FIFA 22 Ultimate Team

Svar
Jompa

Re: FIFA 22 Ultimate Team

Legg inn av Jompa »

Ble 1 mill brukt ca, så gikk internett ned her... 6x Bamba til 106-110k og 1xVinicius til 357k. Og en bunch med David Silva.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Selger Bamba til 130-135k, Silva for 23k. Går unna.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Var mye tilbud i kveld, ja! Jeg fikk helst kjenne på tap, ikke tilbud.

En kompis packet Kanté, Joe Cole, Kulesevski, Bamba, Foden og Varane fra 3 preview packs. Har aldri noensinne sett noe sykere. Alle tre pakkene hadde doble kort med syk verdi.

Jeg fikk Auba til 4k, forøvrig.

Kukost

Legg inn av Kukost »

Jeg hadde tidenes pp denne gangen
SIF Junior
IF Marquinhos

Jompa

Legg inn av Jompa »

Meldes at base icon SBC antageligvis kommer i kveld.

Kukost

Legg inn av Kukost »

Jompa skrev: man nov 08, 2021 9:54 am Meldes at base icon SBC antageligvis kommer i kveld.
Er helt sinnsykt hvor lavt markede er. Flere icons droppet 200 tusen i natt, f.eks nedved baby

Jompa

Legg inn av Jompa »

Kukost skrev: man nov 08, 2021 11:46 am
Jompa skrev: man nov 08, 2021 9:54 am Meldes at base icon SBC antageligvis kommer i kveld.
Er helt sinnsykt hvor lavt markede er. Flere icons droppet 200 tusen i natt, f.eks nedved baby
Markedet er helt latterlig. Synes Vini til 350-60k var gull i går kveld! Men nå på formiddagen så jeg han til under 300k. Da hentet jeg likesågodt to stykk til, for jeg kunne ikke skjønne at han ikke skal få en rakett snart. Jeg trodde at jeg måtte vente til kvelden, for tror at når først icon SBCen droppes, at markedet igjen vil skyte fart, og folk vil begynne å bygge lag. Nå spratt han raskt opp til 350k igjen. I hvert fall inntil videre...

Mine to kjøpt for 283k og 285k

Jompa

Legg inn av Jompa »

Solgte begge for 360k nå. Så har jeg en til i bakhånd som jeg hentet i går i tilfelle han skal videre opp nå.

Om vi fremover får 50k preview packs jevnlig blir det slitsomt å trade fremover.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Dette må være den sykeste dagen på markedet noensinne? Mbappe gikk ned til 1.2M og rett opp til 1.4M på under en halvtime. Ginola opp 200k på tilsvarende kort tid. Orker ikke å nevne alle, men det gjelder sykt mange. Jeg var 30k unna å kjøpe Mbappe, så det er knekken.

NoDabForYou
Innlegg: 1951

Legg inn av NoDabForYou »

By med one click på web appen er farlig. Kjøpte nettopp en rulebreaker casemiro til kraftig overpris. Huff.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Endelig uttelling fra Gold Upgrade. Har gjort så mange at jeg på ingen måte har gått i pluss, men deilig å få en som kan være i laget en stund. Linker fint med min røde Theo.

Jompa

Legg inn av Jompa »

400k ca for icon SBC. Styrer unna. Ingen farlige preview packs.

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Kjørt 6-7 78+ PP. Fått Varane, De Jong og RB Kulusevski. Useriøst....

Jompa

Legg inn av Jompa »

TheOpiate skrev: man nov 08, 2021 10:56 pm Kjørt 6-7 78+ PP. Fått Varane, De Jong og RB Kulusevski. Useriøst....
Ikke si det til Alpha. Han kan bli fristet.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Jompa skrev: man nov 08, 2021 11:03 pm
TheOpiate skrev: man nov 08, 2021 10:56 pm Kjørt 6-7 78+ PP. Fått Varane, De Jong og RB Kulusevski. Useriøst....
Ikke si det til Alpha. Han kan bli fristet.

