Manchester United

Svar
StørsteiEuropa_Utd

Re: Manchester United

Legg inn av StørsteiEuropa_Utd »

JAAAAAAAAAAAAA!!!!

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Jævla kjedelig kamp egentlig, veldig mye stopp i spillet. Men deilig å gruse det der forbanna ekle laget.

Saliph

Legg inn av Saliph »

Ganske svak kamp egentlig, men deilig å slå fittjävlorna.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Megapixsel skrev: søn feb 26, 2023 7:34 pm Jævla kjedelig kamp egentlig, veldig mye stopp i spillet. Men deilig å gruse det der forbanna ekle laget.
Det var ikke akkurat vakkert. Mange som skriver at spillerne var slitne. Jeg tror kanskje heller det handlet om å gjøre det til en kamp som ikke skulle koste oss noe.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Heldigvis en hel uke hvile til vi skal slå Pool på Klanfield.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Ale skrev: fre feb 24, 2023 3:48 pm Rashford ute mot Newcastle.
Anonym til tider, men skuffende ITK-leveranse her.

Bongis

Legg inn av Bongis »

Æsj, nå er United bare med i 3 turneringer.. :(

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Megapixsel skrev: søn feb 26, 2023 7:39 pm Heldigvis en hel uke hvile til vi skal slå Pool på Klanfield.
FA-cup på onsdag.

mrmanutd

Legg inn av mrmanutd »

tbb skrev: søn feb 26, 2023 7:38 pm
Megapixsel skrev: søn feb 26, 2023 7:34 pm Jævla kjedelig kamp egentlig, veldig mye stopp i spillet. Men deilig å gruse det der forbanna ekle laget.
Det var ikke akkurat vakkert. Mange som skriver at spillerne var slitne. Jeg tror kanskje heller det handlet om å gjøre det til en kamp som ikke skulle koste oss noe.

Dette var min tanke underveis også. Kostet så lite som det kunne gjøre å vinne dette trofeet.

startelver

Legg inn av startelver »

Grattis!

rommegrot

Legg inn av rommegrot »

Grattis til alle røde djevler 😍 Satt langt inne, men heldigvis klarte vi det!

TheTreble

Legg inn av TheTreble »

For noen bautaer og vinnerskaller vi har bak i forsvaret nå. Blir i perioder av kampen pepret med innlegg og dødballer, men Newcastle skaper overraskende lite på den måten.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

tbb skrev: søn feb 26, 2023 7:41 pm
Megapixsel skrev: søn feb 26, 2023 7:39 pm Heldigvis en hel uke hvile til vi skal slå Pool på Klanfield.
FA-cup på onsdag.
For faen!

Lezah

Legg inn av Lezah »

The usual suspects er solide i dag når det kommer til at vi rir av stormen.

Må også nevne at AWB har sett bedre og bedre ut. Han har noen jævlig lange bein og evne til å time taklinger som står tilbake for veldig få.

Brukeravatar
BBQsaus
Innlegg: 304

Legg inn av BBQsaus »

Egentlig helt sykt at dette går så bra som det gjør. Det er vel noe av det hardeste kampprogrammet noe lag har hatt noen sinne

Saliph

Legg inn av Saliph »

Takk faen for at vi signerte Licha foran Arsenal.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Lezah skrev: søn feb 26, 2023 7:58 pm The usual suspects er solide i dag når det kommer til at vi rir av stormen.

Må også nevne at AWB har sett bedre og bedre ut. Han har noen jævlig lange bein og evne til å time taklinger som står tilbake for veldig få.
Veldig god i dag. Og det forteller kanskje litt om kampbildet?

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

rommegrot skrev: søn feb 26, 2023 7:53 pm Grattis til alle røde djevler 😍 Satt langt inne, men heldigvis klarte vi det!
Følte da ikke det satt langt inne. Relativt god kontroll, vi ledet med 2 og Newcastle evnet ikke å skape stort.

