Fantasy Premier League 2022-2023

Svar
K-Torget

Re: Fantasy Premier League 2022-2023

Legg inn av K-Torget »

Noen som har oversikt over hvem som steg og sank i pris i natt? Og hvem som kan gjøre det samme i kommende natt?

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

K-Torget skrev: man sep 19, 2022 4:50 pm Noen som har oversikt over hvem som steg og sank i pris i natt? Og hvem som kan gjøre det samme i kommende natt?
Pleier å treffe sånn noenlunde:
http://www.fplstatistics.co.uk/Home/IndexAndroid

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

K-Torget skrev: man sep 19, 2022 4:50 pm Noen som har oversikt over hvem som steg og sank i pris i natt? Og hvem som kan gjøre det samme i kommende natt?
Disse gikk opp i pris i natt:

Trippier £5.4M
Dier £5.1M
Saliba £4.9M

Disse gikk ned i pris i natt:

Watkins £7.2M
Robertson £6.7M
Wood £5.6M
Pérez £4.8M
Söyüncü £4.2M

TLee

Legg inn av TLee »

Hvem er det som leder ligaen nå da?

Deila

Legg inn av Deila »

TLee skrev: man sep 19, 2022 6:02 pm Hvem er det som leder ligaen nå da?
Grattis Tommy, jeg er faktisk nr 2 på plassen bak deg :)

TLee

Legg inn av TLee »

Så det Deila 😃
Du ledet til Saliba fikk sine bp

Deila

Legg inn av Deila »

TLee skrev: man sep 19, 2022 6:22 pm Så det Deila 😃
Du ledet til Saliba fikk sine bp
Surt, hadde Saliba inne frem til torsdagen var det vel ;)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lew_Ashby skrev: man sep 19, 2022 4:52 pm
K-Torget skrev: man sep 19, 2022 4:50 pm Noen som har oversikt over hvem som steg og sank i pris i natt? Og hvem som kan gjøre det samme i kommende natt?
Pleier å treffe sånn noenlunde:
http://www.fplstatistics.co.uk/Home/IndexAndroid
Takker😊

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Sir-Alex skrev: man sep 19, 2022 4:57 pm
K-Torget skrev: man sep 19, 2022 4:50 pm Noen som har oversikt over hvem som steg og sank i pris i natt? Og hvem som kan gjøre det samme i kommende natt?
Disse gikk opp i pris i natt:

Trippier £5.4M
Dier £5.1M
Saliba £4.9M

Disse gikk ned i pris i natt:

Watkins £7.2M
Robertson £6.7M
Wood £5.6M
Pérez £4.8M
Söyüncü £4.2M
Takker😊

guru

Legg inn av guru »

Jesus dropper nok i natt, men de fleste som har han hentet han vel da han kostet 8M, men de som hentet han til 8.1M, og har aktivert WC, bør selge han i kveld.

Nevi

Legg inn av Nevi »

Maddison og Zaha kan begge være gode valg de neste rundene. Begge ligger an til å stige i pris. Tenker WC. Så her er det kanskje bare å begynne.

Brukeravatar
Sportslig
Innlegg: 1044

Legg inn av Sportslig »

Nevi skrev: man sep 19, 2022 10:32 pm Maddison og Zaha kan begge være gode valg de neste rundene. Begge ligger an til å stige i pris. Tenker WC. Så her er det kanskje bare å begynne.
Enig i den vurderingen. Både taket til Zaha og Maddison er veldig høyt, og de er svært sentrale på sine lag. Nesten sikret målpoeng hvis laget putter 2-3 mål i en kamp. Er selv på WC, og har begge inne på nåværende tidspunkt.

george_hincapie

Legg inn av george_hincapie »

Regner med at det er mange som sitter med 4, 5 og kanskje 6 spillere fra City og Arsenal. Hva kan være en god plan frem mot blank GW12 for disse spillerne?

