Fantasy Premier League 2022-2023

Svar
guru

Re: Fantasy Premier League 2022-2023

Legg inn av guru »

Noen som vurderer Solanke inn? Strålende program. Grei spiss om man ønsker å få inn litt dyrere midtbanespillere eller forsvar. Er en megadiff med under 1% eierskap. 3 hjemmekamper i de 4 neste.

animals

Legg inn av animals »

guru skrev: ons sep 28, 2022 11:02 am Noen som vurderer Solanke inn? Strålende program. Grei spiss om man ønsker å få inn litt dyrere midtbanespillere eller forsvar. Er en megadiff med under 1% eierskap. 3 hjemmekamper i de 4 neste.
Jeg hopper på han. noen sjanser må man ta. Spørsmålet er om man skal stå med Pope i mål borte mot Fulham eller om man gir Ward the Fraud en aller siste sjanse !? noen med CS odds?

guru

Legg inn av guru »

animals skrev: ons sep 28, 2022 11:26 am noen med CS odds?

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Noen som vet ståa med Perisic? Er han småskadet? Hvis det er tilfellet, og det faktum at de møter Arsenal, vurderer jeg benk på han og Bailey (sukk) inn

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

animals skrev: ons sep 28, 2022 11:26 am
guru skrev: ons sep 28, 2022 11:02 am Noen som vurderer Solanke inn? Strålende program. Grei spiss om man ønsker å få inn litt dyrere midtbanespillere eller forsvar. Er en megadiff med under 1% eierskap. 3 hjemmekamper i de 4 neste.
Jeg hopper på han. noen sjanser må man ta. Spørsmålet er om man skal stå med Pope i mål borte mot Fulham eller om man gir Ward the Fraud en aller siste sjanse !? noen med CS odds?
Per nå er ikke Solanke aktuell for mitt lag.
Er på WC og har Guaita og Ward inne per nå. Hvis jeg ender der så kan det fort bli Ward i mål i GW9..

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Crabsen skrev: ons sep 28, 2022 1:59 pm Noen som vet ståa med Perisic? Er han småskadet? Hvis det er tilfellet, og det faktum at de møter Arsenal, vurderer jeg benk på han og Bailey (sukk) inn
Noe som tilsier at han skal være småskadet?

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

K-Torget skrev: ons sep 28, 2022 2:14 pm
Crabsen skrev: ons sep 28, 2022 1:59 pm Noen som vet ståa med Perisic? Er han småskadet? Hvis det er tilfellet, og det faktum at de møter Arsenal, vurderer jeg benk på han og Bailey (sukk) inn
Noe som tilsier at han skal være småskadet?
Ja så en nevne det på forrige side, men har ikke hørt noe annet enn det, og fantasy har heller ikke noe på han, så da regner jeg med han er good to go da :lol:

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Crabsen skrev: ons sep 28, 2022 3:06 pm
K-Torget skrev: ons sep 28, 2022 2:14 pm
Crabsen skrev: ons sep 28, 2022 1:59 pm Noen som vet ståa med Perisic? Er han småskadet? Hvis det er tilfellet, og det faktum at de møter Arsenal, vurderer jeg benk på han og Bailey (sukk) inn
Noe som tilsier at han skal være småskadet?
Ja så en nevne det på forrige side, men har ikke hørt noe annet enn det, og fantasy har heller ikke noe på han, så da regner jeg med han er good to go da :lol:
Har ikke fått med meg dette, sikkert fordi jeg ikke har han selv..😊

startelver

Legg inn av startelver »

Jeg er Spursfan og har ikke hørt om noen nye skader på Perisic. Ikke noe på twitter om det så regner med han er klar.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

startelver skrev: ons sep 28, 2022 6:37 pm Jeg er Spursfan og har ikke hørt om noen nye skader på Perisic. Ikke noe på twitter om det så regner med han er klar.
Takk for info😊

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Liverpool.no skriver at Robbo mister kampen mot Brighton.

guru

Legg inn av guru »

Wildcard-gjengen hudfletter Bigman Bakar i siste podcast :) Fornøyelig å høre på. Spesielt tar de tak i hans bruk av selektiv statistikk for å underbygge sine valg....

Vet ikke om det er nevnt her, men Kulusevski ble skadet i landskamppausen. Visstnok hamstring. Meeeeget tvilsom til helga.

eppaen

Legg inn av eppaen »

guru skrev: tor sep 29, 2022 5:43 pm Wildcard-gjengen hudfletter Bigman Bakar i siste podcast :) Fornøyelig å høre på. Spesielt tar de tak i hans bruk av selektiv statistikk for å underbygge sine valg....

Vet ikke om det er nevnt her, men Kulusevski ble skadet i landskamppausen. Visstnok hamstring. Meeeeget tvilsom til helga.
Hvem er Wildcard-gjengen?

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

eppaen skrev: tor sep 29, 2022 6:33 pm
guru skrev: tor sep 29, 2022 5:43 pm Wildcard-gjengen hudfletter Bigman Bakar i siste podcast :) Fornøyelig å høre på. Spesielt tar de tak i hans bruk av selektiv statistikk for å underbygge sine valg....

