Fantasy Premier League 2022-2023

Svar
beroys

Re: Fantasy Premier League 2022-2023

Legg inn av beroys »

Usikker på om jeg skal starte med Martinelli eller Zaha, noen som har innspill? :)

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Hvem ville dere startet av Rashford og Pereira?
Screenshot_20221001-091544_FFM Pro.jpg

TLee

Legg inn av TLee »

Usikker på hva man skal finne på.
Noen som har noen tips?
1FT 2.5 i bank

Pope
Trippier Saliba James Cancelo
Diaz KdB Martinelli
Toney Haaland(c) Jesus
Ward Andreas Neco Murphy

Fristende å få oppgradert Murphy, men hvem skal man ev oppgradere med?

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

chelsea8 skrev: lør okt 01, 2022 9:18 am Hvem ville dere startet av Rashford og Pereira?

Screenshot_20221001-091544_FFM Pro.jpg
Rashford.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Frykter et sent innhopp i et 4-1 tap.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

chelsea8 skrev: lør okt 01, 2022 9:53 am Frykter et sent innhopp i et 4-1 tap.
Enten starter han og spiller hele. Eller så kommer han innpå om det er håp for poeng. Er det ikke håp så blir han på benk. Tipper jeg.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Hodor skrev: lør okt 01, 2022 12:51 am
FantasySwede skrev: lør okt 01, 2022 12:36 am
Hodor skrev: lør okt 01, 2022 12:34 am

Vet ikke. Har på telefon-appen alltid kommet rett inn. Men nå får jeg opp "Welcome to Fantasy, Sign in". Brukernavn og passord fungerer ikke. Har prøvd forgot password en del ganger nå. Men kommer ikke inn.
Har du PC i nærheten? Jeg har hatt akkurat samme problem som deg, og fikk nytt passord via E-post på PC. Det skal fungere.
Det viser seg at hvis du prøver å bruke et "nytt" passord som du har brukt tidligere, så fungerer ikke reset password funksjonen. Greit nok det. Men du får ikke beskjed om at det er grunnen eller at dette er et passord man har brukt før. Håpløst. Men er inne nå. Takk for hjelpen
😊

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

mashadar skrev: lør okt 01, 2022 12:57 am
K-Torget skrev: lør okt 01, 2022 12:21 am
Vurderer selv alle disse mulighetene du nevner her. Har tenkt en god del på Ait-Nouri / Wolves defensiv selv, men har bestemt meg for å vente noen runder til programmet til de snur.
Kommer for det meste til å ha han på benken, men han har Forest hjemme i GW11 hvor han kan spilles fremfor f.eks. Cancelo som spiller borte mot Liverpool.
Men kan også være at jeg ender opp med Guehi i stedet for Ait-Nouri.
Godt poeng. Samtidig har Fofana fin mulighet for CS hjemme i GW10 mot Wolves om han spiller.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

chelsea8 skrev: lør okt 01, 2022 9:18 am Hvem ville dere startet av Rashford og Pereira?

Screenshot_20221001-091544_FFM Pro.jpg
Rashford.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

TLee skrev: lør okt 01, 2022 9:25 am Usikker på hva man skal finne på.
Noen som har noen tips?
1FT 2.5 i bank

Pope
Trippier Saliba James Cancelo
Diaz KdB Martinelli
Toney Haaland(c) Jesus
Ward Andreas Neco Murphy

Fristende å få oppgradert Murphy, men hvem skal man ev oppgradere med?
Bytte ut Saliba?

Astonstian

Legg inn av Astonstian »

Hvem får mest poeng av Sterling og KdB denne runden mon tro? Vurderer inn med Sterling på WC, så over til KdB neste.

Bror1

Legg inn av Bror1 »

Toney og Trippier eller Solanke og TAA?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

K-Torget skrev: lør okt 01, 2022 11:14 am
mashadar skrev: lør okt 01, 2022 12:57 am
K-Torget skrev: lør okt 01, 2022 12:21 am
Vurderer selv alle disse mulighetene du nevner her. Har tenkt en god del på Ait-Nouri / Wolves defensiv selv, men har bestemt meg for å vente noen runder til programmet til de snur.
Kommer for det meste til å ha han på benken, men han har Forest hjemme i GW11 hvor han kan spilles fremfor f.eks. Cancelo som spiller borte mot Liverpool.
Men kan også være at jeg ender opp med Guehi i stedet for Ait-Nouri.
Godt poeng. Samtidig har Fofana fin mulighet for CS hjemme i GW10 mot Wolves om han spiller.
Siden jeg går for Guaita så velger jeg å ikke doble Palace bak. Blir mer og mer usikker på spilletiden til Fofana så kjører på med Ait-Nouri. Greit program fremover også.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Kjører på med denne gjengen:

Ward

Cancelo - Trippier - James

Maddison- Zaha - KdB - Martinelli

Toney - Mitrovic - Haaland (C)


Guaita - Andreas - Neco - Ait-Nouri

Lykke til alle sammen :D

Starstruck

Legg inn av Starstruck »

K-Torget skrev: lør okt 01, 2022 11:25 am Kjører på med denne gjengen:

Ward

Cancelo - Trippier - James

Maddison- Zaha - KdB - Martinelli

Toney - Mitrovic - Haaland (C)


Guaita - Andreas - Neco - Ait-Nouri

Lykke til alle sammen :D
Spenstig, 9 av 11 er klink lik som eget lag inkl C. Eneste forskjellen er TAA istedet for Cancelo og en billigere James i NW. Tror benken min er litt for dyr med bla Gross. Verdi totalt 101.9.

