Pride - er det nok nå?

Svar
KongOlav2

Re: Pride - er det nok nå?

Legg inn av KongOlav2 »

Brezjnev skrev: tor jun 01, 2023 11:22 am Nå er det jo slik at kjønn, legning, seksualitet og identitet er ganske sammenvevd. Det er vanskelig å snakke om f.eks. legning uten å trekke inn de andre tingene du nevner. Det ville bare blitt krampaktig. At barn lærer om toleranse - "at alle kan være den de vil være og elske den de vil" - også på dette området i tidlig alder kan jeg vanskelig se noen problemer med. Det er positivt for alle, ikke minst for de barna som har følelser de kanskje ikke helt har begrepene til å definere følelsene sine. De som føler seg annerledes, og det er det en del barn som gjør fra veldig tidlig alder, som da får hjelp til aksept fra seg selv og andre, og slipper å kaste bort (ti)år på å forsøke å være noen de ikke er.
Det kan være sammenvevd i enkelte tilfeller, men tviler sterkt at det som hovedregel er det. Homofile og lesbiske har nok den legningen de har uten at veldig mange av dem nødvendigvis stiller spørsmål ved egen kjønnsidentitet. Og det går fint an å lære barn om toleranse uten å trekke inn de mer radikale teoriene til Foreningen FRI og andre. Iallfall når vi snakker om barn i lavere barneskolealder. Jeg ser rett og slett særs liten nødvendighet av å legge enda flere bokstaver til LGB+++++. Hele diskusjonen synes jeg ble svært godt eksemplifisert i fjor gjennom at den homofile Danby Choi av ikke-norsk opprinnelse fikk tyn så det holder av den mer ytterliggående delen av bevegelsen.

Brukeravatar
Maxus5
Innlegg: 1582

Legg inn av Maxus5 »

Dionysos skrev: tor jun 01, 2023 11:57 am
Maxus5 skrev: tor jun 01, 2023 11:24 am
StormEagle skrev: tor jun 01, 2023 11:18 am

Ungene som får dette gjennom skolen blant annet. Og foreldrene deres. Og alle skattebetalere som er tvunget med trusler om vold til å betale for det.
Ja det er ikke bare bare å være den ene forelderen som sier at "neitakk, vi deltar ikke"- Folk er følgere , vi såg det under Koronatiden, at folk stort sett bare vil følge flokken, selv om det går over stokk og stein. Vi har sett det fra USA og andre land der man har dragshow for barn, med lettkledde menn fremstilt som kvinner, som danser , vrikker og gjør seg til foran barn. Bak står ofte foreldrene med et falskt smil om munnen, lettere nervøse og prøver å late som ingenting i frykt for å bli pekt ut av flokken som "anti-bokstavfolket"
I Amerika feirer de ti år gamle drag queens nå, som opptrer halvnakne i homoklubber og får penger kastet etter seg. I Europa er dette heldigvis (ennå?) ikke offentlig akseptabelt, men det er greit og til og med nødvendig å være på vakt mot slik utvikling.

https://archive.is/VXb7P (New York Times)
https://www.dailywire.com/news/mother-1 ... stigiacomo
https://unherd.com/2019/11/drag-kids-ar ... -delusion/
Transformers sin nye episoder tok navnet litt for bokstavelig. Her er det kjønnsidentitet og mye pronouns are ... og non-binory.. We are coming for your children...


Pride er med på å legitimere og dytte frem denne galskapen og derfor ønsker ikke jeg å på noen måte delta eller støtte Pride.
Sist redigert av Maxus5 den tor jun 01, 2023 12:19 pm, redigert 1 gang totalt.

StormEagle
Innlegg: 388

Legg inn av StormEagle »

Dionysos skrev: tor jun 01, 2023 11:57 am
Maxus5 skrev: tor jun 01, 2023 11:24 am
StormEagle skrev: tor jun 01, 2023 11:18 am

