Skytingen på London Pub

Svar
VivaLV

Skytingen på London Pub

Legg inn av VivaLV »

Dramatiske nyheter. Meldes om 2 døde. Kan virkelig se ut som en maniac med hat mot homofile. Fryktelig trist og spørsmålet er jo om Pride kan arrangeres i morgen. Kanskje en nedtonet "sørgeversjon".

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Fyfaen..

Forferdelige nyheter.


Kjenner man både blir trist og forbanna når nyheter som dette og abortlovene i USA kommer i løpet av et døgn.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Ser de har pågrepet en person. Håper det er den skyldige

Ohlaien

Legg inn av Ohlaien »

Huff, ti stykker som visstnok er tatt hånd om av helsevesen. Tre alvorlig skadd.
Sist redigert av Ohlaien den lør jun 25, 2022 2:10 am, redigert 1 gang totalt.

Havrebukken

Legg inn av Havrebukken »

Grusomt.

Hvil i fred❤️❤️

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Helt ufattelig.

Hater du homofile så riv ned et pride-flagg. Dette er for jævlig.

Mehell

Legg inn av Mehell »

En skytter bekreftet tatt. Hadde kommet med en bag som han tok ut våpen fra, og begynte å skyte.
Nesten definitivt hatkriminalitet mot homofile.

Dette har jeg fått beskjed om fra et øyenvitne, via en felles venn.

Sankaa

Legg inn av Sankaa »

Fy faen altså. Forferdelig tragisk. Hvil i fred.

VivaLV

Legg inn av VivaLV »

2 drept. 3 hardt skadde. Dette ser mer og mer ut som terror og hatkriminalitet. Blir nok ett nedtonet "sørgetog" i morgen enn pridefest.

VivaLV

Legg inn av VivaLV »

Meldes om 3 åsteder. Gatekjøkken, Herr Nielsen og London Pub. Kan jo sånn sett være en liten indikatorer på "bare" vanlig terrror og ikke harkriminalitet.

Sankaa

Legg inn av Sankaa »

VivaLV skrev: lør jun 25, 2022 2:21 am 2 drept. 3 hardt skadde. Dette ser mer og mer ut som terror og hatkriminalitet. Blir nok ett nedtonet "sørgetog" i morgen enn pridefest.
På en måte bør man lage enda større pridefest for å slå tilbake, men ut av respekt blir det nok nedtonet ja.

Fy faen ass. Når i helvete skal mennesker få være sammen med og elske den de vil uten å bli utsatt for hatkriminalitet?!?! Er det så jævla mye å be om? Jeg blir så sint.

Glad personen er tatt.
Sist redigert av Sankaa den lør jun 25, 2022 2:29 am, redigert 1 gang totalt.

Sankaa

Legg inn av Sankaa »

VivaLV skrev: lør jun 25, 2022 2:27 am Meldes om 3 åsteder. Gatekjøkken, Herr Nielsen og London Pub. Kan jo sånn sett være en liten indikatorer på "bare" vanlig terrror og ikke harkriminalitet.
Nå er ikke jeg godt kjent i Oslo, men ligger Herr Nielsen og London pub nært hverandre?

Jeg tenker fortsatt at hatkriminalitet er mest sannsynlig her.

Ohlaien

Legg inn av Ohlaien »

Sankaa skrev: lør jun 25, 2022 2:29 am
VivaLV skrev: lør jun 25, 2022 2:27 am Meldes om 3 åsteder. Gatekjøkken, Herr Nielsen og London Pub. Kan jo sånn sett være en liten indikatorer på "bare" vanlig terrror og ikke harkriminalitet.
Nå er ikke jeg godt kjent i Oslo, men ligger Herr Nielsen og London pub nært hverandre?

Jeg tenker fortsatt at hatkriminalitet er mest sannsynlig her.
Ja, vil tippe rundt minuttet å gå.

Reddington

Legg inn av Reddington »

Er London Pub kjent for å være en pub for homofile? Lite kjent i Oslo.

Ohlaien

Legg inn av Ohlaien »

Reddington skrev: lør jun 25, 2022 2:31 am Er London Pub kjent for å være en pub for homofile? Lite kjent i Oslo.
Ja, er vel byens eldste pub for homofile.

peraleks

Legg inn av peraleks »

Reddington skrev: lør jun 25, 2022 2:31 am Er London Pub kjent for å være en pub for homofile? Lite kjent i Oslo.
Ja, er den største baren i Oslo for homofile.

