022 5:21 pm Martinez har virkelig overrasket positivt, mye bedre med ball enn eg trodde, knall hard i dueller ein skikkelig publikumsfavoritt allerede. Loffen fortjener litt skryt i går og, følte dei hadde god kontroll hele kampen, ett lykketreff fra Iwobi endrer ikkje det.

Eg vil påstå at 1 omg var veldig bra, er lenge siden sist eg har sett laget med så god kontroll som dem hadde her. Everton var helt forferdelige, men dem blei spilt dårlige i første omg.

Shaw var helt strålende og etter min meining BB. Casemiro var litt rusten i starten, men var egentlig ganske god kampen igjennom. Dalot var kanskje Evertons beste spiller, så ut som han var på fylla. Eriksen var mye tryggere defensivt med Casemiro på siden av seg. Bruno blir eg ikkje klok på, hadde innsats og er mye innvolvert, men jaggu mye rart og, har nermest slutta å produsere målpoeng.
Ronaldo var ganske bra syns eg, jobba faktisk veldig bra og flere bra involveringer. Antony var meget bra i 1 omg, 2 omg var han ganske usynlig. Rash hadde ein mindre god kamp. Martial er og blir Martial, bare å selge, hadde faktisk trua på han i år, men fyren tåler ikkje å spille fotball.
Shaw var veldig, veldig god. Casemiro var også veldig lovende. Mye slurv, men det luker han bort.

Jeg synes også Lindeløf tilfører noe helt annet med ball enn Varane. Klasseforskjell faktisk. I går var jeg mest skuffet over Dalot. De tversoverpasningene bør han piskes for! Tror likevel at det der fort er vårt beste mannskap.
Du mener United er bedre med Martinez-Lindeløf enn Martinez-Varane?

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Reddington skrev: man okt 10, 2022 5:35 pm
tbb skrev: man okt 10, 2022 5:28 pm
Detvareingang skrev: man okt 10, 2022 5:21 pm Martinez har virkelig overrasket positivt, mye bedre med ball enn eg trodde, knall hard i dueller ein skikkelig publikumsfavoritt allerede. Loffen fortjener litt skryt i går og, følte dei hadde god kontroll hele kampen, ett lykketreff fra Iwobi endrer ikkje det.

Eg vil påstå at 1 omg var veldig bra, er lenge siden sist eg har sett laget med så god kontroll som dem hadde her. Everton var helt forferdelige, men dem blei spilt dårlige i første omg.

Shaw var helt strålende og etter min meining BB. Casemiro var litt rusten i starten, men var egentlig ganske god kampen igjennom. Dalot var kanskje Evertons beste spiller, så ut som han var på fylla. Eriksen var mye tryggere defensivt med Casemiro på siden av seg. Bruno blir eg ikkje klok på, hadde innsats og er mye innvolvert, men jaggu mye rart og, har nermest slutta å produsere målpoeng.
Ronaldo var ganske bra syns eg, jobba faktisk veldig bra og flere bra involveringer. Antony var meget bra i 1 omg, 2 omg var han ganske usynlig. Rash hadde ein mindre god kamp. Martial er og blir Martial, bare å selge, hadde faktisk trua på han i år, men fyren tåler ikkje å spille fotball.
Shaw var veldig, veldig god. Casemiro var også veldig lovende. Mye slurv, men det luker han bort.

Jeg synes også Lindeløf tilfører noe helt annet med ball enn Varane. Klasseforskjell faktisk. I går var jeg mest skuffet over Dalot. De tversoverpasningene bør han piskes for! Tror likevel at det der fort er vårt beste mannskap.
Du mener United er bedre med Martinez-Lindeløf enn Martinez-Varane?
Tipper det, ja. Det er hvertfall en betydelig hemsko for Man Utd i utspillsfasen at Varane virker så begrenset i pasningsspillet.

Detvareingang

Legg inn av Detvareingang »

tbb skrev: man okt 10, 2022 5:28 pm
Detvareingang skrev: man okt 10, 2022 5:21 pm Martinez har virkelig overrasket positivt, mye bedre med ball enn eg trodde, knall hard i dueller ein skikkelig publikumsfavoritt allerede. Loffen fortjener litt skryt i går og, følte dei hadde god kontroll hele kampen, ett lykketreff fra Iwobi endrer ikkje det.

Eg vil påstå at 1 omg var veldig bra, er lenge siden sist eg har sett laget med så god kontroll som dem hadde her. Everton var helt forferdelige, men dem blei spilt dårlige i første omg.

