«Silje» voldtok en mann: – Jeg er flau over at jeg ikke visste bedre

Svar
Mehell

Re: «Silje» voldtok en mann: – Jeg er flau over at jeg ikke visste bedre

Legg inn av Mehell »

Malm skrev: ons sep 21, 2022 8:18 pm
Mehell skrev: ons sep 21, 2022 8:12 pm
Malm skrev: ons sep 21, 2022 7:57 pm

Nei jeg har aldri hevdet at en kvinnes manglende evne eller vilje til å voldta en mann har noe som helst med mangel på ereksjon å gjøre.
, så du har definitivt hevdet at en mann kan bli voldtatt uten å ha en erigert penis.
Du forstår jo absolutt ikke noe som helst, jeg har tvert i mot hevdet at en mann ikke kan voldtas av en kvinne uansett om mannen har aldri så mye erigert penis.
En av oss ser ut til å slite med å forstå ting, men det er ikke meg.

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

Solvgutt1 skrev: ons sep 21, 2022 11:45 pm
Texas_John skrev: ons sep 21, 2022 11:43 pm
Solvgutt1 skrev: ons sep 21, 2022 9:39 pm
Du skrev sensuell stryking.

Det er ikke ulovlig å stryke på en kjæreste som våkner.
Det er ulovlig å utøve seksuell adferd overfor noen som sover, det å stryke noen på et intimt sted er innlysende nok noe som faller inn under dette. Hvorfor er det relevant at i strafferettslig forstand at vedkommende er kjæresten din?
På hvilken måte er det ulovlig?
På samme måte som det generelt er ulovlig å antaste sovende kvinner. At det er kjæresten din spiller ingen rolle, meg bekjent.

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Texas_John skrev: ons sep 21, 2022 11:57 pm
Solvgutt1 skrev: ons sep 21, 2022 11:45 pm
Texas_John skrev: ons sep 21, 2022 11:43 pm
Det er ulovlig å utøve seksuell adferd overfor noen som sover, det å stryke noen på et intimt sted er innlysende nok noe som faller inn under dette. Hvorfor er det relevant at i strafferettslig forstand at vedkommende er kjæresten din?
På hvilken måte er det ulovlig?
På samme måte som det generelt er ulovlig å antaste sovende kvinner. At det er kjæresten din spiller ingen rolle, meg bekjent.
Fra sensuell stryking til antasting altså. Det som spiller en rolle er om dette er noe kvinnen ønsker. Det har man gjerne bedre forutsetninger for å vite med en kjæreste enn et ons.

Champis

Legg inn av Champis »

Henningsen skrev: ons sep 21, 2022 4:07 pm
Malm skrev: ons sep 21, 2022 3:46 pm Det må på plass en bestemmelse i loven om at en kvinne aldri kan dømmes for voldtekt av en mann og heller aldri kan dømmes for seksuelle overgrep på mannlige personer over 14 år. I dag mangler vi denne spesifiseringen av lovbestemmelsen. Menn opplever aldri alvorlige negative konsekvenser av seksuelll kontakt med det motsatte kjønn og lovgivningen må reflektere dette. Om ikke risikerer man å fengsle kvinner for forhold som utelukkende har vært fordelaktig for den fornærmede.
Den såkalte samtykke-paragrafen må aldri vedtas av stortinget idet det vil våre en stor tragedie med mange justismord som resultat.
Ok, da er det bare å ønske god bedring.
Dette er noe av det dummeste jeg har lest.

Jepp, det er helt hjernedødt, men vedkommende er nok kun ute etter å ha oppmerksomhet og provosere. I tillegg får vedkommende litt likes på innleggene sine av Queenie - mulig det er en tiltrekning mellom dem….

Dette er jo samme person som men er at Jan Helge Andersen ikke bør straffes for voldtekt og drap på en liten jente, så det er vel dette nivået det går i generelt.
Sist redigert av Champis den tor sep 22, 2022 12:46 am, redigert 1 gang totalt.

Champis

Legg inn av Champis »

Queenie skrev: ons sep 21, 2022 4:55 pm
kytec skrev: ons sep 21, 2022 4:50 pm
Malm skrev: ons sep 21, 2022 4:48 pm
Du går rundt med en enorm frykt for å bli voldtatt av kvinner eller?
Nei.

