Kamptråd Slovenia(B) og Serbia(H) Nations League 2022/23

Svar
netrebske
Innlegg: 4258

Re: Kamptråd Slovenia(B) og Serbia(H) Nations League 2022/23

Legg inn av netrebske »

Crazy Horse skrev: tir sep 27, 2022 11:32 pm
netrebske skrev: tir sep 27, 2022 11:12 pm
ehall skrev: tir sep 27, 2022 11:10 pm Jeg har egentlig hatt troen på Solbakken. Men resultatene de siste kampene er helt som ventet når han bruker spillere som ikke spiller klubbfotball. Er ingen fremdrift og dårlige disposisjoner selv om vi har veldige gode spillere, er ikke noe bedre enn for to år siden. Med Solbakken som sjef kommer vi aldri til et sluttspill.
Hvem andre enn Nyland spiller ikke klubbfotball?
De to siste som kom inn, Berg og Bjørkan. Berg spilte knapt i en midtpåtreet klubb i Frankrike før han i mangel av andre alternativer - vil jeg tro - dro hjem til norsk eliteserie. Bjørkan flopp i Tyskland. Fikk spille 65 min i sin første kamp i Holland. Deretter benket i de to siste kampene. Går man gjennom spillere - spiller for spiller - så er vel neppe Berg og Bjørkan enestående. Sander Berge er rost opp i skyene av sine tilhengere. Hvorfor ikke AC Milan ? Jo fordi han ikke er god nok. Det så vi idag. Husker det var en debatt her på FD om Norge sammenholdt med Danmark. Noen påstod at vi ikke lå langt unna. Norge hadde aldri periodevis rundspilt Frankrike på Ullevaal.

Nå seedet på nivå 3 i kvaliken. Tviler på at vi når EM. VM 2026 med stadig flere lag ? Kanskje. Bortsett fra Ødegaard, Haaland og et knippe til har vi ikke spillere der oppe. Dessverre.
Så det var Berg og Bjørkans feil at i tapte? For øvrig spiller begge nå og Betg hadde i hvertfall et bra innhopp.

Champis

Legg inn av Champis »

Enzino skrev: tir sep 27, 2022 10:41 pm 1-1 slutt i Stockholm også. Må bare le av dette. Blir ikke EM med dette spillet her.

Men får se det positive i det. Jeg trodde på 3. plass i gruppa da jeg så lagene. Og litt humor at vi har klart å sende Sverige ned på nivå 3.

Dette laget har ærlig talt ingenting på nivå 1 å gjøre i NL. Hadde blitt 6 strake tap.

Vi er uferdige som lag. Men vi bør kunne bli bedre, vi har fortsatt er av de yngste landslagene i Europa. Så det hadde vært gull for oss med matchingen på nivå A.

Uskolerte sett er 2. plass i gruppa og 10 poeng ganske bra. Det som gjør det surt, er selvsagt at vi ga oss selv en veldig bra mulighet for å ta gruppeseieren, og i det minste sikre plass i pot 2.

TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

taknina skrev: tir sep 27, 2022 11:27 pm
TrondLFC skrev: tir sep 27, 2022 11:16 pm
taknina skrev: tir sep 27, 2022 11:10 pm

Hva tror folk. Vil SOLBAKKEN vederkvege oss som landslagstrener også i tiden fremover eller bør han søke seg andre jaktmarker???+
Jeg tror det mest ideelle hadde vært å få inn nytt blod i god tid før EM kvaliken, men kun hvis NFF tør å tenke helt nytt, men det tror jeg ikke at de gjør. Vi blir sittende med Ståle til ihvertfall etter EM kvaliken, noe jeg tror er en tabbe.
Om du tar utgangspunkt i disse spillerne Norge har til rådighet nå, hvilken manager jeg hadde når sagt innen rimelighetens grenser ser du eller andre for deg hadde kunne tatt dette laget noe nær sitt potensiale.
Det er jo selvsagt vanskelig å si for her er det mye som skal klaffe om man skal begi seg ut på noe nytt.
Knutsen kan vel høres ut som et fristende valg om man skal kjøre "safe", mens det kanskje ikke er budsjett til å prøve seg på noe utenlandsk storfisk. Så kanskje Knutsen før han blir snappet opp i Europa et eller annet sted.

taknina

Legg inn av taknina »

