Kamptråd: FK Haugesund - Viking

Svar
Vikingen

Re: Kamptråd: FK Haugesund - Viking

Legg inn av Vikingen »

Synd det ikke er denne kampen Saggi går med kamera.

lund

Legg inn av lund »

Forstår meg ikke på Edvartsen alltid. Viser til noen bilder som han mener viser at det røde kortet er feil. Sånn jeg ser det viser de samme bildene ganske så tydelig at Løkberg ikke har noen som helst intensjon om å ta ballen.

Brukeravatar
lok1
Innlegg: 1882
Sted: Republikken

Legg inn av lok1 »

Milwaukee_Bucks_2021 skrev: lør jun 25, 2022 4:18 pm
lok1 skrev: lør jun 25, 2022 4:14 pm
Kan du ikke reglene?
Vi to har i hvertfall fundamentalt forskjellige syn på fotball. Eventuelt har du klubbriller mens jeg er nøytral tilskuer.
Med den lille informasjonen du har om meg, tror du virkelig har på meg klubbriller?

Det er et helt fair rødt kort. Spilleren kommer i ubalanse pga. Løkberg, og når man da har fri bane på vei mot mål samt at Løkberg definitivt ikke går på ball så er det røde kortet korrekt.

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

lund skrev: lør jun 25, 2022 4:44 pm Forstår meg ikke på Edvartsen alltid. Viser til noen bilder som han mener viser at det røde kortet er feil. Sånn jeg ser det viser de samme bildene ganske så tydelig at Løkberg ikke har noen som helst intensjon om å ta ballen.
Slik jeg ser det så prøver Løkberg å rive ned Nije, men bommer, så setter Nije seg ned likevel. Så får Viking-fansen fortsette å gnåle om hvor forferdelig det er at det blir rødt kort og forsøke å glemme filmingen fra egen juksekeeper som trolig(kanskje) ga en feilaktig annullering(et lite forbehold på at det kan ha vært offside).

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

lund skrev: lør jun 25, 2022 4:44 pm Forstår meg ikke på Edvartsen alltid. Viser til noen bilder som han mener viser at det røde kortet er feil. Sånn jeg ser det viser de samme bildene ganske så tydelig at Løkberg ikke har noen som helst intensjon om å ta ballen.
Edvardtsen er en klovn og er slettes ingen fasit. Var vel mot Sandefjord i forrige runde at det samme skjedde da Veton var på vei gjennom. Det ble gult, men jeg tenkte det burde vært rødt. Det røde på Løkberg nå var nok ok det.

lund

Legg inn av lund »

Solvgutt1 skrev: lør jun 25, 2022 4:46 pm
lund skrev: lør jun 25, 2022 4:44 pm Forstår meg ikke på Edvartsen alltid. Viser til noen bilder som han mener viser at det røde kortet er feil. Sånn jeg ser det viser de samme bildene ganske så tydelig at Løkberg ikke har noen som helst intensjon om å ta ballen.
Slik jeg ser det så prøver Løkberg å rive ned Nije, men bommer, så setter Nije seg ned likevel. Så får Viking-fansen fortsette å gnåle om hvor forferdelig det er at det blir rødt kort og forsøke å glemme filmingen fra egen juksekeeper som trolig(kanskje) ga en feilaktig annullering(et lite forbehold på at det kan ha vært offside).
Ser rimelig klar ut den her:


Brukeravatar
AxelRudi
Innlegg: 2762

Legg inn av AxelRudi »

lund skrev: lør jun 25, 2022 4:44 pm Forstår meg ikke på Edvartsen alltid. Viser til noen bilder som han mener viser at det røde kortet er feil. Sånn jeg ser det viser de samme bildene ganske så tydelig at Løkberg ikke har noen som helst intensjon om å ta ballen.
Han virker vel litt vel opptatt av å vise at dommerne er dårlige noen ganger, da svikter vurderingsevnen.

Når du løper i så stor fart så skal det ikke mer enn den berøringen til for å komme ut av balanse og miste den overgangsmuligheten. Da er det frispark, og når det er åpent alene mot keeper så tar man jo vekk en scoringsmulighet. Når Løkberg da ikke forsøker å ta ball..

