Arsenal - Sommervinduet 2022

Svar
BigTonyAdams

Re: Arsenal - Sommervinduet 2022

Legg inn av BigTonyAdams »

Wengerist skrev: tor jul 28, 2022 9:53 pm For er vanvittig fall i kvalitet på Bellerin det ble etterhvert. Synd, men vil ikke kalle det blundere fra gamle regimer, hverken han eller Torreira. Gode spillere når den siste kontrakten ble signert. Men det er som han over skriver, det tapet må man bare ta. Dette er spot on: « Samt at de er gitt en høy PL-lønnen, resten av verden med noen få unntak kan matche.
Og lag som kan det, er naturligvis ikke ute tredje og fjerdevalg fra et topp seks lag.»
Nå var de ikke dem jeg siktet til spesifikt, mer en helhetsvurdering av mange av de som ble anskaffet i perioden og som vi har måttet skyfle ut de siste par årene.

Vi har kjøpt flere i spillere i sin peak alder og over, men som ikke har vært på det ønskelige nivået hverken når de kom eller senere.
Dette har vært spillere som det nærmest er umulig å bli kvitt igjen, uten at vi betaler dem ut.
Sokratis, Mustafi, Kolasinac, Gabriel, Mari, Luiz, Özil og Aubameyang (ny kontrakt), Mkhitaryan, Willian og Lichtsteiner.

Jeg ser heldigvis nå et tydelig skifte av policy, hvor vi ikke kjøper dem i sin peak eller over og da kan jeg mye mer akseptere om dem ikke skulle fungere eller bli gode nok, fordi dem ikke har signert sin siste store kontrakt og er langt mer salgbare.
Jeg tar også med fornying av kontrakter på spillere over 30 år og det med gigantiske sådan, se bare til Liverpool, klubben som har gjort absolutt alt rett og helt perfekt de siste fem årene.
De selger altså heller Manè som har vært enorm for dem og en av verdens beste spillere de siste årene, da i stedet for å klemme til med en kjempekontrakt for å skvise ut det aller siste av sitronen.
Det krever baller og en langsiktig tenking, kontra å "safe" seg bare den neste sesongen.
Så kan jeg forstå at de ville beholde Salah, da hele rekka på en gang er vanskelig å erstatte på likt og han har heller ikke vist noe nedgang i form.
For det forrige regimet vårt ville jeg trodd de umulig ville ha gjort samme, men håpet er at det nye kan være langt mer strategisk i sin politikk rundt dette.

For å tydeliggjøre det siste poenget ekstra, se bare til Liverpool vs Manchester United, førstnevnte skifter ut nå snart hele frontrekka og forynger stadig midten, samt forsvaret med talenter flere år unna sin peak.
United henter inn spillere som Varane, Ronaldo og Eriksen.
Tre kjøp jeg aldri kan tenke meg Liverpool ville gjort.

Vike4

Legg inn av Vike4 »

Wellé skrev: tir aug 02, 2022 8:02 am
Vike4 skrev: man aug 01, 2022 11:54 pm Ser ut som Cucurella glipper for City. Må ærlig innrømme at jeg håper litt de kaster 50 mill£ + etter Tierney nå.
Da må vi ut å kjøpe en ny venstreback. Ser ikke helt hvorfor det skal være ønskelig nå?
Fortsatt noen uker igjen til det stenger, så akkurat det hadde ikke vært noe problem. Der er ikke så mye igjen for oss å gjøre denne sommeren.

Wellé

Legg inn av Wellé »

Vike4 skrev: tir aug 02, 2022 11:03 am
Wellé skrev: tir aug 02, 2022 8:02 am
Vike4 skrev: man aug 01, 2022 11:54 pm Ser ut som Cucurella glipper for City. Må ærlig innrømme at jeg håper litt de kaster 50 mill£ + etter Tierney nå.
Da må vi ut å kjøpe en ny venstreback. Ser ikke helt hvorfor det skal være ønskelig nå?
Fortsatt noen uker igjen til det stenger, så akkurat det hadde ikke vært noe problem. Der er ikke så mye igjen for oss å gjøre denne sommeren.
Jeg er rimelig uenig der. Vi har en del til å gjøre. Vi har fortsatt en 5-6 spillere som skal ut, i tillegg til at jeg tror klubben ønsker minst en førstelagsspiller inn (LCM eller angriper). Å legge til en stor profilert overgang ut, pluss at man må hente inn en meget god venstreback med usikkerhet om hvordan han passer inn spillemessig og i gruppen. Nei, la oss beholde Tierney en sesong til minst. Nå får han endelig god konkurranse og mulighet til å hvile når han er i rød sone. Jeg håper skadeproblemene hans vil avta nå som han ikke trengerå spille alt av kamper som er viktige.