Ungene som får dette gjennom skolen blant annet. Og foreldrene deres. Og alle skattebetalere som er tvunget med trusler om vold til å betale for det.
Ja det er ikke bare bare å være den ene forelderen som sier at "neitakk, vi deltar ikke"- Folk er følgere , vi såg det under Koronatiden, at folk stort sett bare vil følge flokken, selv om det går over stokk og stein. Vi har sett det fra USA og andre land der man har dragshow for barn, med lettkledde menn fremstilt som kvinner, som danser , vrikker og gjør seg til foran barn. Bak står ofte foreldrene med et falskt smil om munnen, lettere nervøse og prøver å late som ingenting i frykt for å bli pekt ut av flokken som "anti-bokstavfolket"
I Amerika feirer de ti år gamle drag queens nå, som opptrer halvnakne i homoklubber og får penger kastet etter seg. I Europa er dette heldigvis (ennå?) ikke offentlig akseptabelt, men det er greit og til og med nødvendig å være på vakt mot slik utvikling.

https://archive.is/VXb7P (New York Times)
https://www.dailywire.com/news/mother-1 ... stigiacomo
https://unherd.com/2019/11/drag-kids-ar ... -delusion/
Tja jeg syns da tydlig å huske at det var barn i publikum ved flere anledninger i programmet "strippekongens piger" som gikk på TV for veldig mange år siden. Men så var vel kanskje Danskene litt mer frisluppene på dette området.

pfrog567

Legg inn av pfrog567 »

Maxus5 skrev: tor jun 01, 2023 12:07 pm
Dionysos skrev: tor jun 01, 2023 11:57 am
I Amerika feirer de ti år gamle drag queens nå, som opptrer halvnakne i homoklubber og får penger kastet etter seg. I Europa er dette heldigvis (ennå?) ikke offentlig akseptabelt, men det er greit og til og med nødvendig å være på vakt mot slik utvikling.

https://archive.is/VXb7P (New York Times)
https://www.dailywire.com/news/mother-1 ... stigiacomo
https://unherd.com/2019/11/drag-kids-ar ... -delusion/
Transformers sin nye episoder tok navnet litt for bokstavelig. Her er det kjønnsidentitet og mye pronouns are ... og non-binory.. We are coming for your children...


Prider er med på å legitimere og dytte frem denne galskapen og derfor ønsker ikke jeg å på noen måte delta eller støtte Pride.
Det er sikkert mange som støtter dette også. Og foreldrene til disse "mini-drag queens" tjener penger på barna sine..

Brezjnev

Legg inn av Brezjnev »

KongOlav2 skrev: tor jun 01, 2023 12:04 pm
Brezjnev skrev: tor jun 01, 2023 11:22 am Nå er det jo slik at kjønn, legning, seksualitet og identitet er ganske sammenvevd. Det er vanskelig å snakke om f.eks. legning uten å trekke inn de andre tingene du nevner. Det ville bare blitt krampaktig. At barn lærer om toleranse - "at alle kan være den de vil være og elske den de vil" - også på dette området i tidlig alder kan jeg vanskelig se noen problemer med. Det er positivt for alle, ikke minst for de barna som har følelser de kanskje ikke helt har begrepene til å definere følelsene sine. De som føler seg annerledes, og det er det en del barn som gjør fra veldig tidlig alder, som da får hjelp til aksept fra seg selv og andre, og slipper å kaste bort (ti)år på å forsøke å være noen de ikke er.
Det kan være sammenvevd i enkelte tilfeller, men tviler sterkt at det som hovedregel er det. Homofile og lesbiske har nok den legningen de har uten at veldig mange av dem nødvendigvis stiller spørsmål ved egen kjønnsidentitet. Og det går fint an å lære barn om toleranse uten å trekke inn de mer radikale teoriene til Foreningen FRI og andre. Iallfall når vi snakker om barn i lavere barneskolealder. Jeg ser rett og slett særs liten nødvendighet av å legge enda flere bokstaver til LGB+++++. Hele diskusjonen synes jeg ble svært godt eksemplifisert i fjor gjennom at den homofile Danby Choi av ikke-norsk opprinnelse fikk tyn så det holder av den mer ytterliggående delen av bevegelsen.
Om man fokuserer på "den ytterliggående delen" så vil enhver bevegelse være problematisk. Det gir derfor sjelden noe matnyttig. Jeg er derfor veldig lite interessert i hva Choi fikk av tyn i fjor, og mer interessert i hva programmet for mini-pride er. Der fant jeg lite tegn til verken ytterligheter eller problematisk sammensausing.

