Brentford - Arsenal

Svar
startelver

Re: Brentford - Arsenal

Legg inn av startelver »

Dårlig innsats av Brentford. Dette var ille.

Hansiso

Legg inn av Hansiso »

TrueTopRed skrev: søn sep 18, 2022 3:34 pm
BigTonyAdams skrev: søn sep 18, 2022 3:28 pm Ta deg en kald dusj og spyl godt oppi der.
Jeg kan smile av god humor som går på egen bekostning. Dette var vel i ærlighetens navn ikke noe å bli sur eller glad over og som man kunne dra på smilebåndet av.

Skal du først starte med å diskutere noe helt annet enn det du svarte på eller det forumet egentlig er egnet for og for å vise utad at du egentlig har mistet det, så kom i det minste med noe med futt i.
Bitter fordi laget ditt mistet en rekord, eller fordi det bare går dårlig om dagen?

DennisB

Legg inn av DennisB »

TrueTopRed skrev: søn sep 18, 2022 3:39 pm
DennisB skrev: søn sep 18, 2022 3:24 pm Tidenes yngste for Arsenal, tidenes yngste i engelsk toppdivisjon..
Nwaneri!


I dette ligger det faktisk ingenting annet enn det det står. En ren kuriositet, og et faktum. Jeg har ingen formening om han vil bli god eller ikke. Absolutt ingen.
Om det kun var et faktum av noe ville det vært nok med et punktum bak toppdivisjon!? ;)

Legger man godsiden til vil man kunne se også på det jeg skrev som alternativ fakta til samme greie. Null stress eller noe å hisse seg opp over.
Que? Jeg prøver asså, virkelig, men dette ga ingen mening. Skulle jeg legge noe mer bak, fordi jeg har ett ekstra punktum? Jai ikke fåstå.

I dag er du ikke lett å forstå. Men uansett, no biggie herfra.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Hansiso skrev: søn sep 18, 2022 3:40 pm Bitter fordi laget ditt mistet en rekord, eller fordi det bare går dårlig om dagen?
Vet du hva, ærlig som jeg er i alt jeg skriver så nei.

Jeg liker det united har fått til på slutten og rettningen der bærer, selv om jeg fortsatt ser stort issue med den siden av klubben som jobber nærmest over manager og mener at det alene kan ødelegge alt uansett hvor god manager man har.

Men meget godt fornøyd med resultat til nå, spill og manager.

Rekorden du er inne på er noe jeg ikke visste om engang, og en type ting jeg sjelden eller aldri bryr meg om. Jeg er lagspiller ikke rekord chaser, og ihvertfall ikke til ting som ikke betyr noe. Om det er å vinne CL 10 ganger på rad så er det derimot en type rekord jeg ville satt mer pris på, men der det er laget som får til noe

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

DennisB skrev: søn sep 18, 2022 3:43 pm Men uansett, no biggie herfra.
Bra det. Null issue herfra heller, jeg står for det jeg skrev i mitt første innlegg og mener at det er innafor. Ikke var det skrevet for å hisse på seg letttente fanhjerter heller

Hansiso

Legg inn av Hansiso »

TrueTopRed skrev: søn sep 18, 2022 3:44 pm
Hansiso skrev: søn sep 18, 2022 3:40 pm Bitter fordi laget ditt mistet en rekord, eller fordi det bare går dårlig om dagen?
Vet du hva, ærlig som jeg er i alt jeg skriver så nei.

Jeg liker det united har fått til på slutten og rettningen der bærer, selv om jeg fortsatt ser stort issue med den siden av klubben som jobber nærmest over manager og mener at det alene kan ødelegge alt uansett hvor god manager man har.

Men meget godt fornøyd med resultat til nå, spill og manager.

