100måls klubben

Svar
Brukeravatar
Trminator
Innlegg: 328

100måls klubben

Legg inn av Trminator »

Da det ikke ser ut til at det blir noe reversering av VGD til det opprinnelige formatet velger jeg å fortsette denne tråden her. Når det gjelder overskriften har de formelle feilene i tittelen irritert meg i mange år, men ironisk nok, når jeg nå har muligheten til å endre den, velger jeg å la den forbli seg selv lik, av nostalgiske grunner. Denne tråden har gitt meg en ekstra grunn til å følge mange kamper ekstra nøye i en årrekke.

Her følger listen slik den var ved sesongslutt.
#SpillerAntall målMål 21/22
1.Alan Shearer260-
2.Wayne Rooney208-
3.Andy Cole187-
4.Sergio Agüero184-
5.Frank Lampard177-
6.Thierry Henry175-
7.Harry Kane1660
8.Robbie Fowler163-
9.Jermain Defoe162-
10.Michael Owen150-
11.Les Ferdinand149-
12.Teddy Sheringham146-
13.Robin van Persie144-
14.Jimmy F Hasselbaink127-
15.Robbie Keane126-
16.Nicolas Anelka125-
17.Dwight Yorke123-
18.Steven Gerrard120-
19.Jamie Vardy1180
20.Ian Wright113-
20.Romelu Lukaku113-
22.Dion Dublin111-
23.Emile Heskey110-
24.Ryan Giggs109-
25.Peter Crouch108-
26.Paul Scholes107-
27.Darren Bent106-
28.Didier Drogba104-
29.Matthew Le Tissier100-
Klatreliste:
Mohamed Salah - 97
Raheem Sterling - 96
Sadio Mane - 95
Olivier Giroud – 90
Christian Benteke – 82
Theo Walcott – 78
Son Heung-Min - 70
Gylfi Sigurdsson - 67
Riyad Mahrez - 66
Roberto Firmino - 66
Pierre-Emerick Aubameyang - 64
James Milner - 55
Anthony Martial - 55
Danny Ings - 55
Marcus Rashford - 55
Andy Carroll - 54
Callum Wilson - 53
Gareth Bale - 53
Juan Mata - 52
Dele Alli - 50
Alexandre Lacazette - 50
Danny Welbeck - 50
Gabriel Jesus - 50

Jeg vet noen av disse ikke spiller ved sesongstart, det er klart at Giroud har dratt til Milano, Andy Carroll er klubbløs, Gareth Bale har dratt tilbake til Spania, og Gylfi Sigurdsson, vel, er kanskje noe tvilsom i forhold til å rekke seriestarten. Flere oppdateringer kan skje, så jeg tar det underveis i sesongen, men gleder meg til å følge sesongen her på forumet!

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Dette er helt nydelig!

Kaldbayer
Innlegg: 318

Legg inn av Kaldbayer »

Kult at denne listen er her også, bør få 3 nye medlemmer denne 100 måls klubben i løpet av sesongen

Lezah

Legg inn av Lezah »

Glimrende!

Astonstian

Legg inn av Astonstian »

Kaldbayer skrev: lør jul 24, 2021 9:42 pm Kult at denne listen er her også, bør få 3 nye medlemmer denne 100 måls klubben i løpet av sesongen
Oddsen er nok veldig lav på at det blir tre nye ja.

Everenga

Legg inn av Everenga »

Kaldbayer skrev: lør jul 24, 2021 9:42 pm Kult at denne listen er her også, bør få 3 nye medlemmer denne 100 måls klubben i løpet av sesongen
Det eneste som kan stoppe det er nok transfer til LaLiga eller Serie A for noen av de tre.

Da står vi igjen med spørsmålene, klarer Kane topp tre i løpet av sesongen (trenger 21 mål) og klarer Vardy øvre halvdel av lista (trenger 9 mål).

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Tar og kjører denne her også jeg, siden nok ikke alle så den på VGD.



Lionel Messi og Cristiano Ronaldo sine tall er tullete. Noe som også kommer godt frem når de blir sammenlignet med PL-listen.

Leoparden

Legg inn av Leoparden »

Da er vel Lukaku straks aktiv igjen i denne tråden. Spennende!

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Leoparden skrev: søn aug 08, 2021 1:16 pm Da er vel Lukaku straks aktiv igjen i denne tråden. Spennende!
Er ikke offisielt enda, men det aller meste tyder på det ja. Chelsea-fansen kan vel håpe på at han passerer en av mine all time Chelsea-favoritter JFH denne sesongen. 15 ligamål burde være innenfor rekkevidde om han holder seg skadefri, og han feks er spilleklar til GW2 og starter fom GW3.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Jolla skrev: lør aug 07, 2021 3:07 pm Tar og kjører denne her også jeg, siden nok ikke alle så den på VGD.
What on earth would make you think that??

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

Årets heteste tips er at Benteke blir med i klubben, blir toppscorer i ligaen og kjøpes av Everton.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

silkyglenjohnson skrev: man aug 09, 2021 10:25 am Årets heteste tips er at Benteke blir med i klubben, blir toppscorer i ligaen og kjøpes av Everton.
Liker det. Da får vi isåfall med 95% sikkerhet 4 nye i klubben. Det må jo være en rekord siden denne tråden ble opprettet på VGD.

