Fantasy Premier League 2022-2023

Svar
Deila

Re: Fantasy Premier League 2022-2023

Legg inn av Deila »

Firminoooo skrev: søn nov 13, 2022 1:05 pm 61 poeng ser ikke ut til å være nok i cupen. Min motstander (8m OR) har merkelig nok Håland på benken og KDB(C). Likevel på 51 poeng med Trossard og United forsvarer igjen.
Veldig jevnt her, han har 51 mot mine 55 og han har igjen Martial.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

EspenLie skrev: lør sep 10, 2022 9:25 pm
Jolla skrev: lør sep 10, 2022 9:22 pm
GW7: Stansfield og Luis Díaz til Mitrovic og Almirón

Så får vi se om det blir noe av GW8.
Jeg liker den Almiron punten til 5,0 som enabler
Ikke det verste valget å få inn.

startelver

Legg inn av startelver »

Ender på 92 points faktisk denne runden og GW rank akkurat nå er 820 !!!
Men har som kjent brukt bench boost som gav en del ekstra points.


Bilde

Nevi

Legg inn av Nevi »

K-Torget skrev: lør nov 12, 2022 10:32 pm
Nevi skrev: lør nov 12, 2022 10:28 pm
startelver skrev: lør nov 12, 2022 10:24 pm

Ingen flere igjen så vi får ta det som kommer nå. 77 points .

56298 på GW rank.
Utrolig bra.

Dersom Arsenal holder nullen og White klamrer seg fast til to poeng vil jeg ta kvelden med 44 poeng. Og kun Trossard igjen.
44 poeng med Trossard igjen vil nok være en god del over snittet :D
Ble røde piler her. Så trenger helst noe fra Trossard.

Gikk fra ca 52000 til 61000 i løpet av gårsdagen. Hvor høyt gar du klatret nå?

Firminoooo

Legg inn av Firminoooo »

Første del av FPL sesongen er over og må si meg veldig fornøyd. Målet var topp 50k før VM pausen og ender på 37k OR med alle chipsene igjen.(Vil jo falle litt i dag) Som vanlig er det likevel lite jeg er fornøyd med, føler jeg har gjort mange feil. Her er min lille oppsummering.

Startet veldig bra. Salah kaptein og Håland fra start. Ward/Iversen og Robbo/TAA ingen genistrek, men 300k er jo en nydelig start.

Frem til WC GW8 klarer jeg ikke å avansere. Alle lagene blir mer og mer like. Ward, TAA, Robertson blør poeng mot de fleste alternativer. Holder likevel stand rundt 300k med noenlunde standard 3xLiv, ManC, Arsenal.

WC i GW8 helt ok.Bowen, Bailey, Perisic og Iversen over Ward var nok dårlige valg. Holder meg rundt 300k OR(ManC og Newcastle redder meg)

Fremover går det bra selv om jeg er fryktelig treg. Klarer ikke å komme meg på Almiron eller Kane, men er stort sett et par av Bowen, Maddison, Cancelo som redder meg, treffer bra på kaptein Håland. Rykker oppover til 38k OR.

GW12-15 blir jeg straffet for manglende utvikling, Kane/ Almiron osv. Faller til 163k OR.

Siste to rundene har vært gode.Først og fremst pågrunn av Salah(C) sist og Darwin inn denne runden. Opp til 37k OR.

Planen på WC blir nå å ha en stamme av spillere med god verdi. Dette er spillere som skal fredes, gi dem tid hvis ingen skader. Samtidig ha en plass i hver posisjon hvor det kan byttes heftig underveis.