Vet ikke om det er nevnt her, men Kulusevski ble skadet i landskamppausen. Visstnok hamstring. Meeeeget tvilsom til helga.
Hvem er Wildcard-gjengen?
De som er på Wildcard🤪🤪🤪

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Kulusevski ute?

Brukeravatar
Sportslig
Innlegg: 1044

Legg inn av Sportslig »

Mr.Meep skrev: tor sep 29, 2022 6:36 pmKulusevski ute?
Tvilsom.

Brukeravatar
Sportslig
Innlegg: 1044

Legg inn av Sportslig »

eppaen skrev: tor sep 29, 2022 6:33 pm
guru skrev: tor sep 29, 2022 5:43 pm Wildcard-gjengen hudfletter Bigman Bakar i siste podcast :) Fornøyelig å høre på. Spesielt tar de tak i hans bruk av selektiv statistikk for å underbygge sine valg....

Vet ikke om det er nevnt her, men Kulusevski ble skadet i landskamppausen. Visstnok hamstring. Meeeeget tvilsom til helga.
Hvem er Wildcard-gjengen?
Tipper de snakker om podcasten Wildcard FC. https://podcasts.apple.com/no/podcast/w ... d763768875

startelver

Legg inn av startelver »

Den var ikke bra, da må jeg tenke på å erstatte Kula med noe rimeligere.

Deila

Legg inn av Deila »

Venter til i morgen, men tror byttet mitt enkelt og greit blir Isak--->Toney.

TLee

Legg inn av TLee »

4.5 for grekeren da.
Absolutt noe å vurdere til helgen.
Kun 0.3%

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Deila skrev: tor sep 29, 2022 7:38 pm Venter til i morgen, men tror byttet mitt enkelt og greit blir Isak--->Toney.
Har du Mitrovic? Hvis ikke vurderer du Toney som et bedre alternativ enn Mitrovic fremover / frem til GW16?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

TLee skrev: tor sep 29, 2022 8:43 pm 4.5 for grekeren da.
Absolutt noe å vurdere til helgen.
Kun 0.3%
Tsimikas? Han får vel denne kampen + Rangers i midtuken før Robbo er tilbake.

Deila

Legg inn av Deila »

K-Torget skrev: tor sep 29, 2022 9:18 pm
Deila skrev: tor sep 29, 2022 7:38 pm Venter til i morgen, men tror byttet mitt enkelt og greit blir Isak--->Toney.
Har du Mitrovic? Hvis ikke vurderer du Toney som et bedre alternativ enn Mitrovic fremover / frem til GW16?
Har Mitrovic ;) Hadde nok valgt han foran Toney riktignok.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Deila skrev: tor sep 29, 2022 9:26 pm
K-Torget skrev: tor sep 29, 2022 9:18 pm
Deila skrev: tor sep 29, 2022 7:38 pm Venter til i morgen, men tror byttet mitt enkelt og greit blir Isak--->Toney.
Har du Mitrovic? Hvis ikke vurderer du Toney som et bedre alternativ enn Mitrovic fremover / frem til GW16?
Har Mitrovic ;) Hadde nok valgt han foran Toney riktignok.
:)
Er på WC nå og usikker på om jeg skal gå for Mitrovic eller Toney sammen med Haaland og 4,3 spiss på topp. Har hatt Mitrovic inne etter at det ble bekreftet at Isak er ute en stund..

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Noen som har gode WC-utkast?
Selv er jeg på dette per nå:
Guaita Ward
James Cancelo Trippier Neco Guehi / Andersen
Maddison Martinelli KdB Bowen Zaha
Haaland Mitrovic 4,3 spiss

Tanker?

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

I alle dager skal man cappe denne runden? Maddison?

Evertonion
Innlegg: 767

Legg inn av Evertonion »

K-Torget skrev: tor sep 29, 2022 9:52 pm Noen som har gode WC-utkast?
Selv er jeg på dette per nå:
Guaita Ward
James Cancelo Trippier Neco Guehi / Andersen
Maddison Martinelli KdB Bowen Zaha
Haaland Mitrovic 4,3 spiss

Tanker?
Slett ikke dumt, men våkner Bowen nå? Kan jo være en joker om han og West Ham skulle begynne å virke framover.

Jesman

Legg inn av Jesman »

Prøver meg på en Sterling-punt jeg. Går sikkert åt skogen.

guru

Legg inn av guru »

eppaen skrev: tor sep 29, 2022 6:33 pm
guru skrev: tor sep 29, 2022 5:43 pm Wildcard-gjengen hudfletter Bigman Bakar i siste podcast :) Fornøyelig å høre på. Spesielt tar de tak i hans bruk av selektiv statistikk for å underbygge sine valg....

Vet ikke om det er nevnt her, men Kulusevski ble skadet i landskamppausen. Visstnok hamstring. Meeeeget tvilsom til helga.
Hvem er Wildcard-gjengen?
Beklager, lite presist. Som det nevnes her: De som har podcasten "Wildcard FC".

startelver

Legg inn av startelver »

Jeg har bare et bytte denne runden og må fjerne Jesus. Mitrovic eller Toney?

Fulham ser ut til å ha et lettere program fremover.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»