Pride - er det nok nå?

Svar
Folk_flesk

Re: Pride - er det nok nå?

Legg inn av Folk_flesk »

Texas_John skrev: tor okt 06, 2022 2:30 pm
Folk_flesk skrev: tor okt 06, 2022 12:08 am Jeg senker lista litt og gir deg skylda for all elendigheten du til syvende og sist påfører denne og andre tråder du deltar i.
Ser du på deg selv som å tilhøre kategorien funksjonsnormativ til tross for mikropenis-diagnosen, eller havner du utenfor denne gruppen?
Er vel ikke perfekt, men jeg har ikke et overanstrengt forhold til egen maskulinitet. I tillegg dagdrømmer jeg verken om å være fra flatbygda i Texas eller dyrker rene psykopater som kaller seg "very stable genius".

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

Folk_flesk skrev: tor okt 06, 2022 4:58 pm
Texas_John skrev: tor okt 06, 2022 2:30 pm
Folk_flesk skrev: tor okt 06, 2022 12:08 am Jeg senker lista litt og gir deg skylda for all elendigheten du til syvende og sist påfører denne og andre tråder du deltar i.
Ser du på deg selv som å tilhøre kategorien funksjonsnormativ til tross for mikropenis-diagnosen, eller havner du utenfor denne gruppen?
Er vel ikke perfekt, men jeg har ikke et overanstrengt forhold til egen maskulinitet. I tillegg dagdrømmer jeg verken om å være fra flatbygda i Texas eller dyrker rene psykopater som kaller seg "very stable genius".
Du har et konstant behov for å angripe person og ikke sak, noe som meget vel kan handle om din manglende maskulinitet. Det er er slikt man vanligvis forventer fra kvinner.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Texas_John skrev: fre okt 07, 2022 12:31 am
Folk_flesk skrev: tor okt 06, 2022 4:58 pm
Texas_John skrev: tor okt 06, 2022 2:30 pm
Ser du på deg selv som å tilhøre kategorien funksjonsnormativ til tross for mikropenis-diagnosen, eller havner du utenfor denne gruppen?
Er vel ikke perfekt, men jeg har ikke et overanstrengt forhold til egen maskulinitet. I tillegg dagdrømmer jeg verken om å være fra flatbygda i Texas eller dyrker rene psykopater som kaller seg "very stable genius".
Du har et konstant behov for å angripe person og ikke sak, noe som meget vel kan handle om din manglende maskulinitet. Det er er slikt man vanligvis forventer fra kvinner.
Man trenger ikke en nye bekreftelse på at du lever på 50-tallet når det gjelder syn på kvinner.

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Texas_John skrev: fre okt 07, 2022 12:31 am
Folk_flesk skrev: tor okt 06, 2022 4:58 pm
Texas_John skrev: tor okt 06, 2022 2:30 pm
Ser du på deg selv som å tilhøre kategorien funksjonsnormativ til tross for mikropenis-diagnosen, eller havner du utenfor denne gruppen?
Er vel ikke perfekt, men jeg har ikke et overanstrengt forhold til egen maskulinitet. I tillegg dagdrømmer jeg verken om å være fra flatbygda i Texas eller dyrker rene psykopater som kaller seg "very stable genius".
Du har et konstant behov for å angripe person og ikke sak, noe som meget vel kan handle om din manglende maskulinitet. Det er er slikt man vanligvis forventer fra kvinner.
Hvis noen lyver om at de ville dratt til en krigssone, men ikke kan fordi de ikke får fri fra jobb. Hva kan det handle om?

pfrog567

Legg inn av pfrog567 »

Malacay skrev: tir okt 04, 2022 7:04 pm Regjeringen dobla i dag støtten til Skeive organisasjoner, Oslo pride får 2 mill. Noen kommer til å slite her.

https://www.nrk.no/osloogviken/regjerin ... 1.16126241
Helt greit det. Bra at de gir støtte som gjør samfunnet bedre å leve i. Derimot burde de kutte ut støtte til alle disse såkalte religiøse organisasjonene som ikke bidrar noe til å gjøre samfunnet bedre. De bare surrer omkring med sin overtro med tull og fjas. Fullstendig bortkasta penger.