Det betyr ikke at voldtekt av menn fra kvinner ikke er mulig.

I motsetning til hva mange her mener synes jeg det er uetisk og klandreverdig å ha sex med en bevisstløs person uansett hva man har avtalt på forhånd.
Men en mann eller kvinne som bare sover er vel ikke bevisstløs? Jeg lurer på hvordan forholdene til mange er her inne, det høres ut som om sexlivet er begrenset til noen minutters dunking i misjonæren med lyset av annenhver lørdag og kun det.

Hva har dette med saken å gjøre egentlig?

FabrizioMiccoli

Legg inn av FabrizioMiccoli »

Ganske sikker på at denne «malm» troller. Just sayin

pfrog567

Legg inn av pfrog567 »

kytec skrev: ons sep 21, 2022 7:24 pm
Cabal skrev: ons sep 21, 2022 7:15 pm Diskuteres det faktisk om det er greit å ha sex med noen som ikke er bevisst? Seriøst?
Ikke bare diskuteres det. Det virker som det bare er jeg på tråden som mener det er galt.

Det er spesielt ille med denne "Silje" ettersom offeret er et random one night stand som har sovnet pga for mye rus.
Virker som de kjente hverandre fra før av:

- "For første gang skulle "Silje" og flørten hennes sove på samme rom."
- "Etter denne dagen forsvant gradvis kontakten mellom dem. Det ble noen tekstmeldinger frem og tilbake."

Og senere i artikkelen sier hun at hun ikke vet noen ting om han. Hun husker ikke etternavnet hans, har bare fornavn og sted..

Vel, dette skurrer for mye til at jeg skal tro på hennes historie.

B.O.B.

Legg inn av B.O.B. »

pfrog567 skrev: tor sep 22, 2022 12:44 am
kytec skrev: ons sep 21, 2022 7:24 pm
Cabal skrev: ons sep 21, 2022 7:15 pm Diskuteres det faktisk om det er greit å ha sex med noen som ikke er bevisst? Seriøst?
Ikke bare diskuteres det. Det virker som det bare er jeg på tråden som mener det er galt.

Det er spesielt ille med denne "Silje" ettersom offeret er et random one night stand som har sovnet pga for mye rus.
Virker som de kjente hverandre fra før av:

- "For første gang skulle "Silje" og flørten hennes sove på samme rom."
- "Etter denne dagen forsvant gradvis kontakten mellom dem. Det ble noen tekstmeldinger frem og tilbake."

Og senere i artikkelen sier hun at hun ikke vet noen ting om han. Hun husker ikke etternavnet hans, har bare fornavn og sted..

Vel, dette skurrer for mye til at jeg skal tro på hennes historie.
Hvorfor det? Hun er vel ikke den første som har ligget med en hvor hun ikke kjenner vedkommendes etternavn? Har du byttet åtte mobiler siden den gang så har du heller ikke nummeret, og hun har vel heller ikke ønsket å fremskaffe det heller de siste ti årene.

Malm
Innlegg: 169

Legg inn av Malm »

FabrizioMiccoli skrev: tor sep 22, 2022 12:37 am Ganske sikker på at denne «malm» troller. Just sayin
På ingen måte!
Jeg fatter faktisk ikke hvorfor du og flere andre her i tråden går rundt og innbiller dere og er redde for at dere skal bli voldtatt av en kvinne. Du og Champis kan kanskje spleise på en sånn voldtektsalarm når dere er så redde?

Sex er en kvinnelig ressurs. Det er ingen grunn til at du og andre skal bli så provoserte av at det stadfestes at kvinner ikke kan voldta menn.

Mehell

Legg inn av Mehell »

Malm skrev: tor sep 22, 2022 7:31 am
FabrizioMiccoli skrev: tor sep 22, 2022 12:37 am Ganske sikker på at denne «malm» troller. Just sayin
På ingen måte!
Jeg fatter faktisk ikke hvorfor du og flere andre her i tråden går rundt og innbiller dere og er redde for at dere skal bli voldtatt av en kvinne. Du og Champis kan kanskje spleise på en sånn voldtektsalarm når dere er så redde?

