*Haaland vs Nunez Scoringstråd*

Svar
Funkhouser

Re: *Haaland vs Nunez Scoringstråd*

Legg inn av Funkhouser »

Ka9nen skrev: man okt 03, 2022 9:05 am
Funkhouser skrev: man okt 03, 2022 8:42 am
Fenomenalt fra Thorsby.
Jau, tenker saken hadde stilt seg annerledes hvis han faktisk hadde vært i nærheten av god nok til å kunne spille for City + faren spilte for klubben + han hadde gått på stadion der siden han guttunge. Det er bare latterlig å ikke se helheten

At Premier League tillater at araberne investerer er ikke Haaland sin skyld og er et problem man bør adressere til andre.
Det vet man jo ikke, personlig velger jeg å la den tvilen komme han til gode. Uansett, la oss ikke spore av tråden med den diskusjonen.

Ka9nen

Legg inn av Ka9nen »

Funkhouser skrev: man okt 03, 2022 9:13 am
Det vet man jo ikke, personlig velger jeg å la den tvilen komme han til gode. Uansett, la oss ikke spore av tråden med den diskusjonen.
Jeg skjønner likevel ikke hvorfor det er nødvendig med slike innslag hver eneste uke. Jeg har fått med meg at VG ikke liker at Haaland gikk til City nå, greit nok. Kan jeg få lov til å bare nyte spillet og at han er toppscorer i Premier League en stund fremover nå?

Funkhouser

Legg inn av Funkhouser »

Ka9nen skrev: man okt 03, 2022 9:14 am
Funkhouser skrev: man okt 03, 2022 9:13 am
Det vet man jo ikke, personlig velger jeg å la den tvilen komme han til gode. Uansett, la oss ikke spore av tråden med den diskusjonen.
Jeg skjønner likevel ikke hvorfor det er nødvendig med slike innslag hver eneste uke. Jeg har fått med meg at VG ikke liker at Haaland gikk til City nå, greit nok. Kan jeg få lov til å bare nyte spillet og at han er toppscorer i Premier League en stund fremover nå?
Synes vi skal gjøre begge deler, nyte at vi har en av verdens beste fotballspillere og også huske at han spiller i et sportsvaskingsprosjekt drevet av grufulle mennesker. Det er ikke noe gøy at det er slik eller at vi må ha det som en del av pakka, men det er slik det er. Fint av både Thorsby og VG at i det minste en ørliten del av oppmerksomheten havner her. Det sportslige får uansett 95-99% av oppmerksomheten (foreløpig) i Haalands tilfelle for dere som ikke liker det.

taknina

Legg inn av taknina »

Funkhouser skrev: man okt 03, 2022 8:42 am
Ka9nen skrev: man okt 03, 2022 8:20 am Derja, viktig at norsk media alltid er "balanserte" og finner en negativ vinkling hver dag etter storkamp.

https://www.vg.no/sport/fotball/i/9zKBG ... a-paavirke
Fenomenalt fra Thorsby.
Men alle kan vel lire av seg ei sånn frase. Men har det noen relevans til en virkelig situasjon i den virkelige verden?

Everenga

Legg inn av Everenga »

taknina skrev: man okt 03, 2022 10:40 am
Funkhouser skrev: man okt 03, 2022 8:42 am
Ka9nen skrev: man okt 03, 2022 8:20 am Derja, viktig at norsk media alltid er "balanserte" og finner en negativ vinkling hver dag etter storkamp.

https://www.vg.no/sport/fotball/i/9zKBG ... a-paavirke
Fenomenalt fra Thorsby.
Men alle kan vel lire av seg ei sånn frase. Men har det noen relevans til en virkelig situasjon i den virkelige verden?
Alle kan lire av seg en sånn frase men det er klart at det koster jo Thorsby noe å gjøre det. Han gjør seg selv upopulær i camp Haaland og det er han selvfølgelig klar over. Dette er en gruppe som kommer til å bli mer og mer innflytelsesrik i landslagsmiljøet så det har en klar kostnad for Thorsby å si det som sies bør.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Everenga skrev: man okt 03, 2022 10:54 am
taknina skrev: man okt 03, 2022 10:40 am
Funkhouser skrev: man okt 03, 2022 8:42 am

Fenomenalt fra Thorsby.
Men alle kan vel lire av seg ei sånn frase. Men har det noen relevans til en virkelig situasjon i den virkelige verden?
Alle kan lire av seg en sånn frase men det er klart at det koster jo Thorsby noe å gjøre det. Han gjør seg selv upopulær i camp Haaland og det er han selvfølgelig klar over. Dette er en gruppe som kommer til å bli mer og mer innflytelsesrik i landslagsmiljøet så det har en klar kostnad for Thorsby å si det som sies bør.
Drister meg til å tippe at hellige Thorsby hadde tatt jobben for 5000 000 i uka.

