IK Start - Klubbtråd

Svar
Sodajr

Re: IK Start - Klubbtråd

Legg inn av Sodajr »

Deilig med 3-0 seier!
Og Braut Brunes fortsetter stor spillet

Corvus

Legg inn av Corvus »

Sodajr skrev: søn mai 08, 2022 4:55 pm Deilig med 3-0 seier!
Og Braut Brunes fortsetter stor spillet
Første gang på vel to år at Start vinner to kamper på rad, utrolig nok!

Brukeravatar
JODDEMM
Innlegg: 2073

Legg inn av JODDEMM »

Corvus skrev: søn mai 08, 2022 4:56 pm
Sodajr skrev: søn mai 08, 2022 4:55 pm Deilig med 3-0 seier!
Og Braut Brunes fortsetter stor spillet
Første gang på vel to år at Start vinner to kamper på rad, utrolig nok!
08.11.2020: Start-Sarpsborg 08 3-2
22.11.2020: Odd-Start 1-2...

...er forrige gang med 2 strake ligaseire- den gang i vår øverste divisjon.


Disse 2 ble de siste seirene den sesongen- får ikke håpe det blir tilfellet denne gangen også! :)

Fredo86

Legg inn av Fredo86 »

Jeg fikk bare sett deler av kampen siden jeg var på jobb, men det jeg så var solid. Fortsetter det sånn så er det ikke lenge til jeg starter å drømme igjen.

Yourexperiencemaydif

Legg inn av Yourexperiencemaydif »

Nydelig.

En helt ok førsteomgang, men så er det fyrverkeri i andre omgang. Ekstremt viktig at vi leverer når det inviteres til fest som i dag. Over 6000 på tribunen.

Nydelig.

CrimsonKing

Legg inn av CrimsonKing »

Første kamp for meg på Sør Arena siden før corona. Gav mersmak må jeg si :) Ståpels etter kampen når vi gav spillerne trampeklapp mange minutter etter kampslutt. Dette var etterlengtet. Fytti så rå de var på overgangene i dag. Tredde gjennom ledd gang på gang i andre omgang. Det var nesten enveiskjøring, med unntak av kanonkula det ikke var så mye å få gjort med når den først var fyrt av.

Brukeravatar
JODDEMM
Innlegg: 2073

Legg inn av JODDEMM »

1-0 til Bryne etter scoring av...Sondre Norheim :evil:

Sondre Norheim skal da være mest kjent for "oppfinnelsen" av moderne skisport- ikke som en som scorer mål mot Start for svarte!

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

JODDEMM skrev: søn mai 29, 2022 3:43 pm 1-0 til Bryne etter scoring av...Sondre Norheim :evil:

Sondre Norheim skal da være mest kjent for "oppfinnelsen" av moderne skisport- ikke som en som scorer mål mot Start for svarte!
Selv ser jeg på Sogndal -Ulf, regnet den som mest spennende, tenkte Start ville vinne klart over Bryne.
Kanskje jeg burde skifte kamp i andre omgang

Corvus

Legg inn av Corvus »

seriemester2013 skrev: søn mai 29, 2022 4:02 pm
JODDEMM skrev: søn mai 29, 2022 3:43 pm 1-0 til Bryne etter scoring av...Sondre Norheim :evil:

Sondre Norheim skal da være mest kjent for "oppfinnelsen" av moderne skisport- ikke som en som scorer mål mot Start for svarte!
Selv ser jeg på Sogndal -Ulf, regnet den som mest spennende, tenkte Start ville vinne klart over Bryne.
Kanskje jeg burde skifte kamp i andre omgang
Hvis du vil ha spenning med tanke på hvem som vinner så må du se Startkamp.
Start kan tape for hvem det måtte være, spiller liten rolle om det er bunnlag som har tapt alt av kamper før de møter Start.

Brukeravatar
JODDEMM
Innlegg: 2073

Legg inn av JODDEMM »

Nei han Sondre Norheim var ikke død!

https://www.nrk.no/urix/nord-dakota_-ja ... -1.8019581

Han ligger så men ikke nedgravd borti Nord-Dakota: men scoret like godt 2 mål mot IK Start i dag :(

Da har vi etter 2 poeng på 3 kamper i samme uke kommet til det punktet der jeg dessverre må si som så: Heldigvis er det 3 uker til neste kamp!