Centrist

Legg inn av Centrist »

Saggi dømmer frispark imot på annulleringen, ikke offside. Skjønner at man kan bli lurt, men synes det er svakt å ikke se at Gunnarson ikke har en hodeskade før ballen går i mål. Det er vel mulig å vurdere hvorvidt Therkildsen er i straffbar offside, men den virker noe søkt.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

lok1 skrev: lør jun 25, 2022 4:45 pm
Milwaukee_Bucks_2021 skrev: lør jun 25, 2022 4:18 pm
lok1 skrev: lør jun 25, 2022 4:14 pm
Kan du ikke reglene?
Vi to har i hvertfall fundamentalt forskjellige syn på fotball. Eventuelt har du klubbriller mens jeg er nøytral tilskuer.
Med den lille informasjonen du har om meg, tror du virkelig har på meg klubbriller?

Det er et helt fair rødt kort. Spilleren kommer i ubalanse pga. Løkberg, og når man da har fri bane på vei mot mål samt at Løkberg definitivt ikke går på ball så er det røde kortet korrekt.
Burde vert gult, blir ikke fratatt noen klar målsjanse, når han ikke ville fått med seg ballen.

MoldeMoldeMolde

Legg inn av MoldeMoldeMolde »

Ser at Rosenborglegen melder på Twitter at det ikke er filming på Gunnarsson, men et akutt migreneanfall

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Hvor ofte har Edvardsen gitt dommeren rett etter at han ble sparket av NFF for å mobbe meddommerne sine forresten?

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

"Jeg får ikke tak i ham" er ikke et veldig godt forsvar fra Løkberg. Åpenbart regelbrudd med klar intensjon. At det skal brukes og Saggi at han mislykkes blir for dumt.
Sist redigert av Solvgutt1 den lør jun 25, 2022 4:52 pm, redigert 1 gang totalt.

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

Centrist skrev: lør jun 25, 2022 4:49 pm Saggi dømmer frispark imot på annulleringen, ikke offside. Skjønner at man kan bli lurt, men synes det er svakt å ikke se at Gunnarson ikke har en hodeskade før ballen går i mål. Det er vel mulig å vurdere hvorvidt Therkildsen er i straffbar offside, men den virker noe søkt.
Nå er det vel ikke eventuell hodeskade som gir frispark, men kneet han får i hodet.

JonSnow

Legg inn av JonSnow »

Sodajr skrev: lør jun 25, 2022 4:49 pm
lok1 skrev: lør jun 25, 2022 4:45 pm
Milwaukee_Bucks_2021 skrev: lør jun 25, 2022 4:18 pm

Vi to har i hvertfall fundamentalt forskjellige syn på fotball. Eventuelt har du klubbriller mens jeg er nøytral tilskuer.
Med den lille informasjonen du har om meg, tror du virkelig har på meg klubbriller?

Det er et helt fair rødt kort. Spilleren kommer i ubalanse pga. Løkberg, og når man da har fri bane på vei mot mål samt at Løkberg definitivt ikke går på ball så er det røde kortet korrekt.
Burde vert gult, blir ikke fratatt noen klar målsjanse, når han ikke ville fått med seg ballen.
Når man er siste forsvarer og det blir frispark så er det rødtkort. Sånn er reglene

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Vikingen skrev: lør jun 25, 2022 4:52 pm
Centrist skrev: lør jun 25, 2022 4:49 pm Saggi dømmer frispark imot på annulleringen, ikke offside. Skjønner at man kan bli lurt, men synes det er svakt å ikke se at Gunnarson ikke har en hodeskade før ballen går i mål. Det er vel mulig å vurdere hvorvidt Therkildsen er i straffbar offside, men den virker noe søkt.
Nå er det vel ikke eventuell hodeskade som gir frispark, men kneet han får i hodet.
Leggen*

Men den kommer vel fordi Gunnarsson slenger seg inn i beina på FKH-spilleren.

Brukeravatar
AxelRudi
Innlegg: 2762

Legg inn av AxelRudi »

Sodajr skrev: lør jun 25, 2022 4:49 pm
lok1 skrev: lør jun 25, 2022 4:45 pm
Milwaukee_Bucks_2021 skrev: lør jun 25, 2022 4:18 pm

Vi to har i hvertfall fundamentalt forskjellige syn på fotball. Eventuelt har du klubbriller mens jeg er nøytral tilskuer.
Med den lille informasjonen du har om meg, tror du virkelig har på meg klubbriller?

