FIFA 22 Ultimate Team

Svar
Alpha

Re: FIFA 22 Ultimate Team

Legg inn av Alpha »

Jompa skrev: ons jun 08, 2022 6:51 pm Ultimate TOTS til fredag


Ingen Messi eller Neymar for eksempel. De måtte selvfølgelig slenge på Maignan...
Da blir 11 wins 2 red picks + Maignan x2.

Klang

Legg inn av Klang »

Nice med Caprari, som betyr at Felipe Anderson ryker ut. Har fortsatt et håp om Tomori eller en annen hurtig stopper. Blir mye 343 for å få med nok kantspillere.

Serie A: https://i.postimg.cc/j2ynyPfL/181448d77 ... 699712.jpg

La Liga: https://i.postimg.cc/mgf8xyj6/Screensho ... 184947.jpg

Ligue 1: https://i.postimg.cc/RZSGVZrc/Screensho ... 203550.jpg

Edit: hm, fikk Immobile i ti 80+ Serie A 🤔

Alpha

Legg inn av Alpha »

Klang skrev: ons jun 08, 2022 8:37 pm Nice med Caprari, som betyr at Felipe Anderson ryker ut. Har fortsatt et håp om Tomori eller en annen hurtig stopper. Blir mye 343 for å få med nok kantspillere.

Serie A: https://i.postimg.cc/j2ynyPfL/181448d77 ... 699712.jpg

La Liga: https://i.postimg.cc/mgf8xyj6/Screensho ... 184947.jpg

Ligue 1: https://i.postimg.cc/RZSGVZrc/Screensho ... 203550.jpg

Edit: hm, fikk Immobile i ti 80+ Serie A 🤔
Hvordan vet du at du møter motstandere som er bedre enn deg basert på red picks hvis du selv klarer 11 wins? Det er neppe alt for mange med 19 wins.

Klang

Legg inn av Klang »

Jeg mener at folks red picks, hvis de er fra fut champs, ikke stemmer overens med divisjonen jeg spiller i, og de ligger på et høyere nivå enn de jeg møter i rivals.

Har lagt meg på et lavere nivå enn det som er mitt reelle nivå, for å ikke trenge altfor mange kamper for 8 seire. Er ikke så keen på å for eksempel trenge 15+ kamper for å vinne 8. Det er allerede veldig mange kamper å spille, med rivals, fut champs og ørten objectives. Spiller jo pro clubs i tillegg også.

Og FIFA skal være gøy, ikke stress og slit. Passe vanskelig, ikke altfor lett heller. Og jeg vil jo gjerne spille med det japanske laget, et ukrainsk lag, MLS osv uten å bli smadret. Har lest om folk som har tapt 10+ kamper på rad fordi de har rykket opp til en divisjon som de ikke hører hjemme i.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Skjønner. Friendles har et større skill gap, så er naturlig å møte folk som er bedre enn rival div hvis man er i lavere divisjoner.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Om det ikke endreS så ligger det an til crappy picks. Nå står det at man får velge mellom 91+ TOTS fra de store ligaene. Så veldig mange fler enn kun Ultimate tots.

Klang

Legg inn av Klang »

Ville vært ganske sykt med garantert ultimate TOTS pick, med mindre man gjør det meget bra (14+ seire vil jeg si), så jeg synes egentlig at 91+ er ålreit, særlig om det er EFIGS. Virker som at mange har blitt ganske kravstore og mener at de skal få picks/verdier for hundretusener eller mer for 1 uke.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Saliba, Frimpong, Muniain, Terrier, Schlotterbeck, Skriniar, Rice, Canales osv. Det er en god slump med spillere som vil være i picks under Ultimate TOTS. Og når vi vet at vektingen er tung mot de dårligere spillerne føles dette noe undervelmende når dette tross alt skal være finalen av TOTS-promoen. Kunne for eksempel garantert minst en ultimate i picks når man kommer på et visst nivå i WL.

Klang

Legg inn av Klang »

Ja, det er mange som ikke er særlig interessante, men uansett ålreit fodder og mange av dem er mer enn spillbare, for eksempel Canales CM/CDM. Terrier er også veldig undervurdert.

