Fantasy Premier League 2022-2023

Svar
Nevi

Re: Fantasy Premier League 2022-2023

Legg inn av Nevi »

startelver skrev: søn sep 18, 2022 4:16 pm Fikk 12 på Saliba, 6 på Jesus og 3 på Martinelli. Totalscore under 70 siden jeg har -8 i transfer. Eller det kommer vel noe bonus inn også.
Tre bonus på Saliba og ett på Jesus.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Moyes må vel nærme seg ferdig snart.


Screenshot_20220918-165816_PicCollage.jpg

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

chelsea8 skrev: søn sep 18, 2022 5:08 pm Moyes må vel nærme seg ferdig snart.



Screenshot_20220918-165816_PicCollage.jpg
Oddsen på at både Moyes og Rodgers må forlate sjefsstolen må vel synke for hver time som går?

startelver

Legg inn av startelver »

Tipper Rodgers ryker først.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

I helvette?!? Stemmer dette da? Var rundt 25 plass før helga nå med en 64 runde før saliba bonus er jeg ranka som nr 11 på FD?!?

407,566 OA

guru

Legg inn av guru »

Skal jeg aktivere wildcard?

guru

Legg inn av guru »

Wildcard er aktivert!

Kulusevski og Jesus er allerede forsvunnet ut til fordel for Maddison og Isak som nærmer seg prisstigning. På ingen måte sikkert at jeg ender opp med disse, men nå starter prisendrings-jaget. Chilwell må ut av laget og Son må vel på. Min døde midtbanbespiller (cafu) er heldigvis historie, inn med Bailey som placeholder enn så lenge.

Tanker 3 premiums med KdB, Son og Haaland eller Son, Kane og Haaland. Lener vel mest mot KdB, slik at Salah blir lettere å få inn etterhvert.

VivaLV

Legg inn av VivaLV »

Blir det ikke bare rot nå som kamper utsettes. Umulig å få oversikt. I praksis så har man vel da valgt laget for de utsatte kampene denne runden allerede selv om de f.eks. ikke spilles før februar!!??

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

guru skrev: søn sep 18, 2022 7:52 pm Wildcard er aktivert!

Kulusevski og Jesus er allerede forsvunnet ut til fordel for Maddison og Isak som nærmer seg prisstigning. På ingen måte sikkert at jeg ender opp med disse, men nå starter prisendrings-jaget. Chilwell må ut av laget og Son må vel på. Min døde midtbanbespiller (cafu) er heldigvis historie, inn med Bailey som placeholder enn så lenge.

Tanker 3 premiums med KdB, Son og Haaland eller Son, Kane og Haaland. Lener vel mest mot KdB, slik at Salah blir lettere å få inn etterhvert.
Tror du kamper blir usatt i GW9? Vurderer WC selv i kveld for å få med meg prisendringer!

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

VivaLV skrev: søn sep 18, 2022 8:17 pm Blir det ikke bare rot nå som kamper utsettes. Umulig å få oversikt. I praksis så har man vel da valgt laget for de utsatte kampene denne runden allerede selv om de f.eks. ikke spilles før februar!!??
Er vel liten sjanse for utsettelser slik jeg har skjønt det?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Tør man å aktivere WC nå for å få med seg prisendringer? Eller frykter man utsettelser i GW9?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Hvem ligger an til å stige i pris i natt? Maddison? Isak?
og hvem ligger an til å synke?

guru

Legg inn av guru »

K-Torget skrev: søn sep 18, 2022 9:02 pm
guru skrev: søn sep 18, 2022 7:52 pm Wildcard er aktivert!

Kulusevski og Jesus er allerede forsvunnet ut til fordel for Maddison og Isak som nærmer seg prisstigning. På ingen måte sikkert at jeg ender opp med disse, men nå starter prisendrings-jaget. Chilwell må ut av laget og Son må vel på. Min døde midtbanbespiller (cafu) er heldigvis historie, inn med Bailey som placeholder enn så lenge.

Tanker 3 premiums med KdB, Son og Haaland eller Son, Kane og Haaland. Lener vel mest mot KdB, slik at Salah blir lettere å få inn etterhvert.
Tror du kamper blir usatt i GW9? Vurderer WC selv i kveld for å få med meg prisendringer!
Av det jeg ser er det lite sannsynlig med utsettelser, så det påvirket ikke meg.