Rekorden du er inne på er noe jeg ikke visste om engang, og en type ting jeg sjelden eller aldri bryr meg om. Jeg er lagspiller ikke rekord chaser, og ihvertfall ikke til ting som ikke betyr noe. Om det er å vinne CL 10 ganger på rad så er det derimot en type rekord jeg ville satt mer pris på, men der det er laget som får til noe
Jeg var sikker på at du var Liverpool-supporter basert på brukernavn og trolle-tendens, så jeg beklager den. Det var tidligere Harvey Elliot som hadde rekorden.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Hansiso skrev: søn sep 18, 2022 3:49 pm Jeg var sikker på at du var Liverpool-supporter basert på brukernavn og trolle-tendens, så jeg beklager den. Det var tidligere Harvey Elliot som hadde rekorden.
Jeg trumfer ditt syn på det å trolle med at det er sett gjennom fanøyne som føler seg truffet og det blåses opp en alternativ verden der. Pek heller på hva som står i det aktuelle innlegget som a) du er sterkt uenig i eller b) det er på trynet feil. Jeg tar det for gitt at det er mulig å peke på noe av dette for å kunne argumentere for det.

At det var Harvey Elliot som hadde rekorden styrker min sak om at jeg var både ærlig og når jeg skrev at jeg ikke visste eller bryr meg om slike rekorder. Det ble først relevant for meg når du spurte om jeg var salty ;) nei jeg er ikke en slik recordchaser.

Jeg er han som ville tatt ut en spiller på 2 mål for å spare han til neste kamp og gi laget bedre sjanser der istedet for å jage det hattricket som mange blir så oppglødd av.

taknina

Legg inn av taknina »

Hvem kan feile med Jesus på laget og hvem kan skilles från vennen sin utan at fella tårar

Hansiso

Legg inn av Hansiso »

TrueTopRed skrev: søn sep 18, 2022 3:58 pm
Hansiso skrev: søn sep 18, 2022 3:49 pm Jeg var sikker på at du var Liverpool-supporter basert på brukernavn og trolle-tendens, så jeg beklager den. Det var tidligere Harvey Elliot som hadde rekorden.
Jeg trumfer ditt syn på det å trolle med at det er sett gjennom fanøyne som føler seg truffet og det blåses opp en alternativ verden der. Pek heller på hva som står i det aktuelle innlegget som a) du er sterkt uenig i eller b) det er på trynet feil. Jeg tar det for gitt at det er mulig å peke på noe av dette for å kunne argumentere for det.

At det var Harvey Elliot som hadde rekorden styrker min sak om at jeg var både ærlig og når jeg skrev at jeg ikke visste eller bryr meg om slike rekorder. Det ble først relevant for meg når du spurte om jeg var salty ;) nei jeg er ikke en slik recordchaser.

Jeg er han som ville tatt ut en spiller på 2 mål for å spare han til neste kamp og gi laget bedre sjanser der istedet for å jage det hattricket som mange blir så oppglødd av.
Uthevet har du en klassisk trollesetning. Enten det eller så får du rakke ned på arrogansen.

Men når det er sagt så er du jo helt rå på å være en sånn som tenker på de riktige spillerbyttene og å bry deg om de helt riktige tingene i fotball. Alle burde tenke som deg egentlig. Jeg ser jo den nå. Alle pris den store luftmanageren TrueTopRed og hans fantastiske bidrag til fotballverden med sin eminente kunnskap.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Hansiso skrev: søn sep 18, 2022 5:16 pm Men når det er sagt så er du jo helt rå på å være en sånn som tenker på de riktige spillerbyttene og å bry deg om de helt riktige tingene i fotball. Alle burde tenke som deg egentlig. Jeg ser jo den nå. Alle pris den store luftmanageren TrueTopRed og hans fantastiske bidrag til fotballverden med sin eminente kunnskap.
Alt dette fordi du dreit på draget og trodde at jeg var en liverpoolfan som da gjennom mine fanbriller ville pisse på deg fordi dere stjal rekorden "våres".