Skinnhellig kødd.

VifteKopp

Legg inn av VifteKopp »

kytec skrev: man okt 03, 2022 10:58 am
Drister meg til å tippe at hellige Thorsby hadde tatt jobben for 5000 000 i uka.

Skinnhellig kødd.
Han er skinnhellig fordi du tipper han ikke mener det han sier.

Barnehagelogikk!

Funkhouser

Legg inn av Funkhouser »

Everenga skrev: man okt 03, 2022 10:54 am
taknina skrev: man okt 03, 2022 10:40 am
Funkhouser skrev: man okt 03, 2022 8:42 am

Fenomenalt fra Thorsby.
Men alle kan vel lire av seg ei sånn frase. Men har det noen relevans til en virkelig situasjon i den virkelige verden?
Alle kan lire av seg en sånn frase men det er klart at det koster jo Thorsby noe å gjøre det. Han gjør seg selv upopulær i camp Haaland og det er han selvfølgelig klar over. Dette er en gruppe som kommer til å bli mer og mer innflytelsesrik i landslagsmiljøet så det har en klar kostnad for Thorsby å si det som sies bør.
Et veldig godt poeng. De som i rein ryggmarksrefleks møter Thorsbys ypperlige uttalelser med å konkludere med at han selv hadde tatt samme valg som Håland bør kanskje tenke over hva Thorsby har å tjene på dette. Eller rettere sagt hva han har å tape. Det er bare å se på hva som skjedde sist noen rettet noen kritiske spørsmål i retning Håland. Hvordan reagerte de rundt, og hvem endte opp med sympatien? Her har nok Thorsby alt å tape, så jeg tror ikke man automatisk skal konkludere med at ikke dette er noe han mener sterkt om. Jeg er ganske imponert av han og håper han baner vei for at denne typen kritikk blir både innafor og vanlig, og i det minste at mange flere blir opplyst om problematikken.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

VifteKopp skrev: man okt 03, 2022 11:00 am
kytec skrev: man okt 03, 2022 10:58 am
Drister meg til å tippe at hellige Thorsby hadde tatt jobben for 5000 000 i uka.

Skinnhellig kødd.
Han er skinnhellig fordi du tipper han ikke mener det han sier.

Barnehagelogikk!
Han mener nok det han sier inntil han får tilbud om 5 000 000 kr i uka, da får pipen en annen lyd.

taknina

Legg inn av taknina »

Funkhouser skrev: man okt 03, 2022 11:04 am
Everenga skrev: man okt 03, 2022 10:54 am
taknina skrev: man okt 03, 2022 10:40 am

Men alle kan vel lire av seg ei sånn frase. Men har det noen relevans til en virkelig situasjon i den virkelige verden?
Alle kan lire av seg en sånn frase men det er klart at det koster jo Thorsby noe å gjøre det. Han gjør seg selv upopulær i camp Haaland og det er han selvfølgelig klar over. Dette er en gruppe som kommer til å bli mer og mer innflytelsesrik i landslagsmiljøet så det har en klar kostnad for Thorsby å si det som sies bør.
Et veldig godt poeng. De som i rein ryggmarksrefleks møter Thorsbys ypperlige uttalelser med å konkludere med at han selv hadde tatt samme valg som Håland bør kanskje tenke over hva Thorsby har å tjene på dette. Eller rettere sagt hva han har å tape. Det er bare å se på hva som skjedde sist noen rettet noen kritiske spørsmål i retning Håland. Hvordan reagerte de rundt, og hvem endte opp med sympatien? Her har nok Thorsby alt å tape, så jeg tror ikke man automatisk skal konkludere med at ikke dette er noe han mener sterkt om. Jeg er ganske imponert av han og håper han baner vei for at denne typen kritikk blir både innafor og vanlig, og i det minste at mange flere blir opplyst om problematikken.
I etterpåklokskapens lys så må jeg nok være villig til å innrømme at du, dere har valide poenger her ja.