Shaw var helt strålende og etter min meining BB. Casemiro var litt rusten i starten, men var egentlig ganske god kampen igjennom. Dalot var kanskje Evertons beste spiller, så ut som han var på fylla. Eriksen var mye tryggere defensivt med Casemiro på siden av seg. Bruno blir eg ikkje klok på, hadde innsats og er mye innvolvert, men jaggu mye rart og, har nermest slutta å produsere målpoeng.
Ronaldo var ganske bra syns eg, jobba faktisk veldig bra og flere bra involveringer. Antony var meget bra i 1 omg, 2 omg var han ganske usynlig. Rash hadde ein mindre god kamp. Martial er og blir Martial, bare å selge, hadde faktisk trua på han i år, men fyren tåler ikkje å spille fotball.
Shaw var veldig, veldig god. Casemiro var også veldig lovende. Mye slurv, men det luker han bort.

Jeg synes også Lindeløf tilfører noe helt annet med ball enn Varane. Klasseforskjell faktisk. I går var jeg mest skuffet over Dalot. De tversoverpasningene bør han piskes for! Tror likevel at det der fort er vårt beste mannskap.

Eg er enig med alt det, utenom det med Varane, syns han var strålende minus City kampen. Egentlig ein meget god stopper, men skadene ødelegger alt for masse. I form er han enn av PLs beste stoppere. Men eg tror at Varane må erstattes etterhvert, og det er vel Timber som virker å være den åpenlyste.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Detvareingang skrev: man okt 10, 2022 10:08 pm
tbb skrev: man okt 10, 2022 5:28 pm
Detvareingang skrev: man okt 10, 2022 5:21 pm Martinez har virkelig overrasket positivt, mye bedre med ball enn eg trodde, knall hard i dueller ein skikkelig publikumsfavoritt allerede. Loffen fortjener litt skryt i går og, følte dei hadde god kontroll hele kampen, ett lykketreff fra Iwobi endrer ikkje det.

Eg vil påstå at 1 omg var veldig bra, er lenge siden sist eg har sett laget med så god kontroll som dem hadde her. Everton var helt forferdelige, men dem blei spilt dårlige i første omg.

Shaw var helt strålende og etter min meining BB. Casemiro var litt rusten i starten, men var egentlig ganske god kampen igjennom. Dalot var kanskje Evertons beste spiller, så ut som han var på fylla. Eriksen var mye tryggere defensivt med Casemiro på siden av seg. Bruno blir eg ikkje klok på, hadde innsats og er mye innvolvert, men jaggu mye rart og, har nermest slutta å produsere målpoeng.
Ronaldo var ganske bra syns eg, jobba faktisk veldig bra og flere bra involveringer. Antony var meget bra i 1 omg, 2 omg var han ganske usynlig. Rash hadde ein mindre god kamp. Martial er og blir Martial, bare å selge, hadde faktisk trua på han i år, men fyren tåler ikkje å spille fotball.
Shaw var veldig, veldig god. Casemiro var også veldig lovende. Mye slurv, men det luker han bort.

Jeg synes også Lindeløf tilfører noe helt annet med ball enn Varane. Klasseforskjell faktisk. I går var jeg mest skuffet over Dalot. De tversoverpasningene bør han piskes for! Tror likevel at det der fort er vårt beste mannskap.

Eg er enig med alt det, utenom det med Varane, syns han var strålende minus City kampen. Egentlig ein meget god stopper, men skadene ødelegger alt for masse. I form er han enn av PLs beste stoppere. Men eg tror at Varane må erstattes etterhvert, og det er vel Timber som virker å være den åpenlyste.
Ikke uenig i at han er en god forsvarsspiller. Men han er ikke noe særlig med ball.

taknina

Legg inn av taknina »

tbb skrev: man okt 10, 2022 10:16 pm
Detvareingang skrev: man okt 10, 2022 10:08 pm
tbb skrev: man okt 10, 2022 5:28 pm

Shaw var veldig, veldig god. Casemiro var også veldig lovende. Mye slurv, men det luker han bort.

Jeg synes også Lindeløf tilfører noe helt annet med ball enn Varane. Klasseforskjell faktisk. I går var jeg mest skuffet over Dalot. De tversoverpasningene bør han piskes for! Tror likevel at det der fort er vårt beste mannskap.