Jeg er bare ikke som deg. Du er i den bracketen av folk som setter pris på andre typer rekorder, det er lov. Men folk flest er som deg i den måten å tenke på. Så kan man sikkert diskutere om det å se alt gjennom fanbrillene er veien å gå.
Sist redigert av TrueTopRed den søn sep 18, 2022 5:21 pm, redigert 4 ganger totalt.

taknina

Legg inn av taknina »

noen har spist mer av kunnskapens tre enn andre

Hansiso

Legg inn av Hansiso »

TrueTopRed skrev: søn sep 18, 2022 5:19 pm
Hansiso skrev: søn sep 18, 2022 5:16 pm Men når det er sagt så er du jo helt rå på å være en sånn som tenker på de riktige spillerbyttene og å bry deg om de helt riktige tingene i fotball. Alle burde tenke som deg egentlig. Jeg ser jo den nå. Alle pris den store luftmanageren TrueTopRed og hans fantastiske bidrag til fotballverden med sin eminente kunnskap.
Alt dette fordi du dreit på draget og trodde at jeg var en liverpoolfan som da gjennom mine fanbriller ville pisse på deg fordi dere stjal rekorden "våres".

Jeg er bare ikke som deg. Du er i den bracketen av folk som setter pris på andre typer rekorder, det er lov. Men folk flest er som deg i den måten å tenke på. Så kan man sikkert diskutere om det å se alt gjennom fanbrillene er veien å gå.
Jeg har vel aldri skrevet at jeg er en stor fan av slike rekorder, men det betyr ikke at jeg bare rykker på skuldrene når en av våre egne spillere får en stor debut. Jeg er en supporter av laget, og da ser jeg spillerne som mennesker og heier dem frem når de får til ting. Gutten er 15 år og kom inn på overtid i en kamp Arsenal ledet 3-0. Hva er problemet?

Min poengtering var heller rettet mot ditt snodige innlegg til DennisB som helt klart og tydelig var ment for å prøve å få han ned på jorda. Det er toxic behaviour, og sånt klyseri gidder jeg ikke ha i tråden vår. Du har ikke vist det grann ydmykhet heller. Så jeg åpner døra for deg og ber deg spasere ut tråden før du spyr ut med noe mer piss.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Wellé skrev: søn sep 18, 2022 10:55 am Vi har visstnok 15 år gamle Ethan Nwaneri med i kamptroppen :P Håper vi banker Brentford, både fordi det er godt for mine nerver og fordi det hadde vært gøy om han hadde fått noen minutter
Ble vel omtrent som bestilt, dette her? :-D

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Uansett tråd og supportergruppering, enhver tråd eller diskusjon denne fyren besøker går i samme retning. Moderatorene later til å mene at det må være takhøyde. Alle andre tenker seg nok litt ekstra godt om før de velger å bruke tid her inne.

Er det andre her inne som konstant skaper denne type stemning i enhver tråd/diskusjon de avlegger?

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

DennisB skrev: søn sep 18, 2022 3:37 pm
Jokkemedkniven skrev: søn sep 18, 2022 3:24 pm Nwaneri kan hypotetisk nå toppen av sin karriere i 2035.
Det er faktisk litt absurd. Han er 8 år yngre enn Ødegaard, som jo fortsatt er ung.. 23 år i 2030..
Eller som de engelske kommentatorene sa der jeg så extended highlights: Saka was in school when Nwaneri was born. :lol:

Ohlaien

Legg inn av Ohlaien »

Ganske utrolig å tenke på at Saka allerede kunne alfabetet da Nwaneri ble født.

DennisB

Legg inn av DennisB »

Enzino skrev: søn sep 18, 2022 7:48 pm
DennisB skrev: søn sep 18, 2022 3:37 pm
Jokkemedkniven skrev: søn sep 18, 2022 3:24 pm Nwaneri kan hypotetisk nå toppen av sin karriere i 2035.
Det er faktisk litt absurd. Han er 8 år yngre enn Ødegaard, som jo fortsatt er ung.. 23 år i 2030..
Eller som de engelske kommentatorene sa der jeg så extended highlights: Saka was in school when Nwaneri was born. :lol:
Man må nesten tenke litt over hva 15 år faktisk betyr ja. Lenge har vi snakket om hvor unge de er når de er 18, 19 og 20 år. Men 15 liksom, det er en helt annen ballgame..

Martin Ødegaard ble det snakket mye om, da han ble byttet inn for Ronaldo og fikk sin debut hos Real Madrid som 16-åring. Det virker som en evighet siden..