Forhåpentligvis har han også lært at han må være flinkere til å ta vare på kroppen. Han gikk jo glipp av viktige kamper for både Arsenal og Skottland fordi han spilte helt uviktige treningskamper for Skottland.

Wengerist

Legg inn av Wengerist »

BigTonyAdams skrev: tir aug 02, 2022 10:52 am
Wengerist skrev: tor jul 28, 2022 9:53 pm For er vanvittig fall i kvalitet på Bellerin det ble etterhvert. Synd, men vil ikke kalle det blundere fra gamle regimer, hverken han eller Torreira. Gode spillere når den siste kontrakten ble signert. Men det er som han over skriver, det tapet må man bare ta. Dette er spot on: « Samt at de er gitt en høy PL-lønnen, resten av verden med noen få unntak kan matche.
Og lag som kan det, er naturligvis ikke ute tredje og fjerdevalg fra et topp seks lag.»
Nå var de ikke dem jeg siktet til spesifikt, mer en helhetsvurdering av mange av de som ble anskaffet i perioden og som vi har måttet skyfle ut de siste par årene.

Vi har kjøpt flere i spillere i sin peak alder og over, men som ikke har vært på det ønskelige nivået hverken når de kom eller senere.
Dette har vært spillere som det nærmest er umulig å bli kvitt igjen, uten at vi betaler dem ut.
Sokratis, Mustafi, Kolasinac, Gabriel, Mari, Luiz, Özil og Aubameyang (ny kontrakt), Mkhitaryan, Willian og Lichtsteiner.

Jeg ser heldigvis nå et tydelig skifte av policy, hvor vi ikke kjøper dem i sin peak eller over og da kan jeg mye mer akseptere om dem ikke skulle fungere eller bli gode nok, fordi dem ikke har signert sin siste store kontrakt og er langt mer salgbare.
Jeg tar også med fornying av kontrakter på spillere over 30 år og det med gigantiske sådan, se bare til Liverpool, klubben som har gjort absolutt alt rett og helt perfekt de siste fem årene.
De selger altså heller Manè som har vært enorm for dem og en av verdens beste spillere de siste årene, da i stedet for å klemme til med en kjempekontrakt for å skvise ut det aller siste av sitronen.
Det krever baller og en langsiktig tenking, kontra å "safe" seg bare den neste sesongen.
Så kan jeg forstå at de ville beholde Salah, da hele rekka på en gang er vanskelig å erstatte på likt og han har heller ikke vist noe nedgang i form.
For det forrige regimet vårt ville jeg trodd de umulig ville ha gjort samme, men håpet er at det nye kan være langt mer strategisk i sin politikk rundt dette.

For å tydeliggjøre det siste poenget ekstra, se bare til Liverpool vs Manchester United, førstnevnte skifter ut nå snart hele frontrekka og forynger stadig midten, samt forsvaret med talenter flere år unna sin peak.
United henter inn spillere som Varane, Ronaldo og Eriksen.
Tre kjøp jeg aldri kan tenke meg Liverpool ville gjort.
Mange gode poenger her, men du kan da ikke mene for alvor at Øzil var et feilkjøp? Ble kjøpt i sin beste alder og hadde noen vidunderlige år for klubben. Vil nesten tror du mener den siste kontrakten. Og da er det litt som Salah/Mane, ettersom Arsenal satte seg i en drittposisjon med Øzil og Sanchez. Kunne ikke miste begge samtidig.

