LIVERPOOL FC 2022/23

Svar
markantovertak

Re: LIVERPOOL FC 2022/23

Legg inn av markantovertak »

SirJames skrev: fre feb 03, 2023 1:29 pm
Ministeren skrev: fre feb 03, 2023 9:36 am
For en tufs.
Fantastisk undervurdert skjellsord :lol:

Bortsett fra det virker det fra utsiden som om dere to prater litt forbi hverandre, men egentlig er på samme planet.
Nå reagerer jeg heller ikke på det han mener om Liverpool og fotballen. Sånn rent bortsett fra at også han har for blind tro på transfers men langt i fra like ille som mange andre. Problemet hans er at han bommer totalt på hvem som er bastante og unyanserte. Det er ikke meg.

Brukeravatar
k9b
Innlegg: 1289

Legg inn av k9b »

silkyglenjohnson skrev: fre feb 03, 2023 10:40 am
k9b skrev: tor feb 02, 2023 8:25 pm
silkyglenjohnson skrev: ons jan 18, 2023 8:42 am

Kan du ta deg selv i nakken og bidra litt mer her inne? Forumet har samme formkurve som Liverpool om dagen.

Sett minimalt av Gakpo, men har troa på at han kan bli en kurant bidragsyter i et velfungerende lag. Nå er det litt tynt.
Nei. Spiller FM nå. Der er Liverpool mye bedre
Har du kjøpt midtbanespillere?
Spiller ikke med Liverpool. Er ikke casual

Machine_Head

Legg inn av Machine_Head »

k9b skrev: fre feb 03, 2023 3:26 pm
silkyglenjohnson skrev: fre feb 03, 2023 10:40 am
k9b skrev: tor feb 02, 2023 8:25 pm

Nei. Spiller FM nå. Der er Liverpool mye bedre
Har du kjøpt midtbanespillere?
Spiller ikke med Liverpool. Er ikke casual
En kollega av meg kom seg opp til PL og vant ligacupen med Salford (han er dessverre fan av feil rødfarge), men måtte igår trist meddele at han hadde slettet hele spillet med et feiltrykk. Sa at han uvillig hadde fått livet sitt tilbake.

Deila

Legg inn av Deila »

Haha..


TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- Jota tilbake i full trening neste uke,Virgil og Bobby er heller ikke langt bak. Det begynner å lysne litt nå!

WaltonBR

Legg inn av WaltonBR »

Den Reddy artikkelen på Skysports er ikke spesielt morsom lesing.

Et salg og ny plan og optimisme rundt klubben kan ikke komme fort nok.

Tormund

Legg inn av Tormund »

TerryMcDermott skrev: fre feb 03, 2023 6:37 pm --- Jota tilbake i full trening neste uke,Virgil og Bobby er heller ikke langt bak. Det begynner å lysne litt nå!
Nesten så vi seiler opp som favoritter til Europa-bøtta.

Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »

WaltonBR skrev: fre feb 03, 2023 6:37 pm Den Reddy artikkelen på Skysports er ikke spesielt morsom lesing.
Nei, den er rimelig mørk.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Eldon skrev: fre feb 03, 2023 7:51 pm
WaltonBR skrev: fre feb 03, 2023 6:37 pm Den Reddy artikkelen på Skysports er ikke spesielt morsom lesing.
Nei, den er rimelig mørk.
Det er vel ingen som tror på det der?
Stemningen er naturligvis dårlig pga hvordan sesongen har vært, men det der blir bare dumt.
Men leserne elsker det naturligvis.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- Den er fryktelig spekulativ,ja.Også er det verdens enkleste jobb å peke på de forskjellige avgangene og så mene at her ligger mye av årsakene.
Det hentes spillere på samme måte hele veien og utenfra så virker det som at man følger en plan hele veien uansett hvem som går eller tar over. Jeg tviler sterkt på at det ligger hos f eks Edwards eller Gordon hvorfor det ikke ble hentet en ordinær midtbanespiller i sommer.