DennisB

Legg inn av DennisB »

Ohlaien skrev: søn sep 18, 2022 7:53 pm Ganske utrolig å tenke på at Saka allerede kunne alfabetet da Nwaneri ble født.
Tror ikke han kunne pluttifikasjonstabellen ennå da, men han var godt på vei :D

Ohlaien

Legg inn av Ohlaien »

DennisB skrev: søn sep 18, 2022 8:01 pm
Ohlaien skrev: søn sep 18, 2022 7:53 pm Ganske utrolig å tenke på at Saka allerede kunne alfabetet da Nwaneri ble født.
Tror ikke han kunne pluttifikasjonstabellen ennå da, men han var godt på vei :D
He-he, det der er en sterk referanse. Uansett, forbanna solid i dag også. Og neste gang skal det smelle i Nord London. Jeg er usikker på om jeg har nerver til å se den.

DennisB

Legg inn av DennisB »

tbb skrev: søn sep 18, 2022 7:18 pm Uansett tråd og supportergruppering, enhver tråd eller diskusjon denne fyren besøker går i samme retning. Moderatorene later til å mene at det må være takhøyde. Alle andre tenker seg nok litt ekstra godt om før de velger å bruke tid her inne.

Er det andre her inne som konstant skaper denne type stemning i enhver tråd/diskusjon de avlegger?
Takke oss til de som befinner seg i den andre enden av skalaen. Ulfarne, Ohlaien, Eldon, bare for å nevne noen :D

DennisB

Legg inn av DennisB »

Ohlaien skrev: søn sep 18, 2022 8:05 pm
DennisB skrev: søn sep 18, 2022 8:01 pm
Ohlaien skrev: søn sep 18, 2022 7:53 pm Ganske utrolig å tenke på at Saka allerede kunne alfabetet da Nwaneri ble født.
Tror ikke han kunne pluttifikasjonstabellen ennå da, men han var godt på vei :D
He-he, det der er en sterk referanse. Uansett, forbanna solid i dag også. Og neste gang skal det smelle i Nord London. Jeg er usikker på om jeg har nerver til å se den.
Hehe, det kommer til å smelle ja, den ene eller den andre veien. Grugleder meg. Klarer nok ikke å se bortekampen, men hjemmeoppgjøret må jeg vel våge å se... Med et halvt øye..

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

DennisB skrev: søn sep 18, 2022 7:58 pm
Enzino skrev: søn sep 18, 2022 7:48 pm
DennisB skrev: søn sep 18, 2022 3:37 pm
Det er faktisk litt absurd. Han er 8 år yngre enn Ødegaard, som jo fortsatt er ung.. 23 år i 2030..
Eller som de engelske kommentatorene sa der jeg så extended highlights: Saka was in school when Nwaneri was born. :lol:
Man må nesten tenke litt over hva 15 år faktisk betyr ja. Lenge har vi snakket om hvor unge de er når de er 18, 19 og 20 år. Men 15 liksom, det er en helt annen ballgame..

Martin Ødegaard ble det snakket mye om, da han ble byttet inn for Ronaldo og fikk sin debut hos Real Madrid som 16-åring. Det virker som en evighet siden..
Hehe. Jeg husker veldig godt da James Milner fikk debuten for Leeds i 2002. Kom inn og spilte sammen med Eirik Bakke. I den kampen spilte han mot blant annet Nigel Winterburn som fikk debuten i -83 for Wimbledon.

Skulle Nwaneri og Milner mot formodning spille mot hverandre om ett par runder kan disse tre spillerne dekke perioden fra -83 til -43 på seniornivå i engelsk fotball. Det føles kanskje ikke så rart nå, men dersom man i -43 kan si at han fyren der har spilt mot en spiller som spilte mot Keegan, Dalglish og Lou Macari, så hever man kanskje et øyebryn?! :)

Di Canio spilte også i den kampen, og han spilte mot Maradona i Italia de første sesongene Serie A (fikk debuten i -88).

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

DennisB skrev: søn sep 18, 2022 7:58 pm
Enzino skrev: søn sep 18, 2022 7:48 pm
DennisB skrev: søn sep 18, 2022 3:37 pm
Det er faktisk litt absurd. Han er 8 år yngre enn Ødegaard, som jo fortsatt er ung.. 23 år i 2030..
Eller som de engelske kommentatorene sa der jeg så extended highlights: Saka was in school when Nwaneri was born. :lol:
Man må nesten tenke litt over hva 15 år faktisk betyr ja. Lenge har vi snakket om hvor unge de er når de er 18, 19 og 20 år. Men 15 liksom, det er en helt annen ballgame..