Brukeravatar
Maxus5
Innlegg: 1584

Legg inn av Maxus5 »

Malacay skrev: tir okt 04, 2022 7:04 pm Regjeringen dobla i dag støtten til Skeive organisasjoner, Oslo pride får 2 mill. Noen kommer til å slite her.

https://www.nrk.no/osloogviken/regjerin ... 1.16126241
Er det dette man kaller skeivfordeling?

startelver

Legg inn av startelver »

Selvsagt øker de støtten, er jo en lesbisk likestillingsminister vi har.

startelver

Legg inn av startelver »

Så nå blir det enda flere Pride arrangementer i Norge. Grøss og gru!

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

pfrog567 skrev: fre okt 07, 2022 10:24 am
Malacay skrev: tir okt 04, 2022 7:04 pm Regjeringen dobla i dag støtten til Skeive organisasjoner, Oslo pride får 2 mill. Noen kommer til å slite her.

https://www.nrk.no/osloogviken/regjerin ... 1.16126241
Helt greit det. Bra at de gir støtte som gjør samfunnet bedre å leve i. Derimot burde de kutte ut støtte til alle disse såkalte religiøse organisasjonene som ikke bidrar noe til å gjøre samfunnet bedre. De bare surrer omkring med sin overtro med tull og fjas. Fullstendig bortkasta penger.
Alle skal få penger, det kalles demokrati. Kan ikke bare gi penger til de du liker, dog er jo slik «likestillingsministeren» holder på. Det beste hadde vært å ikke gitt noen penger, er altfor mange pressgrupper som har sugerør ned i statskassa. Men når politikere har oljepenger og skatter oss til pipa, klarer de ikke å la være.

Brukeravatar
Rompetrollet
Innlegg: 130

Legg inn av Rompetrollet »

Er det tillatt å henge opp den filla i norske offentlige flaggstenger ? Hvem har gitt dem tilgang til det og med hvilken hjemmel ? Offentlige flaggstenger er til for å heise og fire statsflagget iht flaggforskriften , offentlige flaggstenger er ikke til for å henge opp en fille som skal markere hvor gøy det er at voksne mannfolk puler hverandre i ræva.

startelver

Legg inn av startelver »

Wow, den var saftig fra Rompetrollet.

Offentlige flaggstenger blir brukt under Pride. Heldigvis bare en uke i de byene det gjelder.

Champis

Legg inn av Champis »

Rompetrollet skrev: tir okt 11, 2022 10:00 am Er det tillatt å henge opp den filla i norske offentlige flaggstenger ? Hvem har gitt dem tilgang til det og med hvilken hjemmel ? Offentlige flaggstenger er til for å heise og fire statsflagget iht flaggforskriften , offentlige flaggstenger er ikke til for å henge opp en fille som skal markere hvor gøy det er at voksne mannfolk puler hverandre i ræva.

Tror du har misforstått flaggets betydning, bare så det er sagt.

Er du generelt veldig opptatt av rumpesex, ref. nicket ditt?

Brukeravatar
Rompetrollet
Innlegg: 130

Legg inn av Rompetrollet »

Champis skrev: tir okt 11, 2022 1:07 pm
Rompetrollet skrev: tir okt 11, 2022 10:00 am Er det tillatt å henge opp den filla i norske offentlige flaggstenger ? Hvem har gitt dem tilgang til det og med hvilken hjemmel ? Offentlige flaggstenger er til for å heise og fire statsflagget iht flaggforskriften , offentlige flaggstenger er ikke til for å henge opp en fille som skal markere hvor gøy det er at voksne mannfolk puler hverandre i ræva.

Tror du har misforstått flaggets betydning, bare så det er sagt.

Er du generelt veldig opptatt av rumpesex, ref. nicket ditt?
Tror du må lese nicket mitt igjen, står ikke mye om sex der. Jeg har forstått betydningen av den filla der, det skal være så inn i samfunnet vårt at nakne menn løper opp og ned karl johan som noen tåper..og det må de gjerne gjøre , bare politiet bøtelegger dem passelig for blottingen sin. Homoseksuelle må gjerne bruke analet sitt til hva de vil for meg, men det trengs ikke flagges i norske offentlige flaggstenger, hva de gjør med sine egne flaggstenger bryr jeg meg ikke om. Private flaggstenger i hagen til folk har egne regler, egentlig ingen regler, men offentlige stenger har det. Å skjende flaggstengene der med slikt tull av offentlige instanser er helt fjernt.

