Den store fjernsynstråden

Svar
Hoppidioten

Den store fjernsynstråden

Legg inn av Hoppidioten »

Nå som TV-høsten ruller i gang og nye programmer starter både her og der tenkte jeg det kunne være greit med en samletråd hvor alt som sendes på tv kan diskuteres. Ser ikke vitsen i å lage en ny tråd for hvert eneste nye program som sendes denne høsten.

Så hva ser du på akkurat nå? Selv ser jeg på dokumentaren om Giske: Makta rår. På NRK1.

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

Ale skrev: søn aug 28, 2022 9:04 pm Savner programmer som Reisen hjem. Det var lunt.
Enig. Egil Svartdahl er den perfeke TV prest. Lun og fin fyr.

kibby

Legg inn av kibby »

Akkurat sett ferdig "Nede" på Viaplay. Anbefales! Håper den blir sendt på lineær TV etter hvert.

John Garfield

Legg inn av John Garfield »

Akkurat sett Giske dokumentaren. Snart blir det film..

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Hoppidioten skrev: søn aug 28, 2022 9:02 pm Nå som TV-høsten ruller i gang og nye programmer starter både her og der tenkte jeg det kunne være greit med en samletråd hvor alt som sendes på tv kan diskuteres. Ser ikke vitsen i å lage en ny tråd for hvert eneste nye program som sendes denne høsten.

Så hva ser du på akkurat nå? Selv ser jeg på dokumentaren om Giske: Makta rår. På NRK1.
Lurt med en samletråd
Sett film i kveld fra Vfilm hits
Control fra 2007

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Alle mot alle starter opp ny sesong i kveld 19:30

Queenie

Legg inn av Queenie »

Ale skrev: søn aug 28, 2022 9:04 pm Skal vi danse Allstars.
Lassebasse sliter bigtime nå. Jeg vedder på at han trekker seg ila 2 uker om han ikke ryker før det. Ser ikke på, men dette er nesten fornøyelig.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Ny sesong av Åsted Norge starter i kveld

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Ale skrev: søn aug 28, 2022 9:04 pm Skal vi danse Allstars.
Tung oppladning for Lasse Matberg.

https://forum.kvinneguiden.no/topic/160 ... e-matberg/

Queenie

Legg inn av Queenie »

Ale skrev: man aug 29, 2022 9:22 pm
Queenie skrev: man aug 29, 2022 2:44 pm
Ale skrev: søn aug 28, 2022 9:04 pm Skal vi danse Allstars.
Lassebasse sliter bigtime nå. Jeg vedder på at han trekker seg ila 2 uker om han ikke ryker før det. Ser ikke på, men dette er nesten fornøyelig.
Deilig når svin blir exposed.
Måtte jo være i den gata. Goodbye, Lasse! Han blir nok greit kansellert nå, med rette

kibby

Legg inn av kibby »

Queenie skrev: man aug 29, 2022 2:44 pm
Ale skrev: søn aug 28, 2022 9:04 pm Skal vi danse Allstars.
Lassebasse sliter bigtime nå. Jeg vedder på at han trekker seg ila 2 uker om han ikke ryker før det. Ser ikke på, men dette er nesten fornøyelig.
Tipper han ryker snart. Havnet langt ned på lista i premieren.

Queenie

Legg inn av Queenie »

kibby skrev: man aug 29, 2022 11:01 pm
Queenie skrev: man aug 29, 2022 2:44 pm
Ale skrev: søn aug 28, 2022 9:04 pm Skal vi danse Allstars.
Lassebasse sliter bigtime nå. Jeg vedder på at han trekker seg ila 2 uker om han ikke ryker før det. Ser ikke på, men dette er nesten fornøyelig.
Tipper han ryker snart. Havnet langt ned på lista i premieren.
Spørs om et slikt ego tåler det :lol:

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

Noen som ser på NRKs nye serie : Fiskerne!

Oslogg123
Innlegg: 505

Legg inn av Oslogg123 »

Greit med samletråd da denne gruppen er en blek kopi av gruppen på VGD der det var mange innlegg i hver eneste tråd. Her kan det gå en hel dag uten ett eneste nytt innlegg!

kibby

Legg inn av kibby »

Koser meg med en gammel sesong av Charterfeber jeg ikke har sett (sesong 8), på Viaplay.

Ble inspirert ettersom Fanny i "Nede" også så på Charterfeber 😂

Oslogg123
Innlegg: 505

Legg inn av Oslogg123 »

kibby skrev: tir aug 30, 2022 10:02 pm Koser meg med en gammel sesong av Charterfeber jeg ikke har sett (sesong 8), på Viaplay.