Ingen tvil om at han hadde gjort det enklere for seg selv med bare å ha holdt kjeft.

Wellé

Legg inn av Wellé »

kytec skrev: man okt 03, 2022 11:05 am
VifteKopp skrev: man okt 03, 2022 11:00 am
kytec skrev: man okt 03, 2022 10:58 am
Drister meg til å tippe at hellige Thorsby hadde tatt jobben for 5000 000 i uka.

Skinnhellig kødd.
Han er skinnhellig fordi du tipper han ikke mener det han sier.

Barnehagelogikk!
Han mener nok det han sier inntil han får tilbud om 5 000 000 kr i uka, da får pipen en annen lyd.
Tviler jeg på. Hvis du faktisk kunne litt om Thorsby så hadde du visst at han er ekstremt opptatt av samfunnsaktuelle problemstillinger. Han har en egen podcast om klima og har generelt aldri vært spesielt uklar i hva han mener om disse regimene. Hans kommentarer nå er heller en videreføring av hva han alltid har sagt og hva jeg tror om han. Rimelig sikker på at han hadde sagt nei til 5 000 000 kr i uka hvis City eller PSG hadde vært på banen, blant annet fordi da hadde han fort fått samme tilbud fra Chelsea, Man Utd, RM, Barcelona, osv.

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9974

Legg inn av Korgutt »

kytec skrev: man okt 03, 2022 11:05 am
VifteKopp skrev: man okt 03, 2022 11:00 am
kytec skrev: man okt 03, 2022 10:58 am
Drister meg til å tippe at hellige Thorsby hadde tatt jobben for 5000 000 i uka.

Skinnhellig kødd.
Han er skinnhellig fordi du tipper han ikke mener det han sier.

Barnehagelogikk!
Han mener nok det han sier inntil han får tilbud om 5 000 000 kr i uka, da får pipen en annen lyd.
Dette utsagnet her fra deg sier mye mye mer om dine forutinntatte holdninger enn om Thorsby.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Wellé skrev: man okt 03, 2022 11:11 am
kytec skrev: man okt 03, 2022 11:05 am
VifteKopp skrev: man okt 03, 2022 11:00 am
Han mener nok det han sier inntil han får tilbud om 5 000 000 kr i uka, da får pipen en annen lyd.
Tviler jeg på. Hvis du faktisk kunne litt om Thorsby så hadde du visst at han er ekstremt opptatt av samfunnsaktuelle problemstillinger. Han har en egen podcast om klima og har generelt aldri vært spesielt uklar i hva han mener om disse regimene. Hans kommentarer nå er heller en videreføring av hva han alltid har sagt og hva jeg tror om han. Rimelig sikker på at han hadde sagt nei til 5 000 000 kr i uka hvis City eller PSG hadde vært på banen, blant annet fordi da hadde han fort fått samme tilbud fra Chelsea, Man Utd, RM, Barcelona, osv.
I mitt scenario så er alternativet til 5 000 000 kr i uka, 350 000 i året som pleiemedhjelper på sykehjem med rumpevasking som spesialitet for virkelig å teste integriteten til denne Thorsby.

Everenga

Legg inn av Everenga »

kytec skrev: man okt 03, 2022 10:58 am
Everenga skrev: man okt 03, 2022 10:54 am
taknina skrev: man okt 03, 2022 10:40 am

Men alle kan vel lire av seg ei sånn frase. Men har det noen relevans til en virkelig situasjon i den virkelige verden?
Alle kan lire av seg en sånn frase men det er klart at det koster jo Thorsby noe å gjøre det. Han gjør seg selv upopulær i camp Haaland og det er han selvfølgelig klar over. Dette er en gruppe som kommer til å bli mer og mer innflytelsesrik i landslagsmiljøet så det har en klar kostnad for Thorsby å si det som sies bør.
Drister meg til å tippe at hellige Thorsby hadde tatt jobben for 5000 000 i uka.

Skinnhellig kødd.
Modent

Thorsby er vel en av få fotballspillere som kunne tjent bedre utenfor fotballen så det tviler jeg på. Han er fra et temmelig møblert hjem.

lsklars

Legg inn av lsklars »

Nunez er en større flopp enn jeg trodde.