Martin Ødegaard ble det snakket mye om, da han ble byttet inn for Ronaldo og fikk sin debut hos Real Madrid som 16-åring. Det virker som en evighet siden..
MØ debuterte vel i norsk toppserie som 15 åring, gjorde han ikke?

DennisB

Legg inn av DennisB »

tbb skrev: søn sep 18, 2022 8:14 pm
DennisB skrev: søn sep 18, 2022 7:58 pm
Enzino skrev: søn sep 18, 2022 7:48 pm

Eller som de engelske kommentatorene sa der jeg så extended highlights: Saka was in school when Nwaneri was born. :lol:
Man må nesten tenke litt over hva 15 år faktisk betyr ja. Lenge har vi snakket om hvor unge de er når de er 18, 19 og 20 år. Men 15 liksom, det er en helt annen ballgame..

Martin Ødegaard ble det snakket mye om, da han ble byttet inn for Ronaldo og fikk sin debut hos Real Madrid som 16-åring. Det virker som en evighet siden..
Hehe. Jeg husker veldig godt da James Milner fikk debuten for Leeds i 2002. Kom inn og spilte sammen med Eirik Bakke. I den kampen spilte han mot blant annet Nigel Winterburn som fikk debuten i -83 for Wimbledon.

Skulle Nwaneri og Milner mot formodning spille mot hverandre om ett par runder kan disse tre spillerne dekke perioden fra -83 til -43 på seniornivå i engelsk fotball. Det føles kanskje ikke så rart nå, men dersom man i -43 kan si at han fyren der har spilt mot en spiller som spilte mot Keegan, Dalglish og Lou Macari, så hever man kanskje et øyebryn?! :)

Di Canio spilte også i den kampen, og han spilte mot Maradona i Italia de første sesongene Serie A (fikk debuten i -88).
Det er slik man virkelig kan sette det i perspektiv ja ;)

DennisB

Legg inn av DennisB »

Enzino skrev: søn sep 18, 2022 8:18 pm
DennisB skrev: søn sep 18, 2022 7:58 pm
Enzino skrev: søn sep 18, 2022 7:48 pm

Eller som de engelske kommentatorene sa der jeg så extended highlights: Saka was in school when Nwaneri was born. :lol:
Man må nesten tenke litt over hva 15 år faktisk betyr ja. Lenge har vi snakket om hvor unge de er når de er 18, 19 og 20 år. Men 15 liksom, det er en helt annen ballgame..

Martin Ødegaard ble det snakket mye om, da han ble byttet inn for Ronaldo og fikk sin debut hos Real Madrid som 16-åring. Det virker som en evighet siden..
MØ debuterte vel i norsk toppserie som 15 åring, gjorde han ikke?
Martin Ødegaard var to måneder yngre enn Nwaneri er nå, da han debuterte for Godset ja.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Ohlaien skrev: søn sep 18, 2022 8:05 pm
Og neste gang skal det smelle i Nord London. Jeg er usikker på om jeg har nerver til å se den.
Blir antakelig en veldig spennende kamp. Begge lagene har hatt en god ligastart. Tottenham har kanskje hatt et litt vanskeligere kamp-program enn Arsenal så langt, selv om det begynner å jevne seg litt ut. Til gjenheld har Arsenal tatt 1 poeng mer.

Synes kampen er helt åpen, og måtte jeg tippe ville jeg si U.

Og som jeg har sagt noen ganger, selv om jeg er programforpliktet til å hate Tottenham, så ser jeg mye heller dem med oss inne i topp 4 mot slutten av seosngen, enn f.eks. Chelsea eller ManU. Men vi må selvsagt over dere tilslutt. Haha... :lol:

Ohlaien

Legg inn av Ohlaien »

Enzino skrev: søn sep 18, 2022 8:32 pm
Ohlaien skrev: søn sep 18, 2022 8:05 pm
Og neste gang skal det smelle i Nord London. Jeg er usikker på om jeg har nerver til å se den.
Blir antakelig en veldig spennende kamp. Begge lagene har hatt en god ligastart. Tottenham har kanskje hatt et litt vanskeligere kamp-program enn Arsenal så langt, selv om det begynner å jevne seg litt ut. Til gjenheld har Arsenal tatt 1 poeng mer.