Heldigvis gjør man utd disse feilene nå ja. Kjøper stort sett gammel dritt. Kommer til å bli så kleint fremover når kritikken mot Eriksen ikke er lovlig fordi han kollapset under em🙈🙈

Wellé

Legg inn av Wellé »

Wengerist skrev: tir aug 02, 2022 11:30 am
BigTonyAdams skrev: tir aug 02, 2022 10:52 am
Wengerist skrev: tor jul 28, 2022 9:53 pm For er vanvittig fall i kvalitet på Bellerin det ble etterhvert. Synd, men vil ikke kalle det blundere fra gamle regimer, hverken han eller Torreira. Gode spillere når den siste kontrakten ble signert. Men det er som han over skriver, det tapet må man bare ta. Dette er spot on: « Samt at de er gitt en høy PL-lønnen, resten av verden med noen få unntak kan matche.
Og lag som kan det, er naturligvis ikke ute tredje og fjerdevalg fra et topp seks lag.»
Nå var de ikke dem jeg siktet til spesifikt, mer en helhetsvurdering av mange av de som ble anskaffet i perioden og som vi har måttet skyfle ut de siste par årene.

Vi har kjøpt flere i spillere i sin peak alder og over, men som ikke har vært på det ønskelige nivået hverken når de kom eller senere.
Dette har vært spillere som det nærmest er umulig å bli kvitt igjen, uten at vi betaler dem ut.
Sokratis, Mustafi, Kolasinac, Gabriel, Mari, Luiz, Özil og Aubameyang (ny kontrakt), Mkhitaryan, Willian og Lichtsteiner.

Jeg ser heldigvis nå et tydelig skifte av policy, hvor vi ikke kjøper dem i sin peak eller over og da kan jeg mye mer akseptere om dem ikke skulle fungere eller bli gode nok, fordi dem ikke har signert sin siste store kontrakt og er langt mer salgbare.
Jeg tar også med fornying av kontrakter på spillere over 30 år og det med gigantiske sådan, se bare til Liverpool, klubben som har gjort absolutt alt rett og helt perfekt de siste fem årene.
De selger altså heller Manè som har vært enorm for dem og en av verdens beste spillere de siste årene, da i stedet for å klemme til med en kjempekontrakt for å skvise ut det aller siste av sitronen.
Det krever baller og en langsiktig tenking, kontra å "safe" seg bare den neste sesongen.
Så kan jeg forstå at de ville beholde Salah, da hele rekka på en gang er vanskelig å erstatte på likt og han har heller ikke vist noe nedgang i form.
For det forrige regimet vårt ville jeg trodd de umulig ville ha gjort samme, men håpet er at det nye kan være langt mer strategisk i sin politikk rundt dette.

For å tydeliggjøre det siste poenget ekstra, se bare til Liverpool vs Manchester United, førstnevnte skifter ut nå snart hele frontrekka og forynger stadig midten, samt forsvaret med talenter flere år unna sin peak.
United henter inn spillere som Varane, Ronaldo og Eriksen.
Tre kjøp jeg aldri kan tenke meg Liverpool ville gjort.
Mange gode poenger her, men du kan da ikke mene for alvor at Øzil var et feilkjøp? Ble kjøpt i sin beste alder og hadde noen vidunderlige år for klubben. Vil nesten tror du mener den siste kontrakten. Og da er det litt som Salah/Mane, ettersom Arsenal satte seg i en drittposisjon med Øzil og Sanchez. Kunne ikke miste begge samtidig.

Heldigvis gjør man utd disse feilene nå ja. Kjøper stort sett gammel dritt. Kommer til å bli så kleint fremover når kritikken mot Eriksen ikke er lovlig fordi han kollapset under em🙈🙈
Sett i retroperspektiv burde man latt begge gå. Solgt Sanchez til City sommeren før og latt Özil gå ut kontrakten. Det var ingen andre som var villige til å gi i nærheten av samme lønn hvis man skal tro ryktene. Jeg har forståelse for hvorfor klubben ikke gjorde det, men det virker nå mer som en handling gjort i frykt enn fordi man mente at det var det beste for klubben. Helt forbanna irriterende at fyren mentalt la opp etter at han signerte kontrakten, men det var selvfølgelig vanskelig å vite. Selve kjøpet av Özil var ikke dårlig, men den siste kontrakten er på nivå med kjøpet av Pepe i bortkastede penger, om ikke verre. Kontrakten til Auba halser ikke langt bak heller, men han var det i det minste lettere å bli kvitt.

Som du sier så virker det heldigvis som at klubben faktisk har en (god) langsiktig strategi for hvordan man skal få klubben til toppen. Allerede i 2020 sa Edu at det var denne sesongen hvor han mente at Arsenal skulle være gode, så det har definitivt være en god plan for overhaling av stallen, selvom det selvfølgelig ikke startet bra med Cedric, Mari og Willian første sommer.