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

Lew_Ashby skrev: man aug 09, 2021 10:29 am
silkyglenjohnson skrev: man aug 09, 2021 10:25 am Årets heteste tips er at Benteke blir med i klubben, blir toppscorer i ligaen og kjøpes av Everton.
Liker det. Da får vi isåfall med 95% sikkerhet 4 nye i klubben. Det må jo være en rekord siden denne tråden ble opprettet på VGD.
Mhm. Bare husk at jeg fortjener æren for det, da. Tviler på at Bentis hadde klart det uten meg.

Lezah

Legg inn av Lezah »

silkyglenjohnson skrev: man aug 09, 2021 10:45 am
Mhm. Bare husk at jeg fortjener æren for det, da. Tviler på at Bentis hadde klart det uten meg.
Hot.


Fiyah.

Everenga

Legg inn av Everenga »

Lew_Ashby skrev: man aug 09, 2021 10:09 am
Leoparden skrev: søn aug 08, 2021 1:16 pm Da er vel Lukaku straks aktiv igjen i denne tråden. Spennende!
Er ikke offisielt enda, men det aller meste tyder på det ja. Chelsea-fansen kan vel håpe på at han passerer en av mine all time Chelsea-favoritter JFH denne sesongen. 15 ligamål burde være innenfor rekkevidde om han holder seg skadefri, og han feks er spilleklar til GW2 og starter fom GW3.
Kan bli et artig race mellom Vardy og Lukaku der sistnevnte stiller med -5 i handicap mot den etterhvert aldrende ringreven. Tror selv at begge ender i den ganske store glippen rett over Hasselbaink.

Brukeravatar
k9b
Innlegg: 1289

Legg inn av k9b »

Trminator skrev: lør jul 24, 2021 9:23 pm
Mohamed Salah - 97
Raheem Sterling - 96
Sadio Mane - 95
Som jeg spådde for 2 sesonger siden, så er dette det mest spennende racet. Salah tar det nok, men det er små marginer når det kun mangler 3,4, og 5 mål.

Expekt

Legg inn av Expekt »

k9b skrev: ons aug 11, 2021 11:43 am Salah tar det nok,
Jepp. Han er truende til å klare det allerede i GW1.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

k9b skrev: ons aug 11, 2021 11:43 am
Trminator skrev: lør jul 24, 2021 9:23 pm
Mohamed Salah - 97
Raheem Sterling - 96
Sadio Mane - 95
Som jeg spådde for 2 sesonger siden, så er dette det mest spennende racet. Salah tar det nok, men det er små marginer når det kun mangler 3,4, og 5 mål.
Husker også at vi hadde en diskusjon på VGD om Son ville klare 100+ mål for noen år siden. Jeg husker jeg lente mot nei, for så å endre konklusjon etter den elleville starten på 2020/21-sesongen. Jeg har fortsatt god tro på at han klarer det, kanskje allerede ila neste sesong, sannsynligvis i 23/24-sesongen. Forutsatt at han blir værende.

Koskinen

Legg inn av Koskinen »

Når Son ikke trenger å fore Kane lenger, så blir det nok 30 kasser på han iløpet av sesongen.

Everenga

Legg inn av Everenga »

Lew_Ashby skrev: ons aug 11, 2021 12:05 pm
k9b skrev: ons aug 11, 2021 11:43 am
Trminator skrev: lør jul 24, 2021 9:23 pm
Mohamed Salah - 97
Raheem Sterling - 96
Sadio Mane - 95
Som jeg spådde for 2 sesonger siden, så er dette det mest spennende racet. Salah tar det nok, men det er små marginer når det kun mangler 3,4, og 5 mål.
Husker også at vi hadde en diskusjon på VGD om Son ville klare 100+ mål for noen år siden. Jeg husker jeg lente mot nei, for så å endre konklusjon etter den elleville starten på 2020/21-sesongen. Jeg har fortsatt god tro på at han klarer det, kanskje allerede ila neste sesong, sannsynligvis i 23/24-sesongen. Forutsatt at han blir værende.
Jeg var med i den diskusjonen og husker jeg syntes han var den vanskeligste å forutse. Jeg heller fortsatt mot nei. Jeg tror Spurs har noen tunge sesonger foran seg og han er 30 snart.

Brukeravatar
Trminator
Innlegg: 328

Legg inn av Trminator »

Personlig er jeg litt glad for at Lukaku kommer tilbake til Premier League, selv om det er til en potensiell gullkandidat.
Grunnen er at han er den eneste spilleren som deler en plassering med en annen spiller. Jeg håper i det lengste han klarer å unngå delte plasseringer når hans karriere i Premier League en gang er over for godt.

Astonstian

Legg inn av Astonstian »

Trminator skrev: tor aug 12, 2021 1:31 am Personlig er jeg litt glad for at Lukaku kommer tilbake til Premier League, selv om det er til en potensiell gullkandidat.
Grunnen er at han er den eneste spilleren som deler en plassering med en annen spiller. Jeg håper i det lengste han klarer å unngå delte plasseringer når hans karriere i Premier League en gang er over for godt.
Han hadde ikke noe valg. Var enten det, eller at Ian Wright måtte knytte på seg skoene igjen!