Bror1

Legg inn av Bror1 »

K-Torget skrev: søn sep 18, 2022 9:04 pm Hvem ligger an til å stige i pris i natt? Maddison? Isak?
og hvem ligger an til å synke?
Foreløpig ingen som klart ligger an til å stige. Nærmest er Trippier, Isak og så Maddison, men skal litt til for at det skjer, særlig sistnevnte.
I andre enden er Jesus, Salah og Robertson.

Evertonion
Innlegg: 767

Legg inn av Evertonion »

Hva tror dere om Diego Costa framover? Når eller hvis han kommer i form, er han vel ikke hentet for å sitte på benken? Vet han enda hvor målet står, eller blir det bare kort og dårlig stemning? Kan han være et varp til 5.5?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

guru skrev: søn sep 18, 2022 9:04 pm
K-Torget skrev: søn sep 18, 2022 9:02 pm
guru skrev: søn sep 18, 2022 7:52 pm Wildcard er aktivert!

Kulusevski og Jesus er allerede forsvunnet ut til fordel for Maddison og Isak som nærmer seg prisstigning. På ingen måte sikkert at jeg ender opp med disse, men nå starter prisendrings-jaget. Chilwell må ut av laget og Son må vel på. Min døde midtbanbespiller (cafu) er heldigvis historie, inn med Bailey som placeholder enn så lenge.

Tanker 3 premiums med KdB, Son og Haaland eller Son, Kane og Haaland. Lener vel mest mot KdB, slik at Salah blir lettere å få inn etterhvert.
Tror du kamper blir usatt i GW9? Vurderer WC selv i kveld for å få med meg prisendringer!
Av det jeg ser er det lite sannsynlig med utsettelser, så det påvirket ikke meg.
Takker :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Bror1 skrev: søn sep 18, 2022 9:10 pm
K-Torget skrev: søn sep 18, 2022 9:04 pm Hvem ligger an til å stige i pris i natt? Maddison? Isak?
og hvem ligger an til å synke?
Foreløpig ingen som klart ligger an til å stige. Nærmest er Trippier, Isak og så Maddison, men skal litt til for at det skjer, særlig sistnevnte.
I andre enden er Jesus, Salah og Robertson.
Takker! :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Evertonion skrev: søn sep 18, 2022 9:12 pm Hva tror dere om Diego Costa framover? Når eller hvis han kommer i form, er han vel ikke hentet for å sitte på benken? Vet han enda hvor målet står, eller blir det bare kort og dårlig stemning? Kan han være et varp til 5.5?
Han må bevise noe før han er aktuelt for mitt lag!

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

WC Aktivert!!

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Dejan_Stankovic89 skrev: lør sep 17, 2022 9:24 pm Første WC draft:

Fabianski
Fabianski? De taper jo alt. Syns det er vanskelig å velge keeper på et WC. Pope virker mest populær, men vet ikke om jeg vil doble han med Trippier.

Dejan_Stankovic89

Legg inn av Dejan_Stankovic89 »

chelsea8 skrev: søn sep 18, 2022 11:05 pm
Dejan_Stankovic89 skrev: lør sep 17, 2022 9:24 pm Første WC draft:

Fabianski
Fabianski? De taper jo alt. Syns det er vanskelig å velge keeper på et WC. Pope virker mest populær, men vet ikke om jeg vil doble han med Trippier.
Tok han med på bakgrunn av dette sitatet fra Mats Arntzen i VG+;

"Den største utfordreren slik jeg ser det, og en som kanskje er litt undersnakket så langt, er West Ham-keeper Lukasz Fabianski (5.0).

Til tross for at West Ham har hatt tøffe kamper mot Manchester City, Tottenham og Chelsea i løpet av de seks første kampene, har «The Hammers» kun sluppet til 8.12 xGA, altså bedre enn Newcastle.

I perioden som kommer har West Ham fem hjemmekamper mot lag som er på nedre halvdel av xG-tabellen. Også Southampton og Everton er på nedre halvdel når det gjelder forventede mål."