Wengerist

Legg inn av Wengerist »

Sanchez var fysisk ferdig og Øzil gadd tydeligvis ikke så mye mer, så ja. Men fansen var i harnisk og ingen erstattere sto klare, så mye gikk galt samtidig.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Wengerist skrev: tir aug 02, 2022 11:39 am Sanchez var fysisk ferdig og Øzil gadd tydeligvis ikke så mye mer, så ja. Men fansen var i harnisk og ingen erstattere sto klare, så mye gikk galt samtidig.
Ledelsen i en klubb bør ta lite hensyn til ropene fra den gemene hop av fansen. Det var mye av det samme rotet og bråket i januar 2012 for Liverpool da man solgte Torres. Et hyppig brukt argument for det gjennomført idiotiske hastverkskjøpet av Carroll var at det var et "statement" at man fortsatt var en toppklubb og kunne regnes med. Som om det var like viktig som å gjøre gode og riktige kjøp.

Synes Arsenal gjør mye riktig nå. Det minner en del om Liverpools kjøp rundt 16-17. Nå har dere mange habile spillere rundt 24-25 år. Om dere klarer å få samkjørt disse, få enda et løft fra store talenter som Saka, Martinelli og Saliba, og komme inn blant topp 4 kommende sesong, så må neste punkt på agendaen å gjøre ett eller to virkelige storkjøp som kan heve dere helt inn i toppkampen.

Wellé

Legg inn av Wellé »

KongOlav2 skrev: tir aug 02, 2022 11:43 am
Wengerist skrev: tir aug 02, 2022 11:39 am Sanchez var fysisk ferdig og Øzil gadd tydeligvis ikke så mye mer, så ja. Men fansen var i harnisk og ingen erstattere sto klare, så mye gikk galt samtidig.
Ledelsen i en klubb bør ta lite hensyn til ropene fra den gemene hop av fansen. Det var mye av det samme rotet og bråket i januar 2012 for Liverpool da man solgte Torres. Et hyppig brukt argument for det gjennomført idiotiske hastverkskjøpet av Carroll var at det var et "statement" at man fortsatt var en toppklubb og kunne regnes med. Som om det var like viktig som å gjøre gode og riktige kjøp.
Ja, det er en av de absolutt mest idiotiske tingene jeg ser på Twitter. Vi må kjøpe den og den spilleren fordi det er en statement. Nei, man bør kjøpe spilleren fordi det er det rette sportslig og økonomisk, ikke fordi det er en statement. Dessverre så er det altfor mange personer der ute som overvurderer det narrative rundt en klubb.

Wellé

Legg inn av Wellé »

KongOlav2 skrev: tir aug 02, 2022 11:43 am
Wengerist skrev: tir aug 02, 2022 11:39 am Sanchez var fysisk ferdig og Øzil gadd tydeligvis ikke så mye mer, så ja. Men fansen var i harnisk og ingen erstattere sto klare, så mye gikk galt samtidig.
Synes Arsenal gjør mye riktig nå. Det minner en del om Liverpools kjøp rundt 16-17. Nå har dere mange habile spillere rundt 24-25 år. Om dere klarer å få samkjørt disse, få enda et løft fra store talenter som Saka, Martinelli og Saliba, og komme inn blant topp 4 kommende sesong, så må neste punkt på agendaen å gjøre ett eller to virkelige storkjøp som kan heve dere helt inn i toppkampen.
Hvis utviklingen på disse lovende spillerne er som man håper så er det ikke nødendigvis et kjempestort behov for disse megasigneringene, i hvert fall ikke mange. I mine øyne så er også Jesus nettopp en slik type signering selvom kanskje prislappen eller hans nåværende rykte tilsier det. Jeg tror virkelig at han kommer til å slå ut i full blomst igjen denne sesongen. Tallene hans fra starten av City-karrieren da han var 100% spiss står ikke tilbake for mange. Hans forventede produksjon var i den ypperste verdensklasse, og jeg har tro på at han kan komme opp mot dette nivået igjen hos oss.

