Erling Braut Haaland - en overgangssaga

Svar
Taururu

Re: Erling Braut Haaland - en overgangssaga

Legg inn av Taururu »

https://www.vg.no/sport/fotball/i/0QgRq ... ool-kampen

Virker som om at Guardiola håper at han er klar til kamp ihvertfall

Jeg liker den ideen om at de som melder forfall til landslagssamling, også må stå over første klubbkamp etterpå.
Vil understreke at jeg er 100% sikker på at ikke Braut faket skade, han ønsker selvfølgelig å spille landskamp.
Men denne 1 kamp karantene for neste klubbkamp kan hindre press fra klubb inn mot landskamper.

Også skal heller ikke den City-fysioen til Braut være tilknyttet landslaget.

TheRealArt_Verified

Legg inn av TheRealArt_Verified »

Taururu skrev: fre mar 31, 2023 3:34 pm https://www.vg.no/sport/fotball/i/0QgRq ... ool-kampen

Virker som om at Guardiola håper at han er klar til kamp ihvertfall

Jeg liker den ideen om at de som melder forfall til landslagssamling, også må stå over første klubbkamp etterpå.
Vil understreke at jeg er 100% sikker på at ikke Braut faket skade, han ønsker selvfølgelig å spille landskamp.
Men denne 1 kamp karantene for neste klubbkamp kan hindre press fra klubb inn mot landskamper.

Også skal heller ikke den City-fysioen til Braut være tilknyttet landslaget.
Her er det den norske landslagslegen som tar avgjørelsen, om vi skal tro på det som sies, da blir det feil å straffe klubb.

Taururu

Legg inn av Taururu »

TheRealArt_Verified skrev: fre mar 31, 2023 3:49 pm
Taururu skrev: fre mar 31, 2023 3:34 pm https://www.vg.no/sport/fotball/i/0QgRq ... ool-kampen

Virker som om at Guardiola håper at han er klar til kamp ihvertfall

Jeg liker den ideen om at de som melder forfall til landslagssamling, også må stå over første klubbkamp etterpå.
Vil understreke at jeg er 100% sikker på at ikke Braut faket skade, han ønsker selvfølgelig å spille landskamp.
Men denne 1 kamp karantene for neste klubbkamp kan hindre press fra klubb inn mot landskamper.

Også skal heller ikke den City-fysioen til Braut være tilknyttet landslaget.
Her er det den norske landslagslegen som tar avgjørelsen, om vi skal tro på det som sies, da blir det feil å straffe klubb.
Det er det nok, men City-fysioen kan dessverre ha en påvirkningskraft, og det er ikke i favør det norske landslaget.
Er egentlig uhørt at han skal labbe rundt i det norske landslagsmiljøet, da han er inhabil til tusen.

startelver

Legg inn av startelver »

Taururu skrev: fre mar 31, 2023 3:34 pm https://www.vg.no/sport/fotball/i/0QgRq ... ool-kampen

Virker som om at Guardiola håper at han er klar til kamp ihvertfall

Jeg liker den ideen om at de som melder forfall til landslagssamling, også må stå over første klubbkamp etterpå.
Vil understreke at jeg er 100% sikker på at ikke Braut faket skade, han ønsker selvfølgelig å spille landskamp.
Men denne 1 kamp karantene for neste klubbkamp kan hindre press fra klubb inn mot landskamper.

Også skal heller ikke den City-fysioen til Braut være tilknyttet landslaget.
Braut har ikke twitret siden 19. mars, han pleier alltid å komme med twitter-meldinger om at han er klar for fight osv .

https://twitter.com/ErlingHaaland

startelver

Legg inn av startelver »

Flott han har det norske flagget på seg da.

nometalhorse

Legg inn av nometalhorse »

Nesten 5 mill inn på konto hver uke for å sette på seg Nike fotballsko er brukbart.

Avtaleverdien er ikke oppgitt, men det spekuleres i en sum på rundt 250 millioner kroner i året. Avtalen er ventet å vare i 10-15 år og er den beste en nordmann noensinne har inngått, ifølge DN.

Avtalen er prestasjonsbasert, og Haaland må fortsette å levere for å få full uttelling. Beløpene vil også falle dersom han går til en klubb med lavere status enn Manchester City. Puma og Adidas var også med i kampen om Haalands signatur etter at hans forrige avtale med Nike løp ut i januar 2022.

https://www.finansavisen.no/karriere/20 ... nes-avtale

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

Ikke klar til dagens must-win match dessverre.

