FIFA 23 Ultimate Team

Svar
Alpha

Re: FIFA 23 Ultimate Team

Legg inn av Alpha »

Trolljegeren skrev: ons aug 31, 2022 5:08 pm
Alpha skrev: ons aug 31, 2022 4:10 pm
Selvfølgelig. Ultimate team har ganske annerledes gameplay enn f.eks karrieremodus, men det er uansett ikke relevant når det kommer til spørsmålet jeg stilte.

Hva gjelder dine antagelser om nearpost-skudd, så hører jeg at du tilhører fortiden når det kommer til FUT. Rebounds i ubeleilig rom er også et langt mindre problem nå, enn tidligere - derav spørsmålet du ikke ønsket å svare på. Hvis du har sluttet med FUT grunnet dette, foreslår jeg at du prøver nåtiden i stedet for å henge deg opp i fortiden.
Igjen, jeg spiller ikke FUT. Det burde du klare å forstå snart. Jeg spiller blant annet seasons, og der er disse tingene jeg ramser angående keeper høyst relevant i FIFA 22.
Mener du virkelig at skudd ved nærmeste stolpe er et problem på FIFA22? Det må da være en av de mindre effektive måtene å avslutte på. Dette er første gang jeg hører noen klage på det i denne utgaven av FIFA.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Da så. Hører støtt og stadig kommentatorene påpeke at keeper bør dekke korthjørnet, uten at jeg har ruset eller liknende.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Trolljegeren skrev: ons aug 31, 2022 6:48 pm Da så. Hører støtt og stadig kommentatorene påpeke at keeper bør dekke korthjørnet, uten at jeg har ruset eller liknende.
Kommentatorene? Martin Tyler og Alan Smith har spyttet de samme linjene så lenge jeg kan huske - uavhengig av hva som skjer på banen.

Du har jo uansett anledning til å flytte keeper til korthjørnet. Jeg ser ikke helt problemet.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Poenget er at det skjer. Og nei, jeg kan ikke bare flytte keeperen til korthjørnet når en spiller plutselig skyter. Hvordan i all verden skulle jeg rekke det?!

Skjønner du i det hele tatt hva jeg prater om, eller er du bare kranglete fordi jeg ikke spiller FUT?

Alpha

Legg inn av Alpha »

Trolljegeren skrev: ons aug 31, 2022 7:32 pm Poenget er at det skjer. Og nei, jeg kan ikke bare flytte keeperen til korthjørnet når en spiller plutselig skyter. Hvordan i all verden skulle jeg rekke det?!

Skjønner du i det hele tatt hva jeg prater om, eller er du bare kranglete fordi jeg ikke spiller FUT?
Hvordan du skal rekke det? Alle gode FUT-spillere styrer keeper aktivt. Jeg prøver ikke å krangle, men det virker som at du klager over problemer som ikke eksisteres. Det blir bare tullete.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Alpha skrev: tir aug 30, 2022 7:09 pm Mange på Xbox har fått tilgang på spillet. Det florerer derfor med leaks av ratings. For de som ønsker å se, så er Twitter og YouTube en fin plass å lete.
runthefutmarket kom seg inn

Alpha

Legg inn av Alpha »

Jompa skrev: ons aug 31, 2022 9:06 pm
Alpha skrev: tir aug 30, 2022 7:09 pm Mange på Xbox har fått tilgang på spillet. Det florerer derfor med leaks av ratings. For de som ønsker å se, så er Twitter og YouTube en fin plass å lete.
runthefutmarket kom seg inn
Ja, jeg så det. Tror egentlig de fleste på xbox kom seg inn om de prøvde på rett måte til rett tid. De er vel kastet ut nå?

Jompa

Legg inn av Jompa »

Alpha skrev: ons aug 31, 2022 9:08 pm
Jompa skrev: ons aug 31, 2022 9:06 pm
Alpha skrev: tir aug 30, 2022 7:09 pm Mange på Xbox har fått tilgang på spillet. Det florerer derfor med leaks av ratings. For de som ønsker å se, så er Twitter og YouTube en fin plass å lete.
runthefutmarket kom seg inn
Ja, jeg så det. Tror egentlig de fleste på xbox kom seg inn om de prøvde på rett måte til rett tid. De er vel kastet ut nå?
Regner med de er kastet ut.