Nevi

Legg inn av Nevi »

Nå står det mellom Schær; eller ta inn Fofana eller Ait Nouri. Har kun 1 mill igjen med Schær. Så sparer litt ekstra med en av de to andre.

Hvordan ser dere på spilletiden her på disse spillerne? Blir jo oftest på benken. Men trenger de i hvertfall i runde 12.

mashadar

Legg inn av mashadar »

K-Torget skrev: lør okt 01, 2022 11:25 am Kjører på med denne gjengen:
Da er troppene våre kliss like, til og med samme rekkefølge på benken :lol:

Bror1

Legg inn av Bror1 »

Nevi skrev: lør okt 01, 2022 11:46 am Nå står det mellom Schær; eller ta inn Fofana eller Ait Nouri. Har kun 1 mill igjen med Schær. Så sparer litt ekstra med en av de to andre.

Hvordan ser dere på spilletiden her på disse spillerne? Blir jo oftest på benken. Men trenger de i hvertfall i runde 12.
Ait-Nouri er nok ikke helt bankers når Collins kommer tilbake, men jeg gambler på han likevel. Skal uansett bare spille GW11 og 12 og han har de beste kampene da.

Nevi

Legg inn av Nevi »

Bror1 skrev: lør okt 01, 2022 11:53 am
Nevi skrev: lør okt 01, 2022 11:46 am Nå står det mellom Schær; eller ta inn Fofana eller Ait Nouri. Har kun 1 mill igjen med Schær. Så sparer litt ekstra med en av de to andre.

Hvordan ser dere på spilletiden her på disse spillerne? Blir jo oftest på benken. Men trenger de i hvertfall i runde 12.
Ait-Nouri er nok ikke helt bankers når Collins kommer tilbake, men jeg gambler på han likevel. Skal uansett bare spille GW11 og 12 og han har de beste kampene da.
Collins har spilte alt ser jeg. Som venstre ving back?

Dejan_Stankovic89

Legg inn av Dejan_Stankovic89 »

WC:

Ward
TAA Cancelo James Trippier
KDB Maddison Zaha
Toney Haaland Mitrovic

Iversen, Guehi, Colback, Murphy

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Nevi skrev: lør okt 01, 2022 11:46 am Nå står det mellom Schær; eller ta inn Fofana eller Ait Nouri. Har kun 1 mill igjen med Schær. Så sparer litt ekstra med en av de to andre.

Hvordan ser dere på spilletiden her på disse spillerne? Blir jo oftest på benken. Men trenger de i hvertfall i runde 12.
Hvorfor ikke Jonny?

Nevi

Legg inn av Nevi »

Bror1 skrev: lør okt 01, 2022 11:53 am
Nevi skrev: lør okt 01, 2022 11:46 am Nå står det mellom Schær; eller ta inn Fofana eller Ait Nouri. Har kun 1 mill igjen med Schær. Så sparer litt ekstra med en av de to andre.

Hvordan ser dere på spilletiden her på disse spillerne? Blir jo oftest på benken. Men trenger de i hvertfall i runde 12.
Ait-Nouri er nok ikke helt bankers når Collins kommer tilbake, men jeg gambler på han likevel. Skal uansett bare spille GW11 og 12 og han har de beste kampene da.
Da gikk tiden ut før jeg fikk bestemt meg skikkelig. Usikker på både Ait-Nouri og Fofana. Da ble det førstnevnte som jeg først byttet inn for Schær.

guru

Legg inn av guru »

Endte opp med dette WC-laget:

Raya
TAA-James-Cancelo
Salah-Maddison-Martinelli-Zaha
Mitro-Haaland(C)-Mbeumo

Iversen, Andreas, Neco, Guehi

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Ward
Cancelo, James, Tsimikas
ASM, Salah(C), Martinelli, Gordon
Toney, Nunez, Haaland
Benk: Sanchez, Jensen, Tomiyasu!

Bror1

Legg inn av Bror1 »

Nevi skrev: lør okt 01, 2022 11:59 am
Bror1 skrev: lør okt 01, 2022 11:53 am
Nevi skrev: lør okt 01, 2022 11:46 am Nå står det mellom Schær; eller ta inn Fofana eller Ait Nouri. Har kun 1 mill igjen med Schær. Så sparer litt ekstra med en av de to andre.

Hvordan ser dere på spilletiden her på disse spillerne? Blir jo oftest på benken. Men trenger de i hvertfall i runde 12.
Ait-Nouri er nok ikke helt bankers når Collins kommer tilbake, men jeg gambler på han likevel. Skal uansett bare spille GW11 og 12 og han har de beste kampene da.
Collins har spilte alt ser jeg. Som venstre ving back?
Nei Collins er stopper, men ute nå. Med han tilbake er det i grunnen Semedo, Jonny og Ait-Nouri som kjemper om de to backplassene.

