Man Utd - Transfertråd ‘22

Svar
TrueTopRed

Re: Man Utd - Transfetråd ‘22

Legg inn av TrueTopRed »

tbb skrev: ons aug 10, 2022 4:17 pm Det er knapt personfokus her inne. Det er imidlertid en her inne som til stadighet havner i disputter, og skriver lange innlegg som det jeg akkurat siterte. Og det er deg.


Sorry, men ditt personfokus i min rettning er helt enorm og det vet du jævlig godt når du skriver akkurat denne settningen som du gjør her. Flytte fokus osv. Du kunne fått en jobb i mediaaveldingen til united, der jobber man på den måten. Flytte fokus fra det som er virkelighet,for å skape et helt annet bilde.

Når jeg mener at din personfokus er enorm, så går det ikke på at du alltid skriver om meg som person (selv om det også skjer litt i overkant ofte), men du har en agenda som går ut på å skrive feilaktige ting som du ønsker skal bli sak. Ta mitt første innlegg her idag f.eks.

https://gyazo.com/2e69f89115ac05d6e19876f2f4d57673

Jeg har da ALDRI skrevet at man kunne løse Darwin med en kjapp deal og før andre for opp øynene. Men det er narretivet som du ønsker å plante ut i forumet sånn at folk kan se og skape seg et bilde av meg og hva jeg står for.

Istedet er den egentlige sannheten at jeg kun har ment at klubben må være særdeles godt forbredt til et vindu, og så langt som mulig prøver å få på plass det man ønsker. Tidligere jo bedre, noe som er en rimelig normal tanke vil jeg tro. Så med andre ord langt ifra den tullingen du prøver å skape et bilde av gjennom løgnene du titt som tett plasserer ut i forumet.
Sist redigert av TrueTopRed den ons aug 10, 2022 4:53 pm, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Det er nok avsporing nå. /mod

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Et førsøk på å redigere forrige innlegg, endte i et nytt et.
Sist redigert av TrueTopRed den ons aug 10, 2022 5:01 pm, redigert 2 ganger totalt.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Neeeei, det begynte jo å bli koselig her.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

I sum og uten å ta parti: som om noen er bedre enn andre her inne...!

Refererer til Salvatore i ringeren fra Notre Dame og omskriver hans klaging:"Oh, the bickering, the bickering..!" 😉

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Feilpost...

Downlight

Legg inn av Downlight »

Dersom Lindelof går til Roma så er United kvitt ham.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Downlight skrev: ons aug 10, 2022 5:08 pm Dersom Lindelof går til Roma så er United kvitt ham.
Ja, han kan neppe spille i to klubber samtidig.

Jallaskar

Legg inn av Jallaskar »

Downlight skrev: ons aug 10, 2022 5:08 pm Dersom Lindelof går til Roma så er United kvitt ham.
I alle fall for en stund, vil nødvendigvis ta litt tid. Håper han har gode sko.

(hvor leser du om dette forresten?)

Downlight

Legg inn av Downlight »

Jallaskar skrev: ons aug 10, 2022 5:15 pm
Downlight skrev: ons aug 10, 2022 5:08 pm Dersom Lindelof går til Roma så er United kvitt ham.
I alle fall for en stund, vil nødvendigvis ta litt tid. Håper han har gode sko.

(hvor leser du om dette forresten?)
expressen.se

Jack

Legg inn av Jack »

Mangler bare at Frenkie er "Angry And Confused" nå. Tar det for gitt at han joiner den heslige plastikklubben fra London, chelskij, en klubb bygd på russiske blodpenger. Historien forsvinner ikke til tross for nytt eierskap.



EDIT: Haha, der kom den.


Jack

Legg inn av Jack »

Ser ut til at det blir Rabiot + én til midtbanespiller. Kan vi selge McTominay, please?!


KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Neppe en spiller som er aktuell for United akkurat nå, men hvor god er egentlig Bruno Guimaraes i Newcastle? Har sett svært lite av ham etter at han ankom PL, men statsmessig scorer han høyt. Gikk (Manchester) United glipp av et potensielt veldig godt og passende kjøp av en midtbanespiller her?

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

Føles litt som 14 dagers ferie er over....