Kaizen skrev: tir sep 27, 2022 11:36 pm
taknina skrev: tir sep 27, 2022 11:27 pm
TrondLFC skrev: tir sep 27, 2022 11:16 pm
Jeg tror det mest ideelle hadde vært å få inn nytt blod i god tid før EM kvaliken, men kun hvis NFF tør å tenke helt nytt, men det tror jeg ikke at de gjør. Vi blir sittende med Ståle til ihvertfall etter EM kvaliken, noe jeg tror er en tabbe.
Om du tar utgangspunkt i disse spillerne Norge har til rådighet nå, hvilken manager jeg hadde når sagt innen rimelighetens grenser ser du eller andre for deg hadde kunne tatt dette laget noe nær sitt potensiale.
Ole Gunnar Solskjær, Marcelo Bielsa
Vil ikke OGS nesten garantert bli same ol' story da?

Champis

Legg inn av Champis »

netrebske skrev: tir sep 27, 2022 10:52 pm
aderyn skrev: tir sep 27, 2022 10:49 pm
Champis skrev: tir sep 27, 2022 10:48 pm Hva er oddsen for at vi trekker England eller Frankrike i EM-kvaliken nå?
1.01
Nei, det er 80% sjanse for at vi trekker et annet lag. Bare tøv dette med at Norge alltid er uheldig med trekningen.

Det er tøv at vi ALLTID er uheldig med trekningen, ja. Men vi er altfor ofte uheldige sammenlignet med hva sjansene er for å være uheldige.

aderyn

Legg inn av aderyn »

netrebske skrev: tir sep 27, 2022 11:35 pm
aderyn skrev: tir sep 27, 2022 11:23 pm
netrebske skrev: tir sep 27, 2022 11:07 pm

Var i EM-kvaliken vi møtte Serbia, og det blir veldig subjektivt å påstå at Serbia var det dessidert beste laget, all den tid Serbia røk ut for Skottland, som var et av flere lag som var høyere rangert enn Serbia.
Nå i VM kvaliken trakk vi de lavest rangerte laget på nivå 1 og det tredje lavest rangerte lag på nivå 2.
I forrige NL var vi skitheldige da vi trakk Østerrike, Romania og Nord Irland. Da var det norske myndigheter som stakk kjepper i dey norske hjulet.
EM* ja, skrev feil. Serbia var og er definitivt et bedre lag en Skottland. Har ikke så mye å si at de tapte en enkeltkamp på straffekonk. Var bedre enn Skottland i play off matchen og var det verste laget Norge kunne få. Ville mye heller hatt Skottland. Hele formatet der var utrolig merkelig, der selv lag som egentlig ikke skulle delta i play offen, siden de ikke ble gruppevinnere fikk plass i League A play offen der alle lagene var dårligere enn Norge og Serbia, selv om de alle presterte dårligere i Nations League. Norge ble altså straffet kontra typ Ungarn og Bulgaria ved å gjøre det bra i NL.

VM kvalikken synes jeg var ganske ordinær. Hvilke lag man trekker fra Pot 1 har litt mindre å si, siden det er svært usannsynlig at man uansett slår noen av lagene, med mindre det er en åpenbar underdog der, som typ Island. Nederland er fortsatt et veldig bra lag. Tyrkia mener jeg var et av lagene jeg ikke ønsket på det tidspunktet fra pot 2. Var i god shape og startet jo kvalikken forrykende, før det gikk litt nedover etter det.

Forrige NL var vel også relativt likt. Anser Østerrike som bedre enn Wales og Tsjekkia, så den var ikke spesielt heldig. Nord-Irland fra pot 3 var heldig ja. Men Irland og Slovakia var heller ikke toppnasjoner, burde slått begge.
Masse subjektivt vissvass, her, så du får det nok ut til å høres ut som marerittrekning uansett hvem vi møter.
Vanskelig å diskutere på dette forumet hvis vi ikke kan ha subjektive oppfatninger. Hvis du ikke mener Serbia var et verre lag å få enn Israel, Bulgaria, Ungarn og Romania(Flere av disse lagene kunne Norge fått med dårligere prestasjon i NL pga et merkelig format) så blir det vanskelig å holde en diskusjon her inne. Nilese FIFA rangeringen bidrar ikke til noe bedre diskusjon hvis det er det du ønsker.