Ble inspirert ettersom Fanny i "Nede" også så på Charterfeber 😂
Skulle likt å sett sesong 1 for den så jeg ikke noe særlig på.

kibby

Legg inn av kibby »

Oslogg123 skrev: tir aug 30, 2022 10:13 pm
kibby skrev: tir aug 30, 2022 10:02 pm Koser meg med en gammel sesong av Charterfeber jeg ikke har sett (sesong 8), på Viaplay.

Ble inspirert ettersom Fanny i "Nede" også så på Charterfeber 😂
Skulle likt å sett sesong 1 for den så jeg ikke noe særlig på.
Samme her! Jeg begynte ikke å se før sesong 9. Deretter så jeg sesong 10 og 11, og mens de forstått lå på Viaplay sesong 4, 5 og 6. Sesong 7 var bare med kjendiser, så den gadd jeg ikke å se mer enn et par episoder. Men nå ligger kun sesong 8-11 der. Skulle så gjerne sett sesong 1-3.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Hoppidioten skrev: tir aug 30, 2022 8:06 pm Noen som ser på NRKs nye serie : Fiskerne!
Har ikke sett på det enda, men har det på listen.

Det burde ikke være så høy terskel for å starte tråder eller skrive innlegg om tv-programmer. Viktig å få tilbake noe av den aktiviteten som var tidligere.

kibby

Legg inn av kibby »

Har vi sett noen dato for når Kompani Lauritzen: Tropp 1 begynner?

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

Nytt på nytt starter opp nå 22.30. Blir knall.

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Hoppidioten skrev: tir aug 30, 2022 8:06 pm Noen som ser på NRKs nye serie : Fiskerne!
Laget egen tråd på den - ja, så den nettopp ferdig nå (ligger delvis syk) - fin serie. Faller litt mellom to stoler - for langtekkelig om man ikke er interessert i fiskeri og hva de holder på med, for det er ikke veldig dramatisk - og så litt for mye familignåling uten de store høyder og topper. Spesielt synes jeg avslutninge med familiesmøreri siste fem minutter var merkelige. Og litt stusselig at de forsøker å lage dramatikk over at de hadde dårlig til på et fly-overgang til Kroatia, der ny båt potensielt skulle bygges.....
... savnet også en del mer uvær og denslags. Terningkast 4.

Corvus

Legg inn av Corvus »

Hoppidioten skrev: fre sep 02, 2022 10:03 pm Nytt på nytt starter opp nå 22.30. Blir knall.
Tja, kjenner at det er dalt betraktelig i kvalitet, både på vitser og på gjestesiden siden Almaas sine dager.

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

Fredrik Solvang som gjest!

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Hoppidioten skrev: fre sep 02, 2022 10:33 pm Fredrik Solvang som gjest!
"Nytt ord"-sekvensen var ganske fornøyelig i kveld

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Morsomt med Morten Hegseth som forventer aksept for alt som har med homofili å gjøre, men skal selv rakke ned på alt han ikke liker. Denne gangen var det Hagle, rånekultur, bygda osv. det gikk utover.

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

Kåss til kvelds er igang igjen! Lunt talkshow med helt årleite gjester

Brukeravatar
Xpoolman
Innlegg: 1252

Legg inn av Xpoolman »

Queenie skrev: man aug 29, 2022 11:04 pm
kibby skrev: man aug 29, 2022 11:01 pm
Queenie skrev: man aug 29, 2022 2:44 pm

Lassebasse sliter bigtime nå. Jeg vedder på at han trekker seg ila 2 uker om han ikke ryker før det. Ser ikke på, men dette er nesten fornøyelig.
Tipper han ryker snart. Havnet langt ned på lista i premieren.
Spørs om et slikt ego tåler det :lol:
Han røyk vel ut nå på lørdag: :lol:
https://sol.no/video/kommenterte-brudde ... n/Wxv48IUt

kibby

Legg inn av kibby »

Hoppidioten skrev: lør sep 03, 2022 9:54 pm Kåss til kvelds er igang igjen! Lunt talkshow med helt årleite gjester
Enig ;)

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Premiere på ny sesong av Kongen befaler i kveld

kibby

Legg inn av kibby »

Elgen skrev: tor sep 15, 2022 8:31 pm Premiere på ny sesong av Kongen befaler i kveld
Heia Martha!

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»