Så er jeg enig i at kjønnsidentitet og legning ikke nødvendigvis hører sammen, men ordet "kjønnsidentitet" var faktisk ikke nevnt i innlegget ditt som jeg svarte på. Jeg ser dog fortsatt ikke at det skulle vært problematisk, at aksept for kjønnsidentitet skulle være så vesensforskjellig fra aksept for legning at de bør holdes adskilt.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Brezjnev skrev: tor jun 01, 2023 12:18 pm Om man fokuserer på "den ytterliggående delen" så vil enhver bevegelse være problematisk. Det gir derfor sjelden noe matnyttig. Jeg er derfor veldig lite interessert i hva Choi fikk av tyn i fjor, og mer interessert i hva programmet for mini-pride er. Der fant jeg lite tegn til verken ytterligheter eller problematisk sammensausing.

Så er jeg enig i at kjønnsidentitet og legning ikke nødvendigvis hører sammen, men ordet "kjønnsidentitet" var faktisk ikke nevnt i innlegget ditt som jeg svarte på. Jeg ser dog fortsatt ikke at det skulle vært problematisk, at aksept for kjønnsidentitet skulle være så vesensforskjellig fra aksept for legning at de bør holdes adskilt.
Er det ikke FRI som står bak Pride da? Slik sett er ikke irrelevant i denne sammenheng. Uansett mener jeg poenger står fast. Man trenger ikke sammensause disse aspektene i den graden som enkelte gjør nå for tiden. For 8 år gamle barn kan det fint holde med LGB, ikke 8 bokstaver til.

jbj
Innlegg: 17

Legg inn av jbj »

KongOlav2 skrev: tor jun 01, 2023 12:20 pm
Brezjnev skrev: tor jun 01, 2023 12:18 pm Om man fokuserer på "den ytterliggående delen" så vil enhver bevegelse være problematisk. Det gir derfor sjelden noe matnyttig. Jeg er derfor veldig lite interessert i hva Choi fikk av tyn i fjor, og mer interessert i hva programmet for mini-pride er. Der fant jeg lite tegn til verken ytterligheter eller problematisk sammensausing.

Så er jeg enig i at kjønnsidentitet og legning ikke nødvendigvis hører sammen, men ordet "kjønnsidentitet" var faktisk ikke nevnt i innlegget ditt som jeg svarte på. Jeg ser dog fortsatt ikke at det skulle vært problematisk, at aksept for kjønnsidentitet skulle være så vesensforskjellig fra aksept for legning at de bør holdes adskilt.
Er det ikke FRI som står bak Pride da? Slik sett er ikke irrelevant i denne sammenheng. Uansett mener jeg poenger står fast. Man trenger ikke sammensause disse aspektene i den graden som enkelte gjør nå for tiden. For 8 år gamle barn kan det fint holde med LGB, ikke 8 bokstaver til.
Korrekt. Organisasjonen FRI står bak Pride, og et av hovedformålene deres er legalisering av pedofili. Pass på barna deres....

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

jbj skrev: tor jun 01, 2023 12:27 pm
KongOlav2 skrev: tor jun 01, 2023 12:20 pm
Brezjnev skrev: tor jun 01, 2023 12:18 pm Om man fokuserer på "den ytterliggående delen" så vil enhver bevegelse være problematisk. Det gir derfor sjelden noe matnyttig. Jeg er derfor veldig lite interessert i hva Choi fikk av tyn i fjor, og mer interessert i hva programmet for mini-pride er. Der fant jeg lite tegn til verken ytterligheter eller problematisk sammensausing.

Så er jeg enig i at kjønnsidentitet og legning ikke nødvendigvis hører sammen, men ordet "kjønnsidentitet" var faktisk ikke nevnt i innlegget ditt som jeg svarte på. Jeg ser dog fortsatt ikke at det skulle vært problematisk, at aksept for kjønnsidentitet skulle være så vesensforskjellig fra aksept for legning at de bør holdes adskilt.
Er det ikke FRI som står bak Pride da? Slik sett er ikke irrelevant i denne sammenheng. Uansett mener jeg poenger står fast. Man trenger ikke sammensause disse aspektene i den graden som enkelte gjør nå for tiden. For 8 år gamle barn kan det fint holde med LGB, ikke 8 bokstaver til.
Korrekt. Organisasjonen FRI står bak Pride, og et av hovedformålene deres er legalisering av pedofili. Pass på barna deres....
Det stemmer ikke. Det er en myte. De er medlem av en internasjonal organisasjon som har noen skumle vedtekter, men de har dementert slike påstander du kommer med om og om igjen.