Brukeravatar
Rompetrollet
Innlegg: 130

Legg inn av Rompetrollet »

startelver skrev: tir okt 11, 2022 12:11 pm Wow, den var saftig fra Rompetrollet.

Offentlige flaggstenger blir brukt under Pride. Heldigvis bare en uke i de byene det gjelder.
Ved enkelte biblioteker på det sentrale østlandet har det vaiet siden skyteepisoden. Offentlige flaggstenger kan brukes til ønskelige virkemål og ønsker fra statsinstitusjonen, men det er fullt ut skjending.

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

Det nye Pride-flagget ser sånn ut:

Bilde

Ettersom den sorte og brune stripa på flagget symboliserer "people of color" (altså alle som ikke er hvite, det vil si omtrent 95% av verdens befolkning) så trodde du kanskje at den hvite delen symboliserte minoriteten hvite, alminnelige mennesker? Nei, slik er det selvsagt ikke.

Ormen den lange

Legg inn av Ormen den lange »

Rompetrollet skrev: tir okt 11, 2022 1:56 pm
Champis skrev: tir okt 11, 2022 1:07 pm
Rompetrollet skrev: tir okt 11, 2022 10:00 am Er det tillatt å henge opp den filla i norske offentlige flaggstenger ? Hvem har gitt dem tilgang til det og med hvilken hjemmel ? Offentlige flaggstenger er til for å heise og fire statsflagget iht flaggforskriften , offentlige flaggstenger er ikke til for å henge opp en fille som skal markere hvor gøy det er at voksne mannfolk puler hverandre i ræva.

Tror du har misforstått flaggets betydning, bare så det er sagt.

Er du generelt veldig opptatt av rumpesex, ref. nicket ditt?
Tror du må lese nicket mitt igjen, står ikke mye om sex der. Jeg har forstått betydningen av den filla der, det skal være så inn i samfunnet vårt at nakne menn løper opp og ned karl johan som noen tåper..og det må de gjerne gjøre , bare politiet bøtelegger dem passelig for blottingen sin. Homoseksuelle må gjerne bruke analet sitt til hva de vil for meg, men det trengs ikke flagges i norske offentlige flaggstenger, hva de gjør med sine egne flaggstenger bryr jeg meg ikke om. Private flaggstenger i hagen til folk har egne regler, egentlig ingen regler, men offentlige stenger har det. Å skjende flaggstengene der med slikt tull av offentlige instanser er helt fjernt.
Jeg hadde en gang en arbeidskollega, som av og til kom med ordtak som jeg minnes. Et var: "For mye av det ene, er ikke til det gode". Vedkommende omtalte her alkoholforbruk. Men jeg synes ordtaket passer godt inn i den massive pådyttingen av Pride, fra norsk media. Dette "mot normalt" åpenbares ikke bare i nyhetene, meg også i underholdningsprogrammer og flere med. Meg selv, og sikkert mange andre med, har problemer med å fordøye dette hele. På TV kan jeg skifte kanal, noe som jeg benytter meg av. Men så er det dette flagget, som både vaier fra stang, og er fastmalt både ute og inne. Ordene "mot normalt" er tatt fra en sketsj med tidligere komiker Leif Juster, som omhandlet værmeldere. Jeg må innrømme, da jeg så de store Pride-togene på TV, at jeg ikke hadde trodd at "de" var så mange! Så håper jeg, at når "sjokkbølgene" har roet seg, og at vi alle har innsett og er inneforstått med at vi mennesker har ulike legninger, at "det nye" Norge blir normalt igjen.

Brukeravatar
Rompetrollet
Innlegg: 130

Legg inn av Rompetrollet »

Ormen den lange skrev: tir okt 11, 2022 2:44 pm
Rompetrollet skrev: tir okt 11, 2022 1:56 pm
Champis skrev: tir okt 11, 2022 1:07 pm


Tror du har misforstått flaggets betydning, bare så det er sagt.

