Man Utd - Transfertråd ‘22

Svar
Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Re: Man Utd - Transfertråd ‘22

Legg inn av greyserpent »

Jack_Daniels skrev: tir aug 09, 2022 12:19 pm
greyserpent skrev: tir aug 09, 2022 12:02 pm
Yesil skrev: tir aug 09, 2022 10:31 am


Når det gjelder Arnautovic så er han først og fremst alt for dårlig (altså milevis unna), i tillegg til at han virker som en idiot. Fikk i følge Crouch hele Stoke mot seg allerede fra start for å stadig bemerke hvor dårlige de var og hvor god han var, uttalte gjentatte ganger at han drømte om Kina og store lønninger der og generelt sett en type som man skjønner at ikke er noe man ønsker inn i et lag. Jeg ser dog ikke helt bort i fra at dette er en overgang Arnautovic selv kommer til å presse på for å få gjennom, nettopp for å få den storklubben og de pengene som i alle fall delvis matcher det store egoet sitt.
Link? Eller har du det fra Crouch selv?
Dette er det jeg finner:

https://www.rousingthekop.com/2021/05/1 ... liverpool/

Crouch said: “Liverpool were interested in him at one stage and I said to him, if you go anywhere go to a top club like that.”

“It’s a shame really. He’s in China and he’s there for whatever reason.”

https://www.besoccer.com/new/he-thinks- ... him-506362

A former team-mate of his while he was at Stoke City, Peter Crouch, has revealed what makes him so motivated to improve.

"There is one thing you must know about Marko Arnautovic if you want to understand what makes him tick: he believes he's the best player in the world." Crouch writes in the 'Daily Mail'.

"Marko splits opinion, but I love him. I really do. He is a maverick and unpredictable, but those traits are endearing.

"When he went to West Ham, I knew straight away their fans would love him and it is great to see he is flying."

https://www.90min.com/posts/6270113-pet ... arnautovic

https://www.stokesentinel.co.uk/sport/f ... ty-7155064

Peter Crouch says he loved playing with Marko Arnautovic at Stoke City

Ja, var det jeg fant også. Ca milevis unna det Yesil påstår.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Mer spent på hvordan han tilsynelatende maste om Kina mens han var i Stoke... Mtp han gikk til West Ham og var der i 2 år før overgangen til Kina

Yesil

Legg inn av Yesil »

greyserpent skrev: tir aug 09, 2022 12:02 pm
Yesil skrev: tir aug 09, 2022 10:31 am
tbb skrev: tir aug 09, 2022 9:16 am

Rabiot har vært i Juve siden 2019 og det har vel ikke vært noen eksempler på at han er skadelig for gruppen? Virker også veldig overdrevet at det har vært særlig problemer med han ellers.

At Arnautovic er en drittsekk er jeg enig i, men virker heller ikke som han skaper noe særlig bry på treningsfeltet, gjør det? Nå forsvarer jeg ikke et kjøp av Arnautovic, men rent sportslig tror jeg ikke det er særlig viktig hvem som blir tredje/fjerdevalg på topp.

Når det gjelder Arnautovic så er han først og fremst alt for dårlig (altså milevis unna), i tillegg til at han virker som en idiot. Fikk i følge Crouch hele Stoke mot seg allerede fra start for å stadig bemerke hvor dårlige de var og hvor god han var, uttalte gjentatte ganger at han drømte om Kina og store lønninger der og generelt sett en type som man skjønner at ikke er noe man ønsker inn i et lag. Jeg ser dog ikke helt bort i fra at dette er en overgang Arnautovic selv kommer til å presse på for å få gjennom, nettopp for å få den storklubben og de pengene som i alle fall delvis matcher det store egoet sitt.
Link? Eller har du det fra Crouch selv?
Ja, uten at jeg har snakket med han. Crouch har en ganske gøy podcast hvor han har snakket om/nevnt Arnautovic flere ganger. Finner nok litt sitater fra den podcasten ved å google også.

Verdt å nevne at Crouch virker å være fan av Arnautovic, til tross for noen morsomme historier. Eller kanskje pga. nettopp disse historiene. En veldig lite A4 type.
Sist redigert av Yesil den tir aug 09, 2022 12:45 pm, redigert 1 gang totalt.