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

5 city og Arsenal her... blir nok å nøye meg med å sende Jesus KDB og Haaland på benk så ofrer jeg Cancelo og saliba

urbeka

Legg inn av urbeka »

george_hincapie skrev: man sep 19, 2022 11:40 pm Regner med at det er mange som sitter med 4, 5 og kanskje 6 spillere fra City og Arsenal. Hva kan være en god plan frem mot blank GW12 for disse spillerne?
Gjøre to av tre cancelo/kdb/haaland til trent/salah/kane inn mot gw11 er min plan. En eller to rimelige folk fra Arsenal kan beholdes og benkes og kab sikkert også levere mot 'god' motstand, de store pengene er vikrigere å ha inne i spillet imho

emin

Legg inn av emin »

Jesus selges ned. 7 mål. Tottenham og Liverpool hjemme før Leeds borte. Så blank i GW 12. Jeg selger ikke! Uten Håland ville ingen vurdert han ut.

guru

Legg inn av guru »

emin skrev: tir sep 20, 2022 12:32 am Jesus selges ned. 7 mål. Tottenham og Liverpool hjemme før Leeds borte. Så blank i GW 12. Jeg selger ikke! Uten Håland ville ingen vurdert han ut.
Jeg antar du mener 7 målpoeng. Han har 4 mål + 3 assists.

Men jeg ser den. En spiss til 8M for et av topplagene er god verdi.

Samtidig er han notorisk ineffektiv og får sjelden bonus, da han sjelden får mer enn ett målpoeng pr. kamp, og bl.a. fordi han pådrar seg sinnsykt med gule kort. I helga fikk han et helt unødvendig gult kort mot slutten, og det kostet han 2 poeng. Han ville hatt 2 bonus om han ikke hadde fått det kortet. Han er allerede oppe i 4 kort, flere enn Xhaka(!), Ett til, og han ryker på karantene. Ser man bort fra monsterkampen mot Leicester (som har Ward i mål og slipper inn alt av skudd), har han en ganske beskjeden uttelling når man ser på de underliggende tallene. 4 av hans 7 målpoeng kom mot Leicester.

I City var han kjent for å brenne enorme sjanser, og vi ser det samme i Arsenal, han behøver mange sjanser for å putte.

Skjønner at de som ikke er på WC beholder han, men jeg finner flere grunner til å gi han en pause fra mitt lag:

- Vriene kamper de neste 2 kampene
- Blank i GW12
- 1 gult kort fra karantene
- Får sjelden bonus

Men hva vet jeg.... Mine vurderinger er ikke akkurat noe å strekke seg etter - jeg ligger og kaver rundt 700k sammenlagt, og er i ferd med å bli hektet helt av i de fleste av mine miniligaer :)

Det sagt, han kommer jo garantert inn igjen på et tidspunkt. Kan skje fort også. GW11, GW13 og GW14 er jo nydelige kamper for Arsenal.

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

george_hincapie skrev: man sep 19, 2022 11:40 pm Regner med at det er mange som sitter med 4, 5 og kanskje 6 spillere fra City og Arsenal. Hva kan være en god plan frem mot blank GW12 for disse spillerne?
Spillere på benken med gode kamper i GW12 er et must, noe som ikke gjelder de fleste 4,0-forsvarerne, men derimot f.eks Pereira. KdB til Salah er et garantert bytte, og Cancelo til Trent kan også være logisk (men vil helst ha begge). Spillere som Martinelli og Haaland er de eneste jeg 100% beholder gjennom GW12, på grunn av prisstigning, samt et ønske om Cancelo. Arsenal ville jeg gradvis begynt å shippe ut nå, med øye mot GW12 hvis man f.eks har Saliba og vil ha inn billig spiller (Dunk/Guehi/Newcastle).

george_hincapie

Legg inn av george_hincapie »

Heller mot å kjøre ut Jesus og Ødegaard allerede til neste runde. Tenker at Spurs, Pool og Leeds ikke er det beste programmet før blank. Inn med Zaha/Maddison + Mitrovic.
Så KDB og Cancelo ut til runde 12, Salah/Son og en random forsvarer inn.