Er nok det at folk ikke helt ser verdien i spillere som ikke passer inn i hovedlaget og som bare er verdt noen titusener. Folk har klaget på at de har fått Neuer, Courtois osv, men de er noen av de beste keeperne og bra fodder.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Klang skrev: tor jun 09, 2022 6:39 pm Ja, det er mange som ikke er særlig interessante, men uansett ålreit fodder og mange av dem er mer enn spillbare, for eksempel Canales CM/CDM. Terrier er også veldig undervurdert.

Er nok det at folk ikke helt ser verdien i spillere som ikke passer inn i hovedlaget og som bare er verdt noen titusener. Folk har klaget på at de har fått Neuer, Courtois osv, men de er noen av de beste keeperne og bra fodder.
Silver lining er at du kan få Neymar, Messi, Suarez, Mane, Pedri, Dybala osv som ikke er i Ultimate TOTS.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Jompa skrev: man jun 06, 2022 6:14 pm
Jompa skrev: man mai 30, 2022 7:40 pm Nå har jo EA også golden goal i den cupen som er aktiv. 5 kamper om dagen unnagjort på 10 minutter maks!

Fine priser nå
Da hadde han doblet seg i pris.

Fikk også Nuno Mendes x 3 fra diverse untradeable pakker forrige uke, så jeg håper det kommer en feit spiller SBC etterhvert som de kan brukes i.

Skal begynne på WL i kveld, men må også kvalle meg inn først. Prøver dette laget.
Fortsatt ikke noe som frister å bruke Mendes på, men ofrer han i en icon pick. Har en del Serie A spesifikke pakker som må åpnes før TOTS går ut av pakker i morgen.

Klang

Legg inn av Klang »

Litt unødvendig med både L. Martinez og Osimhen. Gidder ikke å ofre Martinez + mer fodder for Osimhen. Skulle heller vært en stopper, evt venstreback.

Klang

Legg inn av Klang »

Spilt 4 play-off kamper, alle mot motstandere med 91+ reds. Flott. 2 seire, 1 tap og forlot den siste på 1-1. Kvalifiserer meg sikkert, men rimelig lei. Jeg bør jo også møte noen som strever med å kvalifisere seg, ikke bare de som kvalifiserer seg med god margin, får 91+ osv.

Play-off er faktisk litt stress, selv om jeg kvalifiserer meg hver eneste gang. Hvis jeg feiler er det nok over og ut for resten av FIFA 22. Da får jeg holde meg til rivals, gjøre objectives osv.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Klang skrev: fre jun 10, 2022 2:19 pm Spilt 4 play-off kamper, alle mot motstandere med 91+ reds. Flott. 2 seire, 1 tap og forlot den siste på 1-1. Kvalifiserer meg sikkert, men rimelig lei. Jeg bør jo også møte noen som strever med å kvalifisere seg, ikke bare de som kvalifiserer seg med god margin, får 91+ osv.

Play-off er faktisk litt stress, selv om jeg kvalifiserer meg hver eneste gang. Hvis jeg feiler er det nok over og ut for resten av FIFA 22. Da får jeg holde meg til rivals, gjøre objectives osv.
Quit de 4 første kampene, så blir det nok mer avslappende. Jeg quiter nesten alltid første 5 i WL.

Klang

Legg inn av Klang »

Jeg tar play-off seriøst, alle kampene med hovedlaget. Så spiller jeg med litt ymse lag og sikter meg inn på 45 poeng, spiller med hovedlaget når det trengs osv. 51 poeng om jeg er i siget. Har aldri gjort mitt beste med best mulig lag i alle kampene.

Forlot den ene kampen fordi han var toxic. Tar sjansen på det når det bare er fjerde kampen og jeg har vunnet to allerede.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Da blir det litt pakkeåpning i kveld:

Har 36 tradeable pakker inkludert noen 125k, 100k og 50k-pakker.