Sex er en kvinnelig ressurs. Det er ingen grunn til at du og andre skal bli så provoserte av at det stadfestes at kvinner ikke kan voldta menn.
Jeg har pr definisjon blitt voldtatt av en kvinne. Lenge siden nå, og det plaget meg ikke nevneverdig, men det var faktisk en dame som utnyttet meg mens jeg sov.
Hva hvis hun hadde blitt gravid? Skulle jeg betalt for abort eller betalt barnebidrag da?
Og hva hvis jeg hadde vært i et forhold på den tiden? Hadde det da talt som at jeg var utro?

Malm
Innlegg: 169

Legg inn av Malm »

Mehell skrev: tor sep 22, 2022 7:35 am
Malm skrev: tor sep 22, 2022 7:31 am
FabrizioMiccoli skrev: tor sep 22, 2022 12:37 am Ganske sikker på at denne «malm» troller. Just sayin
På ingen måte!
Jeg fatter faktisk ikke hvorfor du og flere andre her i tråden går rundt og innbiller dere og er redde for at dere skal bli voldtatt av en kvinne. Du og Champis kan kanskje spleise på en sånn voldtektsalarm når dere er så redde?

Sex er en kvinnelig ressurs. Det er ingen grunn til at du og andre skal bli så provoserte av at det stadfestes at kvinner ikke kan voldta menn.
Jeg har pr definisjon blitt voldtatt av en kvinne. Lenge siden nå, og det plaget meg ikke nevneverdig, men det var faktisk en dame som utnyttet meg mens jeg sov.
Hva hvis hun hadde blitt gravid? Skulle jeg betalt for abort eller betalt barnebidrag da?
Og hva hvis jeg hadde vært i et forhold på den tiden? Hadde det da talt som at jeg var utro?
Du sier dette ikke plaget deg nevneverdig. Likevel insisterer du på at du er et voldtektsoffer fordi du "per definisjon" angivelig er blitt voldtatt og følgelig skal gjerningskvinnen derfor motta minimumsstraffen for voldtekt på 4 års fengsel, for noe som altså ikke plaget deg nevneverdig? Du hører ikke selv hvor batshit crazy dine egne tanker høres ut?

Det sier seg selv at kvinner ikke kan voldta. Dette må inn i loven på ett eller annet vis. Per i dag er loven feil.

Moist

Legg inn av Moist »

Malm skrev: tor sep 22, 2022 8:02 am
Mehell skrev: tor sep 22, 2022 7:35 am
Malm skrev: tor sep 22, 2022 7:31 am

På ingen måte!
Jeg fatter faktisk ikke hvorfor du og flere andre her i tråden går rundt og innbiller dere og er redde for at dere skal bli voldtatt av en kvinne. Du og Champis kan kanskje spleise på en sånn voldtektsalarm når dere er så redde?

Sex er en kvinnelig ressurs. Det er ingen grunn til at du og andre skal bli så provoserte av at det stadfestes at kvinner ikke kan voldta menn.
Jeg har pr definisjon blitt voldtatt av en kvinne. Lenge siden nå, og det plaget meg ikke nevneverdig, men det var faktisk en dame som utnyttet meg mens jeg sov.
Hva hvis hun hadde blitt gravid? Skulle jeg betalt for abort eller betalt barnebidrag da?
Og hva hvis jeg hadde vært i et forhold på den tiden? Hadde det da talt som at jeg var utro?
Du sier dette ikke plaget deg nevneverdig. Likevel insisterer du på at du er et voldtektsoffer fordi du "per definisjon" angivelig er blitt voldtatt og følgelig skal gjerningskvinnen derfor motta minimumsstraffen for voldtekt på 4 års fengsel, for noe som altså ikke plaget deg nevneverdig? Du hører ikke selv hvor batshit crazy dine egne tanker høres ut?

Det sier seg selv at kvinner ikke kan voldta. Dette må inn i loven på ett eller annet vis. Per i dag er loven feil.
Siden det ikke plager han nevneverdig, burde det vel ikke plage damer nevneverdig heller da, bare sånn for å følge resonnementet ditt.