Wellé

Legg inn av Wellé »

Yesil skrev: tir aug 09, 2022 12:40 pm
greyserpent skrev: tir aug 09, 2022 12:02 pm Link? Eller har du det fra Crouch selv?
Ja, uten at jeg har snakket med han. Crouch har en ganske gøy podcast hvor han har snakket om/nevnt Arnautovic flere ganger. Finner nok litt sitater fra den podcasten ved å google også.
Jeg har ikke hørt selve podcasten til Crouch, men akkurat det med at Crouch sa at Arnautovic ville til Kina var noe Wikestad nevnte i den nyeste episoden av Viaplay sin PL-podcast. De andre tingene som Yesil nevnte at Crouch har sagt ble det ikke snakket om.

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

Yesil skrev: tir aug 09, 2022 12:40 pm
greyserpent skrev: tir aug 09, 2022 12:02 pm
Yesil skrev: tir aug 09, 2022 10:31 am


Når det gjelder Arnautovic så er han først og fremst alt for dårlig (altså milevis unna), i tillegg til at han virker som en idiot. Fikk i følge Crouch hele Stoke mot seg allerede fra start for å stadig bemerke hvor dårlige de var og hvor god han var, uttalte gjentatte ganger at han drømte om Kina og store lønninger der og generelt sett en type som man skjønner at ikke er noe man ønsker inn i et lag. Jeg ser dog ikke helt bort i fra at dette er en overgang Arnautovic selv kommer til å presse på for å få gjennom, nettopp for å få den storklubben og de pengene som i alle fall delvis matcher det store egoet sitt.
Link? Eller har du det fra Crouch selv?
Ja, uten at jeg har snakket med han. Crouch har en ganske gøy podcast hvor han har snakket om/nevnt Arnautovic flere ganger. Finner nok litt sitater fra den podcasten ved å google også.

Verdt å nevne at Crouch virker å være fan av Arnautovic, til tross for noen morsomme historier.
Virker også merkelig at den disiplinære ten Hag vil ha Arnautovic.

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

Harduetforslag skrev: tir aug 09, 2022 12:14 pm
tbb skrev: man aug 08, 2022 3:36 pm
Harduetforslag skrev: man aug 08, 2022 2:58 pm

Tja, personlig så ser jeg omtrent null oppside ved Rabiot, tror det skal godt gjøres å komme opp med en mer demotiverende signering. Hadde nesten foretrukket Fellaini....
Er han så ille altså? Ikke sett noe særlig av han i Juve. God for Frankrike.

Mye vas på RedCafe, men det er et par brukere som har rimelig god innsikt på de ulike landene/ligaene. JPRouve virker feks bra på Frankrike/Ligue 1, og han mener at alt oppstyret rundt Rabiot er veldig hypet.

« He complaining about playing time when he was 17-18 and asked to be loaned if he wasn't used, which was the right thing to do. The 2018 thing is big mistake that he made, owned and was forgiven by Deschamps who is fairly stubborn.

Neither of these things have anything to do with the image that you are trying to portray.»

«Rabiot doesn't quit and he doesn't have issues when it comes mental toughness. You are essentially making up a different person.»

Tenkte mer på det sportslige enn oppstyret rundt Rabiot som person og moren som agent. Tar gjerne feil, gitt at han faktisk går til oss, men av det jeg har sett av han i Juventus så har jeg ikke akkurat stoppet opp og tenkt at dette var en spiller som kunne levert bra i England.
Rabiot er jo egentlig god nok for det nivået han har drevet på. En spillet som har vært lovende, men de siste årene har brukt kjeften for å komme seg opp og frem når talentet åpenbart har vært mangelfullt.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Harduetforslag skrev: tir aug 09, 2022 12:14 pm
tbb skrev: man aug 08, 2022 3:36 pm
Harduetforslag skrev: man aug 08, 2022 2:58 pm

Tja, personlig så ser jeg omtrent null oppside ved Rabiot, tror det skal godt gjøres å komme opp med en mer demotiverende signering. Hadde nesten foretrukket Fellaini....
Er han så ille altså? Ikke sett noe særlig av han i Juve. God for Frankrike.

Mye vas på RedCafe, men det er et par brukere som har rimelig god innsikt på de ulike landene/ligaene. JPRouve virker feks bra på Frankrike/Ligue 1, og han mener at alt oppstyret rundt Rabiot er veldig hypet.

« He complaining about playing time when he was 17-18 and asked to be loaned if he wasn't used, which was the right thing to do. The 2018 thing is big mistake that he made, owned and was forgiven by Deschamps who is fairly stubborn.

Neither of these things have anything to do with the image that you are trying to portray.»

«Rabiot doesn't quit and he doesn't have issues when it comes mental toughness. You are essentially making up a different person.»