Det enkleste er Pope ja, men jeg liker ikke å doble bak . Programmet til WH er en del bedre enn Newcastle sitt og. Kanskje det endrer seg nærmere deadline

guru

Legg inn av guru »

Kan vi konkludere med å starte med Ward i mål fra GW1 var en feilslått strategi? :)
Har vi noengang sett en verre målvakt i Premier League? 8 kamper - 8 poeng. Begovic (4M): 1 kamp - 9 poeng.

Nevi

Legg inn av Nevi »

Kanskje Ramsdale i kompani med en annen spillende keeper, kan være veien å gå? Gar og Trippier som jeg kommer til å beholde.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Nå er det bare å holde seg unna alt av FPL frem til 1.oktober😱🙈

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

Har nå fått sammenlignet WC-laget med laget jeg hadde stått med, som var 11 mann med de typiske spillerne som Andreas, Neco, Ward osv. 24 poeng i pluss på å bruke WC til denne runda (67p), tror neppe jeg hadde tatt noe lignende ved å spare WC til en annen GW. Patterson MVP, med litt poeng i Maddison og Isak som største differ. Suksess.

guru

Legg inn av guru »

Nevi skrev: man sep 19, 2022 9:37 am Kanskje Ramsdale i kompani med en annen spillende keeper, kan være veien å gå? Gar og Trippier som jeg kommer til å beholde.
Arsenal med tøffe kamper i de neste, og blanker i GW12. Vil fortsatt si at Pope er det beste valget i den prisklassen. Kjedelig å doble med han og Trippier selvsagt når de ikke holder nullen, men potensialet er såpass stort, at jeg mest sannsynlig går for Pope og Trippier.

guru

Legg inn av guru »

HeskeyTime skrev: man sep 19, 2022 9:42 am Har nå fått sammenlignet WC-laget med laget jeg hadde stått med, som var 11 mann med de typiske spillerne som Andreas, Neco, Ward osv. 24 poeng i pluss på å bruke WC til denne runda (67p), tror neppe jeg hadde tatt noe lignende ved å spare WC til en annen GW. Patterson MVP, med litt poeng i Maddison og Isak som største differ. Suksess.
Nydelig! Alltid deilig å lykkes i første runde etter et WC.

Fikk selv 56(-4) og er ok fornøyd, men irriterende at Jesus pådro seg et gult kort som kostet han 3 poeng på slutten der. Hadde nok gått for både Isak og Maddison om jeg hadde kjørt WC jeg også, men det var egentlig aldri planen, så ikke noen grunn til å irritere seg over det.

Bror1

Legg inn av Bror1 »

Guaita (4.5) og flott program etter Chelsea i neste. Palace har sett gode ut, men har hatt tøffe kamper så langt.

Ward får utrolig nok en siste kamp mot Forest hjemme neste så blir det Guaita.

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

guru skrev: man sep 19, 2022 9:48 am
HeskeyTime skrev: man sep 19, 2022 9:42 am Har nå fått sammenlignet WC-laget med laget jeg hadde stått med, som var 11 mann med de typiske spillerne som Andreas, Neco, Ward osv. 24 poeng i pluss på å bruke WC til denne runda (67p), tror neppe jeg hadde tatt noe lignende ved å spare WC til en annen GW. Patterson MVP, med litt poeng i Maddison og Isak som største differ. Suksess.
Nydelig! Alltid deilig å lykkes i første runde etter et WC.

Fikk selv 56(-4) og er ok fornøyd, men irriterende at Jesus pådro seg et gult kort som kostet han 3 poeng på slutten der. Hadde nok gått for både Isak og Maddison om jeg hadde kjørt WC jeg også, men det var egentlig aldri planen, så ikke noen grunn til å irritere seg over det.
Veldig individuelt hvordan lagene står ja, med 56(-4) poeng virker det som om laget ditt sto veldig bra. Maddison er typisk spiller man egentlig kunne vente med til GW9, mens Jesus og Isak sto noenlunde likt til denne uka, så selve tankegangen med å vente med WC gikk bra for deg. Eneste ulikheten i WC-laget mitt i GW8 kontra 9 er egentlig Gordon vs Zaha, som ikke slo ut som jeg håpet (hvem skulle trodd :lol:)

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Blir det full runde i gw9 da?🤔

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»