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

startelver skrev: tir sep 27, 2022 11:22 pm Ifølge Ståle kommer vi til EM 2024.
Kan nok stemme det, som turister. Solbakken vil jo se på kamper selv om ikke Norge spiller.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

De valgene, de åpenbart feile valgene Solbakken gjør og har gjort, er vanskelig å se bortifra. Det gir meg ikke noe spesielt håp om at ting skal bli bedre når han uansett kommer til å ta de samme feile valgene om og om igjen.

Ser på dette prosjektet som tapt inntil vi får en en med taktisk intelligens som evner å ta riktige grep og velge riktig lagsammensetning.

Å si at dette vil gå seg til er utopi og vil bare gi falske forhåpninger. Et bedre trenerapparat hadde klart å få mye mer ut av det norske spillermateriellet som finnes der ute.

Kaizen

Legg inn av Kaizen »

taknina skrev: tir sep 27, 2022 11:45 pm
Kaizen skrev: tir sep 27, 2022 11:36 pm
taknina skrev: tir sep 27, 2022 11:27 pm

Om du tar utgangspunkt i disse spillerne Norge har til rådighet nå, hvilken manager jeg hadde når sagt innen rimelighetens grenser ser du eller andre for deg hadde kunne tatt dette laget noe nær sitt potensiale.
Ole Gunnar Solskjær, Marcelo Bielsa
Vil ikke OGS nesten garantert bli same ol' story da?
Solskjær har vunnet ligaen i Norge 2 ganger. 2 plass i PL med Man U og kjenner Haaland godt. Suverent den treneren i Norge med best kvalifikasjoner ved siden av Åge Hareide. Solbakken har kun lyktes i København. Men Solbakken går ikke av så dette er en ren teoretisk diskusjon.
Sist redigert av Kaizen den tir sep 27, 2022 11:51 pm, redigert 2 ganger totalt.

Champis

Legg inn av Champis »

PapaSmurf skrev: tir sep 27, 2022 10:54 pm
Enzino skrev: tir sep 27, 2022 10:53 pm
Visa skrev: tir sep 27, 2022 10:50 pm VG til Berge 2. Useriøs møkkaavis.
Greit med et poeng for pasningen til Haaland på overtid.

Han hadde også 88% treff på pasningene sine i dag, mot snitt 79% for Norge. Så synes folk overdriver hvor dårlig han var. Svak kamp, men det var det mange som hadde.

Ikke rart det. 90% av pasningene hans var bakover til stopperne etter st han hadde stoppet opp og snudd. Ikke vanskelig å få en høy treffprosent da.

Sjelden jeg slakter spillere på denne måten, men når både prestasjon og holdning er bånn i bøtta blir jeg rasende.

Det har selvsagt ingenting med holdning å gjøre, og det tror jeg du vet innerst inne, som har sett såpass mye fotball. Hvis du har sett Berge spille fotball tidligere, så har han alltid sett sånn ut.

startelver

Legg inn av startelver »

FranciscoM skrev: tir sep 27, 2022 11:27 pm Nå håper jeg at Ståle henter inn skikkelige kanter til treningskampene i november. Ta ut Ceide, Sahraoui og Nusa.
Enig, men vi kan ikke bare fortsette å ha det yngste landslaget i Europa, snart må jo dette laget få erfaring nok, og så bytte ut de som er direkte svake.

EspenLie

Legg inn av EspenLie »

taknina skrev: tir sep 27, 2022 11:45 pm
Kaizen skrev: tir sep 27, 2022 11:36 pm
taknina skrev: tir sep 27, 2022 11:27 pm

Om du tar utgangspunkt i disse spillerne Norge har til rådighet nå, hvilken manager jeg hadde når sagt innen rimelighetens grenser ser du eller andre for deg hadde kunne tatt dette laget noe nær sitt potensiale.
Ole Gunnar Solskjær, Marcelo Bielsa
Vil ikke OGS nesten garantert bli same ol' story da?
Sannsynligvis, men verdt å prøve.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

startelver skrev: tir sep 27, 2022 11:22 pm Ifølge Ståle kommer vi til EM 2024.
Hvis han sa det rett etter kampen kan den iallefall settes i samme kategori som Klopps statement etter CL-finalen mot Real Madrid:

"Book your tickets for Istanbul next year"

Taururu

Legg inn av Taururu »

Sånn utenomsportslig. Hva er greia med Ullevaal og bortesupportere. Jeg satt på " nøytralt" felt, men det var veldig mange bortesupportere rundt meg. Er dette et vanlig Ullevaalfenomen? Kan ikke tenke meg at dette er vanlig praksis rundt omkring
Sist redigert av Taururu den ons sep 28, 2022 12:11 am, redigert 1 gang totalt.