Malm
Innlegg: 169

Legg inn av Malm »

Moist skrev: tor sep 22, 2022 8:16 am
Malm skrev: tor sep 22, 2022 8:02 am
Mehell skrev: tor sep 22, 2022 7:35 am

Jeg har pr definisjon blitt voldtatt av en kvinne. Lenge siden nå, og det plaget meg ikke nevneverdig, men det var faktisk en dame som utnyttet meg mens jeg sov.
Hva hvis hun hadde blitt gravid? Skulle jeg betalt for abort eller betalt barnebidrag da?
Og hva hvis jeg hadde vært i et forhold på den tiden? Hadde det da talt som at jeg var utro?
Du sier dette ikke plaget deg nevneverdig. Likevel insisterer du på at du er et voldtektsoffer fordi du "per definisjon" angivelig er blitt voldtatt og følgelig skal gjerningskvinnen derfor motta minimumsstraffen for voldtekt på 4 års fengsel, for noe som altså ikke plaget deg nevneverdig? Du hører ikke selv hvor batshit crazy dine egne tanker høres ut?

Det sier seg selv at kvinner ikke kan voldta. Dette må inn i loven på ett eller annet vis. Per i dag er loven feil.
Siden det ikke plager han nevneverdig, burde det vel ikke plage damer nevneverdig heller da, .
Jo siden det er stor forskjell på menn og kvinner evolusjonært og biologisk og at sex er en kvinnelig ressurs. Dette kan du lese deg opp på.

Så nei din rare tolkning har absolutt ingenting med mitt ressonement å gjøre.

Moist

Legg inn av Moist »

Malm skrev: tor sep 22, 2022 8:23 am
Moist skrev: tor sep 22, 2022 8:16 am
Malm skrev: tor sep 22, 2022 8:02 am

Du sier dette ikke plaget deg nevneverdig. Likevel insisterer du på at du er et voldtektsoffer fordi du "per definisjon" angivelig er blitt voldtatt og følgelig skal gjerningskvinnen derfor motta minimumsstraffen for voldtekt på 4 års fengsel, for noe som altså ikke plaget deg nevneverdig? Du hører ikke selv hvor batshit crazy dine egne tanker høres ut?

Det sier seg selv at kvinner ikke kan voldta. Dette må inn i loven på ett eller annet vis. Per i dag er loven feil.
Siden det ikke plager han nevneverdig, burde det vel ikke plage damer nevneverdig heller da, .
Jo siden det er stor forskjell på menn og kvinner evolusjonært og biologisk og at sex er en kvinnelig ressurs. Dette kan du lese deg opp på.

Så nei din rare tolkning har absolutt ingenting med mitt ressonement å gjøre.
Om en kvinne har skiftet kjønn til en mann, kan han da voldtas?

Bone8

Legg inn av Bone8 »

Malm skrev: tor sep 22, 2022 7:31 am
FabrizioMiccoli skrev: tor sep 22, 2022 12:37 am Ganske sikker på at denne «malm» troller. Just sayin
På ingen måte!
Jeg fatter faktisk ikke hvorfor du og flere andre her i tråden går rundt og innbiller dere og er redde for at dere skal bli voldtatt av en kvinne. Du og Champis kan kanskje spleise på en sånn voldtektsalarm når dere er så redde?

Sex er en kvinnelig ressurs. Det er ingen grunn til at du og andre skal bli så provoserte av at det stadfestes at kvinner ikke kan voldta menn.
Det er forskjell på å være redd for det, og å anerkjenne at det eksisterer.

Jeg vet for eksempel at det eksisterer folk som kan ta livet av meg, men jeg går ikke rundt og er redd for å bli drept likevel.

Malm
Innlegg: 169

Legg inn av Malm »

Moist skrev: tor sep 22, 2022 8:27 am
Malm skrev: tor sep 22, 2022 8:23 am
Moist skrev: tor sep 22, 2022 8:16 am

Siden det ikke plager han nevneverdig, burde det vel ikke plage damer nevneverdig heller da, .
Jo siden det er stor forskjell på menn og kvinner evolusjonært og biologisk og at sex er en kvinnelig ressurs. Dette kan du lese deg opp på.

Så nei din rare tolkning har absolutt ingenting med mitt ressonement å gjøre.
Om en kvinne har skiftet kjønn til en mann, kan han da voldtas?
Det er ikke mulig å "skifte kjønn" annet enn på papiret. Ikke biologisk. Så spørmålet ditt er derfor fullstendig latterlig.