Klang

Legg inn av Klang »

Virker som at POTM bestemmes utelukkende av oss som spiller spillet 🤦🤦🤦🤦

Kukost

Legg inn av Kukost »

Dem som har fått spillet tidlig på XBOX mener at det er veldig små forandringer fra Fifa 22.... og det er jo litt skuffende

Jompa

Legg inn av Jompa »

Kukost skrev: tir sep 06, 2022 10:22 pm Dem som har fått spillet tidlig på XBOX mener at det er veldig små forandringer fra Fifa 22.... og det er jo litt skuffende
Og veldig lite overraskende :p

Under 3 uker igjen!

Alpha

Legg inn av Alpha »

Gameplay-messig og grafisk er det jo noe begrenset hvor mye man kan forvente av forbedringer.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Ingen premie for å gjette hvem som kommer til å vinne denne. Er vel noen år siden at august POTM kom som SBC på FUT, så antar at den utgår i år også.

Jompa

Legg inn av Jompa »


Jompa

Legg inn av Jompa »

Mbappe med 97 pace! Det blir årets meta igjen.

CR7: 81 pace 🥶🥶🥶 Det går mot slutten.

Kukost

Legg inn av Kukost »

Når slippes alle ratingene for fifa 23? Er det bestemt web app dato også?

Jompa

Legg inn av Jompa »

Overraskende nyheter.

Forventet at Web appen kom dagen før early access, altså mandag 26. september, men nå ser det ut til at den kommer allerede 21. september. Altså allerede neste onsdag. Så da blir det nesten en uke med trading før spillet slippes.

Jompa

Legg inn av Jompa »

21.09 kommer forresten TOTW1, så det vil si at helgens kamper teller. United, Chelsea og Liverpool sine kamper er utsatt, så der får vi ingen spillere.

TOTW er litt mer relevant i starten enn utover sesongen, så det kan jo dukke opp noe der. Vinicius i fjor var jo fin å sitte på når han steg i verdi helt opp til 350k.

Klang

Legg inn av Klang »

Kjedelig at EA fokuserer så mye på spillerne med høyest rating før release. Det er jo heller spillerne som er 80-83 eller noe som er mest interessante, om man skal begynne å planlegge litt. Så langt har jeg Gakpo og Timber i tankene.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Jompa skrev: tir sep 13, 2022 11:39 am Overraskende nyheter.

Forventet at Web appen kom dagen før early access, altså mandag 26. september, men nå ser det ut til at den kommer allerede 21. september. Altså allerede neste onsdag. Så da blir det nesten en uke med trading før spillet slippes.
Det er meget artig lesning for en som ikke har tilgang på konsoll før 1. oktober.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Klang skrev: tir sep 13, 2022 1:43 pm Kjedelig at EA fokuserer så mye på spillerne med høyest rating før release. Det er jo heller spillerne som er 80-83 eller noe som er mest interessante, om man skal begynne å planlegge litt. Så langt har jeg Gakpo og Timber i tankene.
Gakpo

Jompa

Legg inn av Jompa »

Solid liten trekant det her

Nå lekkes såpass mange spillere at vi snart kan begynne å se på starterteams.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Noen utvalgte 5* skillers

Laliga Topp 15

Liverpool

Messi og Ronaldo med 81 pace. Kante med 72 pace.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Messi
Low/low og 76 sprint speed 🥶

Klang

Legg inn av Klang »

Sahraoui er forresten også 5*. Mulig at han er rundt 74 rated og en habil sølvspiller. 65 rated på FIFA 22. Messi begynner å minne om Ronaldinho på hans eldre dager med L/L.

Klang

Legg inn av Klang »

Sahraoui er 67. Flott...

Jompa

Legg inn av Jompa »

Jeg prøver å forstå hvordan dette kan være et 85 rated kort...

Bilde

Jompa

Legg inn av Jompa »

Jo mer jeg ser på spissene, jo mer ser jeg hvor milevis foran resten Mbappe er.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Jompa skrev: tor sep 08, 2022 4:32 pm Ingen premie for å gjette hvem som kommer til å vinne denne. Er vel noen år siden at august POTM kom som SBC på FUT, så antar at den utgår i år også.
Haaland ja

Kukost

Legg inn av Kukost »

Jompa skrev: fre sep 16, 2022 10:03 am Jo mer jeg ser på spissene, jo mer ser jeg hvor milevis foran resten Mbappe er.
Ja Mbappe kommer til å være svindyr. Men EA spyr ut spesialkort så kommer kjapt kort som er gode som spiss, også er det jo mulig å bruker vinger som spisser også? Disse kortene i år som gjør LW eller LM til ST og RB til CB osv vil sikkert være svindyre med tiden?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»