Firminoooo

Legg inn av Firminoooo »

Bailey på benk. Watkins og Webster ikke i troppen.

emin

Legg inn av emin »

Firminoooo skrev: søn nov 13, 2022 2:11 pm Bailey på benk. Watkins og Webster ikke i troppen.
Var nesten at jeg hentet Watkins for Wilson. Ble i stedet ingen bytter.
Og derfor får jeg ikke inn Andreas Pereira fra benken.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Henta inn Watkins for mitro, heldigvis er Moreno førstemann på benk ♥️

guru

Legg inn av guru »

Brighton CS ryker. En av få lyspunkter denne runden. Her får man bare ta det man får....

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

Martial fra start.


K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Deila skrev: søn nov 13, 2022 12:17 pm
K-Torget skrev: søn nov 13, 2022 12:15 pm
Deila skrev: søn nov 13, 2022 11:31 am God pause folkens, skal bli deilig med en pause fra prisendringer for en stund. Litt ro i sjelen.
Enig! :) Blir det VM-manager på deg?
Dropper det og tar en pause fra fantasy. Normalt sett gleder jeg meg som en unge til mesterskap, men dette mesterskapet kommer med en kraftig bismak. Kommer nok til å se litt, men synes hele mesterskapet kommer med en vond smak i munnen.
Veldig enig! Har nett samme følelse / tanker..

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Roger F skrev: søn nov 13, 2022 12:47 pm Dropper lett VM manager her, min lille boikott av hykleriet. Skal seff se noen kamper, men mindre enn normalt - og via IPtv😊
Dropper nok en sannsynligvis VM-manager selv og ser kun de største og viktigste kampene.. :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

startelver skrev: søn nov 13, 2022 1:35 pm Ender på 92 points faktisk denne runden og GW rank akkurat nå er 820 !!!
Men har som kjent brukt bench boost som gav en del ekstra points.


Bilde
Fin sum :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Nevi skrev: søn nov 13, 2022 1:36 pm
K-Torget skrev: lør nov 12, 2022 10:32 pm
Nevi skrev: lør nov 12, 2022 10:28 pm

Utrolig bra.

Dersom Arsenal holder nullen og White klamrer seg fast til to poeng vil jeg ta kvelden med 44 poeng. Og kun Trossard igjen.
44 poeng med Trossard igjen vil nok være en god del over snittet :D
Ble røde piler her. Så trenger helst noe fra Trossard.

Gikk fra ca 52000 til 61000 i løpet av gårsdagen. Hvor høyt gar du klatret nå?
:( :(

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Firminoooo skrev: søn nov 13, 2022 1:52 pm Første del av FPL sesongen er over og må si meg veldig fornøyd. Målet var topp 50k før VM pausen og ender på 37k OR med alle chipsene igjen.(Vil jo falle litt i dag) Som vanlig er det likevel lite jeg er fornøyd med, føler jeg har gjort mange feil. Her er min lille oppsummering.

Startet veldig bra. Salah kaptein og Håland fra start. Ward/Iversen og Robbo/TAA ingen genistrek, men 300k er jo en nydelig start.

Frem til WC GW8 klarer jeg ikke å avansere. Alle lagene blir mer og mer like. Ward, TAA, Robertson blør poeng mot de fleste alternativer. Holder likevel stand rundt 300k med noenlunde standard 3xLiv, ManC, Arsenal.

WC i GW8 helt ok.Bowen, Bailey, Perisic og Iversen over Ward var nok dårlige valg. Holder meg rundt 300k OR(ManC og Newcastle redder meg)

Fremover går det bra selv om jeg er fryktelig treg. Klarer ikke å komme meg på Almiron eller Kane, men er stort sett et par av Bowen, Maddison, Cancelo som redder meg, treffer bra på kaptein Håland. Rykker oppover til 38k OR.

GW12-15 blir jeg straffet for manglende utvikling, Kane/ Almiron osv. Faller til 163k OR.

Siste to rundene har vært gode.Først og fremst pågrunn av Salah(C) sist og Darwin inn denne runden. Opp til 37k OR.

