Winnipeg Jets

Svar
Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Re: Winnipeg Jets

Legg inn av TAdams6 »

Kun 6 spillere har scoret flere mål enn Kyle Connor siste 4 sesongene. Connor går under radaren men har vært en favoritt hos meg i noen år nå. Scoret også i 1.kamp for sesongen selv om det ble tap.

Scheifele tilbake, kan se ut som om det er Svechnikov som må stå over og at Perfetti får ny tillit.

Også Moose spiller kamp ikveld. Spent på det laget der

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Moose taper 1-5. vinner skuddstatistikken 35-26, men det hjelper lite. Også forrige sesong slet Moose med Toronto i starten av sesongen. Tøff start på sesongen for Jets og Moose

Tomica

Legg inn av Tomica »

TAdams6 skrev: lør okt 16, 2021 8:31 pm Scheifele tilbake fra suspensjon. 4 kamper ute og 4 tap for Jets. Betyr Scheifele så mye for Jets? Kan se slik ut. Mener jeg leste at de kun hadde 1 seier på de 9 kampene han var ute ifjor.

Hvem skal ut av laget? Aner ikke
Ser ut til at det blir Svechnikov.

edit:
...oops, så ikke innlegget ditt fra 21.32.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Tomica skrev: søn okt 17, 2021 12:48 am
TAdams6 skrev: lør okt 16, 2021 8:31 pm Scheifele tilbake fra suspensjon. 4 kamper ute og 4 tap for Jets. Betyr Scheifele så mye for Jets? Kan se slik ut. Mener jeg leste at de kun hadde 1 seier på de 9 kampene han var ute ifjor.

Hvem skal ut av laget? Aner ikke
Ser ut til at det blir Svechnikov.

edit:
...oops, så ikke innlegget ditt fra 21.32.
Ble Svechnikov ja.
Nytt tap, 3-4 mot Sharks.
2 kamper, sluppet inn 4 i undertall og 1 shorthanded.
Blir ikke nye poeng når PK er så dårlig. Har også 0 mål i overtall. Så special teams er direkte årsak til at det er 2 strake tap. Bekymringsfullt

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

PP - 0 av 8 etter 2 kamper
PK - 6 av 10 etter 2 kamper
Har tatt ledelsen i begge kamper men special teams har endret på utfallet.

Positivt er at Dubois var solid og spilte bra i natt
Perfetti startet i 3.rekka men byttet plass med Harkins utover i kampen. Vet ikke helt om 4. rekka er riktig plass for Perfetti. 6 minutter istid er heller ikke noe å rope hurra for.
Skal Perfetti brukes så må han brukes for sine offensive egenskaper. Tipper han bytter plass med Toninato etter road trippen som har 2 kamp igjen.

Jets har hatt dårlig start på sesongen før. Ingen krise, de er med i kampene. Men noe må gjøres i PK og PP

Tomica

Legg inn av Tomica »

TAdams6 skrev: søn okt 17, 2021 9:28 am PP - 0 av 8 etter 2 kamper
PK - 6 av 10 etter 2 kamper
Har tatt ledelsen i begge kamper men special teams har endret på utfallet.

Positivt er at Dubois var solid og spilte bra i natt
Perfetti startet i 3.rekka men byttet plass med Harkins utover i kampen. Vet ikke helt om 4. rekka er riktig plass for Perfetti. 6 minutter istid er heller ikke noe å rope hurra for.
Skal Perfetti brukes så må han brukes for sine offensive egenskaper. Tipper han bytter plass med Toninato etter road trippen som har 2 kamp igjen.

Jets har hatt dårlig start på sesongen før. Ingen krise, de er med i kampene. Men noe må gjøres i PK og PP
Det er tidlig og ting skal falle på plass. Jeg tror fortsatt at Jets får en god sesong. At Dubois er solid vil de trenge. Blir tynt bak Scheifele hvis ikke.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Moose slår tilbake mot Toronto Marliers med 5-0 seier. Det var andre boller. 5 forskjellige målscorere og Berdin stenger buret

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Tomica skrev: søn okt 17, 2021 11:33 pm
TAdams6 skrev: søn okt 17, 2021 9:28 am PP - 0 av 8 etter 2 kamper
PK - 6 av 10 etter 2 kamper
Har tatt ledelsen i begge kamper men special teams har endret på utfallet.