Deila

Legg inn av Deila »

TerryMcDermott skrev: fre feb 03, 2023 6:37 pm --- Jota tilbake i full trening neste uke,Virgil og Bobby er heller ikke langt bak. Det begynner å lysne litt nå!
Diaz er i gang med løping også ser jeg.. Noe lenger bak enn de andre gutta, men i starten av mars nærmer vi oss.

Machine_Head

Legg inn av Machine_Head »

markantovertak skrev: fre feb 03, 2023 8:03 pm
Eldon skrev: fre feb 03, 2023 7:51 pm
WaltonBR skrev: fre feb 03, 2023 6:37 pm Den Reddy artikkelen på Skysports er ikke spesielt morsom lesing.
Nei, den er rimelig mørk.
Det er vel ingen som tror på det der?
Stemningen er naturligvis dårlig pga hvordan sesongen har vært, men det der blir bare dumt.
Men leserne elsker det naturligvis.
Hvordan er det mulig å ikke bli bekymret av det? Sesongen har vært så elendig sålangt at det er jo helt åpenbart at det er noe veldig galt innad i klubben. Det er for mye røyk om dette med f. eks Kornmayer til at jeg ikke skal tro at det er noe i det. Vi får se hva som skjer, håper virkelig jeg tar feil.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Machine_Head skrev: fre feb 03, 2023 9:47 pm
markantovertak skrev: fre feb 03, 2023 8:03 pm
Eldon skrev: fre feb 03, 2023 7:51 pm

Nei, den er rimelig mørk.
Det er vel ingen som tror på det der?
Stemningen er naturligvis dårlig pga hvordan sesongen har vært, men det der blir bare dumt.
Men leserne elsker det naturligvis.
Hvordan er det mulig å ikke bli bekymret av det? Sesongen har vært så elendig sålangt at det er jo helt åpenbart at det er noe veldig galt innad i klubben. Det er for mye røyk om dette med f. eks Kornmayer til at jeg ikke skal tro at det er noe i det. Vi får se hva som skjer, håper virkelig jeg tar feil.
Nei det er ikke helt åpenbart at noe er veldig galt innad i klubben. Det betyr ikke alt er perfekt. Ikke for å være bombastisk, men det er noen nyanser.

Det er litt som med den transferkomiteen som fikk skylden for alt. Så kvittet man seg med det håpløse navnet og de ble Guds gave til fotballen.

WaltonBR

Legg inn av WaltonBR »

markantovertak skrev: fre feb 03, 2023 8:03 pm
Eldon skrev: fre feb 03, 2023 7:51 pm
WaltonBR skrev: fre feb 03, 2023 6:37 pm Den Reddy artikkelen på Skysports er ikke spesielt morsom lesing.
Nei, den er rimelig mørk.
Det er vel ingen som tror på det der?
Stemningen er naturligvis dårlig pga hvordan sesongen har vært, men det der blir bare dumt.
Men leserne elsker det naturligvis.
Hva er sannheten?

WaltonBR

Legg inn av WaltonBR »

Deila skrev: fre feb 03, 2023 9:35 pm
TerryMcDermott skrev: fre feb 03, 2023 6:37 pm --- Jota tilbake i full trening neste uke,Virgil og Bobby er heller ikke langt bak. Det begynner å lysne litt nå!
Diaz er i gang med løping også ser jeg.. Noe lenger bak enn de andre gutta, men i starten av mars nærmer vi oss.
Vi vinner Champions League.

Deila

Legg inn av Deila »

WaltonBR skrev: fre feb 03, 2023 11:18 pm
Deila skrev: fre feb 03, 2023 9:35 pm
TerryMcDermott skrev: fre feb 03, 2023 6:37 pm --- Jota tilbake i full trening neste uke,Virgil og Bobby er heller ikke langt bak. Det begynner å lysne litt nå!
Diaz er i gang med løping også ser jeg.. Noe lenger bak enn de andre gutta, men i starten av mars nærmer vi oss.
Vi vinner Champions League.
:lol:

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

WaltonBR skrev: fre feb 03, 2023 11:18 pm
Vi vinner Champions League.
Har allerede booket både hotell, fly og billett