Jeg er skeptisk til en del av det FRI kommer med sjøl, men vi bør være redelige i omtalen av dem og ikke tillegge dem mer ekstreme formål enn det de har.

Predatorgnu

Legg inn av Predatorgnu »

Kan man ikke slå sammen barnetoget 17. og barnepride?
Tusenvis av vraltende unger med buttplugs, lærbunad og laksko.
På slotsbalkongen står en androgyn sjaman og kaster plastikkamuletter på barna, mens fruen kun er iført en drakt av imaginære englefjær og durex.

vel, fra rør til litt mer alvor.

Jeg har kun sett ett prideopptog, i Oslo, for noen år siden. Et maskeradeopptog som jeg mener å huske var veldig "seksualisert".

Barn og opptog er ok, barn og maskerade er ok. Barn og seksualisert maskeradeopptog er ikke ok.
Barn har sin "seksualitet", greit nok. Men la de ha den i fred frem til de har funnet ut av den av seg selv.
Barn i lakk og lær, dansende med dildoer er som prepubertale jentunger tvangsikledd nikab.
Det kan lett tolkes som seksualisering av noen som er ubevisste hva de er med på.

lund

Legg inn av lund »

Ja, det ville nok vært mange barn i lakk og lær med dildoer ja. Helt sikkert.

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

FD begynner å bli ødelagt. Idioter fra ytre høyre har funnet sitt tilholdssted.

Fazam

Legg inn av Fazam »

Predatorgnu skrev: tor jun 01, 2023 1:14 pm Jeg har kun sett ett prideopptog, i Oslo, for noen år siden. Et maskeradeopptog som jeg mener å huske var veldig "seksualisert".
Tidligere var det enda verre; med mange avkledde herrer med dildo på hodet....

Brukeravatar
Soteria
Innlegg: 274

Legg inn av Soteria »

Redd Barna og andre vil ha festival og opptog for barn.

https://www.nrk.no/vestland/redd-barna- ... 1.16429055

"Ingen barn skal bli diskriminerte på bakgrunn av kven dei er, eller kven dei er forelska i". Hvor gamle er disse barna? Barn bør vel få være barn, og ikke avgjøre som 10-åringer at de er LGBT. Og i tillegg være i nærheten av de voksne deltagerne, som ofte er kledd i lakk, lær eller annet undertøy. De vil vel bli begeistret hvis barna tar etter de voksnes utfordrende oppførsel.

Neptun
Innlegg: 5550

Legg inn av Neptun »

Soteria skrev: tor jun 01, 2023 1:32 pm Redd Barna og andre vil ha festival og opptog for barn.

https://www.nrk.no/vestland/redd-barna- ... 1.16429055

"Ingen barn skal bli diskriminerte på bakgrunn av kven dei er, eller kven dei er forelska i". Hvor gamle er disse barna? Barn bør vel få være barn, og ikke avgjøre som 10-åringer at de er LGBT. Og i tillegg være i nærheten av de voksne deltagerne, som ofte er kledd i lakk, lær eller annet undertøy. De vil vel bli begeistret hvis barna tar etter de voksnes utfordrende oppførsel.
Helt riktig.
Jeg ser på dette som promotering og rekruttering. Alt er visst lov, bare man ikke er hvit heterofil mann.
Nå er det barn som skal innlemmes, bokstavelig talt.

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Soteria skrev: tor jun 01, 2023 1:32 pm Redd Barna og andre vil ha festival og opptog for barn.

https://www.nrk.no/vestland/redd-barna- ... 1.16429055

"Ingen barn skal bli diskriminerte på bakgrunn av kven dei er, eller kven dei er forelska i". Hvor gamle er disse barna? Barn bør vel få være barn, og ikke avgjøre som 10-åringer at de er LGBT. Og i tillegg være i nærheten av de voksne deltagerne, som ofte er kledd i lakk, lær eller annet undertøy. De vil vel bli begeistret hvis barna tar etter de voksnes utfordrende oppførsel.
Barn "forelsker" seg i rimelig ung alder. De har også preferanser på hvordan de vil kle seg og uttrykke seg. Tanken er vel at hvis to gutter i barnehagen vil være kjærester, eller en gutt vil gå med kjole, så skal det være helt greit og ikke møtes med diskriminering fra voksne eller mobbing fra andre barn.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

greyserpent skrev: tor jun 01, 2023 1:20 pm FD begynner å bli ødelagt. Idioter fra ytre høyre har funnet sitt tilholdssted.
For ikke snakke om krenke-vokterne fra ytterste venstre.