Ka9nen

Legg inn av Ka9nen »

Wellé skrev: man okt 03, 2022 11:11 am
Tviler jeg på. Hvis du faktisk kunne litt om Thorsby så hadde du visst at han er ekstremt opptatt av samfunnsaktuelle problemstillinger. Han har en egen podcast om klima og har generelt aldri vært spesielt uklar i hva han mener om disse regimene. Hans kommentarer nå er heller en videreføring av hva han alltid har sagt og hva jeg tror om han. Rimelig sikker på at han hadde sagt nei til 5 000 000 kr i uka hvis City eller PSG hadde vært på banen, blant annet fordi da hadde han fort fått samme tilbud fra Chelsea, Man Utd, RM, Barcelona, osv.
For ikke å si Newcastle.. skal det virkelig være så mye bedre moralsk sett å spille for de klubbene der? Jeg er ikke City-fan, men skjønner selfølgelig at han velger klubben han har vokst opp med og sett faren spille for. I tillegg er det en av verdens beste klubber og verdens beste manager. Det er jo egentlig helt åpenbart at han ville velge City når han først ble god nok. Jeg noterer meg også at ingen andre i klubben har fått noe spesielt kritiske spørsmål fra norsk media, kun en ung stjerne. Og nå etter hver eneste gode kamp også.

Dette hysteriet minner en del om da Northug signerte sponsorkontrakt for Red Bull. For et molboland vi lever i. Liker ikke at araberne kjøper opp klubber jeg heller, men kritikken bør rettes til de som lar dem få lov til det. Ikke til enkeltspillerne, med mindre man velger å spille i Saudi-Arabia eller Russland f.eks.
Sist redigert av Ka9nen den man okt 03, 2022 11:34 am, redigert 1 gang totalt.

VifteKopp

Legg inn av VifteKopp »

kytec skrev: man okt 03, 2022 11:05 am Han mener nok det han sier inntil han får tilbud om 5 000 000 kr i uka, da får pipen en annen lyd.
Spekulasjon basert på ingenting annet enn egen manglende moral.

Mehell

Legg inn av Mehell »

kytec skrev: man okt 03, 2022 10:58 am
Everenga skrev: man okt 03, 2022 10:54 am
taknina skrev: man okt 03, 2022 10:40 am

Men alle kan vel lire av seg ei sånn frase. Men har det noen relevans til en virkelig situasjon i den virkelige verden?
Alle kan lire av seg en sånn frase men det er klart at det koster jo Thorsby noe å gjøre det. Han gjør seg selv upopulær i camp Haaland og det er han selvfølgelig klar over. Dette er en gruppe som kommer til å bli mer og mer innflytelsesrik i landslagsmiljøet så det har en klar kostnad for Thorsby å si det som sies bør.
Drister meg til å tippe at hellige Thorsby hadde tatt jobben for 5000 000 i uka.

Skinnhellig kødd.
Drister meg til å tippe at han ikke hadde gjort det. Thorsby virker å være en veldig sta man når det kommer til moral og prinsipper.

taknina

Legg inn av taknina »

lsklars skrev: man okt 03, 2022 11:31 am Nunez er en større flopp enn jeg trodde.
Men uansett :

Ingen kjenner dagen før solen har gått ned.

peraleks

Legg inn av peraleks »

Ka9nen skrev: man okt 03, 2022 11:32 am
Wellé skrev: man okt 03, 2022 11:11 am
Tviler jeg på. Hvis du faktisk kunne litt om Thorsby så hadde du visst at han er ekstremt opptatt av samfunnsaktuelle problemstillinger. Han har en egen podcast om klima og har generelt aldri vært spesielt uklar i hva han mener om disse regimene. Hans kommentarer nå er heller en videreføring av hva han alltid har sagt og hva jeg tror om han. Rimelig sikker på at han hadde sagt nei til 5 000 000 kr i uka hvis City eller PSG hadde vært på banen, blant annet fordi da hadde han fort fått samme tilbud fra Chelsea, Man Utd, RM, Barcelona, osv.
For ikke å si Newcastle.. skal det virkelig være så mye bedre moralsk sett å spille for de klubbene der? Jeg er ikke City-fan, men skjønner selfølgelig at han velger klubben han har vokst opp med og sett faren spille for. I tillegg er det en av verdens beste klubber og verdens beste manager. Det er jo egentlig helt åpenbart at han ville velge City når han først ble god nok. Jeg noterer meg også at ingen andre i klubben har fått noe spesielt kritiske spørsmål fra norsk media, kun en ung stjerne. Og nå etter hver eneste gode kamp også.