Positivt er at Dubois var solid og spilte bra i natt
Perfetti startet i 3.rekka men byttet plass med Harkins utover i kampen. Vet ikke helt om 4. rekka er riktig plass for Perfetti. 6 minutter istid er heller ikke noe å rope hurra for.
Skal Perfetti brukes så må han brukes for sine offensive egenskaper. Tipper han bytter plass med Toninato etter road trippen som har 2 kamp igjen.

Jets har hatt dårlig start på sesongen før. Ingen krise, de er med i kampene. Men noe må gjøres i PK og PP
Det er tidlig og ting skal falle på plass. Jeg tror fortsatt at Jets får en god sesong. At Dubois er solid vil de trenge. Blir tynt bak Scheifele hvis ikke.
Det er tidlig ja. Mye som kan endres på og samhandling må settes.
Det som er utfordringen til Jets foreløpig er at de ikke får fart på spillet sitt. De trener på å spille i et veldig høyt tempo og når de ikke helt er der så blir det bare så som så. Over og undertall er også noe som må gjøres med. Men sålenge de vet hvor skoen trykker så er jeg ikke skeptisk ennå.

Dubois hadde en dårlig sesong ifjor. De har Stastny som ennå er god klasse. Men ja, de er egentlig nødt til å få alle spillerne til å prestere enda litt bedre denne sesongen hvis de skal gå så langt som de har ambisjoner om.
Dubois kan og bør bli en av de aller beste centerne i NHL. Det var derfor de tradet Laine og Roslovic mot han. Får de gang på han så ser framtiden lys ut for Jets. Da har de centere av god kvalitet til alle rekkene selv uten Stastny.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Moose mot Marliers.
35-18 i skudd fordel Moose
Meireles, Eyssimont, Kovacevic, Poganski og Reichel med målene
Heinola med assist
Kovacevic som imponerte under campen hadde 1+1 og bestemannsprisen.
Berdin holder buret rent

Dette Moose laget har jeg store forventninger til. Masse talentfulle backer. Litt miks framover med talenter og litt mer rutinerte spillere. Har ikke eksakt tall, emn 9-10 av de som spilte er draftet av Jets.

Comrie er backup for Jets. Kan Berdin ta den rollen iløpet av sesongen?
Kan Gustafsson spille seg inn på Jets laget?
Heinola er plutselig havnet litt bak i køen. Kan han heve seg og ta en plass hos Jets?
Hva skjer når Perfetti også kommer til Moose? Toninato andre veien?

Moose har vært begredelig å følge i mange år. Det var morsommere sist sesong selv om den var amputert. Men nå er det masse spennende talenter som kommer fram. Veldig morsomt.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Rashevsky fortsetter å imponere i KHL. Ble kåret til Rookie of the Week for 2.gang denne sesongen og står med 12 mål og 5 assist på 18 kamper.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Rashevsky med ny kamp. 1 mål og 1 assist. 19 poeng på 19 kamper og delt førsteplass i antall scorede mål i KHL

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Wheeler har fått Covid-19 og må isoleres i minst 10 dager i Minnesota.

Samtidig melder Maurice at Perfetti går ut og Beaulieu kommer inn mot Wild inatt . 11 løpere og 7 backer. Spørsmålet er, hvem får spille med Scheifele. Harkins? Eller kanskje Svechnikov?

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Tap etter OT mot Wild i en kamp man eide og hadde seieren i lomma.
Det kommer seg, det er gode tendenser. Men det mangler ennå litt.
Hellebuyck har ennå ikke funnet formen. Når han er god, så er han stille og kjedelig i stilen. Men han er stor og sikker. Nå er han "litt over the place". Han er ikke der han skal være og vi forventer at han skal være. Når han finner rytmen og formen så vil kamper som den mot Wild vinnes. Men å kollapse slik på slutten er også noe de må lære av. 6 baklengs er 3-4 for mye borte mot Wild.

Nå venter hjemmekamper. Forhåpentligvis vil spillet sette seg enda mer og seieren kommer.
Det positive er at Jets endelig scoret i overtall
Negative, 3 nye baklengs i undertall. Der må det gjøres noe fort.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Dårlig sesongstart, men det er allikevel noen spillere som er i rute
Kyle Connor med 3 mål på 3 kamper og 4 poeng
Andrew Copp med 2+2 og 4 poeng
Neal Pionk med 3 assist og 3 poeng
Morrissey med 1+1 og 2 poeng
Dubois med 2 mål på 3 kamper
Stastny og Scheifele har også godkjent i poengprotokollen

Overraskelsen sålangt i negativ forstand er Ehlers. 0 poeng på de første 3 kampene. Han var brennhet under campen og alle forventer at han virkelig skal ta steget helt opp til de beste. Kanskje er det forventningene som tynger. Men han kommer. Allikevel overraskende sålangt.