Eg er enig med alt det, utenom det med Varane, syns han var strålende minus City kampen. Egentlig ein meget god stopper, men skadene ødelegger alt for masse. I form er han enn av PLs beste stoppere. Men eg tror at Varane må erstattes etterhvert, og det er vel Timber som virker å være den åpenlyste.
Ikke uenig i at han er en god forsvarsspiller. Men han er ikke noe særlig med ball.
Det som jeg da finner veldig merkelig i en sånn diskusjon om forsvarspillere eller rette midtstoppere og deres egenskaper med og uten ball er at du bestandig har snakket ned og er så negativ til vår Stones og så veldig positivt om MagGuire over flere år.

På sitt beste er Stones vår beste midtstopper er min påstand. Men det handler selvsagt mest om par som står godt til hverandre som det alltid har gjort.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

taknina skrev: man okt 10, 2022 10:39 pm
tbb skrev: man okt 10, 2022 10:16 pm
Detvareingang skrev: man okt 10, 2022 10:08 pm


Eg er enig med alt det, utenom det med Varane, syns han var strålende minus City kampen. Egentlig ein meget god stopper, men skadene ødelegger alt for masse. I form er han enn av PLs beste stoppere. Men eg tror at Varane må erstattes etterhvert, og det er vel Timber som virker å være den åpenlyste.
Ikke uenig i at han er en god forsvarsspiller. Men han er ikke noe særlig med ball.
Det som jeg da finner veldig merkelig i en sånn diskusjon om forsvarspillere eller rette midtstoppere og deres egenskaper med og uten ball er at du bestandig har snakket ned og er så negativ til vår Stones og så veldig positivt om MagGuire over flere år.

På sitt beste er Stones vår beste midtstopper er min påstand. Men det handler selvsagt mest om par som står godt til hverandre som det alltid har gjort.
Jeg har alltid likt Stones. Alltid likt å se han spille fotball, helt siden Everton. En god fotballspiller, men han er slett ikke deres beste stopper. Til det har han alt for store defensive mangler (dere har et par som er nesten feilfrie). Ikke den beste til å lese spillet, og tar tidvis alt for stor risiko. Alltid tilbøyelig til å bidra med en graverende feil. Men herlig teknikk og en offensiv tilnærming til stopperrollen.

startelver

Legg inn av startelver »

Hvem hadde trodd United ligger klart foran Liverpool etter 8 kamper. Det hadde gitt gode odds før sesongen.

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

startelver skrev: tir okt 11, 2022 12:07 pm Hvem hadde trodd United ligger klart foran Liverpool etter 8 kamper. Det hadde gitt gode odds før sesongen.
Mer overaskende at Arsenal leder ligaen, men flyten deres snur snart. For tynn tropp.

For øvrig, det at et Klopp lag imploderer på et punkt er ikke breaking news. Får se om de snur skuten, men tror topp 4 for pool blir vanskelig denne sesongen gitt.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

fugletitteren skrev: tir okt 11, 2022 12:31 pm
startelver skrev: tir okt 11, 2022 12:07 pm Hvem hadde trodd United ligger klart foran Liverpool etter 8 kamper. Det hadde gitt gode odds før sesongen.
Mer overaskende at Arsenal leder ligaen, men flyten deres snur snart. For tynn tropp.

For øvrig, det at et Klopp lag imploderer på et punkt er ikke breaking news. Får se om de snur skuten, men tror topp 4 for pool blir vanskelig denne sesongen gitt.
Tja, har sett gode tendenser tidligere og ventet litt på Gunners, men som du nevner kan troppen bli for tynn.
Dét framstår i allefall troppen til LFC som, og med belastningen i forrige sesong (serie, 3 cupfinaler) og sommerens overgangsvindu er det i allefall ikke "breaking news", som du nevner...!

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

fugletitteren skrev: tir okt 11, 2022 12:31 pm Mer overaskende at Arsenal leder ligaen, men flyten deres snur snart. For tynn tropp.
Har de virkelig så tynn tropp. Det er klart, blir Jesus skadet så svekkes man jo, men synes ellers at man har grei oppsettning av spillere. Dessuten Zinchenko som ikke helt har kommet inn i det enda pga skader, det er en spiller jeg tror kommer til å leverere på Jesusnivå når han peaker.