Koskinen

Legg inn av Koskinen »

Er så latterlig mye penger. 250 mill i året i skoavtale. Har vel sikkert 400 mill i lønn fra City, så har han vel en eller annen avtale med Samsung, og husker jeg ikke helt feil, så inngikk han også en klokkeavtale for en tid siden. Tjener vel fort opp mot en milliard i året.

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »

Ingen Haaland i troppen i dag, så da kan alle som ikke trodde på at skaden var reell puste lettet ut.

Brukeravatar
tomi
Innlegg: 1153

Legg inn av tomi »

Det er bare en aprilsspøk. Han kommer nok løpende ut på banen til kampstart.

Champis

Legg inn av Champis »

FranciscoM skrev: lør apr 01, 2023 12:32 pm Ingen Haaland i troppen i dag, så da kan alle som ikke trodde på at skaden var reell puste lettet ut.

En del folk som må svelge noen kameler nå, ja….

mogandisu
Innlegg: 1501

Legg inn av mogandisu »

Kanskje vi skal opprette en spleis for alle som "satser huset på at Haaland spiller mot Liverpool" ?

Brukeravatar
tomi
Innlegg: 1153

Legg inn av tomi »

mogandisu skrev: lør apr 01, 2023 12:48 pm Kanskje vi skal opprette en spleis for alle som "satser huset på at Haaland spiller mot Liverpool" ?
Det var kanskje ikke så mange som turte å satse huset sitt imot, så det går vel kanskje bra?

Assi

Legg inn av Assi »

City malt seg opp i et hjørne med tullet sitt. Morsomt. Pep er ikke på fergies nivå

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »

tomi skrev: lør apr 01, 2023 12:54 pm
mogandisu skrev: lør apr 01, 2023 12:48 pm Kanskje vi skal opprette en spleis for alle som "satser huset på at Haaland spiller mot Liverpool" ?
Det var kanskje ikke så mange som turte å satse huset sitt imot, så det går vel kanskje bra?
Joda, de ble like latterliggjort i kamptråden som de blir nå.

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »

Assi skrev: lør apr 01, 2023 1:10 pm City malt seg opp i et hjørne med tullet sitt. Morsomt. Pep er ikke på fergies nivå
Kan noen oversette?

Assi

Legg inn av Assi »

FranciscoM skrev: lør apr 01, 2023 3:34 pm
Assi skrev: lør apr 01, 2023 1:10 pm City malt seg opp i et hjørne med tullet sitt. Morsomt. Pep er ikke på fergies nivå
Kan noen oversette?
EBH er selvfølgelig ikke skadet, men Pep (tatt i egen doping, spiller og managerkarriere bygd på dommerkorrupsjon) har nå så mange oljemilliarder til disposisjon (så langt 100 brudd på reglene) at uansett hvor klønete han er, så vinner han nok i år

Champis

Legg inn av Champis »

tomi skrev: lør apr 01, 2023 12:54 pm
mogandisu skrev: lør apr 01, 2023 12:48 pm Kanskje vi skal opprette en spleis for alle som "satser huset på at Haaland spiller mot Liverpool" ?
Det var kanskje ikke så mange som turte å satse huset sitt imot, så det går vel kanskje bra?

Nei, men det var det heller ingen grunn til. Motstemmene gikk vel mer på at dette faktisk er en reell skade, og at det er usikkert om han spiller eller ikke mot Liverpool. Og de fikk rett.

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »


FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »


FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »

Haaland starter!


lsklars

Legg inn av lsklars »

Ingen så den komme

TheRealArt_Verified

Legg inn av TheRealArt_Verified »

Hattrick. Braut bobler nok over av spillelyst og overskudd.

thomassim

Legg inn av thomassim »

Bør bli minst 5 mål mot dagens dumpemotstander.

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »

Måtte komme! Verdens beste spiss (les: spiller) med nok en scoring.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Vil han bikke 30. i dag?

John Garfield

Legg inn av John Garfield »

Vil han vinne kappløpet med Nunez?

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »

Fytti helvete for en scoring

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Fin måte å feire sitt mål nummer 30 i PL på det.

Haalando

Legg inn av Haalando »

Brassesparker faen meg sitt mål nr.30 i PL hahahaha gud er faen meg stor

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»