Norgefoot

Legg inn av Norgefoot »

Kaizen skrev: tir sep 27, 2022 11:49 pm
taknina skrev: tir sep 27, 2022 11:45 pm
Kaizen skrev: tir sep 27, 2022 11:36 pm

Ole Gunnar Solskjær, Marcelo Bielsa
Vil ikke OGS nesten garantert bli same ol' story da?
Solskjær har vunnet ligaen i Norge 2 ganger. 2 plass i PL med Man U og kjenner Haaland godt. Suverent den treneren i Norge med best kvalifikasjoner ved siden av Åge Hareide. Solbakken har kun lyktes i København. Men Solbakken går ikke av så dette er en ren teoretisk diskusjon.
Vi trenger ikke en apatisk Solskjær som ikke evner å ta grep underveis i kampene og ikke har en klar plan for spillet. Solbakken gjør en del rart, det er jeg enig i, han har gjort klare fremskritt med laget og det er ikke hans feil at lager er altfor ujevnt besatt. Dessuten er ikke alternativene der

Trehjulssykkel

Legg inn av Trehjulssykkel »

- Vi har utviklet oss mye og vi skal være veldig fornøyd med det vi har gjort i denne kvaliken, med tanke på at vi var tredjeseedet og ender som nummer to[...], sier Nyland

Høyt ambisjonsnivå der ja. Står vel i stil til den klubbløse hverdagen.

Champis

Legg inn av Champis »

netrebske skrev: tir sep 27, 2022 11:21 pm
benib skrev: tir sep 27, 2022 11:16 pm
netrebske skrev: tir sep 27, 2022 10:52 pm

Nei, det er 80% sjanse for at vi trekker et annet lag. Bare tøv dette med at Norge alltid er uheldig med trekningen.
Skal vi se:

2022 Nations League - Maks uflaks.
2022 VM kval - En av de tøffere gruppene (uflaks)
2020 Nations league - ok trekning. Hadde vunnet den gruppa hadde det ikke vært for Covid.
2020 EM kval - tøffeste gruppa. Maks uflaks.
2018 Nations league - grei trekning.
2018 VM kval - Grei trekning. Burde gjort det bedre enn vi gjorde, men du vet… Høgmo
2016 EM kval - grei trekning.
2014 VM kval - sist gang vi hadde flaks i en trekning.
Er jo ikke den tøffeste gruppa i 2022 når vi trakk det lavest rangerte landet fra nivå 1 og det tredje laveste rangerte landet på nivå 2. Så da viset det at vi er omtrent helt midt på treet, akkurat som alle andre land.

Rangeringen har jo veldig lite å si, det er jo den faktiske kvaliteten som har noe å si. At vår NL-gruppe var den klart tøffeste er det ikke noe tvil om engang

qbah

Legg inn av qbah »

Trehjulssykkel skrev: ons sep 28, 2022 12:11 am - Vi har utviklet oss mye og vi skal være veldig fornøyd med det vi har gjort i denne kvaliken, med tanke på at vi var tredjeseedet og ender som nummer to[...], sier Nyland

Høyt ambisjonsnivå der ja. Står vel i stil til den klubbløse hverdagen.
Fine og late dager uten krav til resultater når man er arbeidsledig. Ikke rart man lirer slikt ut av seg da.

Trehjulssykkel

Legg inn av Trehjulssykkel »

qbah skrev: ons sep 28, 2022 12:14 am
Trehjulssykkel skrev: ons sep 28, 2022 12:11 am - Vi har utviklet oss mye og vi skal være veldig fornøyd med det vi har gjort i denne kvaliken, med tanke på at vi var tredjeseedet og ender som nummer to[...], sier Nyland

Høyt ambisjonsnivå der ja. Står vel i stil til den klubbløse hverdagen.
Fine og late dager uten krav til resultater når man er arbeidsledig. Ikke rart man lirer slikt ut av seg da.
Lurer på om han får dagpenger fra NAV.

Champis

Legg inn av Champis »

Kverulanten skrev: tir sep 27, 2022 11:21 pm Vanskelig å være optimist i en sådan stund, men i pulje 2 er det egentlig bare England, Frankrike og Serbia vi bør unngå. 70 % sjanse for overkommelig trekning.
I pulje 1 kan vi være relativt heldige å få Ungarn, Polen eller Sveits.
Dvs. 21 % sjanse for både drømmetrekning og for marerittrekning.. Så er det igjen 58 % sjanse til midt på treet trekning.