Det er et helt fair rødt kort. Spilleren kommer i ubalanse pga. Løkberg, og når man da har fri bane på vei mot mål samt at Løkberg definitivt ikke går på ball så er det røde kortet korrekt.
Burde vert gult, blir ikke fratatt noen klar målsjanse, når han ikke ville fått med seg ballen.
Det kan jo fort være Løkbergs holdning som gjør at han ikke får den med seg. Kontakten skjer før han prøver å ta den med seg med låret, bare se videoen over.

Brukeravatar
lok1
Innlegg: 1882
Sted: Republikken

Legg inn av lok1 »

Edvartsen kan man bare se bort fra ja. Agendaen der er enten å rakke ned på norske dommere eller runke til bilder av de internasjonale dommerne.

Har avfulgt for lenge siden.

Kaizen

Legg inn av Kaizen »

MoldeMoldeMolde skrev: lør jun 25, 2022 4:49 pm Ser at Rosenborglegen melder på Twitter at det ikke er filming på Gunnarsson, men et akutt migreneanfall
Rosenborglegen har peiling han. Avdekket tross alt akutt krampe i begge beina på John Pelu når alle andre trodde han filmet🙃

AcsOnFire

Legg inn av AcsOnFire »

Dommer eller ku, veldig lite interessant.

Diskutér spillet, nok å ta tak i og mye mer givende.

Brukeravatar
AxelRudi
Innlegg: 2762

Legg inn av AxelRudi »

Kaizen skrev: lør jun 25, 2022 4:56 pm
MoldeMoldeMolde skrev: lør jun 25, 2022 4:49 pm Ser at Rosenborglegen melder på Twitter at det ikke er filming på Gunnarsson, men et akutt migreneanfall
Rosenborglegen har peiling han. Avdekket tross alt akutt krampe i begge beina på John Pelu når alle andre trodde han filmet🙃
Burde jo fått hørt fra Viking-legen hva som feiler Gunnarsson for lenge siden jo :) Allerede ifjor.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Feil tråd
Sist redigert av stc887 den lør jun 25, 2022 4:59 pm, redigert 1 gang totalt.

Centrist

Legg inn av Centrist »

Vikingen skrev: lør jun 25, 2022 4:52 pm
Centrist skrev: lør jun 25, 2022 4:49 pm Saggi dømmer frispark imot på annulleringen, ikke offside. Skjønner at man kan bli lurt, men synes det er svakt å ikke se at Gunnarson ikke har en hodeskade før ballen går i mål. Det er vel mulig å vurdere hvorvidt Therkildsen er i straffbar offside, men den virker noe søkt.
Nå er det vel ikke eventuell hodeskade som gir frispark, men kneet han får i hodet.
Er forøvrig også Eskesen som står i offside og Therkildsen som scorer ifølge VG live.

Men du har vel rett i det ja. Allikevel er jo Gunnarson veldig på etterskudd der. Haugesund spilleren kan ikke gjøre mye annet når han kommer slik inn sekundet for sent.

CliffC

Legg inn av CliffC »

Keepere SKAL være litt syke i hodet. Gunnarsson er således topp materiale.

tokk

Legg inn av tokk »

Haugesund spilleren felles av seg selv når han må stoppe opp for å nå ballen

Kaizen

Legg inn av Kaizen »

AxelRudi skrev: lør jun 25, 2022 4:58 pm
Kaizen skrev: lør jun 25, 2022 4:56 pm
MoldeMoldeMolde skrev: lør jun 25, 2022 4:49 pm Ser at Rosenborglegen melder på Twitter at det ikke er filming på Gunnarsson, men et akutt migreneanfall
Rosenborglegen har peiling han. Avdekket tross alt akutt krampe i begge beina på John Pelu når alle andre trodde han filmet🙃
Burde jo fått hørt fra Viking-legen hva som feiler Gunnarsson for lenge siden jo :) Allerede ifjor.
Tipper han lider av kleptomani. Skyr absolutt ingen midler for å stjele med seg poeng.

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

Fair Play står ikke høyt hos Gunnarsson, det tror jeg vi kan konkludere med.

HenryLegend

Legg inn av HenryLegend »

Og der var Haugesund snytt for straffe.

Tinkler

Legg inn av Tinkler »

FKH snytt for straffe ja

lund

Legg inn av lund »

Nå begynner det å bli flere feil på Saggi.

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Nå er det VELDIG dårlig dømming i Vikings favør her.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»