Untradeables:
2 x 100k pakke
20x85+ pakke
25x84+ pakke
25x84+ pakke
25x84+ pakke
25x83+ pakke

Mangler 88 rated lag for icon pick som blir gjort/åpnet i kveld. Har lave forhåpninger, men har trua på minst 1 ultimate TOTS fra untradeables. Vi får se... Så håper jeg på en skikkelig spiller SBC som gjerne kan koste en mill eller to.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Spent på update!

Jeg har smekket sammen 20x82pp. Forventer ingen blå.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Alpha skrev: fre jun 10, 2022 6:21 pm Spent på update!

Jeg har smekket sammen 20x82pp. Forventer ingen blå.
Gjorde fire sånne jeg også nå av det jeg hadde av gull untradeables

Det ble ikke veldig spennende

Jompa

Legg inn av Jompa »

2 MLS TOTS, Neuer, 2xRamos og Suarez fra tradeables. Resten 87 eller lavere.

Da får vi se hvordan dette går

Jompa

Legg inn av Jompa »

check! 20x85+. Fikk også Suarez og Navas i den pakka, så mye bra fodder.

Dupes inn i siste icon pick SBCen. Okocha, Best og Butra. Gikk for Best.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Nå er det fine priser. Ruben Dias fra 220k til lave 80k på noen få minutter.

Venter med å åpne resten, da jeg trenger en SBC å bruke de i. Kan vurdere Di Maria eventuelt.
Sist redigert av Jompa den fre jun 10, 2022 7:46 pm, redigert 1 gang totalt.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Jompa skrev: fre jun 10, 2022 7:17 pm 2 MLS TOTS, Neuer, 2xRamos og Suarez fra tradeables. Resten 87 eller lavere.

Da får vi se hvordan dette går
Greit med Best og Theo. Jeg fikk selv en 88 rated GK fra MLS (dupe) og Neuer. Resten 82-84.

Klang

Legg inn av Klang »

Cuadrado tradeable i hvert fall, så et enkelt valg.

Bilde

Jompa

Legg inn av Jompa »

Her var jeg vel konservativ

Bilde

Alpha

Legg inn av Alpha »

Hoppet selv på han her pga Di Maria. Er 347k nå.

https://gyazo.com/a09eaf9b80818be1eff5d05cf76fd87c

Alpha

Legg inn av Alpha »

Første pick: Douzi, Lafont og Alisson
Andre pick: Maignan, Lafont og Courtois.

Gud bedre meg så trasig. Da var TOTS-WL over og jeg står igjen med null red picks i laget etter 11/14 wins hver WL.

Klang

Legg inn av Klang »

Måtte prøve Undav. Raum 8 chemistry.

Bilde

Alpha

Legg inn av Alpha »

Jompa skrev: fre jun 10, 2022 7:58 pm Her var jeg vel konservativ

Bilde
Dias kan hentes inn for under 80k nå. Skal han lengre ned?

Jompa

Legg inn av Jompa »

Alpha skrev: lør jun 11, 2022 2:28 pm
Jompa skrev: fre jun 10, 2022 7:58 pm Her var jeg vel konservativ

Dias kan hentes inn for under 80k nå. Skal han lengre ned?
Neuer ligger på rundt 70k, så neppe noe under det i hvert fall. Litt standard markedsutvikling at prisen kollapser fra klokka 19, før det kommer en liten rekyl, for så å droppe igjen. Voldsomt mye supply. I tillegg sikkert mange som gjør seg ferdig med WL.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Jompa skrev: lør jun 11, 2022 3:15 pm
Alpha skrev: lør jun 11, 2022 2:28 pm
Jompa skrev: fre jun 10, 2022 7:58 pm Her var jeg vel konservativ

Dias kan hentes inn for under 80k nå. Skal han lengre ned?
Neuer ligger på rundt 70k, så neppe noe under det i hvert fall. Litt standard markedsutvikling at prisen kollapser fra klokka 19, før det kommer en liten rekyl, for så å droppe igjen. Voldsomt mye supply. I tillegg sikkert mange som gjør seg ferdig med WL.
Ja, er ville tilstander. Hentet inn Koulibaly som skal brukes i laget. 159k måtte jeg ut med og så han under 150k tidligere i dag. Mannen var 500k+ på fredag. Helt sykehus.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»