Lezah

Legg inn av Lezah »

tbb skrev: søn feb 26, 2023 8:01 pm
Lezah skrev: søn feb 26, 2023 7:58 pm The usual suspects er solide i dag når det kommer til at vi rir av stormen.

Må også nevne at AWB har sett bedre og bedre ut. Han har noen jævlig lange bein og evne til å time taklinger som står tilbake for veldig få.
Veldig god i dag. Og det forteller kanskje litt om kampbildet?
Gud ja, andreomgang var liksom ikke veldig sexy.

rommegrot

Legg inn av rommegrot »

DuncanE skrev: søn feb 26, 2023 8:02 pm
rommegrot skrev: søn feb 26, 2023 7:53 pm Grattis til alle røde djevler 😍 Satt langt inne, men heldigvis klarte vi det!
Følte da ikke det satt langt inne. Relativt god kontroll, vi ledet med 2 og Newcastle evnet ikke å skape stort.
Joda, men det var ikke akkurat sånn at jeg senket skuldrene 10 minutt før slutt. De presset bra, men skapte lite som du sier 😃

rommegrot

Legg inn av rommegrot »

Hvor mange assist har Luke Shaw denne sesongen?

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Lezah skrev: søn feb 26, 2023 7:58 pm The usual suspects er solide i dag når det kommer til at vi rir av stormen.

Må også nevne at AWB har sett bedre og bedre ut. Han har noen jævlig lange bein og evne til å time taklinger som står tilbake for veldig få.
Det er iallefall befriende at man ikke tenker at det blir helt McGuire tilstander når han kommer innpå.

Retnuh

Legg inn av Retnuh »

2-0 er alltid en ledelse som stresser meg.
Man både leder komfortabelt, men man vet at det blir kaos hvis det kommer en redusering.

3-0 er ca ti tusen prosent bedre enn 2-0

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Digg med en pokal..

Artig at fringe spillere som Weghorst og AwB hever seg ved slike anledninger også.

Kent

Legg inn av Kent »

Casemiro er faen meg maskin.

TheTreble

Legg inn av TheTreble »

Kent skrev: søn feb 26, 2023 8:54 pm Casemiro er faen meg maskin.
Ikke rart Real Madrid håvet inn CL-titler når Casemiro var en av de mest undervurderte spillerne som gikk under radaren i det stjernegalleriet.

andzyyyy

Legg inn av andzyyyy »

Kent skrev: søn feb 26, 2023 8:54 pm Casemiro er faen meg maskin.
Så en tweet der moren til Rabiot ble takket :lol:
Så glad for at vi endte opp med Casemiro, en bauta!

Mehell

Legg inn av Mehell »

Som jeg også skrev tidligere i uken, i en eller annen tråd.
Jeg har et mancrush på Casemiro, og det blir søren meg ikke mindre av dager som dette :D

TheTreble

Legg inn av TheTreble »

Ganske nøyaktig 6 måneder siden Liverpool skulle gjeste Old Trafford og møte et United-lag i fullstendig krise. Det ble snakket om at ten Hag ikke ville vare lenge i jobben.

Litt av en forvandling som har skjedd.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Hetfield skrev: søn feb 26, 2023 8:43 pm Digg med en pokal..

Artig at fringe spillere som Weghorst og AwB hever seg ved slike anledninger også.
Jepp!
EtH har tydeligvis evnen til å heve/realisere potensiale til spillerne og ikke minst et øye for å hente spillere (ikke høyprofilerte) som gjør jobben og passer inn.
Begynner å bli noen xempler, AwB&Weghorst er to og denne troppen er sterk&godt sammensatt.
En ting som er godt å se er at spillerne virkelig NYTER ØYEBLIKKET og seieren, for de har jobbet knallhardt, vil ha mer men vet ikke når neste sjanse byr seg...!
Som fans bør vi vel gjøre det samme! :D
Sist redigert av InsVerderben den søn feb 26, 2023 9:35 pm, redigert 2 ganger totalt.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»