Helt forjævlig dette.

Mehell

Legg inn av Mehell »

Reddington skrev: lør jun 25, 2022 2:31 am Er London Pub kjent for å være en pub for homofile? Lite kjent i Oslo.
Stemmer. Det er en kjent homo-pub. Herr Nielsen er en jazzclub som er kanskje et minutts gange fra London Pub.

Greyjoy

Legg inn av Greyjoy »

kytec skrev: lør jun 25, 2022 2:14 am Helt ufattelig.

Hater du homofile så riv ned et pride-flagg. Dette er for jævlig.
Eventuelt slutt å hat mennesker du ikke kjenner bare fordi de ikke er lik deg selv? Den dagen noen kan fortelle meg en vettug grunn til hvorfor det faktum at to voksne, samykkekompetente mennesker er glad i hverandre på noen måte påvirker andre menneskers liv negativt skal jeg begynne å stemme Senterpartiet.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7744

Legg inn av Big George »

Kl 0114 meldte man om skyting Kl 0119 ble en arrestert . 2 døde 10 alvorlig skadet hvorav 3 livstruende.

Reddington

Legg inn av Reddington »

Ohlaien skrev: lør jun 25, 2022 2:33 am
Reddington skrev: lør jun 25, 2022 2:31 am Er London Pub kjent for å være en pub for homofile? Lite kjent i Oslo.
Ja, er vel byens eldste pub for homofile.
Kan da umulig være tilfeldig. At det også er to andre åsteder er vel fort fordi gjerningsmannen fikk øye på et par potensielle ofre der også.

VivaLV

Legg inn av VivaLV »

Ligger rett ved siden av hverandre. Så sånn sett ja enig at hatkrim ser ganske sannsynlig ut.

Mehell

Legg inn av Mehell »

Forresten helt utrolig at ikke TV2 har noe om dette på nyhetskanalen sin. Ville vel trodd at dette var såpass stort at de burde hatt en direktesending rundt det.

Havrebukken

Legg inn av Havrebukken »

https://www.dagbladet.no/?playVideo=Qc3 ... Live=false

Denne reporteren fra Dagbladet skal ha for innsatsen men formidlingsevnen fremstår noe pussig.

VivaLV

Legg inn av VivaLV »

Nå var vel Kongsberg mest psykiatri. Men skremmende at dette kan være nok en terrorhendelse i Norge. Da begynner det å bli litt vel mange for ett så lite land som Norge.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Greyjoy skrev: lør jun 25, 2022 2:34 am
kytec skrev: lør jun 25, 2022 2:14 am Helt ufattelig.

Hater du homofile så riv ned et pride-flagg. Dette er for jævlig.
Eventuelt slutt å hat mennesker du ikke kjenner bare fordi de ikke er lik deg selv? Den dagen noen kan fortelle meg en vettug grunn til hvorfor det faktum at to voksne, samykkekompetente mennesker er glad i hverandre på noen måte påvirker andre menneskers liv negativt skal jeg begynne å stemme Senterpartiet.
At folk skal slutte å hate mennesker de ikke kjenner?

Har du hørt om russere?

Havrebukken

Legg inn av Havrebukken »

Mehell skrev: lør jun 25, 2022 2:36 am Forresten helt utrolig at ikke TV2 har noe om dette på nyhetskanalen sin. Ville vel trodd at dette var såpass stort at de burde hatt en direktesending rundt det.
Elendig at hverken tv2 eller nrk er på saken med sine kapasiteter.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Fett at ingen har spekulert i etnisiteten til gjerningspersonen (trolig en mann).

Thecokeman

Legg inn av Thecokeman »

Tragisk.

Reddington

Legg inn av Reddington »

Havrebukken skrev: lør jun 25, 2022 2:38 am https://www.dagbladet.no/?playVideo=Qc3 ... Live=false

Denne reporteren fra Dagbladet skal ha for innsatsen men formidlingsevnen fremstår noe pussig.
"eeeehh......homsebaren London Pub".

Sankaa

Legg inn av Sankaa »

kytec skrev: lør jun 25, 2022 2:40 am Fett at ingen har spekulert i etnisiteten til gjerningspersonen (trolig en mann).
Politiet svarte "han er kjørt i arresten", så de har vel egentlig bekreftet at det var en mann ja.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Aktuelt»