Moist

Legg inn av Moist »

Malm skrev: tor sep 22, 2022 8:41 am
LD-Johnson skrev: tor sep 22, 2022 8:35 am
Malm skrev: tor sep 22, 2022 8:34 am

Det tror jeg ingenting på.
Så tror jo ikke du menn kan voldtas heller da :lol:
Menn kan voldtas av andre menn. Menn kan ikke voldtas av kvinner. Du har ikke fått med deg dette vesentlige premisset.
To-may-to To-ma-to

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Malm skrev: tor sep 22, 2022 8:41 am
LD-Johnson skrev: tor sep 22, 2022 8:35 am
Malm skrev: tor sep 22, 2022 8:34 am

Det tror jeg ingenting på.
Så tror jo ikke du menn kan voldtas heller da :lol:

Menn kan ikke voldtas av kvinner
. Du har ikke fått med deg dette vesentlige premisset.
Hvordan hadde du reagert på å bli tatt ufrivillig av en kvinne med strap-on. Det må jo være greit for deg siden menn ikke kan voldtas av en kvinne.

Malm
Innlegg: 169

Legg inn av Malm »

Henningsen skrev: tor sep 22, 2022 8:45 am
Malm skrev: tor sep 22, 2022 8:41 am
LD-Johnson skrev: tor sep 22, 2022 8:35 am

Så tror jo ikke du menn kan voldtas heller da :lol:

Menn kan ikke voldtas av kvinner
. Du har ikke fått med deg dette vesentlige premisset.
Hvordan hadde du reagert på å bli tatt ufrivillig av en kvinne med strap-on. Det må jo være greit for deg siden menn ikke kan voldtas av en kvinne.
Nei det er ikke greit, men det at det ikke er greit betyr ikke dermed at det er voldtekt.
Ser du forresten ræva di som et sex-organ siden du automatisk forbinder den med sex-overgrep?
Tror du virkelig en kvinne ville ha et seksuelt motiv ved å rævkjøre deg med noe som ikke er en del av kroppen sin og ikke gir henne noen fysisk nytelse? Og når motivet ikke er seksuelt skal det heller ikke kalles voldtekt. Det skal straffes etter andre bestemmelser i straffeloven.

Investor

Legg inn av Investor »

Jompa skrev: ons sep 21, 2022 8:19 am Dette er selvfølgelig voldtekt
Det var ikke brukt vold under "samleiet", dermed ingen voldtekt i ordets forstand.
Heller et overgrep, som jo også er ille.

Queenie

Legg inn av Queenie »

Henningsen skrev: tor sep 22, 2022 8:45 am
Malm skrev: tor sep 22, 2022 8:41 am
LD-Johnson skrev: tor sep 22, 2022 8:35 am

Så tror jo ikke du menn kan voldtas heller da :lol:

Menn kan ikke voldtas av kvinner
. Du har ikke fått med deg dette vesentlige premisset.
Hvordan hadde du reagert på å bli tatt ufrivillig av en kvinne med strap-on. Det må jo være greit for deg siden menn ikke kan voldtas av en kvinne.
Ingen normal, feminin kvinne tenner på noe sånt, langt derifra. Essensen i våre energier er at kvinnen får og mannen gir, med små variasjoner.

En mann kan i noen få tilfeller voldtas, men for det første så skjer det ekstremt sjeldent og som flere har nevnt så er skadevirkningene nesten ikke tilstede (snakker da ikke om overgrep mot barn/unge eller grove voldtekter med bruk av vold). Hvert år opplever titusener av kvinner å bli voldtatt, lemlestet og misbrukt, det er helt ufattelig at man skal måtte sitte og diskutere at en stakkars, stupfull mann ikke gjorde motstand da en kvinne sugde han, selv om han kunne og attpåtil satte pris på det. Menn er ikke som kvinner og vil aldri bli det.
Sist redigert av Queenie den tor sep 22, 2022 9:01 am, redigert 1 gang totalt.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Malm skrev: tor sep 22, 2022 8:52 am
Henningsen skrev: tor sep 22, 2022 8:45 am
Malm skrev: tor sep 22, 2022 8:41 am

Menn kan ikke voldtas av kvinner
. Du har ikke fått med deg dette vesentlige premisset.
Hvordan hadde du reagert på å bli tatt ufrivillig av en kvinne med strap-on. Det må jo være greit for deg siden menn ikke kan voldtas av en kvinne.
Nei det er ikke greit, men det at det ikke er greit betyr ikke dermed at det er voldtekt.
Hva vil du kalle det da, siden det heller ikke er voldtekt?
Du vet at voldtekt ikke alltid handler om sex...
Da må jo også det samme gjelde for damenes rumpe, om man følger din "logikk"