Det får for mye presse.

De unge i dag tør ikke si hva de mener om ting i frykt fra å bli visket ut.

Brukeravatar
Rainmaker
Innlegg: 3443

Legg inn av Rainmaker »

Neptun skrev: tor jun 01, 2023 1:34 pm
Soteria skrev: tor jun 01, 2023 1:32 pm Redd Barna og andre vil ha festival og opptog for barn.

https://www.nrk.no/vestland/redd-barna- ... 1.16429055

"Ingen barn skal bli diskriminerte på bakgrunn av kven dei er, eller kven dei er forelska i". Hvor gamle er disse barna? Barn bør vel få være barn, og ikke avgjøre som 10-åringer at de er LGBT. Og i tillegg være i nærheten av de voksne deltagerne, som ofte er kledd i lakk, lær eller annet undertøy. De vil vel bli begeistret hvis barna tar etter de voksnes utfordrende oppførsel.
Helt riktig.
Jeg ser på dette som promotering og rekruttering. Alt er visst lov, bare man ikke er hvit heterofil mann.
Nå er det barn som skal innlemmes, bokstavelig talt.
Hva får du ikke lov til som "hvit heterofil mann"?

William_S

Legg inn av William_S »

Hehe det er noen som kommer med absurde påstander om at hvite hetrofile menn er en form for minoritet som er diskriminert. Er det vel noe man ikke er så er det vel nettopp det.

StormEagle
Innlegg: 388

Legg inn av StormEagle »

Ganske så påfallende at de samme folkene som er rabiate motstandere av frivillig "konverteringsterapi" av voksne folk i visse kristne miljøer også er sterke forkjempere for å presse pride ideologien og seksualisering på unger helt ned i barnehage alder.

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

kytec skrev: tor jun 01, 2023 1:39 pm
greyserpent skrev: tor jun 01, 2023 1:20 pm FD begynner å bli ødelagt. Idioter fra ytre høyre har funnet sitt tilholdssted.
For ikke snakke om krenke-vokterne fra ytterste venstre.

Det får for mye presse.

De unge i dag tør ikke si hva de mener om ting i frykt fra å bli visket ut.
Her på FD?

William_S

Legg inn av William_S »

StormEagle skrev: tor jun 01, 2023 1:51 pm Ganske så påfallende at de samme folkene som er rabiate motstandere av frivillig "konverteringsterapi" av voksne folk i visse kristne miljøer også er sterke forkjempere for å presse pride ideologien og seksualisering på unger helt ned i barnehage alder.
Mener du det er greit det Redd Barna opplevde i Bergen, altså reelle trusler mot arrangementet som gjorde at de valgte å avlyse?

StormEagle
Innlegg: 388

Legg inn av StormEagle »

William_S skrev: tor jun 01, 2023 1:52 pm
StormEagle skrev: tor jun 01, 2023 1:51 pm Ganske så påfallende at de samme folkene som er rabiate motstandere av frivillig "konverteringsterapi" av voksne folk i visse kristne miljøer også er sterke forkjempere for å presse pride ideologien og seksualisering på unger helt ned i barnehage alder.
Mener du det er greit det Redd Barna opplevde i Bergen, altså reelle trusler mot arrangementet som gjorde at de valgte å avlyse?
Hva konkret var det de opplevde av trusler?
Og hva har det med innlegget du siterte å gjøre?

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

Soteria skrev: tor jun 01, 2023 1:32 pm Redd Barna og andre vil ha festival og opptog for barn.

https://www.nrk.no/vestland/redd-barna- ... 1.16429055

"Ingen barn skal bli diskriminerte på bakgrunn av kven dei er, eller kven dei er forelska i". Hvor gamle er disse barna? Barn bør vel få være barn, og ikke avgjøre som 10-åringer at de er LGBT. Og i tillegg være i nærheten av de voksne deltagerne, som ofte er kledd i lakk, lær eller annet undertøy. De vil vel bli begeistret hvis barna tar etter de voksnes utfordrende oppførsel.
--- Mange barn opplever kjønnsinkongruens lenge før de er 10 år. De fleste opplever det jo ikke men du synes ikke det er viktig at det blir tatt tak i tidlig slik at begge parter lærer å forstå dette?
"Barn bør få være barn" - hva ligger i denne floskelen egentlig? Hvordan definerer du det i 2023? Er det å være barn akkurat det samme som det var å være barn da du var det? Er det definisjonen?