Ja, men det er forskjell på å få en god trekning fra pot 1 og 2. Heller dårlig trekning fra pot 1 og god fra pot 2 enn omvendt. Får vi dårlig trekning fra pot 2 og god fra pot 1, så er det fort to lag som uansett er litt elle mye bedre enn oss.

Kaizen

Legg inn av Kaizen »

Norgefoot skrev: ons sep 28, 2022 12:10 am
Kaizen skrev: tir sep 27, 2022 11:49 pm
taknina skrev: tir sep 27, 2022 11:45 pm

Vil ikke OGS nesten garantert bli same ol' story da?
Solskjær har vunnet ligaen i Norge 2 ganger. 2 plass i PL med Man U og kjenner Haaland godt. Suverent den treneren i Norge med best kvalifikasjoner ved siden av Åge Hareide. Solbakken har kun lyktes i København. Men Solbakken går ikke av så dette er en ren teoretisk diskusjon.
Vi trenger ikke en apatisk Solskjær som ikke evner å ta grep underveis i kampene og ikke har en klar plan for spillet. Solbakken gjør en del rart, det er jeg enig i, han har gjort klare fremskritt med laget og det er ikke hans feil at lager er altfor ujevnt besatt. Dessuten er ikke alternativene der
Solskjær er en meget god trener. Fikk også frem Haaland i Molde. Tror du Solbakken hadde fått jobb i United og beholdt den i tre sesonger og tatt 2 medaljer i Premier League?

Solbakken har fucka opp i Køln og Wolves og var nærmest på vei hjem før han fikk pakka opp kofferten i de klubbene. Nå er han i ferd med å fucke opp sin andre kvalikk med verdens beste spiss på laget. Det er grusomt!!!

Champis

Legg inn av Champis »

FranciscoM skrev: tir sep 27, 2022 11:37 pm
Champis skrev: tir sep 27, 2022 11:35 pm
Enzino skrev: tir sep 27, 2022 9:04 pm

Vi misser ikke et mesterskap med tap i denne kampen.

Men så godt som. Sjansen gikk vel fra 80% til 30% nå
Anslår du at vi bare slår 30% av lagene i pot 2?

Kanskje å ta litt hardt i, men jeg tror vi vil få det tøft mot halvparten hvert fall. Så er det vel også større sjanse for å tape mot et pot 4-lag enn å vinne mot et pot 1-lag. Så i totalen har jeg ikke altfor store forhåpninger. Også er det jo også litt med i beregningen at et par av motstanderne vi kan trekke fra pot 2 omtrent gir nesten 0% sjanse for avansement, samtidig som selv de svakeste lagene i pot 2 ikke gir veldig mye mer enn 50% sjanse - og langt, langt unna 100% sjanse. Så det er ikke bare antallet lag vi er bedre enn, men også selve kvalitetsforskjellen opp mot de forskjellige motstanderne som gjør at jeg ikke synes sjansen er altfor stor.

Hadde vi tatt poeng i dag, så hadde sjansen fort vært 60-70% for avansement direkte fra gruppa. Og hadde vi ikke gjort det, så hadde vi hatt en Play Off-sjanse mot overkommelig motstand. Sjansen hadde nok fort vært minst 80%

Dewaz

Legg inn av Dewaz »

Vi har ingenting å gjøre i divisjonen over per nå, så kanskje like greit å bli der vi er. Mangler fortsatt noen viktige brikker i dette laget, og det er ikke kun Ståle in skyld. Vi vet de kommer, men det vil ta noen år til.

Forestspirit

Legg inn av Forestspirit »

Hva om vi som første nasjon stilte uten menneskelig trener? Vi kunne f.eks. stilt med et gårdsdyr ala en hane i bur, en hvalross, en blekksprut, en torsk i et aquarium eller en robot som kjørte Windows 3? Det hadde i hvert fall skapt overskrifter og ville gjort det norske landslaget interessant, så kunne Ødegaard i det skjulte forberedt seg til dagen han skal lede oss i 2050.