Resten av oppgulp.... eh, innlegget ditt hopper jeg bukk over pga et mildt sagt sviktende saklighetsnivå.
Egentlig skjønner jeg ikke hvorfor jeg gidder å mate trollet, sikkert dumt av meg :roll:

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Queenie skrev: tor sep 22, 2022 8:58 am
Henningsen skrev: tor sep 22, 2022 8:45 am
Malm skrev: tor sep 22, 2022 8:41 am

Menn kan ikke voldtas av kvinner
. Du har ikke fått med deg dette vesentlige premisset.
Hvordan hadde du reagert på å bli tatt ufrivillig av en kvinne med strap-on. Det må jo være greit for deg siden menn ikke kan voldtas av en kvinne.
Ingen normal, feminin kvinne tenner på noe sånt, langt derifra. Essensen i våre energier er at kvinnen får og mannen gir, med små variasjoner.

En mann kan i noen få tilfeller voldtas, men for det første så skjer det ekstremt sjeldent og som flere har nevnt så er skadevirkningene nesten ikke tilstede (snakker da ikke om overgrep mot barn/unge eller grove voldtekter med bruk av vold). Hvert år opplever titusener av kvinner å bli voldtatt, lemlestet og misbrukt, det er helt ufattelig at man skal måtte sitte og diskutere at en stakkars, stupfull mann ikke gjorde motstand da en kvinne sugde han, selv om han kunne.
Premisset i loven er da fortsatt like viktig, og kjønnsnøytral, selvfølgelig!
Er man ute av stand til å motsette seg handlingen så er det sovevoldtekt.
Kjønnet til offeret og om vedkommende følte seg krenket er fullstendig irrelevant i forhold til om det er en straffbar handling eller ikke.

Moist

Legg inn av Moist »

Henningsen skrev: tor sep 22, 2022 8:59 am
Malm skrev: tor sep 22, 2022 8:52 am
Henningsen skrev: tor sep 22, 2022 8:45 am

Hvordan hadde du reagert på å bli tatt ufrivillig av en kvinne med strap-on. Det må jo være greit for deg siden menn ikke kan voldtas av en kvinne.
Nei det er ikke greit, men det at det ikke er greit betyr ikke dermed at det er voldtekt.
Hva vil du kalle det da, siden det heller ikke er voldtekt?
Du vet at voldtekt ikke alltid handler om sex...
Da må jo også det samme gjelde for damenes rumpe, om man følger din "logikk"

Resten av oppgulp.... eh, innlegget ditt hopper jeg bukk over pga et mildt sagt sviktende saklighetsnivå.
Egentlig skjønner jeg ikke hvorfor jeg gidder å mate trollet, sikkert dumt av meg :roll:
Jeg er ikke helt ferdig med popcornet mitt her!

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Moist skrev: tor sep 22, 2022 9:04 am
Henningsen skrev: tor sep 22, 2022 8:59 am
Malm skrev: tor sep 22, 2022 8:52 am

Nei det er ikke greit, men det at det ikke er greit betyr ikke dermed at det er voldtekt.
Hva vil du kalle det da, siden det heller ikke er voldtekt?
Du vet at voldtekt ikke alltid handler om sex...
Da må jo også det samme gjelde for damenes rumpe, om man følger din "logikk"

Resten av oppgulp.... eh, innlegget ditt hopper jeg bukk over pga et mildt sagt sviktende saklighetsnivå.
Egentlig skjønner jeg ikke hvorfor jeg gidder å mate trollet, sikkert dumt av meg :roll:
Jeg er ikke helt ferdig med popcornet mitt her!
:lol: :lol: :lol:

pfrog567

Legg inn av pfrog567 »

B.O.B. skrev: tor sep 22, 2022 6:53 am
pfrog567 skrev: tor sep 22, 2022 12:44 am
Virker som de kjente hverandre fra før av:

- "For første gang skulle "Silje" og flørten hennes sove på samme rom."
- "Etter denne dagen forsvant gradvis kontakten mellom dem. Det ble noen tekstmeldinger frem og tilbake."

