City i CL 22/23

Svar
taknina

Re: City i CL 22/23

Legg inn av taknina »

Saliph skrev: tir sep 06, 2022 10:25 pmNy tap-in ja.
Det er vanskeligere å skyte en SKARV i flukt enn en på skarveskjæret.

Det samme med en ball. Det er derfor det er så fåe av Gerd Mullertyper i fotballen og så mange av gode tekniske ballførerer som oftest går seg fast selv om de ofte ser spektakulære ut for de som liker finesser på fotballbanen og ikke er så opptatt av reell matnyttighet

Hesja

Legg inn av Hesja »

12 mål på 6 og en halv kamp for Braut,klarer han over 40 i løpet av sesongen?

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Ohlaien skrev: tir sep 06, 2022 10:08 pm
Enzino skrev: tir sep 06, 2022 9:59 pm
Ohlaien skrev: tir sep 06, 2022 9:47 pm Da tror jeg han fort kan bli toppscorer i turneringen.
Jeg tror det tar en del måneder.
På bursdagen til Alf Inge, den 23. november, bør mostanderens målscorere være på behørig avstand. Alle tiders bursdagsgave til far.
Roy Keane is siting around his house, waiting for the invitation to the party!

startelver

Legg inn av startelver »

Hesja skrev: tir sep 06, 2022 10:35 pm 12 mål på 6 og en halv kamp for Braut,klarer han over 40 i løpet av sesongen?
På BT Sport spekulerer de på 50 mål i alle turneringer hvis han unngå skader.

Ohlaien

Legg inn av Ohlaien »

.
Sist redigert av Ohlaien den tir sep 06, 2022 10:38 pm, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
tomi
Innlegg: 1153

Legg inn av tomi »

Hesja skrev: tir sep 06, 2022 10:35 pm 12 mål på 6 og en halv kamp for Braut,klarer han over 40 i løpet av sesongen?
Med cupmål, ja, ærru gæærn.

Spørsmålet er om han får 60.

Eller 40 bare i PL

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Koskinen skrev: tir sep 06, 2022 9:54 pm Dere som ser dette. Betaler dere 399 for TV2 totalt i tillegg til PL på Viasat.
Ja. Mye fotball for pengene.

Guttorm123
Innlegg: 5307

Legg inn av Guttorm123 »

Ingen hat-trick... Skuffende....

Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »

Vi får håpe City får den anerkjennelsen Silva mener de fortjener når de vinner CL.

Champis

Legg inn av Champis »

lsklars skrev: tir sep 06, 2022 9:58 pm Fortsatt et stykke opp til Tom Lund

Og ikke minst Hallvard

taknina

Legg inn av taknina »

Eldon skrev: ons sep 07, 2022 12:19 am Vi får håpe City får den anerkjennelsen Silva mener de fortjener når de vinner CL.
Men de vi gir ifra øss dit vi i lønndom går.
Blir gras til hyrdens hvite lam og Sarons sorte får-

taknina

Legg inn av taknina »

Champis skrev: ons sep 07, 2022 1:10 am
lsklars skrev: tir sep 06, 2022 9:58 pm Fortsatt et stykke opp til Tom Lund

Og ikke minst Hallvard
Odd Iversen er vel den han skal sammenlignes med om noen. Og i nyere tid muligens Torkjell Andreas Lund at his peak før skade.

Champis

Legg inn av Champis »

taknina skrev: tir sep 13, 2022 8:30 am
Champis skrev: ons sep 07, 2022 1:10 am
lsklars skrev: tir sep 06, 2022 9:58 pm Fortsatt et stykke opp til Tom Lund

Og ikke minst Hallvard
Odd Iversen er vel den han skal sammenlignes med om noen. Og i nyere tid muligens Torkjell Andreas Lund at his peak før skade.

Dette var mest ment som en ironisk spøk, da noen snakker om disse som våre beste spillere gjennom tidene.

taknina

Legg inn av taknina »

nÅR OPPVARMINGSBANDENE HAR GJORT FRA SEG SINE SETT SÅ KOMMER VEL HOVEDATRAKSJONEN HEADLINEREN DE ALLE HAR VENTET PÅ PÅ SCENEN I MORGEN.

Forøvrig spilte Bayern Munchen og Barca en stor kamp i kveld og jeg tipper eller blir ikke det minste overasket om de møtes i finalen.
Iallfall så tar bayern munchen hjem pokalen. de virker bunnsolide in every department.