Det er mulig at *hvis* vi kvaller til CL neste sesong så vil vi se et skikkelig storkjøp eller to på midten. Jeg tror man fortsetter med Xhaka/Zinchenko/Vieira/Lokonga/ESR-konkurransen på LCM denne sesongen, og at man kjøper en veldig høyt ratet spiller til enten denne eller den dyptliggende midtbanerollen (pga den åpenbare årsaken) neste sommer. Tror at hvis det kommer en spiller denne sommeren så blir det en intensiv angriper ala Jesus, Martinelli, Saka og Nketiah. Mest ryktet til Gakpo. Er ikke helt solgt på han siden jeg syns han ser litt keitete ut. Raphinha hadde vært super, men syns prisen ble i overkant høy og når Barcelona faktisk klarte å stable sammen pengene så var vi sjanseløse.

Vike4

Legg inn av Vike4 »

🚨Monza has made an offer for Pablo Mari and his agent has gone to Italy to negotiate

(@yagosabuncuoglu) - Reliable

Bone8

Legg inn av Bone8 »

Hvilken ving tror dere vi forsøker oss på, nå som Raphinha glapp?

Eneste jeg har sett rykter om er Neto fra Wolves.

Wellé

Legg inn av Wellé »

Bone8 skrev: tir aug 02, 2022 1:04 pm Hvilken ving tror dere vi forsøker oss på, nå som Raphinha glapp?

Eneste jeg har sett rykter om er Neto fra Wolves.
Gakpo er den jeg har sett mest om. Litt om Olise også, men tror det er mest fandrevet. Sané ble jo også nevnt for noen uker siden, men det har jeg null tro på. Neto og Olise er veldig høyt oppe hos meg. Veldig gode og anvendelige spillere. "Problemet" er at ingen av de enn så lenge er utpregede målscorere, som er kanskje det vi trenger i den posisjonen nå. Gakpo har en helt annen statistikk der.

Vike4

Legg inn av Vike4 »

🚨 Lucas Torreira is flying to Istanbul to undergo a medical with Galatasaray ahead of a permanent transfer from Arsenal, worth up to £7.5m including add-ons. [@RyanTaylorSport exclusive] #afc

Virker som Torreira, Balogun og Mari nærmer seg overganger. Tror ikke det blir noe problem for Bellerin heller. Niles er nok en vi skal slite betraktelig mer med. Pepe er det nok litt 50/50 om han blir eller ei.

Vike4

Legg inn av Vike4 »

Lucas Torreira is very close to joining Galatasaray. Sampdoria offered the same fee to Arsenal as Galatasaray but he has been offered a much higher salary at the Turkish club. (@giaco_iaco)

Hadde han ikke lyst tilbake til Italia? Går ikke mange ukene nå før tårene kommer og han vil bort fra Galatasaray også.

Wengerist

Legg inn av Wengerist »

Vike4 skrev: tir aug 02, 2022 3:06 pm 🚨 Lucas Torreira is flying to Istanbul to undergo a medical with Galatasaray ahead of a permanent transfer from Arsenal, worth up to £7.5m including add-ons. [@RyanTaylorSport exclusive] #afc

Virker som Torreira, Balogun og Mari nærmer seg overganger. Tror ikke det blir noe problem for Bellerin heller. Niles er nok en vi skal slite betraktelig mer med. Pepe er det nok litt 50/50 om han blir eller ei.
Om Niles oppfører seg pent i garderoben er det en bra og anvendelig spiller å ha med videre. Pepe ser jeg gjerne bort, men med den lønna spørs det.

BigTonyAdams

Legg inn av BigTonyAdams »

Wengerist skrev: tir aug 02, 2022 11:30 am
BigTonyAdams skrev: tir aug 02, 2022 10:52 am
Wengerist skrev: tor jul 28, 2022 9:53 pm For er vanvittig fall i kvalitet på Bellerin det ble etterhvert. Synd, men vil ikke kalle det blundere fra gamle regimer, hverken han eller Torreira. Gode spillere når den siste kontrakten ble signert. Men det er som han over skriver, det tapet må man bare ta. Dette er spot on: « Samt at de er gitt en høy PL-lønnen, resten av verden med noen få unntak kan matche.
Og lag som kan det, er naturligvis ikke ute tredje og fjerdevalg fra et topp seks lag.»
Nå var de ikke dem jeg siktet til spesifikt, mer en helhetsvurdering av mange av de som ble anskaffet i perioden og som vi har måttet skyfle ut de siste par årene.