Connor Hellebuyck med 85,6% i redningsprosent og 4,66 AAV er vel vanvittig dårlig. Men han har vært slow starter de siste sesongene. Så klatrer han og klatrer han på statistikkene og når sesongen er over er han topp 3. Men jeg håper han våkner snart.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Perfetti sendes ned til Moose, ikke uventet. Han har ingenting på 3-4 rekke å gjøre. Han er en spillertype som må spille på topp 6.

Moose gikk på et tap, 4-5 mot Laval. Det gledelige er at Gustafsson og Heinola har våknet. De 2 som er nærmest Jets. Heinola med 2 mål, Gustafsson med 1+3 og 4 poeng

Moose blir ikke dårligere av å få Perfetti. 3 spillere som jeg håper spiller fast for Jets når sesongen nærmer seg slutten.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Jets uten Scheifele og Wheeler vinner sesongens første kamp. 5-1 mot Anaheim i sesongens første hjemmekamp.

Connor 2, Copp, Dubois og Morrissey scorer

Toninato ble hentet fra Moose og spilte kampen. Nok engang 11 forwards og 7 backer

Deilig å få sesongens første seier og også en grei kamp av Hellebuyck

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Utrolig deilig med seier og det uten Scheifele og Wheeler. De 2 største lederne i laget. En slags milepæl. De andre sto fram og Dubois har hatt en veldig fin start på sesongen. Årets comeback kid er det noen som spår han kan bli i årets NHL.

Svechnikov fikk seg en assist
Schmidt med 2 assist
Endelig fikk Dillon mye minutter. Han har blitt avspist med rundt 15 minutter i kampene. Det kommer av at Jets har jaktet seier og brukt de mer kreative backene. Nå skulle Jets forsvare en ledelse og da ble Dillon brukt mye mer. Liker det.
Ehlers med nok en kamp uten poeng. 6 skudd på mål hadde han.
Connor er nå på 2.plass over flest scorede mål. Sålangt har Connor 5 mål i årets sesong

Ny kamp natt til søndag. Natt til imorgen er det igjen Moose. Veldig greit å følge de 2 laga. Kamp nesten hver natt. Får sett lite pga mye jobbing.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Also Evgeny Svechnikov picks up his first point as a member of the Winnipeg Jets.

He really does seem like found money.


Dubois & Morrissey continue their strong starts to season. I remain steadfast Kyle Connor will be 2.0 version's first 50 goal scorer, Hellebuyck looked in sync with 38 saves & Copp keeps getting better & better

Connor-Dubois-Svechnikov spilte sammen og visstnok veldig bra

Smurfejonny
Innlegg: 316

Legg inn av Smurfejonny »

Jeg har en del spillere fra laget i fantasy, kan du si noe om hvordan du tror sesongen deres blir? Jeg har Lowry, Stastny, Perfetti og Vesalainen

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Smurfejonny skrev: fre okt 22, 2021 9:40 pm Jeg har en del spillere fra laget i fantasy, kan du si noe om hvordan du tror sesongen deres blir? Jeg har Lowry, Stastny, Perfetti og Vesalainen
Lowry er garantist for en trygg defensiv center. Hadde like under 0,5 poeng pr kamp forrige sesong og vil tro han vil ligge der i år også. Kanskje litt over hvis Jets holder seg skaderie og han får med seg noen gode rekke kamerater i 3.rekka.

Stastny er veldig solid, men produserer ikke like mye lenger. Har 3 poeng på 4 kamper nå og åpnet sesongen bra. Vil spille i topp 6 og kommer til å bidra mye. Ekstremt viktig med sin rutine. Vil tippe han på 0,6 poeng pr kamp. Men håper han får enda bedre. Kan fort bli enda bedre.