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Lukaku trer offisielt inn på aktivlisten igjen

Brukeravatar
Trminator
Innlegg: 328

Legg inn av Trminator »

Da er vi endelig i gang etter sommerpausen! Første rundes oppdatering kommer her:

Jamie Vardy +1 mot Wolverhampton
Danny Ings +1 mot Watford
Roberto Firmino +1 mot Norwich
Mohamed Salah +1 mot Norwich
Callum Wilson +1 mot West Ham
Son Heung-Min +1 mot Manchester City
#SpillerAntall målMål 21/22
1.Alan Shearer260-
2.Wayne Rooney208-
3.Andy Cole187-
4.Sergio Agüero184-
5.Frank Lampard177-
6.Thierry Henry175-
7.Harry Kane1660
8.Robbie Fowler163-
9.Jermain Defoe162-
10.Michael Owen150-
11.Les Ferdinand149-
12.Teddy Sheringham146-
13.Robin van Persie144-
14.Jimmy F Hasselbaink127-
15.Robbie Keane126-
16.Nicolas Anelka125-
17.Dwight Yorke123-
18.Steven Gerrard120-
19.Jamie Vardy1191
20.Ian Wright113-
20.Romelu Lukaku1130
22.Dion Dublin111-
23.Emile Heskey110-
24.Ryan Giggs109-
25.Peter Crouch108-
26.Paul Scholes107-
27.Darren Bent106-
28.Didier Drogba104-
29.Matthew Le Tissier100-
Klatreliste:
Mohamed Salah - 98 (1)
Raheem Sterling - 96
Sadio Mane - 95
Christian Benteke – 82
Theo Walcott – 78
Son Heung-Min - 71 (1)
Gylfi Sigurdsson - 67
Roberto Firmino - 67 (1)
Riyad Mahrez - 66
Pierre-Emerick Aubameyang - 64
Danny Ings - 56 (1)
James Milner - 55
Anthony Martial - 55
Marcus Rashford - 55
Callum Wilson - 54 (1)
Juan Mata - 52
Dele Alli - 50
Alexandre Lacazette - 50
Danny Welbeck - 50
Gabriel Jesus - 50

Carroll, Bale og Giroud forsvinner ut, Lukaku legges til. Ellers ingen grunn til å gjøre andre endringer enn så lenge.
Spillere som er i nærheten av å komme inn på klatrelisten er blant annet Joshua King og Ashley Young (48) og Michail Antonio, Troy Deeney, Chris Wood og Wilfried Zaha (47).
Offensive spillere alle sammen, og flere av dem kommer nok inn på klatrelisten i løpet av sesongen, men hvem tror dere eventuelt IKKE klarer det?

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Trminator skrev: søn aug 15, 2021 10:39 pm Da er vi endelig i gang etter sommerpausen! Første rundes oppdatering kommer her:

Spillere som er i nærheten av å komme inn på klatrelisten er blant annet Joshua King og Ashley Young (48) og Michail Antonio, Troy Deeney, Chris Wood og Wilfried Zaha (47).
Offensive spillere alle sammen, og flere av dem kommer nok inn på klatrelisten i løpet av sesongen, men hvem tror dere eventuelt IKKE klarer det?
King og Young.

Mia

Legg inn av Mia »

Fantastisk tråd. Liker det.

Everenga

Legg inn av Everenga »

Trminator skrev: søn aug 15, 2021 10:39 pm

Carroll, Bale og Giroud forsvinner ut, Lukaku legges til. Ellers ingen grunn til å gjøre andre endringer enn så lenge.
Spillere som er i nærheten av å komme inn på klatrelisten er blant annet Joshua King og Ashley Young (48) og Michail Antonio, Troy Deeney, Chris Wood og Wilfried Zaha (47).
Offensive spillere alle sammen, og flere av dem kommer nok inn på klatrelisten i løpet av sesongen, men hvem tror dere eventuelt IKKE klarer det?
Calvert-Lewin er på 41 og har hatt en elendig sesong om han ikke klarer klatrelista.

Brukeravatar
Trminator
Innlegg: 328

Legg inn av Trminator »

Enig. DCL er vel en av spillerne som har en god sjanse til å komme over 100-målsterskelen også.

Detvareingang

Legg inn av Detvareingang »

Tipper Bruno vil være nært 50 på slutten av sesongen, står vel med 29 nå. DCL kommer garanter opp der i år. Kane til City og rekorden til Shearer ligger tynt ann.

Jallaskar

Legg inn av Jallaskar »

Detvareingang skrev: tir aug 17, 2021 12:02 am Tipper Bruno vil være nært 50 på slutten av sesongen, står vel med 29 nå. DCL kommer garanter opp der i år. Kane til City og rekorden til Shearer ligger tynt ann.
Om han fortsetter med målratio'en han har til nå i PL, vil han ha 49 etter sesongen. 49,6 faktisk :-)

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»