Dette hysteriet minner en del om da Northug signerte sponsorkontrakt for Red Bull. For et molboland vi lever i. Liker ikke at araberne kjøper opp klubber jeg heller, men kritikken bør rettes til de som lar dem få lov til det. Ikke til enkeltspillerne, med mindre man velger å spille i Saudi-Arabia eller Russland f.eks.
Rart premiss du setter opp her egentlig.
Er vi et molboland fordi vi har et større segment av befolkningen som faktisk bemerker seg det forferdelige eierskapet i City og hva de reelt sett holder på med.

Sier vel strengt talt langt mer om holdningene dine.

Ka9nen

Legg inn av Ka9nen »

peraleks skrev: man okt 03, 2022 12:02 pm
Rart premiss du setter opp her egentlig.
Er vi et molboland fordi vi har et større segment av befolkningen som faktisk bemerker seg det forferdelige eierskapet i City og hva de reelt sett holder på med.

Sier vel strengt talt langt mer om holdningene dine.
Da får dere rette denne bemerkningen til de som kan gjøre noe med det. Drivere, eiere, de som styrer fotballen i Europa/Premier League. Nær sagt daglige kritiske artikler mot enkeltspillere som ikke kan noe for disse store beslutningene og store linjene i Premier League hører ikke hjemme noe sted. Haaland er ikke ansvarlig for at araberne får investere i Premier League. De har sitt menneskesyn der nede, da burde de kanskje ikke ha rett til å eie store deler av fotballklubber i Europa.

Så jeg er egentlig enig, men ikke i hvem pekefingeren rettes mot. Hadde han valgt å spille for en klubb i Qatar eller Russland hadde det vært noe annet. Egentlig er det dere som setter opp et rart premiss.

Fra nå av vil jeg for Haaland sitt vedkommende helst lese om fotballen og ikke mer om artikler som forsøker å sette det som er et forutsigbart valg i et dårlig lys. Jeg ser kampene og gleder meg til å se Haaland spille, synes denne drittkampanjen mot Haaland fra spesielt VG er ødeleggende.
Sist redigert av Ka9nen den man okt 03, 2022 12:41 pm, redigert 1 gang totalt.

Ka9nen

Legg inn av Ka9nen »

kytec skrev: man okt 03, 2022 11:05 am
Han mener nok det han sier inntil han får tilbud om 5 000 000 kr i uka, da får pipen en annen lyd.
Han vet jo også at han aldri vil bli god nok for Manchester City, så da er det selvsagt lett å si at man ikke vil spille for dem.

Brukeravatar
Sportslig
Innlegg: 1044

Legg inn av Sportslig »

lsklars skrev: man okt 03, 2022 11:31 am Nunez er en større flopp enn jeg trodde.
Du er ikke tilfeldigvis Gino Pozzo? Nunez må jo få mye mer tid før han kan kalles en flopp. Han gjorde det veldig vanskelig med det røde kortet, men alle spisser har perioder hvor det lugger. Uansett tullete å konkludere med at han er en flopp allerede. Det bor mye fotball i gutten, og han hadde veldig høy xG de første kampene. Kan fortsatt helt fint score 12-15 mål i PL i år, og da kan han ikke kalles en flopp. Så veldig tidlig å komme med den dommen.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

FantasySwede skrev: man okt 03, 2022 12:40 pm
lsklars skrev: man okt 03, 2022 11:31 am Nunez er en større flopp enn jeg trodde.
Du er ikke tilfeldigvis Gino Pozzo? Nunez må jo få mye mer tid før han kan kalles en flopp. Han gjorde det veldig vanskelig med det røde kortet, men alle spisser har perioder hvor det lugger. Uansett tullete å konkludere med at han er en flopp allerede. Det bor mye fotball i gutten, og han hadde veldig høy xG de første kampene. Kan fortsatt helt fint score 12-15 mål i PL i år, og da kan han ikke kalles en flopp. Så veldig tidlig å komme med den dommen.
Hvis man vrir litt på denne konkurransen, dropper dette med mål og heller begynner å regne xG pr. spiller i gjennomsnitt pr. kamp: Kan det likevel da bli spenning?

