*Haaland vs Nunez Scoringstråd*

Svar
Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Re: *Haaland vs Nunez Scoringstråd*

Legg inn av Eldon »

Faquarl skrev: ons sep 21, 2022 12:09 pm Nunez er klar
Vi kommer til å rykke ned.

Jack

Legg inn av Jack »


Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Faquarl skrev: ons sep 21, 2022 12:09 pm Nunez er klar: (SKRU NED LYD!!)
► Show Spoiler
Liverpool-supporterne kontrer med at £100m-mannen også klarer å treffe målet en gang i blant. Gratulerer til Darwin.



Faquarl

Legg inn av Faquarl »



Haaland hadde aldri klart å score sånn!

Hektisk Kampanje

Legg inn av Hektisk Kampanje »

Det gjorde (med all respekt) ikke Darwin i dette tilfellet heller.

Vi kommer til å få noen kremmerhus fra Haaland i årene som kommer. Målet mot PSG viser at han har det i seg.

Hodor

Legg inn av Hodor »

Hektisk Kampanje skrev: fre sep 23, 2022 10:17 pm Det gjorde (med all respekt) ikke Darwin i dette tilfellet heller.

Vi kommer til å få noen kremmerhus fra Haaland i årene som kommer. Målet mot PSG viser at han har det i seg.
Her tror jeg du gikk glipp av ironien. At Haaland kan score fra de merkeligste vinkler og posisjoner er vi alle klar over. Var litt spøk fra de over om at Nunez er veldig nære å score fine mål på trening

Faquarl

Legg inn av Faquarl »

Hektisk Kampanje skrev: fre sep 23, 2022 10:17 pm Det gjorde (med all respekt) ikke Darwin i dette tilfellet heller.

Vi kommer til å få noen kremmerhus fra Haaland i årene som kommer. Målet mot PSG viser at han har det i seg.
Ahh, trollet i meg humrer.

Hektisk Kampanje

Legg inn av Hektisk Kampanje »

Ausann. Gikk rett i fella der, gitt.

Har sett en del kommentarer som urionisk forfekter dette synet, så er farget av det tydeligvis.

Faquarl

Legg inn av Faquarl »

Hektisk Kampanje skrev: lør sep 24, 2022 8:30 am Har sett en del kommentarer som urionisk forfekter dette synet, så er farget av det tydeligvis.
Hvor da..?

Hektisk Kampanje

Legg inn av Hektisk Kampanje »

Faquarl skrev: lør sep 24, 2022 2:17 pm
Hektisk Kampanje skrev: lør sep 24, 2022 8:30 am Har sett en del kommentarer som urionisk forfekter dette synet, så er farget av det tydeligvis.
Hvor da..?
Både i diverse tråder på Reddit og blant pool-fansen omtales Haaland som en "one-trick phoney" der Nunez har betraktelig større palett å spille på.

Faquarl

Legg inn av Faquarl »

Hektisk Kampanje skrev: lør sep 24, 2022 2:51 pm
Faquarl skrev: lør sep 24, 2022 2:17 pm
Hektisk Kampanje skrev: lør sep 24, 2022 8:30 am Har sett en del kommentarer som urionisk forfekter dette synet, så er farget av det tydeligvis.
Hvor da..?
Både i diverse tråder på Reddit og blant pool-fansen omtales Haaland som en "one-trick phoney" der Nunez har betraktelig større palett å spille på.
Har du en link?

startelver

Legg inn av startelver »

Da plusser vi på et mål til .

Brukeravatar
Dundersalt
Innlegg: 471

Legg inn av Dundersalt »

Haaland kan skyte på trening han også...


Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »



:-)

arknath

Legg inn av arknath »

Tror nok Nunez kommer til å score ganske mange mål så fort han får tilbake litt selvtillit :P Han fikk seg en på tygga med det røde kortet sitt. Men sammenlikningen med Haaland virker uansett en smule ummm off?

Faquarl

Legg inn av Faquarl »

arknath skrev: man sep 26, 2022 9:13 pm Tror nok Nunez kommer til å score ganske mange mål så fort han får tilbake litt selvtillit :P Han fikk seg en på tygga med det røde kortet sitt. Men sammenlikningen med Haaland virker uansett en smule ummm off?
Hvilken sammenligning mener du er off?

MadBum

Legg inn av MadBum »

+1 på Haaland

MadBum

Legg inn av MadBum »

+2 på Haaland

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Hvor skal dette ende? Han må bygge seg en svær peishylle.

Jack

Legg inn av Jack »

Nunez er jo åpenbart en mer talentfull spiller.

- Liverpoolbermen på FriDiskusjon.no

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Nenez blir EID!!!

Faquarl

Legg inn av Faquarl »

Jack_Daniels skrev: søn okt 02, 2022 3:42 pm Nunez er jo åpenbart en mer talentfull spiller.