Vi har kjøpt flere i spillere i sin peak alder og over, men som ikke har vært på det ønskelige nivået hverken når de kom eller senere.
Dette har vært spillere som det nærmest er umulig å bli kvitt igjen, uten at vi betaler dem ut.
Sokratis, Mustafi, Kolasinac, Gabriel, Mari, Luiz, Özil og Aubameyang (ny kontrakt), Mkhitaryan, Willian og Lichtsteiner.

Jeg ser heldigvis nå et tydelig skifte av policy, hvor vi ikke kjøper dem i sin peak eller over og da kan jeg mye mer akseptere om dem ikke skulle fungere eller bli gode nok, fordi dem ikke har signert sin siste store kontrakt og er langt mer salgbare.
Jeg tar også med fornying av kontrakter på spillere over 30 år og det med gigantiske sådan, se bare til Liverpool, klubben som har gjort absolutt alt rett og helt perfekt de siste fem årene.
De selger altså heller Manè som har vært enorm for dem og en av verdens beste spillere de siste årene, da i stedet for å klemme til med en kjempekontrakt for å skvise ut det aller siste av sitronen.
Det krever baller og en langsiktig tenking, kontra å "safe" seg bare den neste sesongen.
Så kan jeg forstå at de ville beholde Salah, da hele rekka på en gang er vanskelig å erstatte på likt og han har heller ikke vist noe nedgang i form.
For det forrige regimet vårt ville jeg trodd de umulig ville ha gjort samme, men håpet er at det nye kan være langt mer strategisk i sin politikk rundt dette.

For å tydeliggjøre det siste poenget ekstra, se bare til Liverpool vs Manchester United, førstnevnte skifter ut nå snart hele frontrekka og forynger stadig midten, samt forsvaret med talenter flere år unna sin peak.
United henter inn spillere som Varane, Ronaldo og Eriksen.
Tre kjøp jeg aldri kan tenke meg Liverpool ville gjort.
Mange gode poenger her, men du kan da ikke mene for alvor at Øzil var et feilkjøp? Ble kjøpt i sin beste alder og hadde noen vidunderlige år for klubben. Vil nesten tror du mener den siste kontrakten. Og da er det litt som Salah/Mane, ettersom Arsenal satte seg i en drittposisjon med Øzil og Sanchez. Kunne ikke miste begge samtidig.

Heldigvis gjør man utd disse feilene nå ja. Kjøper stort sett gammel dritt. Kommer til å bli så kleint fremover når kritikken mot Eriksen ikke er lovlig fordi han kollapset under em🙈🙈
Nei, derfor jeg skrev: Özil og Aubameyang (ny kontrakt).

Graden av feilen kan diskuteres her når den kommer til Özil, men en liten nedadgående var det å spore den sesongen kontra de første.
Tror faktisk ikke Wenger ville egentlig forlenge den og med så stor kontrakt, det hadde i så fall vært veldig atypisk hva han gjorde under sine år hos oss.
Tror presset fra oss fans som hadde sett for mange gode spillere forsvinne de siste årene også hadde en del å si her.
Men det er klart, verden er ikke enten svart eller hvit og bombastisk er jeg ikke på hvert eneste kjøp gjort de siste årene under forrige gjeng at de enten var gode eller elendige.
Men tendensen av feil valg altfor ofte var der og det var ikke tilfeldig bare.

BigTonyAdams

Legg inn av BigTonyAdams »

Wengerist skrev: tir aug 02, 2022 4:48 pm
Vike4 skrev: tir aug 02, 2022 3:06 pm 🚨 Lucas Torreira is flying to Istanbul to undergo a medical with Galatasaray ahead of a permanent transfer from Arsenal, worth up to £7.5m including add-ons. [@RyanTaylorSport exclusive] #afc

Virker som Torreira, Balogun og Mari nærmer seg overganger. Tror ikke det blir noe problem for Bellerin heller. Niles er nok en vi skal slite betraktelig mer med. Pepe er det nok litt 50/50 om han blir eller ei.
Om Niles oppfører seg pent i garderoben er det en bra og anvendelig spiller å ha med videre. Pepe ser jeg gjerne bort, men med den lønna spørs det.
Pepe har vært ryktet en del til Newcastle de siste dagene.
En veldig god handel for begge parter mener jeg.

Vike4

Legg inn av Vike4 »

🚨Runarrason has loan interest from clubs in Turkey

(@sr_collings)

Wellé

Legg inn av Wellé »

Ikke noe veldig konkret akkurat:

Wellé

Legg inn av Wellé »

Eller ser det ut som ting skjer på spillere som skal forlate klubben. Mari til Monza, Torreira til Galatasaray, Leno til Fulham.