Peretti vil nok spille i AHL for det meste. Planen har ifølge coach Maurice hele tiden vært at han skal spille "big minutes" i AHL og utvikle seg. Jeg håper han spiller seg inn på NHL laget iløpet av sesongen. Men hvis det ikke blir veldig prekært med skader så vil nok ikke det skje før utpå våren vil jeg tro

Vesalainen har vi ventet på og venter fortsatt. Forrige sesong hadde han 10 kamper, 8 poeng i Liiga. 6 kamper, 5 poeng i AHL. Men i NHL har det ikke løsnet. Det sies at han utvikler seg hele tiden og leverer bra. Han virker sikker på laget for øyeblikket og er en fysisk spiller. Usikker på hva han leverer poengmessig. Med Vesalainen tror jeg det blir ketchup effekten. Løsner det offensivt for han, så kommer det fort mye poeng.

Spillere som er undervurdert i Jets som fort kan få skikkelig gjennombrudd i år er Copp. Han kan fort få 1 poeng pr kamp i snitt denne sesongen. Har åpnet med 5 poeng på 4 kamper. Dubois ser veldig bra ut rapporteres det. Svechnikov kan fort få en viktigere og viktigere rolle i dette laget. Spilte i topp 6 i nattens kamp. Så er Jansen Harkins en det forventes mye av. Han er i samme kategori som Vesalainen. Løsner det, så vil det komme mye poeng.

Smurfejonny
Innlegg: 316

Legg inn av Smurfejonny »

TAdams6 skrev: fre okt 22, 2021 10:09 pm
Smurfejonny skrev: fre okt 22, 2021 9:40 pm Jeg har en del spillere fra laget i fantasy, kan du si noe om hvordan du tror sesongen deres blir? Jeg har Lowry, Stastny, Perfetti og Vesalainen
Lowry er garantist for en trygg defensiv center. Hadde like under 0,5 poeng pr kamp forrige sesong og vil tro han vil ligge der i år også. Kanskje litt over hvis Jets holder seg skaderie og han får med seg noen gode rekke kamerater i 3.rekka.

Stastny er veldig solid, men produserer ikke like mye lenger. Har 3 poeng på 4 kamper nå og åpnet sesongen bra. Vil spille i topp 6 og kommer til å bidra mye. Ekstremt viktig med sin rutine. Vil tippe han på 0,6 poeng pr kamp. Men håper han får enda bedre. Kan fort bli enda bedre.

Peretti vil nok spille i AHL for det meste. Planen har ifølge coach Maurice hele tiden vært at han skal spille "big minutes" i AHL og utvikle seg. Jeg håper han spiller seg inn på NHL laget iløpet av sesongen. Men hvis det ikke blir veldig prekært med skader så vil nok ikke det skje før utpå våren vil jeg tro

Vesalainen har vi ventet på og venter fortsatt. Forrige sesong hadde han 10 kamper, 8 poeng i Liiga. 6 kamper, 5 poeng i AHL. Men i NHL har det ikke løsnet. Det sies at han utvikler seg hele tiden og leverer bra. Han virker sikker på laget for øyeblikket og er en fysisk spiller. Usikker på hva han leverer poengmessig. Med Vesalainen tror jeg det blir ketchup effekten. Løsner det offensivt for han, så kommer det fort mye poeng.

Spillere som er undervurdert i Jets som fort kan få skikkelig gjennombrudd i år er Copp. Han kan fort få 1 poeng pr kamp i snitt denne sesongen. Har åpnet med 5 poeng på 4 kamper. Dubois ser veldig bra ut rapporteres det. Svechnikov kan fort få en viktigere og viktigere rolle i dette laget. Spilte i topp 6 i nattens kamp. Så er Jansen Harkins en det forventes mye av. Han er i samme kategori som Vesalainen. Løsner det, så vil det komme mye poeng.
Takk skal du ha, er egentlig Vesalainen og Perfetti jeg er mest interessert i siden de vil være i laget mitt i lang tid fremover. Men liker at Perfetti skal utvikle seg i AHL og ikke spille i en lavere rekke i NHL. For talentet er det ikke noe å si på.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Smurfejonny skrev: fre okt 22, 2021 10:11 pm
TAdams6 skrev: fre okt 22, 2021 10:09 pm
Smurfejonny skrev: fre okt 22, 2021 9:40 pm Jeg har en del spillere fra laget i fantasy, kan du si noe om hvordan du tror sesongen deres blir? Jeg har Lowry, Stastny, Perfetti og Vesalainen
Lowry er garantist for en trygg defensiv center. Hadde like under 0,5 poeng pr kamp forrige sesong og vil tro han vil ligge der i år også. Kanskje litt over hvis Jets holder seg skaderie og han får med seg noen gode rekke kamerater i 3.rekka.