Tenkte mer på det sportslige enn oppstyret rundt Rabiot som person og moren som agent. Tar gjerne feil, gitt at han faktisk går til oss, men av det jeg har sett av han i Juventus så har jeg ikke akkurat stoppet opp og tenkt at dette var en spiller som kunne levert bra i England.
Ja, det er jo verre. Ikke sett noe særlig av Rabiot i Juve.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Det nærmer seg noe.


Wellé

Legg inn av Wellé »

Det var for godt til å være sant, selvom hvis det stemmer at man delvis trakk seg fra avtalen pga hva fansen mente så er det rimelig håpløst.

Saliph

Legg inn av Saliph »

Det er bare United som kan være i fritt fall, et helvetes kaos og stå utenfor CL - og likevel være i stand til å tiltrekke seg en verdensstjerne som Rabiot!

Lezah

Legg inn av Lezah »

GiPazzini_85 skrev: tir aug 09, 2022 12:45 pm
Yesil skrev: tir aug 09, 2022 12:40 pm
greyserpent skrev: tir aug 09, 2022 12:02 pm

Link? Eller har du det fra Crouch selv?
Ja, uten at jeg har snakket med han. Crouch har en ganske gøy podcast hvor han har snakket om/nevnt Arnautovic flere ganger. Finner nok litt sitater fra den podcasten ved å google også.

Verdt å nevne at Crouch virker å være fan av Arnautovic, til tross for noen morsomme historier.
Virker også merkelig at den disiplinære ten Hag vil ha Arnautovic.
De har jobbet sammen før, så tenker ETH vet hva dette gjelder...men nå ser det jo ut til å ikke bli noe av, heldigvis.

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

Jolla skrev: man aug 08, 2022 7:59 pm
fugletitteren skrev: man aug 08, 2022 2:24 pm
Jolla skrev: søn aug 07, 2022 5:11 pm Forhåpentligvis så taper dere borte mot Brenford neste helg også, så da får nok Murtogh litt fart på seg og kjøper Jefferson Lerma, Tom Davies og Vladimir Coufal for tilsammen £140 mill.

Calm and coherent plan, som de sier.
Innlegg som dette er om mulig mer søppel enn hvordan United opererer i dette vinduet.
Ikke morsomt, ikke tilfører det noe. Hjem å øve.
Hadde det vært bedre hvis jeg var Manchester United-supporter og hadde skrevet "Forhåpentligvis så taper vi borte mot Brenford neste helg også, så da får nok Murtogh litt fart på seg og kjøper Jefferson Lerma, Tom Davies og Vladimir Coufal for tilsammen £140 mill..." ?
Nei, hadde fortsatt vært det samme søppelet. Det endrer seg ikke med hvilken klubb man skulle holde med.

Jack

Legg inn av Jack »

Romano med tap-in, som vanlig.


taknina

Legg inn av taknina »

Rart at ikke noe skjer snart for å snu en pesimistisk trend til en positiv en. Iallefall i utgangspunket.

For lite for sent har en tendens til å gjenta seg og da ender det ofte ut i frustrasjon gjenomsyrende hele organisasjonen.

arknath

Legg inn av arknath »

Blir uvel av hvordan klubben holder på nå. Vurderer å la være å se PL i år som stille protest. Krampeaktige bud i øst og vest der de fleste av dem er gjentagelser av gamle feil. Klubben forfaller rett foran øynene våre. Hvem skal vi skylde på denne gangen?

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

Lezah skrev: tir aug 09, 2022 2:14 pm
GiPazzini_85 skrev: tir aug 09, 2022 12:45 pm
Yesil skrev: tir aug 09, 2022 12:40 pm
Ja, uten at jeg har snakket med han. Crouch har en ganske gøy podcast hvor han har snakket om/nevnt Arnautovic flere ganger. Finner nok litt sitater fra den podcasten ved å google også.

Verdt å nevne at Crouch virker å være fan av Arnautovic, til tross for noen morsomme historier.
Virker også merkelig at den disiplinære ten Hag vil ha Arnautovic.
De har jobbet sammen før, så tenker ETH vet hva dette gjelder...men nå ser det jo ut til å ikke bli noe av, heldigvis.
Hvor da?

mrmanutd

Legg inn av mrmanutd »

Fantastisk om vi kjøper en defensiv midtbanespiller. Til og med mora hans kunne sikkert gått inn og forsterket oss i den posisjonen.