Deretter WC i runde 13 for å få tilbake godgutta.

urbeka

Legg inn av urbeka »

Hvis man ser arsenals program under ett fram mot 17, for de som ikke har flere wc før det, så synes jeg selv at arsenal har et ganske godt program, særlig fra 13. Gode spillere i form på et godt lag kan også ta bra med poeng selv i de par neste med tøff motstand. Sammenlign f.eks. programmet til Saka/Martinelli med programmet til Maddison fra 13... Man blir mer enn nok opptatt med å skyffle på city-spillere, så å ha noe arsenal i denne perioden for å benke i 12 og sprette opp som troll av eske i 13 tror jeg er topp.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

FantasySwede skrev: man sep 19, 2022 10:35 pm
Nevi skrev: man sep 19, 2022 10:32 pm Maddison og Zaha kan begge være gode valg de neste rundene. Begge ligger an til å stige i pris. Tenker WC. Så her er det kanskje bare å begynne.
Enig i den vurderingen. Både taket til Zaha og Maddison er veldig høyt, og de er svært sentrale på sine lag. Nesten sikret målpoeng hvis laget putter 2-3 mål i en kamp. Er selv på WC, og har begge inne på nåværende tidspunkt.
Enig! Har aktivert WC og har også begge inne.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

urbeka skrev: tir sep 20, 2022 12:19 am
george_hincapie skrev: man sep 19, 2022 11:40 pm Regner med at det er mange som sitter med 4, 5 og kanskje 6 spillere fra City og Arsenal. Hva kan være en god plan frem mot blank GW12 for disse spillerne?
Gjøre to av tre cancelo/kdb/haaland til trent/salah/kane inn mot gw11 er min plan. En eller to rimelige folk fra Arsenal kan beholdes og benkes og kab sikkert også levere mot 'god' motstand, de store pengene er vikrigere å ha inne i spillet imho
Takk for tips!😊

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

HeskeyTime skrev: tir sep 20, 2022 9:05 am
george_hincapie skrev: man sep 19, 2022 11:40 pm Regner med at det er mange som sitter med 4, 5 og kanskje 6 spillere fra City og Arsenal. Hva kan være en god plan frem mot blank GW12 for disse spillerne?
Spillere på benken med gode kamper i GW12 er et must, noe som ikke gjelder de fleste 4,0-forsvarerne, men derimot f.eks Pereira. KdB til Salah er et garantert bytte, og Cancelo til Trent kan også være logisk (men vil helst ha begge). Spillere som Martinelli og Haaland er de eneste jeg 100% beholder gjennom GW12, på grunn av prisstigning, samt et ønske om Cancelo. Arsenal ville jeg gradvis begynt å shippe ut nå, med øye mot GW12 hvis man f.eks har Saliba og vil ha inn billig spiller (Dunk/Guehi/Newcastle).
Høres veldig fornuftig ut!😊

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Kommer nok tilbake til dette litt senere ut i neste uke, men hvem hvilke 3 av Bailey, Neco, Gross, Perisic & Cucurella ville dere benket til neste GW? Har foreløpig de 3 førstnevnte der

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Crabsen skrev: tir sep 20, 2022 6:06 pm Kommer nok tilbake til dette litt senere ut i neste uke, men hvem hvilke 3 av Bailey, Neco, Gross, Perisic & Cucurella ville dere benket til neste GW? Har foreløpig de 3 førstnevnte der
Enig med deg slik ting er per nå😊

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Danny Ward...
Bilde

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lew_Ashby skrev: ons sep 21, 2022 3:07 pm Danny Ward...
Bilde
:o

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

Petterson av banen for Skottland i kveld etter 26 min. Kan se ut som en kneskade.


guru

Legg inn av guru »

Da var skadekjøret i gang ja. Patterson, Digne og Isak. Alle skadet....

Deila

Legg inn av Deila »

Ordner seg til runden det. Under landslagspausen er jo «alle» skadet. Før de plutselig er klar igjen når PL er tilbake.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»