Stastny er veldig solid, men produserer ikke like mye lenger. Har 3 poeng på 4 kamper nå og åpnet sesongen bra. Vil spille i topp 6 og kommer til å bidra mye. Ekstremt viktig med sin rutine. Vil tippe han på 0,6 poeng pr kamp. Men håper han får enda bedre. Kan fort bli enda bedre.

Peretti vil nok spille i AHL for det meste. Planen har ifølge coach Maurice hele tiden vært at han skal spille "big minutes" i AHL og utvikle seg. Jeg håper han spiller seg inn på NHL laget iløpet av sesongen. Men hvis det ikke blir veldig prekært med skader så vil nok ikke det skje før utpå våren vil jeg tro

Vesalainen har vi ventet på og venter fortsatt. Forrige sesong hadde han 10 kamper, 8 poeng i Liiga. 6 kamper, 5 poeng i AHL. Men i NHL har det ikke løsnet. Det sies at han utvikler seg hele tiden og leverer bra. Han virker sikker på laget for øyeblikket og er en fysisk spiller. Usikker på hva han leverer poengmessig. Med Vesalainen tror jeg det blir ketchup effekten. Løsner det offensivt for han, så kommer det fort mye poeng.

Spillere som er undervurdert i Jets som fort kan få skikkelig gjennombrudd i år er Copp. Han kan fort få 1 poeng pr kamp i snitt denne sesongen. Har åpnet med 5 poeng på 4 kamper. Dubois ser veldig bra ut rapporteres det. Svechnikov kan fort få en viktigere og viktigere rolle i dette laget. Spilte i topp 6 i nattens kamp. Så er Jansen Harkins en det forventes mye av. Han er i samme kategori som Vesalainen. Løsner det, så vil det komme mye poeng.
Takk skal du ha, er egentlig Vesalainen og Perfetti jeg er mest interessert i siden de vil være i laget mitt i lang tid fremover. Men liker at Perfetti skal utvikle seg i AHL og ikke spille i en lavere rekke i NHL. For talentet er det ikke noe å si på.
De fleste ekspertene rundt Jets mener Perfetti er god nok for NHL og Jets nå. Men de vil heller la han få masse minutter i AHL istedet for få minutter i NHL. Han kan fort være fast mann allerede denne sesongen. Han er idag plassert i rekke med 2 av de mest rutinerte spillerne hos Moose. Forrige sesong ble han satt med Toninato. Det resulterte i mye poeng. Perfetti med spillere som er litt rutinerte er omtrent garanti for mye poeng i AHL.

Vesalainen gjør mye riktig. Det er poengene som mangler. Når de kommer så blir han en meget bra NHL spiller. 2 gode prospects som jeg tror vil være faste hos Jets i mange år framover. Perfetti i topp 6, Vesalainen mer usikker. Muligens 3.rekka. Men løsner det så kan det bli topp 6 på han også på sikt.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Moose har kjørt jevne og spennende backpar tidligere. Nå kjører de Heinola-Kovacevic. Udiskutabelt beste backpar hos Moose nå. Kovacevic beste back hos Moose forrige sesong og imponerte Maurice under campen. En av de som var overraskende positiv. Spent på de 2 som backpar.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

38-22 i skudd fordel Moose og 1-0 seier. Berdin holder buret rent igjen. Cole Maier scoret målet

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Ny kamp uten Wheeler og Scheifele og ny seier. Denne gang 6-4 mot Nashville Predators.

Jets slipper igjen 2 mål i undertall. Dette må de få orden på. Leste en stastistikk som tilsier at Jets vil slippe inn 164 mål i grunnspillet i undertall hvis dette snittet fortsetter.
Det positive, 2 mål i PP
Nok engang kjører Jets showet og leder an i målprotokollen. De kjører på og scorer 6 mål, nydelig.