Lezah

Legg inn av Lezah »

GiPazzini_85 skrev: tir aug 09, 2022 2:32 pm
Lezah skrev: tir aug 09, 2022 2:14 pm
GiPazzini_85 skrev: tir aug 09, 2022 12:45 pm

Virker også merkelig at den disiplinære ten Hag vil ha Arnautovic.
De har jobbet sammen før, så tenker ETH vet hva dette gjelder...men nå ser det jo ut til å ikke bli noe av, heldigvis.
Hvor da?
Twente. Husker jeg ikke helt feil var ETH McClarens assistent der mens Arnautovic var i klubben.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

taknina skrev: tir aug 09, 2022 2:24 pm Rart at ikke noe skjer snart for å snu en pesimistisk trend til en positiv en. Iallefall i utgangspunket.

For lite for sent har en tendens til å gjenta seg og da ender det ofte ut i frustrasjon gjenomsyrende hele organisasjonen.
Vel, fra vårt perspektiv er det kanskje pessimistisk, ikke like sikker på at det oppleves slik i klubben men med dét sagt er jeg kanskje for optimistisk....?!

Misunner ikke EtH og de valgene han må ta fremover OM FdJ ikke kommer, og uten noen saklige argumenter imot har jeg bare en dårlig følelse med spillerne som nå virker aktuelle!

At dette eventuelt skulle ende i "frustrasjon&gjennomsyre hele organisasjonen" tviler jeg på. I såfall er EtH, den nye ledelsen og spillergruppa modne for et spa-opphold med "mindfullness" beroligende sang&lyder, ettetfulgt av et 2-timers innlegg og "peptalk" fra jeg-er-naturlig-dopa, Petter Stordalen, på Horten-engelsk....
dårlig står det vel ikke til...!? ;)

taknina

Legg inn av taknina »

InsVerderben skrev: tir aug 09, 2022 2:52 pm
taknina skrev: tir aug 09, 2022 2:24 pm Rart at ikke noe skjer snart for å snu en pesimistisk trend til en positiv en. Iallefall i utgangspunket.

For lite for sent har en tendens til å gjenta seg og da ender det ofte ut i frustrasjon gjenomsyrende hele organisasjonen.
Vel, fra vårt perspektiv er det kanskje pessimistisk, ikke like sikker på at det oppleves slik i klubben men med dét sagt er jeg kanskje for optimistisk....?!

Misunner ikke EtH og de valgene han må ta fremover OM FdJ ikke kommer, og uten noen saklige argumenter imot har jeg bare en dårlig følelse med spillerne som nå virker aktuelle!

At dette eventuelt skulle ende i "frustrasjon&gjennomsyre hele organisasjonen" tviler jeg på. I såfall er EtH, den nye ledelsen og spillergruppa modne for et spa-opphold med "mindfullness" beroligende sang&lyder, ettetfulgt av et 2-timers innlegg og "peptalk" fra jeg-er-naturlig-dopa, Petter Stordalen, på Horten-engelsk....
dårlig står det vel ikke til...!? ;)
:-) Mitt poeng og annliggende her er vel mer at alt har en tendens til i utgangspunktet å være litt fryd og gammen å forsikringer om at en skal skynde seg langsomt og veloverveid.

Dette med dårlig utgangspunkt opp mot spillerstall og at en trenger tid er jo ikke noe som kom opp med denne manageren men vært en everlasting kime til diskusjon og ett viktig punkt tema etter alle managertilsettninger post SAF.

Så da vil en jo alltid spørre seg hvor lenge denne tolmodighetn reellt vil virke i ett hardt konkuranse og forventningsklima før de første ulvene begynner å tute.

Å selv de beste managerene har ei grense for press om ikke progresjonen er reel over tid og ytre og indre forhold sliter for hardt på dem.

Men la det være sagt. Personlig har jeg klokketro på at denne manageren vil gjøre jobben til eventuellt motsatt er bevist.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

taknina skrev: tir aug 09, 2022 3:34 pm
InsVerderben skrev: tir aug 09, 2022 2:52 pm
taknina skrev: tir aug 09, 2022 2:24 pm Rart at ikke noe skjer snart for å snu en pesimistisk trend til en positiv en. Iallefall i utgangspunket.

For lite for sent har en tendens til å gjenta seg og da ender det ofte ut i frustrasjon gjenomsyrende hele organisasjonen.
Vel, fra vårt perspektiv er det kanskje pessimistisk, ikke like sikker på at det oppleves slik i klubben men med dét sagt er jeg kanskje for optimistisk....?!

Misunner ikke EtH og de valgene han må ta fremover OM FdJ ikke kommer, og uten noen saklige argumenter imot har jeg bare en dårlig følelse med spillerne som nå virker aktuelle!