Ikke de beste prisene for å si det mildt, men godt å få de ut og fjerner enda mer lønnsutgifter. Neste på listen er vel fort Bellerin, Pepe og AMN. Forhåpentligvis får vi noen decent bud på disse!

Edit: Oops, feil tweet om Torreira. Snakk om en overgangssum som kan stige opp til £7,5m. Hva prisen er for Mari er ikke godt å si. Mulig det er et lån🤷

Edit2:

Wellé

Legg inn av Wellé »

Der var det offisielt. Fint for han at han fikk den overgangen han ønsket, men vi kunne nok kanskje fått litt mer hvis han ikke kun ønsket å gå til Fulham. Uansett vært en flott tjener for klubben og han holdt et tidvis begredelig Arsenal med i kamper som de ikke fortjente.

Wellé

Legg inn av Wellé »

Spennende for Patino og kommer til å følge litt ekstra med på Blackpool neste sesong.

LeCoq

Legg inn av LeCoq »

Bør settes noen store spørsmålstegn ved Edu snart. Fire millioner pund for Leno er helt totalt sjanseløst.

Brukeravatar
ulfarne
Innlegg: 1543

Legg inn av ulfarne »

LeCoq skrev: ons aug 03, 2022 1:14 am Bør settes noen store spørsmålstegn ved Edu snart. Fire millioner pund for Leno er helt totalt sjanseløst.
Edu ???

Sånn! Var'e no mer?

Wellé

Legg inn av Wellé »

Yes, da har Torreira startet sine shenanigans igjen... JFC, den dagen han drar spretter jeg en champis

Bone8

Legg inn av Bone8 »

Wellé skrev: ons aug 03, 2022 9:24 am Yes, da har Torreira startet sine shenanigans igjen... JFC, den dagen han drar spretter jeg en champis
Virkelig en skuffende overgang. Hadde veldig troen på ham som terrier på midtbanen.

Han sliter med et eller annet som gjør at han aldri helt lykkes, og håper han får det til der han lander.

Wellé

Legg inn av Wellé »

Bone8 skrev: ons aug 03, 2022 9:28 am
Wellé skrev: ons aug 03, 2022 9:24 am Yes, da har Torreira startet sine shenanigans igjen... JFC, den dagen han drar spretter jeg en champis
Virkelig en skuffende overgang. Hadde veldig troen på ham som terrier på midtbanen.

Han sliter med et eller annet som gjør at han aldri helt lykkes, og håper han får det til der han lander.
Jeg håper han irriterer manageren sin og blir sendt rett ned til resservene. Makan til sutrete og sleip type skal du lete lenge etter. Helt greit at han vil dra og ikke trivdes i London, men Arsenal har jo skaffet han den ene overgangen etter den andre som han har klart å skusle bort på grunn av det ene eller det andre.

Han var forøvrig veldig bra i Fiorentina, men han og agenten klarte å irritere på seg eieren der så han gadd ikke å ha noe mer med de å gjøre.

Wengerist

Legg inn av Wengerist »

Har vel noen mentale vansker da.

Wellé

Legg inn av Wellé »

Nå er ikke dette den beste kilden, men hadde ikke overrasket meg det minste om det var sant. Hvis det er sant, helt seriøst, hva faen er det han tror Arsenal er? En fuckings charity. Vil heller at han råtner hos resservene enn at han skal få dra på lån til Valencia og kan gå gratis neste sesong:

Jokkemedkniven

Legg inn av Jokkemedkniven »

Wellé skrev: ons aug 03, 2022 2:22 pm Nå er ikke dette den beste kilden, men hadde ikke overrasket meg det minste om det var sant. Hvis det er sant, helt seriøst, hva faen er det han tror Arsenal er? En fuckings charity. Vil heller at han råtner hos resservene enn at han skal få dra på lån til Valencia og kan gå gratis neste sesong:
Den rotten er den største bortkjemte drittungen vi har hatt i klubben. Hadde vært digg å se han kødden råtne hos reservene sånn at han ikke blir tatt ut i VM-troppen. Klubben har lagt tilrette for alt det han vil ha, men velger likevel å oppføre seg som den drittungen han er.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»