Fantasy Premier League 2021-22

Svar
Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Re: Fantasy Premier League 2021-22

Legg inn av Lumanza »

Sodajr skrev: man des 06, 2021 3:17 pm Jesus skada
Dunk ute resten av året
Skada? Knock...

TLee

Legg inn av TLee »

Smitteutbrudd i Tottenham

Så lenge var det morsomt, påån igjen

Covid Sucks

Yesil

Legg inn av Yesil »

TLee skrev: man des 06, 2021 7:51 pm Smitteutbrudd i Tottenham

Så lenge var det morsomt, påån igjen

Covid Sucks
Snakkes om 6 spillere, aner ingenting om kilden.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Ingen ESR

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Smitteutbrudd ja, omikron da eller? Ryker dem ut av Europa nå? Hehe

Heldigvis sitter jeg ikke med Son nå. Bare Dier. Og motstander kun Sanchez til helga om kampen går fløyten. Kan bli en del DGW for Spurs etter jul da. Og Brighton som også får en DGW denne sesongen minst, kanskje en til nå?

Men 6 spillere er vel ikke nok til å utsette en kamp? I hvertfall ikke ifølge de gamle reglene.

Forresten er Caballero klar for Soton frem til januar på en kortidskontrakt grunnet skader på begge keeperne deres Forster og McCarthy

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Ingen ESR, får inn Antonio med 5 poeng. Wooohooo

Tierney starter selvsagt når jeg akkurat har byttet han ut.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Henta Jota, ESR og King for -4 denne runden. Wuhu…

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Mtp på presedensen som PL satte da Arsenal manglet 4 spillere pga COVID mot Brentford tilsier at det skal en del til for at kamper blir utsatt som følge av utbrudd. Vi får se - først om ryktene stemmer, hvem som er smittet og om kampen eventuelt blir utsatt.

Han her har visstnok ofte rett ang Spurs-nyheter.
Sist redigert av Lew_Ashby den man des 06, 2021 8:24 pm, redigert 1 gang totalt.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Tottenham kan gjøre det samme som Man City. Steng treningsanlegget og få en covid-pause.

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

Hvem tar man inn av Mount, Bilva og Gunde Svan da? Synes kampprogrammet til City ser ørlite bedre ut, men Mount er vel det nærmeste du får en spikret spiller i elleveren til Tuchelele. Har allerede kuket Kane ut til fordel for Kane og (snart) Toney for King/Dennis, så det vil i så fall bli årets første hit.

Jeg kan for øvrig legge til at jeg har sykt draget på damer og er jæveligt inteligent om det spiller noen rolle.

guru

Legg inn av guru »

Brighton-Spurs blir fort utsatt nå.

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

guru skrev: man des 06, 2021 8:28 pm Brighton-Spurs blir fort utsatt nå.
Blytungt for Spurs mtp. at deres Burnley-kamp allerede har blitt utsatt. Det er to kamper som skal inn i et deilig tettpakket program.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Digne hva i all verden har skjedd med han?

Evertonion
Innlegg: 767

Legg inn av Evertonion »

Lumanza skrev: man des 06, 2021 8:37 pm Digne hva i all verden har skjedd med han?
I Everton rulleres det også, men intet hjelper!

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Tierney til Ødegaard

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Seff tierney. Vært tålmodig helt til denne runden

eppaen

Legg inn av eppaen »

Tierney med assist ja. Er ikke Fantasy vakkert.... Ikke startet en dritt på lenge og kasta ut før runden.

emin

Legg inn av emin »

Brighton blir i hvert fall ikke misfornøyd om det blir utsatt kamp. Faste stopperne Dunk og Webster skadet, i tillegg har Duffy karantene.
Heller til at de ønsker mer utsatt kamp enn Spurs....

emin

Legg inn av emin »

Richarlison VARulert for andre gang. Få centimeter denne gang. Føler min doble mulige Arsenal-CS er ufortjent nå.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

At folk skal snuble inn så mange poeng på Ramsdale og White... 😑

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

emin skrev: man des 06, 2021 10:19 pm Richarlison VARulert for andre gang. Få centimeter denne gang. Føler min doble mulige Arsenal-CS er ufortjent nå.
To hårfine offsideavgjørelser - Sannsynligvis er begge korrekt annullert!

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

chelsea8 skrev: man des 06, 2021 10:29 pm At folk skal snuble inn så mange poeng på Ramsdale og White... 😑
Snuble?
Offside er offside!

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Megapixsel skrev: man des 06, 2021 10:30 pm Snuble?
Offside er offside!
Jeg tenkte mer på at Arsenal ikke har kvaliteter til å holde nullen så ofte som de har gjort den siste tiden. Flaks, som noen ville sagt.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Helvetes, ingen Ramsdale clean sheet.

Liverpoolodd94

Legg inn av Liverpoolodd94 »

Den måtte jo komme.

emin

Legg inn av emin »

Der forsvant det 8 poeng. Men fortjent for Richarlison.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Veldig viktig for oss uten Ramsdale og White inne. Drit at Gray nok en gang produserer når jeg tar ham ut, men dette resulterer at jeg går opp 10-15k plasser sammenlagt.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lew_Ashby skrev: man des 06, 2021 10:40 pm Veldig viktig for oss uten Ramsdale og White inne. Drit at Gray nok en gang produserer når jeg tar ham ut, men dette resulterer at jeg går opp 10-15k plasser sammenlagt.
Får Gray assist?

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

K-Torget skrev: man des 06, 2021 10:42 pm Får Gray assist?
Får ikke sett kampen, men leste han banket ballen i tverrligger og Richarlison satte returen. Gikk bare ut ifra at det ble assist på ham. Etter at jeg gjorde Gray til Gallagher har førstnevnte 2 målpoeng på 2 kamper etter å ha fått 1 målpoeng på sine 7 kamper før det. Samtidig har Gallagher nesten blitt defensiv midtbane og har blanket i 3 kamper på rad etter å ha hatt 4 målpoeng på sine 3 siste kamper før jeg tok ham inn.

FPL er så forbanna teit.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lew_Ashby skrev: man des 06, 2021 10:47 pm
K-Torget skrev: man des 06, 2021 10:42 pm Får Gray assist?
Får ikke sett kampen, men leste han banket ballen i tverrligger og Richarlison satte returen. Gikk bare ut ifra at det ble assist på ham. Etter at jeg gjorde Gray til Gallagher har førstnevnte 2 målpoeng på 2 kamper etter å ha fått 1 målpoeng på sine 7 kamper før det. Samtidig har Gallagher nesten blitt defensiv midtbane og har blanket i 3 kamper på rad etter å ha hatt 4 målpoeng på sine 3 siste kamper før jeg tok ham inn.

FPL er så forbanna teit.
2 - 1 Gray..

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»