Jeg har vel gjort rundt 15-20 stk og fått Handanovic, Carvajal og Ziyech + 2-3 83 rated, men jeg klager ikke da jeg fanget Varane tidligere i dag fra Gold upgrade. Kjøpte også 6 stk av Jay-Jay for 240-260k under panikken og solgte unna for 295-305k. Det har totalt sett vært en av de bedre dagene, hvis man ser bort i fra at jeg gikk glipp av en Mbappe som nå er over 200k dyrere (som er eneste kortet jeg jakter per nå).

Edit: Men du hadde rett. Ble fristet til å gjøre litt flere. Endte opp med null og niks etter 8 stk. 82 som høyeste. Klubben er rimelig skrapt for alt under 83 nå.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Bilde

Om vi ser på spillere fra samme liga er han ganske lik statsmessig som Correa og Arnautovic. De koster rundt 15k. Simeone inne til drøye 40k. Kanskje litt stivt? 3*/3* og H/H

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Not for me...

Jompa

Legg inn av Jompa »

5 x 81-86 preview pack (20k)

IF Delort, 2x84 og 2x83 i første pakke. Ca i null på den, så kjøpte.
Walker pluss skrap i neste. 30k for Walker så kjøpte den.
Pope som best i tredje. Nei takk.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Jompa skrev: tir nov 09, 2021 8:01 pm 5 x 81-86 preview pack (20k)

IF Delort, 2x84 og 2x83 i første pakke. Ca i null på den, så kjøpte.
Walker pluss skrap i neste. 30k for Walker så kjøpte den.
Pope som best i tredje. Nei takk.
Min første var også bra.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Da er det kun et døgn igjen av denne sesongen, noe som fører til at alle i divisjon 6 eller bedre rykker ned to divisjoner. Det gjelder også de som er i elite-divisjonen.

De i divisjon 7 og 8 faller ned en divisjon, mens de i divisjon 9 og 10 blir værende i sin divisjon (men resettes til startnivået i divisjonen).

Er du kvalifisert til WL denne helga, vil den være med over til ny sesong. Poengene du har opparbeidet deg for å spille kvalifiseringen vil også være med over, men play off entries vil ikke bli med over.

Milestone-rewards vil nå bli bedre, samt at man nå vil trenge 2000 poeng for å starte kvalifiseringen til WL.

Eneste jeg er litt usikker på er hva som skjer hvis man begynne å spille kvalifisering i dag, og fortsetter dagen etter i ny sesong. Vil den også resettes? Altså at dersom man ikke rekker å kvalifisere seg ferdig i dag, så må man gjøre hele jobben på nytt igjen i ny sesong. Tror kanskje det er sånn. Det jeg finner på EA sine sider tyder på at det er sånn:

"If you don't finish all your Play-Off matches before a FUT Season ends, you’ll automatically get whatever rewards you have earned from the matches that you did complete."

Alpha

Legg inn av Alpha »

Jompa skrev: ons nov 10, 2021 9:10 am Da er det kun et døgn igjen av denne sesongen, noe som fører til at alle i divisjon 6 eller bedre rykker ned to divisjoner. Det gjelder også de som er i elite-divisjonen.

De i divisjon 7 og 8 faller ned en divisjon, mens de i divisjon 9 og 10 blir værende i sin divisjon (men resettes til startnivået i divisjonen).

Er du kvalifisert til WL denne helga, vil den være med over til ny sesong. Poengene du har opparbeidet deg for å spille kvalifiseringen vil også være med over, men play off entries vil ikke bli med over.

Milestone-rewards vil nå bli bedre, samt at man nå vil trenge 2000 poeng for å starte kvalifiseringen til WL.

Eneste jeg er litt usikker på er hva som skjer hvis man begynne å spille kvalifisering i dag, og fortsetter dagen etter i ny sesong. Vil den også resettes? Altså at dersom man ikke rekker å kvalifisere seg ferdig i dag, så må man gjøre hele jobben på nytt igjen i ny sesong. Tror kanskje det er sånn. Det jeg finner på EA sine sider tyder på at det er sånn:

"If you don't finish all your Play-Off matches before a FUT Season ends, you’ll automatically get whatever rewards you have earned from the matches that you did complete."
Takk for info! Får vel kvalifisere meg i dag da. Synd jeg ikke har tid før sent i kveld.

