NHL - 2021-22 - Off Season

Svar
Chromeback

Re: NHL - 2021-22 - Off Season

Legg inn av Chromeback »

Jorge86 skrev: man sep 20, 2021 7:21 pm
Chromeback skrev: man sep 20, 2021 7:16 pm Er det noe interesse for en fantasy-liga her inne, for øvrig? Eller er vi litt for få for å få det til å gå rundt?
Jeg er med i en annen, og av erfaring veit jeg at hvis jeg har to lag gir jeg faen etter tre uker med det laget som gjør det dårligst.
Det var litt det jeg tenkte ja.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Tillater AHL spill uten vaksine egentlig..?


Chromeback

Legg inn av Chromeback »


Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Der kom den, ja!


Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Chromeback skrev: ons sep 22, 2021 12:51 am Der kom den, ja!

Godt han blir i NHL. Hadde vært litt trist hvis en så god spiller reiste tilbake til KHL

FightingVikes

Legg inn av FightingVikes »

Chromeback skrev: ons sep 22, 2021 12:51 am Der kom den, ja!

Puuuhhh!!

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

FightingVikes skrev: ons sep 22, 2021 12:41 pm
Chromeback skrev: ons sep 22, 2021 12:51 am Der kom den, ja!

Puuuhhh!!
Hehe, den kan jeg tenke meg satt langt inne ja! :lol:

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

TAdams6 skrev: ons sep 22, 2021 10:57 am
Godt han blir i NHL. Hadde vært litt trist hvis en så god spiller reiste tilbake til KHL
Absolutt! Og her tror jeg det er mange som har strukket seg for å møtes på midten, både ifht lønn og kontraktslengde.

Det er jo en gigantisk kontrakt for en som «kun» har spilt 55 NHL-kamper, men for Wild så vil han jo virkelig være en stor forskjell for hvordan laget ville fremstått med og uten han.

Så får man se da, om Wild klarer å bygge ett solid lag rundt han i fremtiden.

Jorge86

Legg inn av Jorge86 »

Chromeback skrev: ons sep 22, 2021 12:52 pm
TAdams6 skrev: ons sep 22, 2021 10:57 am
Godt han blir i NHL. Hadde vært litt trist hvis en så god spiller reiste tilbake til KHL
Det er jo en gigantisk kontrakt for en som «kun» har spilt 55 NHL-kamper
Akkurat det tenkte jeg også, selv om han var god i mange av de kampene. Men Wild er lyngråe uten han, så han har nok fått bedre betalt der enn han ville fått mange andre steder. Utifra hva jeg har lest har de vært ganske enige om rundt $9M lenge, men Kaprizov ville ha 3 år og Wild ville ha 8. Greit kompromiss der de møtes omtrent på midten.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Jorge86 skrev: ons sep 22, 2021 4:21 pm
Akkurat det tenkte jeg også, selv om han var god i mange av de kampene. Men Wild er lyngråe uten han, så han har nok fått bedre betalt der enn han ville fått mange andre steder. Utifra hva jeg har lest har de vært ganske enige om rundt $9M lenge, men Kaprizov ville ha 3 år og Wild ville ha 8. Greit kompromiss der de møtes omtrent på midten.
Ja, Wild er jo ekstremt avhengige av russeren, så de satt jo ikke med de beste kortene på hånden før forhandlingene sånn sett.

Tror også at alt fra 4 år og nedover var uaktuelt fra Wild sin side, så 5 år er nok akkurat der mange kanskje forventet at det skulle være.

Spent på om det er den sportslige satsningen eller pengene som er viktigst for russeren i lengden.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Dahlin forlenger med Sabres, 6M AAV. Kontraktslengden kan vel fort bli litt farlig for Buffalo her, men skjønner at Dahlin ikke ønsker å forlenge med noe lengre tidsperspektiv.


Chromeback

Legg inn av Chromeback »



Med avtalen så havner Sabres også over minimumstaket for wages for neste sesong.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Fryktelig spent på hvordan disse avtalene vil ende opp med å se ut.


Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Archibald er vel en av de minst overraskende at ikke har vaksinert seg. Men nå har vel Canes til og med fått vaksinert DeAngelo, så det burde jo være håp for alle.


Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Litt klønete formulert den ene tweeten, men Bertuzzi er da også en av de som ikke kommer til å dra over grensen. Spørs hvor mye Detroit kommer til å bruke han nå, men de er vel avhengige av han også.


Bruins86

Legg inn av Bruins86 »

Eichel er fratatt kapteinsvervet i Buffalo.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Bruins86 skrev: tor sep 23, 2021 3:55 pm Eichel er fratatt kapteinsvervet i Buffalo.
Hm, spent på om det er en trade rett rundt hjørnet da. Virkelig skjært seg helt mellom disse frontene nå.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Kjør reprise fra i fjor


Chromeback

Legg inn av Chromeback »

:lol: :lol: :lol: :lol:

Chromeback

Legg inn av Chromeback »


Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Tok ikke lang tid fra Sami Niku ble frigitt av Winnipeg Jets før han fikk nytt NHL lag. Jeg ville trodd han reiste tilbake til Europa. Men defenseman of the year i AHL for noen år siden får en ny sjanse av Montreal Canadiens. Da har Canadiens Niku, Perreault, Armia og Chiarot som alle kommer fra Jets.

Jorge86

Legg inn av Jorge86 »

League minimum for Niku. Jeg tror det kan være en bra signering av Habs. Veldig liten risiko.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Jorge86 skrev: fre sep 24, 2021 9:57 pm League minimum for Niku. Jeg tror det kan være en bra signering av Habs. Veldig liten risiko.
Det finnes en oppside med Niku. Kan han ta en Armia og blomstre i Montreal? Ingenting er umulig. En grei deal for begge parter

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Aiaiai, holder pusten her…

Edit: her leste jeg bare Dach, tenkte Kirby med en gang. Får håpe at lillebror slipper litt billigere unna enn storebror.


Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Kaprizov og Zucca var å så Vikings - Seahawks i går, kan man satse på at de finner tonen ordentlig sammen igjen denne sesongen? Håper Zuc får en positiv sesong, i hvert fall.

Edit: Det var visst flere ja. Fiala, Dumba, Brodin, Spurgeron og Hartman var også tilstede.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Vel fortjent! Ser faktisk frem til hyllesten av Kongen.


Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Hvis folk liker å nørde tall og statistikk:


Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Datoer for sesongen:

21. mars: Trade Deadline
2. mai: Første SC play-off kamp
30. juni: Siste mulige dag for SC play-odds
1. juli: Første buyout periode åpner
7.-8. juli: Draft
12. juli: Første buyout periode stenger
13. juli: Free Agency åpner

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

«Ottawa forward Ridly Greig has been suspended for one preseason game and one regular season game for his cross-check on Pierre-Luc Dubois last night.

Dubois left the ice, took 15 stitches, and came back to finish the game.»

Nevnte Grieg hadde overtenning. 2002 modellen var veldig god men for ivrig. 15 sting for Dubois og noen kamper ute for Greig.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Cross-checks er bannlyst nå?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Ishockey»