Champis

Legg inn av Champis »

taknina skrev: ons sep 14, 2022 2:36 am nÅR OPPVARMINGSBANDENE HAR GJORT FRA SEG SINE SETT SÅ KOMMER VEL HOVEDATRAKSJONEN HEADLINEREN DE ALLE HAR VENTET PÅ PÅ SCENEN I MORGEN.

Forøvrig spilte Bayern Munchen og Barca en stor kamp i kveld og jeg tipper eller blir ikke det minste overasket om de møtes i finalen.
Iallfall så tar bayern munchen hjem pokalen. de virker bunnsolide in every department.

Nja, jeg synes Bayern virker ganske shaky på mange områder. De kunne fort tapt i går, og taper vel xG ganske klart. Helt ufattelig at ikke Barcelona scorer minst to på de vanvittige sjansene.

Jeg tror både City og Real Madrid pr. nå innehar minst det samme nivået som disse to - men selvsagt er begge lagene blant finalekandidatene.

taknina

Legg inn av taknina »

Jeg hørte at de skrytte så veldig av Barcelona ja, kommentatorne og de var jo gode. Men i det store å det hele så hadde jo BM full kontroll i det meste.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Når skal Pep innse at Grealish ikke er god nok, vanvittig oppskrytt og generelt sett for dårlig for dette laget? Hva er han egentlig god på utenom å falle?

arknath

Legg inn av arknath »

Naivt å starte med Brauten i dag. Bra at Guardiola ikke skjønner at Dortmund har alle forutsetninger for å vite hva som gjør Braut svak. Tror dere hadde kommet mye bedre i gang uten i dag og heller latt Braut komme inn i andre omgang når Dortmund har løpt fra seg kreftene. Taktisk bommert. Med litt flaks vinner Dortmund denne :)

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

arknath skrev: ons sep 14, 2022 10:31 pm Naivt å starte med Brauten i dag. Bra at Guardiola ikke skjønner at Dortmund har alle forutsetninger for å vite hva som gjør Braut svak.
Kryptonitt?

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

Kompany-preg over den suseren til Stones!

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Æsj, disse araberne

arknath

Legg inn av arknath »

hmm jeg sa med litt flaks.... det var ikke en jinx... jeg lover! grrrr

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Kommentatorene på BT Sport skryter Haaland opp i skyene. Det er ikke helt ufortjent. Såpass ærlige må vi være.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Daltrey skrev: ons sep 14, 2022 10:44 pm Æsj, disse araberne
Mahrez?

Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »

Kjekt at City vinner. Blir alltid varm om hjertet når en slik rettskaffen klubb lykkes mot alle odds.

Mephisto

Legg inn av Mephisto »

Eldon skrev: ons sep 14, 2022 10:53 pm Kjekt at City vinner. Blir alltid varm om hjertet når en slik rettskaffen klubb lykkes mot alle odds.
Takk for det. Kjenner at det kommer rett fra hjertet Deres.

Men FY FAZAN for en prestasjon av den stygge hestehalen som ga City 2-1!

Champis

Legg inn av Champis »

taknina skrev: ons sep 14, 2022 1:16 pm Jeg hørte at de skrytte så veldig av Barcelona ja, kommentatorne og de var jo gode. Men i det store å det hele så hadde jo BM full kontroll i det meste.

Full kontroll?? Barcelona kunne ledet 0-2 før Bayern i det hele tatt kom i gang. Brant også en meget stor sjanse alene med keeper i andre omgang. xG viser 1,61 for Bayern og 2,30 for Barcelona, så at Bayern hadde kontroll er en ganske voldsom overdrivelse.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Haaland ett mål bak Suarez i UCL. Fire bak Rooney 🤯

Jokkemedkniven

Legg inn av Jokkemedkniven »

Eldon skrev: ons sep 14, 2022 10:53 pm Kjekt at City vinner. Blir alltid varm om hjertet når en slik rettskaffen klubb lykkes mot alle odds.
Skulle nesten trodd at Herren hadde svingt sitt rettferdige sverd.

Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »

Jokkemedkniven skrev: tor sep 15, 2022 8:36 am Skulle nesten trodd at Herren hadde svingt sitt rettferdige sverd.
Ja. Eller noen andre.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»