Er du generelt veldig opptatt av rumpesex, ref. nicket ditt?
Tror du må lese nicket mitt igjen, står ikke mye om sex der. Jeg har forstått betydningen av den filla der, det skal være så inn i samfunnet vårt at nakne menn løper opp og ned karl johan som noen tåper..og det må de gjerne gjøre , bare politiet bøtelegger dem passelig for blottingen sin. Homoseksuelle må gjerne bruke analet sitt til hva de vil for meg, men det trengs ikke flagges i norske offentlige flaggstenger, hva de gjør med sine egne flaggstenger bryr jeg meg ikke om. Private flaggstenger i hagen til folk har egne regler, egentlig ingen regler, men offentlige stenger har det. Å skjende flaggstengene der med slikt tull av offentlige instanser er helt fjernt.
Jeg hadde en gang en arbeidskollega, som av og til kom med ordtak som jeg minnes. Et var: "For mye av det ene, er ikke til det gode". Vedkommende omtalte her alkoholforbruk. Men jeg synes ordtaket passer godt inn i den massive pådyttingen av Pride, fra norsk media. Dette "mot normalt" åpenbares ikke bare i nyhetene, meg også i underholdningsprogrammer og flere med. Meg selv, og sikkert mange andre med, har problemer med å fordøye dette hele. På TV kan jeg skifte kanal, noe som jeg benytter meg av. Men så er det dette flagget, som både vaier fra stang, og er fastmalt både ute og inne. Ordene "mot normalt" er tatt fra en sketsj med tidligere komiker Leif Juster, som omhandlet værmeldere. Jeg må innrømme, da jeg så de store Pride-togene på TV, at jeg ikke hadde trodd at "de" var så mange! Så håper jeg, at når "sjokkbølgene" har roet seg, og at vi alle har innsett og er inneforstått med at vi mennesker har ulike legninger, at "det nye" Norge blir normalt igjen.
Visst er det unormalt , en skulle tro halve befolkningen er homser og at de hetero ikke har skjønt at det er det de egentlig er .. minner meg litt om samenes kamp om egen stat i staten , ved å kreve egne valg , eget parlament og egen president og seff , eget flagg, som ikke er helt ulikt.

startelver

Legg inn av startelver »

Rompetrollet skrev: tir okt 11, 2022 1:58 pm
startelver skrev: tir okt 11, 2022 12:11 pm Wow, den var saftig fra Rompetrollet.

Offentlige flaggstenger blir brukt under Pride. Heldigvis bare en uke i de byene det gjelder.
Ved enkelte biblioteker på det sentrale østlandet har det vaiet siden skyteepisoden. Offentlige flaggstenger kan brukes til ønskelige virkemål og ønsker fra statsinstitusjonen, men det er fullt ut skjending.
Apropos det, jeg var på besøk i Oslo forrige helg, og ble lettere sjokkert når jeg fikk øye på Pride-flagget inne på et vanlig bakeri, tror det var Nordby. Der satt hele barnefamilier og nøt sine kaker mens prideflagget vaiet.

Virker som Prideflagget blir utnyttet og hengt opp overalt uten at folk reagerer.

Så sjekket jeg naboens bakeri, der var det ikke noe flagg. Men er tydeligvis en trend i Oslo dette.

Brukeravatar
Rompetrollet
Innlegg: 130

Legg inn av Rompetrollet »

startelver skrev: tir okt 11, 2022 3:57 pm
Rompetrollet skrev: tir okt 11, 2022 1:58 pm
startelver skrev: tir okt 11, 2022 12:11 pm Wow, den var saftig fra Rompetrollet.

Offentlige flaggstenger blir brukt under Pride. Heldigvis bare en uke i de byene det gjelder.
Ved enkelte biblioteker på det sentrale østlandet har det vaiet siden skyteepisoden. Offentlige flaggstenger kan brukes til ønskelige virkemål og ønsker fra statsinstitusjonen, men det er fullt ut skjending.
Apropos det, jeg var på besøk i Oslo forrige helg, og ble lettere sjokkert når jeg fikk øye på Pride-flagget inne på et vanlig bakeri, tror det var Nordby. Der satt hele barnefamilier og nøt sine kaker mens prideflagget vaiet.

Virker som Prideflagget blir utnyttet og hengt opp overalt uten at folk reagerer.

Så sjekket jeg naboens bakeri, der var det ikke noe flagg. Men er tydeligvis en trend i Oslo dette.
På det sentrale Østlandet ihvertfall..janei bakeri er nå feile stedet , blir jo ikke boller i ovnen hos de der 🙂

startelver

Legg inn av startelver »

Noen av de vil jo miste kunder også.