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

WaltonBR skrev: fre feb 03, 2023 11:17 pm
markantovertak skrev: fre feb 03, 2023 8:03 pm
Eldon skrev: fre feb 03, 2023 7:51 pm

Nei, den er rimelig mørk.
Det er vel ingen som tror på det der?
Stemningen er naturligvis dårlig pga hvordan sesongen har vært, men det der blir bare dumt.
Men leserne elsker det naturligvis.
Hva er sannheten?
At de gnisningene som er i en prestasjonsgruppe med sterke fagfolk, med ulik inngang til utfordringene i en fotballklubb, forsterkes av manglende sportslig suksess.
Dette er helt normalt.
Så er det naturligvis herlig å overtolke folk som slutter o.l.

Det har vel vært bra, dårlig, bra, dårlig, bra, dårlig at Buvac sluttet, pa samme måte som at Lijnders har vært topp, møkk, topp, møkk.

WaltonBR

Legg inn av WaltonBR »

2-0 etter 10 minutter fytti helvete for et ferdig fotballag.

Machine_Head

Legg inn av Machine_Head »

Alt i orden med den fotballklubben her. Fytti helvete så trist.

WaltonBR

Legg inn av WaltonBR »

Tror nesten Klopp har mistet det. Den rebuilden folk prater om ser ikke ut til å gå veien.

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Mulig å permittere hele gjengen ut sesongen uten lønn?

Guarnere

Legg inn av Guarnere »

WaltonBR skrev: lør feb 04, 2023 5:38 pm Tror nesten Klopp har mistet det. Den rebuilden folk prater om ser ikke ut til å gå veien.
Hvilken rebuild? Warchesten vi har spart til Bellingham?

Vi ligger på 10.plass. Og det er vel sånn ca der vi bør ligge mtp net spend under Klopp

Tror folk at Liverpool automatisk tilhører i toppen? Man høster det man sår. Og i FSGs tilfelle får man akkurat som fortjent i år. Klopp av overprestert i Liverpool. Nå var det slutt.

FSG OUT!

Guarnere

Legg inn av Guarnere »

Guarnere skrev: lør feb 04, 2023 5:41 pm
WaltonBR skrev: lør feb 04, 2023 5:38 pm Tror nesten Klopp har mistet det. Den rebuilden folk prater om ser ikke ut til å gå veien.
Hvilken rebuild? Warchesten vi har spart til Bellingham?

Vi ligger på 10.plass. Og det er vel sånn ca der vi bør ligge mtp net spend under Klopp

Tror folk at Liverpool automatisk tilhører i toppen? Man høster det man sår. Og i FSGs tilfelle får man akkurat som fortjent i år. Klopp av overprestert i Liverpool. Nå var det slutt.

FSG OUT!
8plass på Net spend under Klopp. Og han tok over en tropp som måtte total renoveres!

https://www.mirror.co.uk/sport/football ... 880117.amp

Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »

Jeg synes ikke vi ser like bra ut som forrige sesong. Kanskje litt kontroversielt, men lell.

eppaen

Legg inn av eppaen »

Eldon skrev: lør feb 04, 2023 5:55 pm Jeg synes ikke vi ser like bra ut som forrige sesong. Kanskje litt kontroversielt, men lell.
Min humor :)

Sjefan

Legg inn av Sjefan »

Bekmørkt. Skader, manglende investeringer, hardkjør forrige sesong, FSG, medisinsk doktor, Lijnders, Kornmeyer etc etc.. Ikke lett å vite hva man skal legge denne formen på, men noe er riv ruskende galt i denne klubben. Jeg vet ikke hva, men noe drastisk må skje før neste sesong. Klopp ser like utbrent ut som spillerne på banen.

startelver

Legg inn av startelver »

Ja noe er fryktelig galt. Men sesongen er bare halvspilt.

Klang

Legg inn av Klang »

Virker som at man har gitt opp. Skal ikke være mulig å være bak Brighton, Brentford og Fulham i februar. Tilsynelatende mangel på profesjonalitet.

Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »

startelver skrev: lør feb 04, 2023 6:28 pmMen sesongen er bare halvspilt.
*finne fram spriten*

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»