At dette eventuelt skulle ende i "frustrasjon&gjennomsyre hele organisasjonen" tviler jeg på. I såfall er EtH, den nye ledelsen og spillergruppa modne for et spa-opphold med "mindfullness" beroligende sang&lyder, ettetfulgt av et 2-timers innlegg og "peptalk" fra jeg-er-naturlig-dopa, Petter Stordalen, på Horten-engelsk....
dårlig står det vel ikke til...!? ;)
:-) Mitt poeng og annliggende her er vel mer at alt har en tendens til i utgangspunktet å være litt fryd og gammen å forsikringer om at en skal skynde seg langsomt og veloverveid.

Dette med dårlig utgangspunkt opp mot spillerstall og at en trenger tid er jo ikke noe som kom opp med denne manageren men vært en everlasting kime til diskusjon og ett viktig punkt tema etter alle managertilsettninger post SAF.

Så da vil en jo alltid spørre seg hvor lenge denne tolmodighetn reellt vil virke i ett hardt konkuranse og forventningsklima før de første ulvene begynner å tute.

Å selv de beste managerene har ei grense for press om ikke progresjonen er reel over tid og ytre og indre forhold sliter for hardt på dem.


Men la det være sagt. Personlig har jeg klokketro på at denne manageren vil gjøre jobben til eventuellt motsatt er bevist.
Har du selvfølgelig rett i, selv velger jeg i min naivitet å tro at ledelsen denne gang er tålmodige med RIKTIG manager..!

Skal ikke ta alt post-SAF, men de var tålmodige med OGS og det var feil.
At de i det hele tatt hentet RR er meg fortsatt en gåte, gitt da at jeg tok feil i min tidligere påstand om at de trengte en grundig analyse og avdekning av feil&mangler ved klubben og hvordan den ble driftet.
Har lest påstander om at ALT var feil med RR, stoler ikke på det og forslag/synspunkter..?!

Uansett, har forøvrig forstått til en viss grad hvor komplisert det er å være manager i en klubb på dette nivået og hvor mange man må "please" til enhver tid!
OGS prøvde å gjøre alle til lags, det funket ikke og tror EtH har en klar plan og en annen tilnærming til oppgaven. Skjønner at han vil bli satt under press fra dag én, må prestere til en viss grad, men selv gir jeg f..., og gir ham glatt ut inneværende sesong og det selv om vi må spille kvalik for å holde oss i PL.

Så stor er troen på ham, så lang tid kan det faktisk ta å røske opp, restarte, få ting til å fungere for begynner det å sutres&knurres om skifte med en 10-12 runder igjen eller før, har vi ikke lært en skit og faller tilbake til den symptombehandingen vi har drevet med i åresvis ved å bytte ut managere.

Det finnes ikke "demokratier" i fotballklubber. Spillerne skal ikke bestemme eller tillates å skvise ut manageren, som de gjorde med OGS, det funker ikke og håper at EtH tør å være SJEF, med alt det innebærer..!

Mc_Lovin

Legg inn av Mc_Lovin »

Spillerne vi linkes til for tiden minner mer om reserveløsninger som signeres i januar-vinduet, enn sommervindu-signeringer.

Jack

Legg inn av Jack »


Tinkler

Legg inn av Tinkler »

Det burde da holde

Kent

Legg inn av Kent »

Nå har vi vært linket til han de siste førti vinduene, så da er det like greit å bare få ut fingeren og hente han.

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Mc_Lovin skrev: tir aug 09, 2022 4:26 pm Spillerne vi linkes til for tiden minner mer om reserveløsninger som signeres i januar-vinduet, enn sommervindu-signeringer.
Får fornemmelsen av Bjarmann og Kristinsson i opptakten til Der Untergang :shock:

rommegrot

Legg inn av rommegrot »

Tinkler skrev: tir aug 09, 2022 6:44 pm Det burde da holde
Hmm, han er jo faktisk god.

Kent

Legg inn av Kent »

Føler han har vært stuck i Lazio for lenge til å være kjempespennende, men likevel milevis bedre enn det vi har.

Signeringen får min velsignelse.

Tinkler

Legg inn av Tinkler »

Depay all over again?



Mange rykter nå, og det vil neppe avta i tiden fremover.
Sist redigert av Tinkler den tir aug 09, 2022 10:03 pm, redigert 1 gang totalt.

arknath

Legg inn av arknath »

nå er det mye rare rykter her haha

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»