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

startelver skrev: tir okt 11, 2022 4:47 pm Noen av de vil jo miste kunder også.
Jeg ville gått til nabo kafeen uten Pride flagg. Samme som de bedrifter som i månedsvis har Pride fargene i logo, de styrer jeg rett og slett unna. Det blir rett og slett for mye. Eller når de lokale politikerne beholder Pride flagget på offentlige flaggstenger ekstra lenge, for å støtte disse. Og ingen tør selvfølgelig å protesterte mot dette PK opplegget, da blir man utstøtt. Ingen kan protestert mot at «alle skal elske hvem de vil».

Champis

Legg inn av Champis »

Rompetrollet skrev: tir okt 11, 2022 1:56 pm
Champis skrev: tir okt 11, 2022 1:07 pm
Rompetrollet skrev: tir okt 11, 2022 10:00 am Er det tillatt å henge opp den filla i norske offentlige flaggstenger ? Hvem har gitt dem tilgang til det og med hvilken hjemmel ? Offentlige flaggstenger er til for å heise og fire statsflagget iht flaggforskriften , offentlige flaggstenger er ikke til for å henge opp en fille som skal markere hvor gøy det er at voksne mannfolk puler hverandre i ræva.

Tror du har misforstått flaggets betydning, bare så det er sagt.

Er du generelt veldig opptatt av rumpesex, ref. nicket ditt?
Tror du må lese nicket mitt igjen, står ikke mye om sex der. Jeg har forstått betydningen av den filla der, det skal være så inn i samfunnet vårt at nakne menn løper opp og ned karl johan som noen tåper..og det må de gjerne gjøre , bare politiet bøtelegger dem passelig for blottingen sin. Homoseksuelle må gjerne bruke analet sitt til hva de vil for meg, men det trengs ikke flagges i norske offentlige flaggstenger, hva de gjør med sine egne flaggstenger bryr jeg meg ikke om. Private flaggstenger i hagen til folk har egne regler, egentlig ingen regler, men offentlige stenger har det. Å skjende flaggstengene der med slikt tull av offentlige instanser er helt fjernt.

Til din info har ikke flagget noe med puling i rumpa å gjøre. Men ser at du fortsetter med samme sjargongen....

Champis

Legg inn av Champis »

startelver skrev: tir okt 11, 2022 3:57 pm
Rompetrollet skrev: tir okt 11, 2022 1:58 pm
startelver skrev: tir okt 11, 2022 12:11 pm Wow, den var saftig fra Rompetrollet.

Offentlige flaggstenger blir brukt under Pride. Heldigvis bare en uke i de byene det gjelder.
Ved enkelte biblioteker på det sentrale østlandet har det vaiet siden skyteepisoden. Offentlige flaggstenger kan brukes til ønskelige virkemål og ønsker fra statsinstitusjonen, men det er fullt ut skjending.
Apropos det, jeg var på besøk i Oslo forrige helg, og ble lettere sjokkert når jeg fikk øye på Pride-flagget inne på et vanlig bakeri, tror det var Nordby. Der satt hele barnefamilier og nøt sine kaker mens prideflagget vaiet.

Virker som Prideflagget blir utnyttet og hengt opp overalt uten at folk reagerer.

Så sjekket jeg naboens bakeri, der var det ikke noe flagg. Men er tydeligvis en trend i Oslo dette.

Nææh - satt det faktisk barnefamilier og spiste kaker på et sted med prideflagg?? :o :o

bundetrente

Legg inn av bundetrente »


startelver

Legg inn av startelver »

Det er vel for å drive sexopplæring så små barn skjønner hvordan det foregår.

bundetrente

Legg inn av bundetrente »


startelver

Legg inn av startelver »

Er mest glad i blått jeg.

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

Dearborn School Board Chaos as Muslim Parents Clash With LGBTQ+ Speakers

https://www.newsweek.com/muslim-parents ... 1966?amp=1

Vanskelig dilemma dette for venstresidefjottene

startelver

Legg inn av startelver »

Minner om at det er Hallingdal Pride denne helgen. Velkommen skal dere være.

Det som står på programmet i dag er
19:00: Regnbogemesse i Ål kyrkje.

Bilde

Fazam

Legg inn av Fazam »

Cannabis Connoisseur skrev: tor jun 01, 2023 9:36 am Noen har fått nok.
Skjønner jeg godt. Mini-pride for barn i Oslo er like rundt hjørnet...

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Aktuelt»