Kristian Vesalainen scoret sitt første NHL mål, veldig kjekt. Han spilte også over 15 minutter. Spiller mer og mer. Liker utviklingen.
Paul Stastny scorer 2 mål.
Dubois scorer nok et mål + en assist. Har 4 mål på 5 kamper nå. Ifjor hadde han 8 mål hele sesongen. Dubois er på gang.
Kyle Connor også med 1+1 og han har 9 poeng på 5 kamper.
Rekka Connor-Dubois-Svechnikov er visstnok veldig morsomme å se på. Svechnikov fikk 1 assist i denne kampen. Mange som håper de beholder denne rekka når Scheifele og Wheeler er tilbake. Det er også flere som håper Copp forblir i 1.rekka med Ehlers og Scheifele. Copp uten poeng i denne kampen, men den offensive spilleren med mest istid, 24:10. Copp bare vokser og vokser som han har gjort de 2 siste sesongene. Jets får et dilemma med kontrakt når sesongen er over.

Nikolaj Ehlers nok engang uten mål, men han fikk sesongens første poeng med 1 assist.
Pionk med 2 assist, men hva skal vi si om Nate Schmidt? 3 assist i denne kampen. 5 assist på 2 kamper nå

Kyle Connor er på 4.plass over flest poeng i NHL sålangt, delt 1.plass i antall mål med 6 mål
Nate Schmidt er nr 2 i NHL i antall assist med 6 assist sålangt, 1 bak 5 ulike spillere.
Pionk med 5 assist like bak

Utrolig hva 2 seire gjør med humøret og hva det at Jets scorer mye mål gir meg håp framover, selv uten 2 av de viktigste offensive spillerne. Det er egentlig en liten gave til Jets supporterne. For nå må Maurice gi andre tillit. Det har vært litt ensporet tillit mot de samme spillerne uansett hvordan det går. Nå får Copp tillit. Dubois og Stastny står fram. Vesalainen får mer og mer minutter. Svechnikov får spille seg varm i trøya. Tror rett og slett dette er utelukkende positivt for Jets. De er avhengig av at de nest beste tar steg hvis de skal helt der opp og skal de ta steg så må de få ansvar og tillit. Det gjør de nå.

Kan vi ende opp med Stastny-Lowry-Wheeler i 3.rekka når Scheifele og Wheeler er tilbake? Flere som håper og tror det
Copp-Scheifele-Ehlers
Connor-Dubois-Svechnikov
Stastny-Lowry-Wheeler
Harkins-Nash-Vesalainen
Dette er rekkene flere "eksperter" håper på. Hadde vært kult om vi kjørte slik. Da er det 3 sykt sterke rekker + ei 4.rekke som virkelig kan være med på dansen. Vi får se hva Maurice gjør. Han har vært veldig ensporet i oppsettet av spesielt 1.rekka selv om mange ønsker Wheeler litt lenger ned i hierarkiet.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Moose vinner etter straffet
2-2 etter ordinær tid
Cole Perfetti scoret
Ville Heinola forlot kampen nokså tidlig etter en big hit
David Gustafsson avgjør kampen på straffe
Arvid Holm debuterer i AHL. Keeperen spiller bra og blir kåret til kampens beste. Han får også med seg en assist

Kult med Holm. Veldig spennnende keeper
Simon Lundmark kom også inn i denne kampen og storspilte. 3 svensker som gjør seg bemerket

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Nikolaj Ehlers venter alle rundt Jets at skal ta steget helt opp til de største kanonene i NHL denne sesongen. Det har vært noe på gang, det er i år det kan skje.

Men en veldig treg start for Ehlers. Forventningspress kanskje?
Uansett, i natt løsnet det. Med under 2 minutter igjen av kampen snur Ehlers resultatet fra 2-3 til 4-3 mot Anaheim. Sesongens 2 første mål for Ehlers og seier til Jets. Rett og slett nydelig. Han slo til når det trengtes som mest

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Ingen mål imot i undertall. Første kamp for sesongen.

Copp med 1+2 og Ehlers med 2+1. Stastny med kun 1 assist men han skal ha mye av æren for seiersmålet når han dekker keeper på en utmerket måte. Mange som meldte at Stastny scoret seiersmålet for han var så tett oppi situasjonen. Han var ikke nær, men for en innsats av 1.rekka for å snu denne kampen.

Denne seieren smakte sykt godt. Var sikker på tap når det var 2 minutter igjen.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Da er Wheeler tilbake i trening etter lang karantene i Minnesota . Da er kun Scheifele ute

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Dubois 2 mål
Connor 3 assist
Pionk 2 assist
Ny seier, 3-2 mot Kings
Wheeler var ikke med
Eric Comrie sto i buret for første gang denne sesongen. Kun 2 baklengs

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Ishockey»