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

KongOlav2 skrev: ons aug 10, 2022 6:18 pm Neppe en spiller som er aktuell for United akkurat nå, men hvor god er egentlig Bruno Guimaraes i Newcastle? Har sett svært lite av ham etter at han ankom PL, men statsmessig scorer han høyt. Gikk (Manchester) United glipp av et potensielt veldig godt og passende kjøp av en midtbanespiller her?
Veldig begeistret for spilleren. Også mens han ennå spilte for Lyon. Anvendelig midtbanespiller, stort repertoar, høyt nivå. Definitivt en spiller vi kunne hatt bruk for. Uaktuell nå i sommer iallfall.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Nå har vi bedt om at dere slutter med avsporingen. Og dropp dette personfokuset - og det gjelder alle. Hvis dette fortsetter, må vi stenge tråden for å rydde opp og vurdere advarsler og utestengelser. /mod

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

DuncanE skrev: ons aug 10, 2022 6:50 pm
KongOlav2 skrev: ons aug 10, 2022 6:18 pm Neppe en spiller som er aktuell for United akkurat nå, men hvor god er egentlig Bruno Guimaraes i Newcastle? Har sett svært lite av ham etter at han ankom PL, men statsmessig scorer han høyt. Gikk (Manchester) United glipp av et potensielt veldig godt og passende kjøp av en midtbanespiller her?
Veldig begeistret for spilleren. Også mens han ennå spilte for Lyon. Anvendelig midtbanespiller, stort repertoar, høyt nivå. Definitivt en spiller vi kunne hatt bruk for. Uaktuell nå i sommer iallfall.
Allerede i januar var det jo like soleklart som nå at dere hadde bruk for en god ballsentral på midten. Det er nesten krise at dere har et så dårlig apparat for rekruttering at dere mer eller mindre aldri klarer å være på pletten når slike muligheter dukker opp.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

KongOlav2 skrev: ons aug 10, 2022 7:16 pm
DuncanE skrev: ons aug 10, 2022 6:50 pm
KongOlav2 skrev: ons aug 10, 2022 6:18 pm Neppe en spiller som er aktuell for United akkurat nå, men hvor god er egentlig Bruno Guimaraes i Newcastle? Har sett svært lite av ham etter at han ankom PL, men statsmessig scorer han høyt. Gikk (Manchester) United glipp av et potensielt veldig godt og passende kjøp av en midtbanespiller her?
Veldig begeistret for spilleren. Også mens han ennå spilte for Lyon. Anvendelig midtbanespiller, stort repertoar, høyt nivå. Definitivt en spiller vi kunne hatt bruk for. Uaktuell nå i sommer iallfall.
Allerede i januar var det jo like soleklart som nå at dere hadde bruk for en god ballsentral på midten. Det er nesten krise at dere har et så dårlig apparat for rekruttering at dere mer eller mindre aldri klarer å være på pletten når slike muligheter dukker opp.
Det skulle bli så mye mer effektivt med vår første DOF og overhaling av speidernettverket briefet de i månedsvis..

Fortsatt er de like inkompetente som under Woodward, interne forfremmelser løste nada.

morrisey

Legg inn av morrisey »

Hetfield skrev: ons aug 10, 2022 7:21 pm
KongOlav2 skrev: ons aug 10, 2022 7:16 pm
DuncanE skrev: ons aug 10, 2022 6:50 pm

Veldig begeistret for spilleren. Også mens han ennå spilte for Lyon. Anvendelig midtbanespiller, stort repertoar, høyt nivå. Definitivt en spiller vi kunne hatt bruk for. Uaktuell nå i sommer iallfall.
Allerede i januar var det jo like soleklart som nå at dere hadde bruk for en god ballsentral på midten. Det er nesten krise at dere har et så dårlig apparat for rekruttering at dere mer eller mindre aldri klarer å være på pletten når slike muligheter dukker opp.
Det skulle bli så mye mer effektivt med vår første DOF og overhaling av speidernettverket briefet de i månedsvis..

Fortsatt er de like inkompetente som under Woodward, interne forfremmelser løste nada.
Korriger meg om jeg tar feil, men skulle ikke RR inn og fungere som DOF, men Ten Hag ville ikke ha ham?

Saliph

Legg inn av Saliph »

morrisey skrev: ons aug 10, 2022 7:26 pm
Hetfield skrev: ons aug 10, 2022 7:21 pm
KongOlav2 skrev: ons aug 10, 2022 7:16 pm
Allerede i januar var det jo like soleklart som nå at dere hadde bruk for en god ballsentral på midten. Det er nesten krise at dere har et så dårlig apparat for rekruttering at dere mer eller mindre aldri klarer å være på pletten når slike muligheter dukker opp.
Det skulle bli så mye mer effektivt med vår første DOF og overhaling av speidernettverket briefet de i månedsvis..