Irriterende at man faller to divisjoner. Synes det var "chill" å spille 7-10 kamper for å få beste rewards i elite.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Nytt TOTW i dag, og i dag får vi med 99 % sannsynlighet enten Neymar eller Mbappe. Neymar med 2 mål og Mbappe med 1 mål + 2 assist. Twitter tror Neymar får den.

Nkunku kan få en SIF med mål og assist i seieren over Dortmund. Er også nominert til Bundesliga POTM som ble offentliggjort i dag. Nå havner ofte POTM i kategorien ubrukelig eller overpriset, men kan jo håpe at vi kunne fått dette kortet litt rimelig.

Cancelo kan få et fint kort med sin CS og assist mot United.

Goretzka hadde en veldig god kamp i helga, og puttet et mål. Flere mener han skal med.

Så jeg håper EA inkluderer alle over, og at vi får et TOTW med flere attraktive spillere.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Da fikk jeg unna kvalifiseringen. Stiller med et lag til 40k + untradeables i helgen. Vi får se hvordan det går. I verste fall blir det en rolig helg og R3. Fingrene er krysset for Neymar.

Jompa

Legg inn av Jompa »

5-2 her i kvalikken, på tross av at jeg spilte helt elendig. Blir årets første WL for meg denne helgen.

Godt å se at EA ga oss alle fire i ukens TOTW. Det gjør picks litt mer spennende.

Så er jeg litt usikker på hva vi kan vente av markedet under rewards i morgen. Alle får milestone rewards fra rivals etter at sesongen nå i morgen er over. Ser at 90 kamper gir 2x100k pakker (er selv bare på drøye 60). Pakkene er untradeable, så kanskje det ikke spiller så stor rolle?

Ny promo til fredag. Numbers up. En stat skal gå mot 99. Og jeg tror EA må kjøre på promo hver helg. Ingen vil åpne pakker dersom det ikke er promospillere i de. Ikke mange gullkort igjen med verdi over 100k.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Ser i hvert fall et solid fall frem mot rewards nå, spesielt blant rulebreakers-laget som er i pakker. Suarez ned 160k siden i går morges for eksempel. Usikker på hva som vil få en rebound eventuelt. Kanskje jeg henter noen Bamba, får se. Kulusevski får seg sikkert en solid boost når Zlatan får sitt første spesialkort. Corona-kortet er jo også fint med 5*/5*, men er avhengig av flere linker enn han har i dag. Eneste gode stronglinken er extinct.

Chainsaw

Legg inn av Chainsaw »

Til dere som har gjort icon sbc å fått en mid icon, så vil dere få en baby versjon i tillegg som er tradeable ;-) Det fikk hvertfall jeg på min konto nå. Fikk forøvrig mid Ballack først og baby Ballack etterpå som jeg solgte for nærmere 200k ;-)

Jompa

Legg inn av Jompa »

Jompa skrev: tor nov 11, 2021 7:33 am Kanskje jeg henter noen Bamba, får se.
Gjorde ikke det. Gikk fra 70k til 90k...

Alpha

Legg inn av Alpha »

Fangsten fra rivals ble Dembele, Kimpembe, Dijk, Courtois, Lukaku, Haaland, Cavani og et par andre 83/84. Jeg tar den! De to førstnevnte sklir rett inn i laget.

Forsvarsrekken Rød86Theo, Kimpembe og Varane er rimelig solid for å være untradeable. Trenger bare at Hakimi dukker opp.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Etter å ha sendt fodder fra rewards inn i icon SBC dukket jaggu Blanc opp. 900k er fyren verdt og har i hvert fall tidligere år vært helt rå! Passer fint inn i det som har blitt mitt franske untradeable lag. Ikke nok med det, fra pakkene fikk jeg RB Bamba og Pogba i retur. 125k rett i kassen, noe som vil si at jeg kun måtte ut med 15k i tradeable verdi for å gjennomføre SBCen.

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Når jeg leser dette så klør det i fingrene etter å åpne pakkene fra i dag. Tenkte jeg skulle spare til etter promoen i morgen. Spesielt siden jeg ikke synes RB2-laget har noen som frister nevneverdig.

Fine pulls du fikk Alpha

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»