Corvus

Legg inn av Corvus »

JODDEMM skrev: søn mai 29, 2022 6:33 pm Nei han Sondre Norheim var ikke død!

https://www.nrk.no/urix/nord-dakota_-ja ... -1.8019581

Han ligger så men ikke nedgravd borti Nord-Dakota: men scoret like godt 2 mål mot IK Start i dag :(

Da har vi etter 2 poeng på 3 kamper i samme uke kommet til det punktet der jeg dessverre må si som så: Heldigvis er det 3 uker til neste kamp!
Er det 3 uker til neste kamp, deretter et par kamper til og så sommerferie for lagene? Isåfall ganske utrolig. Det gjelder visst å spille minst mulig kamper i Norge når været er varmt og godt.

Hesja

Legg inn av Hesja »

Da har Mosvold og co kjøpt seg inn i spillergruppa for 8 mill,er vel sikkert til kjøp av en spiller ved navn?

Yourexperiencemaydif

Legg inn av Yourexperiencemaydif »

Men da eier vi rett og slett 0% av egen spillerstall? Jeg klarer ikke å tro på at det her er fornuftig på sikt.

Yourexperiencemaydif

Legg inn av Yourexperiencemaydif »

Eller. De har kjøpt 25% for åtte millioner. DVS at Aasen gjorde et kupp og nå har doblet verdiene sine etter å ha kjøpt 50% for samme sum for en halvtime sinde.

Corvus

Legg inn av Corvus »

Yourexperiencemaydif skrev: tir mai 31, 2022 11:19 pm Eller. De har kjøpt 25% for åtte millioner. DVS at Aasen gjorde et kupp og nå har doblet verdiene sine etter å ha kjøpt 50% for samme sum for en halvtime sinde.
Ikke mye engasjement her, midt på tabellen igjen og likegyldighet?

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Robstad utvist, Fallenius ut med skade og Braut Brunes ikke klar til kamp SUPERT :(

Yourexperiencemaydif

Legg inn av Yourexperiencemaydif »

Corvus skrev: man jun 20, 2022 11:35 pm
Yourexperiencemaydif skrev: tir mai 31, 2022 11:19 pm Eller. De har kjøpt 25% for åtte millioner. DVS at Aasen gjorde et kupp og nå har doblet verdiene sine etter å ha kjøpt 50% for samme sum for en halvtime sinde.
Ikke mye engasjement her, midt på tabellen igjen og likegyldighet?
Korrekt. Men jeg er egentlig sånn 63% positiv til den gjengen som er i klubben nå.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Ble Moss i 3 runde

Brukeravatar
Hallow
Innlegg: 158
Sted: Moss

Legg inn av Hallow »

Velkommen skal dere være!

Corvus

Legg inn av Corvus »

Hallow skrev: fre jun 24, 2022 1:10 am Velkommen skal dere være!
Nytt bunnpunkt denne sesongen, makrellen kommer ikke i år.
Sirupfotball av det aller kjedeligste slaget.
Har Start noen gang vært dårligere?

Brukeravatar
JODDEMM
Innlegg: 2073

Legg inn av JODDEMM »

Corvus skrev: søn jun 26, 2022 5:07 pm Nytt bunnpunkt denne sesongen, makrellen kommer ikke i år.
Sirupfotball av det aller kjedeligste slaget.
Har Start noen gang vært dårligere?
Man sitter å tenker igjennom om når det er søppeltømming igjen- for det er så fullstendig på søppeldunken dette resultatet her- Rett og slett!

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

Magni Fannberg sier Tjelmeland sitter trygt.

Hva i helvete

Corvus

Legg inn av Corvus »

Hoppidioten skrev: søn jun 26, 2022 8:08 pm Magni Fannberg sier Tjelmeland sitter trygt.