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

StormEagle skrev: tor jun 01, 2023 2:04 pm
William_S skrev: tor jun 01, 2023 1:52 pm
StormEagle skrev: tor jun 01, 2023 1:51 pm Ganske så påfallende at de samme folkene som er rabiate motstandere av frivillig "konverteringsterapi" av voksne folk i visse kristne miljøer også er sterke forkjempere for å presse pride ideologien og seksualisering på unger helt ned i barnehage alder.
Mener du det er greit det Redd Barna opplevde i Bergen, altså reelle trusler mot arrangementet som gjorde at de valgte å avlyse?

Hva konkret var det de opplevde av trusler?

Og hva har det med innlegget du siterte å gjøre?
– Det er alvorlige trusler om å dukke opp på arrangementet og trakassere og utøve vold. Så vi har på selvstendig grunnlag valgt å avlyse dette, sier hun.

– Alle arrangement i regi av Redd Barna skal være helt trygge. Vi ville ikke risikere at noen barn opplever trusler eller vold. Det er selvfølgelig tungt å avlyse, men det er en beslutning vi måtte ta.
https://www.aftenposten.no/norge/i/WRdE ... ge-trusler

StormEagle
Innlegg: 388

Legg inn av StormEagle »

TerryMcDermott skrev: tor jun 01, 2023 2:08 pm
StormEagle skrev: tor jun 01, 2023 2:04 pm
William_S skrev: tor jun 01, 2023 1:52 pm

Mener du det er greit det Redd Barna opplevde i Bergen, altså reelle trusler mot arrangementet som gjorde at de valgte å avlyse?

Hva konkret var det de opplevde av trusler?

Og hva har det med innlegget du siterte å gjøre?
– Det er alvorlige trusler om å dukke opp på arrangementet og trakassere og utøve vold. Så vi har på selvstendig grunnlag valgt å avlyse dette, sier hun.

– Alle arrangement i regi av Redd Barna skal være helt trygge. Vi ville ikke risikere at noen barn opplever trusler eller vold. Det er selvfølgelig tungt å avlyse, men det er en beslutning vi måtte ta.
https://www.aftenposten.no/norge/i/WRdE ... ge-trusler
Du må nok være mer konkret enn det gitt. Spesielt med tanke på at dette er blitt meldt til politiet og politiet har sagt at det ikke var noe sikkerhetsrisiko. Siter de påståtte trusslene i sin helhet.

William_S

Legg inn av William_S »

StormEagle skrev: tor jun 01, 2023 2:15 pm
TerryMcDermott skrev: tor jun 01, 2023 2:08 pm
StormEagle skrev: tor jun 01, 2023 2:04 pm

Hva konkret var det de opplevde av trusler?

Og hva har det med innlegget du siterte å gjøre?
– Det er alvorlige trusler om å dukke opp på arrangementet og trakassere og utøve vold. Så vi har på selvstendig grunnlag valgt å avlyse dette, sier hun.

– Alle arrangement i regi av Redd Barna skal være helt trygge. Vi ville ikke risikere at noen barn opplever trusler eller vold. Det er selvfølgelig tungt å avlyse, men det er en beslutning vi måtte ta.
https://www.aftenposten.no/norge/i/WRdE ... ge-trusler
Du må nok være mer konkret enn det gitt. Spesielt med tanke på at dette er blitt meldt til politiet og politiet har sagt at det ikke var noe sikkerhetsrisiko. Siter de påståtte trusslene i sin helhet.
DU tror de konkrete truslene er noe som til vanlig siteres ordrett i media? Jeg tror ikke Redd Barna anmelder til politiet fordi de synes det er gøy å anmelde til politiet.
Sist redigert av William_S den tor jun 01, 2023 2:20 pm, redigert 1 gang totalt.

lund

Legg inn av lund »

StormEagle skrev: tor jun 01, 2023 2:15 pm
TerryMcDermott skrev: tor jun 01, 2023 2:08 pm
StormEagle skrev: tor jun 01, 2023 2:04 pm

Hva konkret var det de opplevde av trusler?