Brukeravatar
Sportslig
Innlegg: 1044

Legg inn av Sportslig »

Nevi skrev: lør okt 01, 2022 12:01 pm
Bror1 skrev: lør okt 01, 2022 11:53 am
Nevi skrev: lør okt 01, 2022 11:46 am Nå står det mellom Schær; eller ta inn Fofana eller Ait Nouri. Har kun 1 mill igjen med Schær. Så sparer litt ekstra med en av de to andre.

Hvordan ser dere på spilletiden her på disse spillerne? Blir jo oftest på benken. Men trenger de i hvertfall i runde 12.
Ait-Nouri er nok ikke helt bankers når Collins kommer tilbake, men jeg gambler på han likevel. Skal uansett bare spille GW11 og 12 og han har de beste kampene da.
Da gikk tiden ut før jeg fikk bestemt meg skikkelig. Usikker på både Ait-Nouri og Fofana. Da ble det førstnevnte som jeg først byttet inn for Schær.
Lykke til uansett! Lagene våre er nesten helt like, så jeg håper du gjør det skikkelig bra:)

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Ombestemte meg og kjørte WC nå 30 min før frist uten å ha planlagt noe. Full gambling med bla Guaita istedenfor Pope, står uten Trippier, Solanke istedenfor Toney, dobbel Leicester offensivt og Maddison kaptein. Spiller Zaha og Guaita mot Chelsea, ikke overbevist om at Potter har fått orden på oss helt enda.

Står også i praksis uten Liverpool foruten Tsimikas som er inne denne runden og forhåpentligvis kan demme opp for TAA-poeng. Mange kjører Salah, jeg valgte å kjøre KdB istedenfor. Valgte også å ta ut Arsenal-spillere, ser nå at Martinelli nok burde blitt på laget med sin prisstigning (inne fra runde 1), slik at jeg kunne spilt ham i runde 11 mot Leeds. Ble imidlertid til at jeg gamblet på Barnes istedenfor. Hadde Foden lenge innge for KdB slik at jeg kunne kjøre Son+Kane inn uten hits i GW11, men endte med KdB i siste liten slik at jeg enkelt kan bytte til en annen premium dersom noe skulle skje. Angrer på det nå og hadde nok kjørt Foden med litt mer tid. Hadde jo uansett hatt cash til å bytte til premium neste runde. Jaja, slik denne sesongen har gått så ender det vel med Foden-herjing i dag - det føles som at absolutt alle slike valg har gått feil vei for meg i år.


Guaita
Tsimikas-James-Cancelo
Zaha-Maddison(c)-Barnes-KdB
Solanke-Mitrovic-Haaland

(Ward-Perisic-Andreas-Guehi) 0.4ITB pg 2.9m sammenlagt (...)

Lykke til og god helg.

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

Lew_Ashby skrev: lør okt 01, 2022 12:07 pm Ombestemte meg og kjørte WC nå 30 min før frist uten å ha planlagt noe. Full gambling med bla Guaita istedenfor Pope, står uten Trippier, Solanke istedenfor Toney, dobbel Leicester offensivt og Maddison kaptein. Spiller Zaha og Guaita mot Chelsea, ikke overbevist om at Potter har fått orden på oss helt enda.

Står også i praksis uten Liverpool foruten Tsimikas som er inne denne runden og forhåpentligvis kan demme opp for TAA-poeng. Mange kjører Salah, jeg valgte å kjøre KdB istedenfor. Valgte også å ta ut Arsenal-spillere, ser nå at Martinelli nok burde blitt på laget med sin prisstigning (inne fra runde 1), slik at jeg kunne spilt ham i runde 11 mot Leeds. Ble imidlertid til at jeg gamblet på Barnes istedenfor. Hadde Foden lenge innge for KdB slik at jeg kunne kjøre Son+Kane inn uten hits i GW11, men endte med KdB i siste liten slik at jeg enkelt kan bytte til en annen premium dersom noe skulle skje. Angrer på det nå og hadde nok kjørt Foden med litt mer tid. Hadde jo uansett hatt cash til å bytte til premium neste runde. Jaja, slik denne sesongen har gått så ender det vel med Foden-herjing i dag - det føles som at absolutt alle slike valg har gått feil vei for meg i år.


Guaita
Tsimikas-James-Cancelo
Zaha-Maddison(c)-Barnes-KdB
Solanke-Mitrovic-Haaland

(Ward-Perisic-Andreas-Guehi) 0.4ITB pg 2.9m sammenlagt (...)

Lykke til og god helg.
Kaosspiller ass. Lew_Boehly.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Hvorfor er folk på WC kjøret? Forsvant denne WC denne runden?

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

silkyglenjohnson skrev: lør okt 01, 2022 12:13 pm Kaosspiller ass. Lew_Boehly.
Endelig fått en eier som kler meg som supporter. Naiv tiltro til egne ferdigheter, null struktur og plan. Mangler bare $50 milliarder så er vi samme person.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»