Champis

Legg inn av Champis »

Kaizen skrev: tir sep 27, 2022 11:49 pm
taknina skrev: tir sep 27, 2022 11:45 pm
Kaizen skrev: tir sep 27, 2022 11:36 pm

Ole Gunnar Solskjær, Marcelo Bielsa
Vil ikke OGS nesten garantert bli same ol' story da?
Solskjær har vunnet ligaen i Norge 2 ganger. 2 plass i PL med Man U og kjenner Haaland godt. Suverent den treneren i Norge med best kvalifikasjoner ved siden av Åge Hareide. Solbakken har kun lyktes i København. Men Solbakken går ikke av så dette er en ren teoretisk diskusjon.

Jeg tror ikke Solskjær er blant Norges 10 beste trenere engang. Hva du mener med «kvalifikasjoner» er høyst usikkert.

Champis

Legg inn av Champis »

qbah skrev: ons sep 28, 2022 12:14 am
Trehjulssykkel skrev: ons sep 28, 2022 12:11 am - Vi har utviklet oss mye og vi skal være veldig fornøyd med det vi har gjort i denne kvaliken, med tanke på at vi var tredjeseedet og ender som nummer to[...], sier Nyland

Høyt ambisjonsnivå der ja. Står vel i stil til den klubbløse hverdagen.
Fine og late dager uten krav til resultater når man er arbeidsledig. Ikke rart man lirer slikt ut av seg da.
Så har han egentlig ganske rett i det utsagnet også. Og ja, vi har utviklet oss en del siden de første kampene under SS.

Champis

Legg inn av Champis »

Dewaz skrev: ons sep 28, 2022 12:25 am Vi har ingenting å gjøre i divisjonen over per nå, så kanskje like greit å bli der vi er. Mangler fortsatt noen viktige brikker i dette laget, og det er ikke kun Ståle in skyld. Vi vet de kommer, men det vil ta noen år til.

Men akkurat det å få spille på nivå A var vel egentlig underordnet, det var andre ting som var langt viktigere med å vinne gruppa.

Crazy Horse

Legg inn av Crazy Horse »

netrebske skrev: tir sep 27, 2022 11:39 pm
Crazy Horse skrev: tir sep 27, 2022 11:32 pm
netrebske skrev: tir sep 27, 2022 11:12 pm

Hvem andre enn Nyland spiller ikke klubbfotball?
De to siste som kom inn, Berg og Bjørkan. Berg spilte knapt i en midtpåtreet klubb i Frankrike før han i mangel av andre alternativer - vil jeg tro - dro hjem til norsk eliteserie. Bjørkan flopp i Tyskland. Fikk spille 65 min i sin første kamp i Holland. Deretter benket i de to siste kampene. Går man gjennom spillere - spiller for spiller - så er vel neppe Berg og Bjørkan enestående. Sander Berge er rost opp i skyene av sine tilhengere. Hvorfor ikke AC Milan ? Jo fordi han ikke er god nok. Det så vi idag. Husker det var en debatt her på FD om Norge sammenholdt med Danmark. Noen påstod at vi ikke lå langt unna. Norge hadde aldri periodevis rundspilt Frankrike på Ullevaal.

Nå seedet på nivå 3 i kvaliken. Tviler på at vi når EM. VM 2026 med stadig flere lag ? Kanskje. Bortsett fra Ødegaard, Haaland og et knippe til har vi ikke spillere der oppe. Dessverre.
Så det var Berg og Bjørkans feil at i tapte? For øvrig spiller begge nå og Betg hadde i hvertfall et bra innhopp.
Nei. Spiller Bjørkan ? Spilte litt over halve kamp nr 1 i Holland. ikke benyttet reserve i de to siste kampene. Berg bra innhopp ? Hvilke målsjanser produserte han ? Det gjør han ikke i Glimt heller. Noen enkle pasninger. Prøver han på noe Ødegaard komplisert feiler han.

startelver

Legg inn av startelver »

Hadde vi slått et betydelig svakere lag, Slovenia så hadde vi gjort jobben forrige uke! Da er man ikke gode nok rett og slett.

Taururu

Legg inn av Taururu »

Dewaz skrev: ons sep 28, 2022 12:25 am Vi har ingenting å gjøre i divisjonen over per nå, så kanskje like greit å bli der vi er. Mangler fortsatt noen viktige brikker i dette laget, og det er ikke kun Ståle in skyld. Vi vet de kommer, men det vil ta noen år til.
Og bruke Hanche og starte Ryerson over Holmgren er kun Ståle sin feil, og kun hans

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»