Wellé

Legg inn av Wellé »

TrueTopRed skrev: tir okt 11, 2022 2:44 pm
fugletitteren skrev: tir okt 11, 2022 12:31 pm Mer overaskende at Arsenal leder ligaen, men flyten deres snur snart. For tynn tropp.
Har de virkelig så tynn tropp. Det er klart, blir Jesus skadet så svekkes man jo, men synes ellers at man har grei oppsettning av spillere. Dessuten Zinchenko som ikke helt har kommet inn i det enda pga skader, det er en spiller jeg tror kommer til å leverere på Jesusnivå når han peaker.
Vi har rimelig tynn tropp, men når det kommer til antall kropper så er vi ikke noe verre stilt enn Man City. I likhet med dem så er jo backupene våre egnet til å spille i mange forskjellige posisjoner.

Tomiyasu kan spille langs hele backrekka, Zinchenko kan spille vb og midtbane, Vieira kan spille i begge 8-erne og høyrekant, Nketiah kan spille i alle de tre offensive posisjonene, osv. Det gjør at selvom vi ikke nødvendigvis har den største stallen så er bredden bedre ut enn den ser ut på papiret med mindre vi får enten en skade på Partey (har ingen som kan gjøre den jobben) eller hvis vi får et stort antall skader. Ren slitasje igjennom en sesong tror jeg vi skal tåle greit.

Det er også litt sketchy hvis Ramsdale blir skadet. Turner har ikke overbevist i de to EL-kampene, spesielt ikke med bena som er en så viktig egenskap for oss.

Hvis poenget til Fugletitteren er at vi har for tynn tropp til å hamle opp med City så stemmer nok det, men det tror jeg ikke vi klarer kvalitativt heller. Hvis poenget er at vi ikke klarer topp 4 pga tynn tropp så er jeg delvis uenig. Det kan selvfølgelig skje hvis vi får shitloads med skader, men med en normal skadefordeling tror jeg vi har bredden til å holde ut.
Sist redigert av Wellé den tir okt 11, 2022 2:52 pm, redigert 1 gang totalt.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Spm 1)

Bør De Gea gå på fri til sommeren, utløse optionen på et år og 4 mill i uken, eller gi han et litt lengre kontraktsforslag som er langt lavere enn det han tjener nå.

Spm 2)

Bør Dalot gå på fri til sommeren, utløse optionen på et år og 25k i uken, eller gi han et litt lengre kontraktsforslag som er endel bedre betalt enn det han tjener nå.

-

Noen som våger å ta et standpunkt?

Wellé

Legg inn av Wellé »

TrueTopRed skrev: tir okt 11, 2022 2:52 pm Spm 1)

Bør De Gea gå på fri til sommeren, utløse optionen på et år og 4 mill i uken, eller gi han et litt lengre kontraktsforslag som er langt lavere enn det han tjener nå.

Spm 2)

Bør Dalot gå på fri til sommeren, utløse optionen på et år og 25k i uken, eller gi han et litt lengre kontraktsforslag som er endel bedre betalt enn det han tjener nå.

-

Noen som våger å ta et standpunkt?
2 bør være en given at man resignerer han. Mulig han ikke er god nok i et ideelt førstelag, men med en forlengelse så beskytter man verdi og gir mulighet for videre utvikling.

Nr 1 så ville jeg utløst opsjonen. Hvis jeg forstår EtH sin fotball riktig så ønsker han seg nok en bedre ballspillende keeper langsiktig, samtidig så er det vel uvisst hvor mye dere får til å forsterke stallen neste sommer? Mener å ha lest noen artikler om at sommerens handling kom til å begrense hvor mye dere bruker neste sommer, men mulig det var noe ræl.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Wellé skrev: tir okt 11, 2022 2:56 pm Mener å ha lest noen artikler om at sommerens handling kom til å begrense hvor mye dere bruker neste sommer, men mulig det var noe ræl.
Godt mulig. Det er fortsatt mulig å gjøre god buisness om man endelig for fingeren ut å scouter med kvalitet (dvs at de som scouter vet hva man ser etter og evner å bedømme det man ser fremfor seg), uten at man skal behøve å overbetale.

Jeg ser personlig på De Gea nå som en veldig god keeper med også greie begrensninger, så spm tåler å tenkes på. Det er mye også rundt keeperen som muligens får en sollid oppsving med en annen mer ballsikker keeper.

Dalot føler jeg egentlig ikke er god nok for å være nummer 1 option når man er ferdig for å konkurere om gull eller de store pokalene. Men han er fortsatt god og et godt alternativ for roteringen mtp konkuranser og som backup ved skader.

