MMA

Svar
TrueTopRed

Re: MMA

Legg inn av TrueTopRed »

Enighet om kamp: Khamzat Chimaev & Gilbert Burns 9e april.

God test der for Khamzat.

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

TrueTopRed skrev: fre jan 07, 2022 7:32 pm Enighet om kamp: Khamzat Chimaev & Gilbert Burns 9e april.

God test der for Khamzat.
Endelig.

Hvordan er match upen for Khamzat, synes dere?

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

Litt av poenget her for Dana er vel at W for svensken gir en mulighet for Khamzat- Usman umiddelbart

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

MatsEn89 skrev: fre jan 07, 2022 7:38 pm
TrueTopRed skrev: fre jan 07, 2022 7:32 pm Enighet om kamp: Khamzat Chimaev & Gilbert Burns 9e april.

God test der for Khamzat.
Endelig.

Hvordan er match upen for Khamzat, synes dere?
Jeg vil aldri tro Khamzat kjører lett over Gilbert Burns før 3 dager etter det har skjedd, om det kommer til å skje. Dette er virkelig en god test for å se hvordan nivået på denne mystiske tjetjeneren.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Kattar er en av de absolutte krigerne i MMA. For en jævla maskin, og for en fight i natt. Giga og Holloway-matchene må ha barbert 5 år fra livet hans. Fyren er for tøff for sitt eget beste, vi fans får bare takke for at han velger å underholde oss.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Kommer ikke over albuene Kattar kjørte i natt. At Giga overlevde de siste 20 minuttene er et mysterium.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Giga fikk Kattar sin hevnaksjon mot Holloway. Årets standard er også bestemt. Nå får vi se om PPVet leverer.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Leveranse fra UFC å kjøre 6 av de beste fightene i 2021 på youtube.

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

Hvorfor kan ikke Francis og Jon Jones bare signere en one off kontrakt om å slåss? Da kan de ta pengene rett i lomma som Jake Paul og Tyron Woodley.

Skjønner at det er dumt mtp. Dana. Men hvis gutta bare ønsker èn stor pay day er det easy money.

Heier på Francis i natt pga. Konflikten med UFC. Typisk at han taper, stresser for mye og Gane plukker han. Brendan Schaub har satt penger på Francis...

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

Siiiuuuuu. Afrika vant 🙂

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Francis på Unanimous decision hadde jeg aldri bettet på.

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

Interessante poenger av francis rundt minutt 25, selv om han er "idiot" for å velge prinsippet. Ett eksempel er mangelen på helseforsikring skulle noe skje...

Men å takke nei til 7 millioner dollar da. Sta jævel og blitt veldig veltalende.


MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

Jiri og Jack har faktisk trent mye før fighten. Visste jeg ikke. Førstnevnte var en lang tur i Norge


CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Jeg vil virkelig ikke se Tyson Fury slå ut Francis, så håper ikke vi får den boksekampen. Det jeg håper er at UFC og Francis kommer til en enighet.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Denne Colby vs Masvidal-videoen er rett og slett veldig bra laget.


MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

En hel time med en norsk UFC fighter er sjeldent

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

Jeg så Strickland vs Hall. Strickland er sneaky god

Klarer å jabbe hardt og presist uten å slippe Hall inn i rangen sin. Nesten feilfritt... og han har visstnok et kruttsterkt takedown defence.

Nei, her får nok Jack bank over 5 runder 😐

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

Jack har ingen gameplan å by på. Prøver å kickboxe om poeng og ikke gjort det verst, men taper til slutt.
Umulig å få ned Sean Strickland

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

Damn, Jack slukte baitet de siste 15 sekundene lol.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Denne gikk som jeg trodde, bare at Jack gjorde det bedre enn jeg forventet. Rart at Jack fikk ene judge scoren da.
Skulle ønske Sean Strickland startet de siste 20 sekundene litt tidligere i runde 5 da vi mest sannsynlig hadde fått en finish.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

The Reaper fight week, gutter! For min del er det vanskelig å bli mer hypet enn for nettopp det. Whittaker vært langt mer kalkulert i sine tre fighter etter Izzy-tapet enn han var tidligere. Var for offensiv og ble kontret i stykker sist, og jeg tror også det lange og alvorlige skadeoppholdet gjorde sitt til at han ikke var på topp. Forhåpentligvis har han gjort justeringer som gjør at han kan konkurrere bedre, jeg tror ikke det han viste mot Izzy i første kamp er representativt for Whittaker sine ferdigheter.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Tror Sean Strickland er inne på noe da han sier at den rette måten å slå Izzy på er å gjøre det om til dog fight fremfor MMA. Kelvin Gastelum viste jo nettopp dette. Bobby Knuckles har nok gjort hjemmeleksen sin siden sist, og vil nok bli en mye større fight for Izzy denne gangen. Hadde også vært gøy om Robert vant kun for å skape litt interesse i divisjonen.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Er det noen som vet hvordan man får sett prelims live og lovlig uten noe IP adresse endringer?

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

CPMunk skrev: lør feb 12, 2022 7:43 pm Er det noen som vet hvordan man får sett prelims live og lovlig uten noe IP adresse endringer?
Har bra virusprogram og bruker denne til alt, ikke for alle...

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

Elsker denne gubben

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Digger selv Khamzat. Veldig interessant fighter jeg alltid vil være klistret til skjermen for å se. For å bruke en pro rasslin referanse, minner han om Goldberg i WCW. Totalt overkjøre alle han blir puttet i buret mot. Om han nå får Gilbert Burns fighten, får vi endelig se hva han gjør med en som har full kontroll på bakken. Vil egentlig ha han mot Usman fortest mulig.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Islam Machakev kan for min del bare få vinneren av Justin Gaethje og Charles Oliviera. Alt for overlegen i sinde 2 siste fights.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Tom Aspinall kommer til å gå langt, digger selvsikkerheten hans. Volkov totalt sjanseløs.

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

TrueTopRed skrev: lør mar 19, 2022 11:52 pm Tom Aspinall kommer til å gå langt, digger selvsikkerheten hans. Volkov totalt sjanseløs.
Faen, glemte at det var UK-tid. Spennende med Aspinall ja

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

MatsEn89 skrev: søn mar 20, 2022 12:48 am Faen, glemte at det var UK-tid. Spennende med Aspinall ja
Misset det helt selv, men logget akkurat inn i tide for denne ene kampen.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Kampsport & Wrestling»