Fortsatt er de like inkompetente som under Woodward, interne forfremmelser løste nada.
Korriger meg om jeg tar feil, men skulle ikke RR inn og fungere som DOF, men Ten Hag ville ikke ha ham?
Nei, det skulle han ikke. Han skulle være under kontrakt med klubben som "konsulent", uten at det noensinne ble avklart nøyaktig hva det ville innebære (trolig ikke annet enn en garantert lønnsslipp for Rangnick etter at caretaker-rollen var ferdig, og da han fikk Østerrike-jobben var det ikke lenger behov for det).

John Murtaugh er DoF.

Ten Hag virket ikke spesielt interessert i å jobbe med Rangnick, nei.

Tinkler

Legg inn av Tinkler »

Er det en 27 årig kroat fra Celtic som skal løse problemet på høyrebacken? Det meldes at Chelsea også er interessert, selvfølgelig. Har også tidligere vært linket til Atletico. Var en del av årets lag i SPL forrige sesong. Kun vært i Celtic en sesong, men blir tydeligvis ikke veldig dyr i tilfelle.


Jack

Legg inn av Jack »

Saliph skrev: ons aug 10, 2022 7:29 pm
morrisey skrev: ons aug 10, 2022 7:26 pm
Hetfield skrev: ons aug 10, 2022 7:21 pm

Det skulle bli så mye mer effektivt med vår første DOF og overhaling av speidernettverket briefet de i månedsvis..

Fortsatt er de like inkompetente som under Woodward, interne forfremmelser løste nada.
Korriger meg om jeg tar feil, men skulle ikke RR inn og fungere som DOF, men Ten Hag ville ikke ha ham?
Nei, det skulle han ikke. Han skulle være under kontrakt med klubben som "konsulent", uten at det noensinne ble avklart nøyaktig hva det ville innebære (trolig ikke annet enn en garantert lønnsslipp for Rangnick etter at caretaker-rollen var ferdig, og da han fikk Østerrike-jobben var det ikke lenger behov for det).

John Murtaugh er DoF.

Ten Hag virket ikke spesielt interessert i å jobbe med Rangnick, nei.
Han heter Johnom Murtaughom!


Jompa

Legg inn av Jompa »

Da ser det ut til at De Jong ender opp i Chelsea.

Saliph

Legg inn av Saliph »

Da håper jeg vi tupper ut Murtaugh(hom).

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Jack_Daniels skrev: ons aug 10, 2022 6:02 pm Ser ut til at det blir Rabiot + én til midtbanespiller. Kan vi selge McTominay, please?!

Greit for meg men først "må" du konme med et innspill om hvorfor OGS, RR og EtH alle har foretrukket komboen McFred, før vi reduserer duoen...! ;)

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Saliph skrev: ons aug 10, 2022 7:46 pm Da håper jeg vi tupper ut Murtaugh(hom).
Vi vet selvsagt lite, men uten å ha reflektert veldig mye over det opplever jeg det som en ripe i lakken hos EtH også.

Det viktigste nå blir å få på plass en defensiv midtbanespiller. Det kan godt tenkes at McTominay er den dårligste spilleren, og at Fred kan flyttes høyere i banen, men Fred var et mye større problem enn McT mot Brighton.
Sist redigert av tbb den ons aug 10, 2022 8:01 pm, redigert 1 gang totalt.

Saliph

Legg inn av Saliph »

tbb skrev: ons aug 10, 2022 7:59 pm
Saliph skrev: ons aug 10, 2022 7:46 pm Da håper jeg vi tupper ut Murtaugh(hom).
Vi vet selvsagt lite, men uten å ha reflektert veldig mye over det opplever jeg det som en ripe i lakken hos EtH også.
Absolutt.

Reddington

Legg inn av Reddington »

Jompa skrev: ons aug 10, 2022 7:44 pm Da ser det ut til at De Jong ender opp i Chelsea.
Utdyp?

Jompa

Legg inn av Jompa »

Reddington skrev: ons aug 10, 2022 8:01 pm
Jompa skrev: ons aug 10, 2022 7:44 pm Da ser det ut til at De Jong ender opp i Chelsea.
Utdyp?


Ser bookmakerne også har Chelsea som favoritt.
Chelsea: 1,67
Bli i Barca: 3
United: 4,5

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Jompa skrev: ons aug 10, 2022 8:32 pm
Reddington skrev: ons aug 10, 2022 8:01 pm
Jompa skrev: ons aug 10, 2022 7:44 pm Da ser det ut til at De Jong ender opp i Chelsea.
Utdyp?


Ser bookmakerne også har Chelsea som favoritt.
Chelsea: 1,67
Bli i Barca: 3
United: 4,5
Det har mao ikke skjedd noen ting nytt.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»