Synes kampen er helt åpen, og måtte jeg tippe ville jeg si U.

Og som jeg har sagt noen ganger, selv om jeg er programforpliktet til å hate Tottenham, så ser jeg mye heller dem med oss inne i topp 4 mot slutten av seosngen, enn f.eks. Chelsea eller ManU. Men vi må selvsagt over dere tilslutt. Haha... :lol:
Jeg er veldig usikker på Spurs. En veldig god ligastart, men ikke veldig overbevisende spillemessig i mange av kampene. Men poengene blir plukket jevnt og trutt, og det kan godt hende at man kommer som et lokomotiv med penere fotball utover i sesongen. Sånn sett har Arsenal sett en del bedre ut i de kampene jeg har sett med dere.

Nå har imidlertid ikke sånt så mye å si i disse kampene, og klisjeen "disse kampene lever sitt eget liv" passer vel godt å trekke frem. Håper i hvert fall at dette her blir avgjort uten at man får noen kontroversielle situasjoner, som visstnok er en gjenganger med Spurs om man skal tro enkelte her inne. VAR heldige mot Chelsea, det skal sies, men hyggelig at sånt skjer med et lag man ikke har særlig sannsen for grunnet måten de har driftet klubb de siste årene.

Selvsagt helt enig i det siste der. Etter hvert som jeg har blitt eldre, så har ikke hatet vært like stort. Også er det mye trivelige Arsenal-fans både her og fra tiden på VGD. I tillegg er det en klubbmodell hos dere man kan like. I en ideell verden hadde selvsagt City og Chelsea falt ut av topp-fire (og hele ligasystemet), men når det dessverre ser ut til å vanskelig la seg gjøre, så får man bare kjempe videre med et naivt håp om at man havner over dem denne sesongen.

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Enzino skrev: søn sep 18, 2022 8:32 pm Tottenham har kanskje hatt et litt vanskeligere kamp-program enn Arsenal så langt.
Jeg vil si det er relativt jevnt, Arsenal har bortekamp mot United, og Tottenham har bortekamp mot Chelsea. Bortsett fra det har Tottenham og Arsenal hatt motstand som har vært lik og kamper som man må vinne om man skal være med.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Canucks skrev: søn sep 18, 2022 8:42 pm
Enzino skrev: søn sep 18, 2022 8:32 pm Tottenham har kanskje hatt et litt vanskeligere kamp-program enn Arsenal så langt.
Jeg vil si det er relativt jevnt, Arsenal har bortekamp mot United, og Tottenham har bortekamp mot Chelsea. Bortsett fra det har Tottenham og Arsenal hatt motstand som har vært lik og kamper som man må vinne om man skal være med.
Jeg tror heller ikke det er stor forskjell. Det var for jeg brukte ordene "kanskje" og "litt".

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

tbb skrev: søn sep 18, 2022 7:18 pm Er det andre her inne som konstant skaper denne type stemning i enhver tråd/diskusjon de avlegger?
Du er jaggu alltid på plass når noen omtaler meg. Dette er noe jeg finne som god humor og noe jeg faktisk drar på smilebåndet av. Ubevist moro fra deg dette.

Dette har blitt en liten nisje for din del. En totalt ubetydlig debattant gjør seg et navn på å slikke rassen og i den veien vinden blåser. Uten dette ville du fortsatt være like ubetydelig som på VGD.

Enhver mod avdeling burde tidlig slått ned på folk som prøver å trigge personlig fejder som du har gjort hele veien og fortsatt holder på med i dette innlegget. Uten denne takhøyden ville dette vært stoppet forlengst og forumet ville vært strammere i form av mer fotballrelatert stoff for den fotballintresserte.
Sist redigert av TrueTopRed den søn sep 18, 2022 9:06 pm, redigert 1 gang totalt.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»