I min verden så får vi tak i en akseptabelt god keeper til sommeren som har de kvalitetene ten hag søker. En keeper som har alle kvalitetene ten hag søker, samtidig som han er passe ung og med fremtid, det kunne vært noe.
Sist redigert av TrueTopRed den tir okt 11, 2022 3:31 pm, redigert 1 gang totalt.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Wellé skrev: tir okt 11, 2022 2:49 pm Vi har rimelig tynn tropp, men når det kommer til antall kropper så er vi ikke noe verre stilt enn Man City. I likhet med dem så er jo backupene våre egnet til å spille i mange forskjellige posisjoner.
Da ser det ikke så verst ut ;) Klart man blir svekket om de antatt beste blir skadet osv. Regner det heller ikke som sannsynlig at Arsenal vinner noe liga nå selv om kampsjemaet så tidlig i sesongen har gitt dem poeng. Men tror heller ikke at man taper til city i det long run pga liten tropp, men mer at city er bedre lag og bedre manager.

Arsenal har derimot et ungt lag, så spennende tider i møte?!

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Jeg synes ikke Arsenal har hatt særlig flyt. Ser veldig gode ut. Akkurat som forventet. Veldig bra grunnspill, og noen gode unge spillere som utvikler seg. Disse unge spillerne tåler nok også en høyere belastning enn hva man kanskje tror.

Synes også det er moro å se Gabriel Jesus spille under en trener som får ut potensialet hans.

Kent

Legg inn av Kent »

Er £37 mill-mannen Amad Diallo nede på Sunderland U21 og roter?

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Kent skrev: tir okt 11, 2022 8:00 pm Er £37 mill-mannen Amad Diallo nede på Sunderland U21 og roter?
Nei, £18m mannen Amad Diallo er oppe i Sunderland og roter. Resten var add-ons. Og, med utgangspunkt i dagens situasjon, er det vel høyst tvilsomt om klausulene (kamper og prestasjoner) noen gang blir utløst ;)

Detvareingang

Legg inn av Detvareingang »

startelver skrev: tir okt 11, 2022 12:07 pm Hvem hadde trodd United ligger klart foran Liverpool etter 8 kamper. Det hadde gitt gode odds før sesongen.
For min del er det hvertfall veldig overraskende, eg har ventet litt på at Pool skulle møte litt på veggen. Når vi tar utgangspunktet før sesongen så var eg egentlig ganske sikker på at Pool ville ta mye poeng frem til VM, samtidig som vi skulle være ustabile mens ETH skulle spille inn formasjon og få enkelte brikker på plass, dette har jo vist seg å stemme litt. Selv om eg ser mye positivt allerede. Pool derimot har hatt United og Arsenal som sine på papiret verste kamper til nå, å tapt begge, at dem i tilleg skulle tape poeng mot Fulham, Everton, Palace og Brigthon hadde eg virkelig ikkje trodd.

Skulle eg ha tippa antall poeng på kampene Pool har spilt til nå hadde eg nok tippet mellom 18 til 21 poeng. Programmet var ikkje spesielt tøft når vi ser hva dem har prestert siste årene. Å med tanke på hvor godt tak dem har hatt på Arsenal og United nå siste kampene skulle dem ha vært favoritter i disse kampene og. Men Pool har hatt ein rimelig kraftig dupp i år. Som gjør at dem virkelig må begynne å vinne kamper om dem skal være med i topp 4 racet, det skal ikkje mange poengtapene før dem er helt borte.

Kent

Legg inn av Kent »

DuncanE skrev: ons okt 12, 2022 12:13 am
Kent skrev: tir okt 11, 2022 8:00 pm Er £37 mill-mannen Amad Diallo nede på Sunderland U21 og roter?
Nei, £18m mannen Amad Diallo er oppe i Sunderland og roter. Resten var add-ons. Og, med utgangspunkt i dagens situasjon, er det vel høyst tvilsomt om klausulene (kamper og prestasjoner) noen gang blir utløst ;)
Enda tidlig, men hadde virkelig troen på han når man leste det hva som ble sagt.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Han har hatt noen ganske ok/bra innhopp, men ser man hva andre utlånte spillere leverer er det ikke lovende.

Kent

Legg inn av Kent »


Reddington

Legg inn av Reddington »

Blir knalltøft i EL for de som har et håp om å gå hele veien der. Etter all sannsynlighet melder både Barcelona og Ajax sin ankomst etter hvert.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»