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Åh herregud just get over it er noe enkektpersoner kan gjøre for å endre et land just get over it

peraleks

Legg inn av peraleks »

Ka9nen skrev: man okt 03, 2022 12:33 pm
peraleks skrev: man okt 03, 2022 12:02 pm
Rart premiss du setter opp her egentlig.
Er vi et molboland fordi vi har et større segment av befolkningen som faktisk bemerker seg det forferdelige eierskapet i City og hva de reelt sett holder på med.

Sier vel strengt talt langt mer om holdningene dine.
Da får dere rette denne bemerkningen til de som kan gjøre noe med det. Drivere, eiere, de som styrer fotballen i Europa/Premier League. Nær sagt daglige kritiske artikler mot enkeltspillere som ikke kan noe for disse store beslutningene og store linjene i Premier League hører ikke hjemme noe sted. Haaland er ikke ansvarlig for at araberne får investere i Premier League. De har sitt menneskesyn der nede, da burde de kanskje ikke ha rett til å eie store deler av fotballklubber i Europa.

Så jeg er egentlig enig, men ikke i hvem pekefingeren rettes mot. Hadde han valgt å spille for en klubb i Qatar eller Russland hadde det vært noe annet. Egentlig er det dere som setter opp et rart premiss.

Fra nå av vil jeg for Haaland sitt vedkommende helst lese om fotballen og ikke mer om artikler som forsøker å sette det som er et forutsigbart valg i et dårlig lys. Jeg ser kampene og gleder meg til å se Haaland spille, synes denne drittkampanjen mot Haaland fra spesielt VG er ødeleggende.
Det er knapt noen som har en såpass stor posisjon i fotballen som akkurat fotballspillerne selv.
De har i praksis blitt dyrket som små guder helt siden Beckham ble et kjent media-bilde.

Verken driverne eller eierne vil selvfølgelig gjøre noe med dette selv, det er jo de som har skapt dette her fordi det fungerer så det synger etter, de kommer ikke til å trekke seg ut før de regelrett trekkes gjennom søla av fotballspillere og fans som har fått nok av det de gjør med fotballen.

Det er ikke et rart premiss å peke på hvem som faktisk har det reelle eierskapet i City, eneste forskjellen er at klubben holder til i England og ikke ett tilfeldig sted i midtøsten.

Jobben VG gjør er således så uhyre viktig i denne sammenhengen fordi er det noe City's eiere nettopp ønsker så er det nettopp at man skal kun fokusere på det sportslige relatert til klubben så det fjerner søkelyset vekk fra deres aktiviteter, for selv om Haalands prestasjoner er aldri så imponerende så fjerner ikke dette søkelyset fra hvilken klubb han faktisk spiller for.

Brukeravatar
rexenes
Innlegg: 698

Legg inn av rexenes »

Har jeg kommet til feil tråd? Hva er stillingen?

Wellé

Legg inn av Wellé »

FantasySwede skrev: man okt 03, 2022 12:40 pm
lsklars skrev: man okt 03, 2022 11:31 am Nunez er en større flopp enn jeg trodde.
Du er ikke tilfeldigvis Gino Pozzo? Nunez må jo få mye mer tid før han kan kalles en flopp. Han gjorde det veldig vanskelig med det røde kortet, men alle spisser har perioder hvor det lugger. Uansett tullete å konkludere med at han er en flopp allerede. Det bor mye fotball i gutten, og han hadde veldig høy xG de første kampene. Kan fortsatt helt fint score 12-15 mål i PL i år, og da kan han ikke kalles en flopp. Så veldig tidlig å komme med den dommen.
Mtp prisen og hvilket lag han spiller for er 12-15 mål i kategorien flopp. Nå vil man ikke kunne trekke en ordentlig konklusjon etter kun én sesong, men jeg tror de fleste Liverpool-supportere før sesongen ville sagt at 12-15 mål er en stor skuffelse. Så må man jo også legge til spill utenom scoringer, men der tror jeg ikke at de blir blendet, ettersom jeg var skeptisk til hans oppbyggende spill allerede før de kjøpte han.

Det sagt, får han nok spilletid denne sesongen tipper jeg han runder 20 mål, med mindre kollektivet Liverpool totalt svikter sesongen ut.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

rexenes skrev: man okt 03, 2022 1:06 pm Har jeg kommet til feil tråd? Hva er stillingen?
15-1?

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Med den hypen på nunez bør det bli minst 20 i alle turneringer

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»