Hva i helvete
Man sitter som regel "trygt" helt til den dagen man får sparken. Hvor lenge har Tjelmeland vært Starttrener nå? Over ett år? Finnes ikke progresjon.
I tillegg så får jo selvsagt ingen lokale talenter sjansen uansett hvor ræva førstelaget spiller. Ikke engang i cupen mot lag fra lavere divisjoner.
Er det rart ingen gidder å støtte opp om Start for øyeblikket. Alt av engasjement blir jo kaldkvelt

Yourexperiencemaydif

Legg inn av Yourexperiencemaydif »

Corvus skrev: søn jun 26, 2022 5:07 pm
Hallow skrev: fre jun 24, 2022 1:10 am Velkommen skal dere være!
Nytt bunnpunkt denne sesongen, makrellen kommer ikke i år.
Sirupfotball av det aller kjedeligste slaget.
Har Start noen gang vært dårligere?
Forrige sesong holdt vi jo på å rote oss inn i nedrykksstriden, så svaret på spørsmålet ditt blir vel ja. Vi har vært dårligere. Det er likevel helt ellevilt det som skjer og det er svært få formildende omstendigheter utover et stadig svakere håp om at Tjelmis er tett på å knekke koden som får oss til å være et lag som kan spille propagandafotball i denne divisjonen. Tjelmeland har faktisk tapt flere kamper enn det han har vunnet som Start-trener. I OBOS! Det er direkte sjokkerende.

Så er jeg så skrudd at jeg ikke er helt "Tjelmis out" ennå, men det nærmer seg.

Yourexperiencemaydif

Legg inn av Yourexperiencemaydif »

Jeg stemmer for å selge klubben til Einar Bransdal og kjøre strict-sørlandslinje i klubben. Til neste år ønsker jeg å mønstre følgende XI ledet av Steinar Skeie i tospann med Bjøro Håland.

McDermott
Sjøkvist Norheim Strandberg Tønnesen
Rasmussen Segberg Christensen
Wichne Salvesen Tripic

Gull i 2024.

Brukeravatar
JODDEMM
Innlegg: 2073

Legg inn av JODDEMM »

Yourexperiencemaydif skrev: man jun 27, 2022 6:17 pm ledet av Steinar Skeie i tospann med Bjøro Håland
Eller om ein skal nytte høvet til å tale nynorsk: Steinar Skeie i skei med Bjøro Håland :D

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Yourexperiencemaydif skrev: man jun 27, 2022 6:17 pm Jeg stemmer for å selge klubben til Einar Bransdal og kjøre strict-sørlandslinje i klubben. Til neste år ønsker jeg å mønstre følgende XI ledet av Steinar Skeie i tospann med Bjøro Håland.

McDermott
Sjøkvist Norheim Strandberg Tønnesen
Rasmussen Segberg Christensen
Wichne Salvesen Tripic

Gull i 2024.
Høres flott ut, bortsett fra at dere vil ta Rassen fra oss.

Men spørsmålet er jo om det blir gult kunstrgress på stadion?

Yourexperiencemaydif

Legg inn av Yourexperiencemaydif »

Tjaaah skrev: man jun 27, 2022 8:25 pm
Yourexperiencemaydif skrev: man jun 27, 2022 6:17 pm Jeg stemmer for å selge klubben til Einar Bransdal og kjøre strict-sørlandslinje i klubben. Til neste år ønsker jeg å mønstre følgende XI ledet av Steinar Skeie i tospann med Bjøro Håland.

McDermott
Sjøkvist Norheim Strandberg Tønnesen
Rasmussen Segberg Christensen
Wichne Salvesen Tripic

Gull i 2024.
Høres flott ut, bortsett fra at dere vil ta Rassen fra oss.

Men spørsmålet er jo om det blir gult kunstrgress på stadion?
Det er bare å be han si et skeivt ord i avisa, så sender dere han gratis til oss.

Yourexperiencemaydif

Legg inn av Yourexperiencemaydif »

Ny episode av Start en Pod i dag. Claus Eftevaag er inne og skjemmer seg ut. Terningkast fem.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Fallenius ute i 3 måneder

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»