Planen på WC blir nå å ha en stamme av spillere med god verdi. Dette er spillere som skal fredes, gi dem tid hvis ingen skader. Samtidig ha en plass i hver posisjon hvor det kan byttes heftig underveis.
Herlig oppsummering og liker planen din! :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

guru skrev: søn nov 13, 2022 3:32 pm Brighton CS ryker. En av få lyspunkter denne runden. Her får man bare ta det man får....
:D

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Kjedelig at alle godkampene gikk i går.

guru

Legg inn av guru »

Håpet at Martial kunne redde litt av runden, men dette er en av de kampene man bare skjønner utfallet på allerede. Brenner to svære sjanser og har hockey-assisten på scoringen. Selvsagt blanker Martial i dag.....

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

guru skrev: søn nov 13, 2022 6:09 pm Håpet at Martial kunne redde litt av runden, men dette er en av de kampene man bare skjønner utfallet på allerede. Brenner to svære sjanser og har hockey-assisten på scoringen. Selvsagt blanker Martial i dag.....
Det var klart med en gang jeg bytta han inn det

guru

Legg inn av guru »

Megapixsel skrev: søn nov 13, 2022 6:20 pm
guru skrev: søn nov 13, 2022 6:09 pm Håpet at Martial kunne redde litt av runden, men dette er en av de kampene man bare skjønner utfallet på allerede. Brenner to svære sjanser og har hockey-assisten på scoringen. Selvsagt blanker Martial i dag.....
Det var klart med en gang jeg bytta han inn det
...og brenner den tredje rett før pause. Burde hatt 2 mål allerede.

guru

Legg inn av guru »

Hehe. Som forventet. Martial blank. God natt.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

chelsea8 skrev: lør nov 12, 2022 10:48 am Har lyst til å ta ut Mitrovic. Syns Martial kan være en spennende punt for én runde mot et svakt Fulham-lag. Han er skadefri nå.
Herregud for en søppelspiss. Helt ute av det.

TLee

Legg inn av TLee »

Heldig med at hverken Trossard eller Rashford leverer idag!
Gikk opp 150k på overallrank til 180k denne gw. Herlig 😃
Kunne blitt en kjemperunde om Salah/KdB hadde levert som forventet!

Ser United har et veldig fint program i de 3 neste.
Mulig å prøve et punt der.
Dalot har vært god.
Fernandes er på gang, men litt dyr.

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2426

Legg inn av BrannLFC »

Garnacho må på?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

BrannLFC skrev: søn nov 13, 2022 7:56 pm Garnacho må på?
Nei.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

chelsea8 skrev: søn nov 13, 2022 7:03 pm
chelsea8 skrev: lør nov 12, 2022 10:48 am Har lyst til å ta ut Mitrovic. Syns Martial kan være en spennende punt for én runde mot et svakt Fulham-lag. Han er skadefri nå.
Herregud for en søppelspiss. Helt ute av det.
:D

Firminoooo

Legg inn av Firminoooo »

Nydelige resultater i dag. Falt bare ned fra 37k til 42k uten spillere i dag.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Firminoooo skrev: søn nov 13, 2022 9:02 pm Nydelige resultater i dag. Falt bare ned fra 37k til 42k uten spillere i dag.
Herlig, ingen veldig populære fantasy-spillere som leverte i dag 😊😎

mashadar

Legg inn av mashadar »

Dobbelblank på Martial og Pereira avslutter en miserabel runde med 34 poeng totalt. Faller 150k plasser fra 180k til 330k ovr.
Ingen konsistens i laget mitt hittil i sesongen. Klatrer og faller omtrent annenhver runde.

Da er det bare å koble litt av fra fantasy for en stund og "nullstille" når julestria nærmer seg.

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2426

Legg inn av BrannLFC »

38 poeng. Kun De Gea, Robertson, Trippier og Martinelli som leverte. Min svakeste runde til nå denne sesongen. Men i det minste er jeg videre i cupen:) Surt med Toney på benken.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»