- Liverpoolbermen på FriDiskusjon.no
Heia Haaland og City.

- Unitedsupporter på FriDiskusjon.no

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Hvis Nunez blir lånt ut til Benfica så kan han vel snart begynne å øke fra 1?

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Faquarl skrev: søn okt 02, 2022 3:43 pm
Jack_Daniels skrev: søn okt 02, 2022 3:42 pm Nunez er jo åpenbart en mer talentfull spiller.

- Liverpoolbermen på FriDiskusjon.no
Heia Haaland og City.

- Unitedsupporter på FriDiskusjon.no
Dette har vel ingenting med Haaland og City, jeg er ikke United-fan, men når man starter en slik tråd og går på et slikt mageplask, så fortjener det og latteliggjøres. Når man går ut såpass høyt om at dette skulle være en av sesongens dueller.

Faquarl

Legg inn av Faquarl »

Canucks skrev: søn okt 02, 2022 3:49 pm
Faquarl skrev: søn okt 02, 2022 3:43 pm
Jack_Daniels skrev: søn okt 02, 2022 3:42 pm Nunez er jo åpenbart en mer talentfull spiller.

- Liverpoolbermen på FriDiskusjon.no
Heia Haaland og City.

- Unitedsupporter på FriDiskusjon.no
Dette har vel ingenting med Haaland og City, jeg er ikke United-fan, men når man starter en slik tråd og går på et slikt mageplask, så fortjener det og latteliggjøres. Når man går ut såpass høyt om at dette skulle være en av sesongens dueller.
Jeg har spurt flere i denne nå i tråden som har påstått det samme som deg. Når jeg spurte de andre om de kunne vise hvem det er som mener at Darwin er bedre enn Haaland eller lignende, så ble det tyst. Tipper det samme skjer nå.

Så, hvem er det som mener disse tingene du og Jack_Daniels påpeker?

Edit: Jeg nevner Utd fordi JD er Unitedsupporter og fordi han snakker dritt om fiktive Liveroolsupportere han har tildelt meninger fordi hans lag får grisebank av City atm. Som flere andre har gjort i denne og i City-Utd tråden.
Sist redigert av Faquarl den søn okt 02, 2022 3:59 pm, redigert 2 ganger totalt.

Ka9nen

Legg inn av Ka9nen »

Hvor mange mål leder Haaland med på Nunez nå?

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

15-1 nå er det ikke? Dette er har potensiale til å bli en tråd ala «Floppen David Silva».

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Faquarl skrev: søn okt 02, 2022 3:55 pm
Canucks skrev: søn okt 02, 2022 3:49 pm
Faquarl skrev: søn okt 02, 2022 3:43 pm

Heia Haaland og City.

- Unitedsupporter på FriDiskusjon.no
Dette har vel ingenting med Haaland og City, jeg er ikke United-fan, men når man starter en slik tråd og går på et slikt mageplask, så fortjener det og latteliggjøres. Når man går ut såpass høyt om at dette skulle være en av sesongens dueller.
Jeg har spurt flere i denne nå i tråden som har påstått det samme som deg. Når jeg spurte de andre om de kunne vise hvem det er som mener at Darwin er bedre enn Haaland eller lignende, så ble det tyst. Tipper det samme skjer nå.

Så, hvem er det som mener disse tingene du og Jack_Daniels påpeker?

Edit: Jeg nevner Utd fordi JD er Unitedsupporter og fordi han snakker dritt om fiktive Liveroolsupportere han har tildelt meninger som ingen har hatt fordi hans lag får grisebank av City atm. Som flere andre har gjort i denne og i City-Utd tråden.
Til og med folk i media, jeg delte en fin liten video faktisk, hvor Nunez også nevnes mot Haaland etter den treningskampen før sesongen, og det er også noen tips tidligere i tråden om mål(mulig de var ironsike tips). Laget mitt er forøvrig Arsenal, så jeg gir totalt beng i Nunez mot Haaland i så måte.

Faquarl

Legg inn av Faquarl »

Canucks skrev: søn okt 02, 2022 4:00 pm Til og med folk i media, jeg delte en fin liten video faktisk, hvor Nunez også nevnes mot Haaland etter den treningskampen før sesongen, og det er også noen tips tidligere i tråden om mål(mulig de var ironsike tips). Laget mitt er forøvrig Arsenal, så jeg gir totalt beng i Nunez mot Haaland i så måte.
Det er greit, men jeg skrev til JD. Ikke til deg.

Folk i media tjener penger på å snakke om ting, ja.
Poenget er, hvilke Liverpoolsupportere på fridiskusjon har uttalt at Nunez er bedre enn Haaland?

MadBum

Legg inn av MadBum »

+3 på Haaland

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»