Og hva har det med innlegget du siterte å gjøre?
– Det er alvorlige trusler om å dukke opp på arrangementet og trakassere og utøve vold. Så vi har på selvstendig grunnlag valgt å avlyse dette, sier hun.

– Alle arrangement i regi av Redd Barna skal være helt trygge. Vi ville ikke risikere at noen barn opplever trusler eller vold. Det er selvfølgelig tungt å avlyse, men det er en beslutning vi måtte ta.
https://www.aftenposten.no/norge/i/WRdE ... ge-trusler
Du må nok være mer konkret enn det gitt. Spesielt med tanke på at dette er blitt meldt til politiet og politiet har sagt at det ikke var noe sikkerhetsrisiko. Siter de påståtte trusslene i sin helhet.
Du antar at Redd Barna har funnet på dette på gøy?

Brukeravatar
Maxus5
Innlegg: 1582

Legg inn av Maxus5 »

William_S skrev: tor jun 01, 2023 1:47 pm Hehe det er noen som kommer med absurde påstander om at hvite hetrofile menn er en form for minoritet som er diskriminert. Er det vel noe man ikke er så er det vel nettopp det.
Hvilken andre gruppe mennesker kan du helt åpent kritisere, stigmatiserer, hetse på det groveste med færre konsekvenser enn mot hvite menn ?
Det er også samme demografi som det blir færre av totalt år for år og som i samtlige land synker i andel av befolkningen.
Hvite er også de som kvoteres vekk for "mangfold" og som ikke selv får representere et mangfold. 10 hvite fra ulike land er mindre mangfold enn 10 svarte fra samme landsby.

Man kan trygt si at hvite diskrimineres og forskjellsbehandles. Man behandles ut fra 2 ulike standarder og det er diskriminering i praksis.

StormEagle
Innlegg: 388

Legg inn av StormEagle »

lund skrev: tor jun 01, 2023 2:19 pm
StormEagle skrev: tor jun 01, 2023 2:15 pm
TerryMcDermott skrev: tor jun 01, 2023 2:08 pm

– Det er alvorlige trusler om å dukke opp på arrangementet og trakassere og utøve vold. Så vi har på selvstendig grunnlag valgt å avlyse dette, sier hun.

– Alle arrangement i regi av Redd Barna skal være helt trygge. Vi ville ikke risikere at noen barn opplever trusler eller vold. Det er selvfølgelig tungt å avlyse, men det er en beslutning vi måtte ta.
https://www.aftenposten.no/norge/i/WRdE ... ge-trusler
Du må nok være mer konkret enn det gitt. Spesielt med tanke på at dette er blitt meldt til politiet og politiet har sagt at det ikke var noe sikkerhetsrisiko. Siter de påståtte trusslene i sin helhet.
Du antar at Redd Barna har funnet på dette på gøy?
Så gøy er det nok ikke, men det er ikke noe tvil om at de tjener på offerstatus fra slike påstander om trussler mot dem. Og den store majoriteten av slike påstander som faktisk er blitt etterforsket har vist seg å enten være rent oppspinn, eller kraftig overdrevet, eller vært laget av de som påstår å være offeret selv.
Sist redigert av StormEagle den tor jun 01, 2023 2:25 pm, redigert 1 gang totalt.

lund

Legg inn av lund »

StormEagle skrev: tor jun 01, 2023 2:24 pm
lund skrev: tor jun 01, 2023 2:19 pm
StormEagle skrev: tor jun 01, 2023 2:15 pm

Du må nok være mer konkret enn det gitt. Spesielt med tanke på at dette er blitt meldt til politiet og politiet har sagt at det ikke var noe sikkerhetsrisiko. Siter de påståtte trusslene i sin helhet.
Du antar at Redd Barna har funnet på dette på gøy?
Så gøy er det nok ikke, men det er ikke noe tvil om at de tjener på offerstatus fra slike påstander om trussler mot dem. Og den store majoriteten av slike påstander som faktisk er blitt etterforsket har vist seg å enten være rent oppspinn, eller vært laget av de som påstår å være offeret selv.
Til dette er det bare å si: LOL

Og så kan man gjerne gjenta: LOL

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Aktuelt»