Og senere i artikkelen sier hun at hun ikke vet noen ting om han. Hun husker ikke etternavnet hans, har bare fornavn og sted..

Vel, dette skurrer for mye til at jeg skal tro på hennes historie.
Hvorfor det? Hun er vel ikke den første som har ligget med en hvor hun ikke kjenner vedkommendes etternavn? Har du byttet åtte mobiler siden den gang så har du heller ikke nummeret, og hun har vel heller ikke ønsket å fremskaffe det det heller de siste ti årene.
Herregud.. men å huske at hun tok bare et par shots gjør hun.. og har hatt dårlig samvittighet i ti år..

Til det siste du sier her: "Jeg prøvde å ta kontakt, men til slutt fikk jeg aldri mer tak i han." Vel, kanskje han ikke var interessert nok i henne med tanke på at han sovnet midt under kyssinga også..

Når det er sagt, så kan jeg aldri forstå at noen ønsker sex med et sovende menneske.

Brukeravatar
Maxus5
Innlegg: 1582

Legg inn av Maxus5 »


Selvfølgelig har ikke dette noe med voldtekt å gjøre. Mannen hadde garantert ingen problemer med det som skjedde i denne oppdiktede historien, så da er det selvfølgelig ikke voldtekt selv om den elendig utformede lovbestemmelsen gir slike som deg grunn til å tolke det slik.
Kun en ekte kvinnehater ville ønsket at "Silje" blir straffet.
Jeg lander litt på det samme selv. Joda likestilling hipp hurra, menn mannfolk er likevel ikke damer. Og vi trenger ikke gjøre oss skjørere enn vi er. Kvinner har lagt mer å frykte for sex enn menn. Kvinner er fysisk svakere, de kan bli gravide og de gjør seg langt mer sårbare enn menn i en slik setting. At en mann som legger seg naken med en kvinne han har gått etter hele kvelden skal ha store problemer i ettertid med at hun tok på han har jeg vanskelig for å se. Det er noe med å takle litt ting når du er mann. Gjør det beste med det du har fått utlevert. Du er større, sterkere og har mer kontroll på følelsene enn en kvinne. Da trenger man ikke gjøre seg svakere enn nødvendig. Under normale omstendigheter bør denne mannen leve fint med dette som et lite minne om en forhåpentligvis annen tid enn han levere i idag.

Queenie

Legg inn av Queenie »

Champis skrev: tor sep 22, 2022 12:27 am
Henningsen skrev: ons sep 21, 2022 4:07 pm
Malm skrev: ons sep 21, 2022 3:46 pm Det må på plass en bestemmelse i loven om at en kvinne aldri kan dømmes for voldtekt av en mann og heller aldri kan dømmes for seksuelle overgrep på mannlige personer over 14 år. I dag mangler vi denne spesifiseringen av lovbestemmelsen. Menn opplever aldri alvorlige negative konsekvenser av seksuelll kontakt med det motsatte kjønn og lovgivningen må reflektere dette. Om ikke risikerer man å fengsle kvinner for forhold som utelukkende har vært fordelaktig for den fornærmede.
Den såkalte samtykke-paragrafen må aldri vedtas av stortinget idet det vil våre en stor tragedie med mange justismord som resultat.
Ok, da er det bare å ønske god bedring.
Dette er noe av det dummeste jeg har lest.

I tillegg får vedkommende litt likes på innleggene sine av Queenie - mulig det er en tiltrekning mellom dem….
Akkurat det trenger du ikke å bekymre deg for, han jeg er tiltrukket av får likes på hjemmebane.

Queenie

Legg inn av Queenie »

Maxus5 skrev: tor sep 22, 2022 9:35 am

Selvfølgelig har ikke dette noe med voldtekt å gjøre. Mannen hadde garantert ingen problemer med det som skjedde i denne oppdiktede historien, så da er det selvfølgelig ikke voldtekt selv om den elendig utformede lovbestemmelsen gir slike som deg grunn til å tolke det slik.
Kun en ekte kvinnehater ville ønsket at "Silje" blir straffet.
Jeg lander litt på det samme selv. Joda likestilling hipp hurra, menn mannfolk er likevel ikke damer. Og vi trenger ikke gjøre oss skjørere enn vi er. Kvinner har lagt mer å frykte for sex enn menn. Kvinner er fysisk svakere, de kan bli gravide og de gjør seg langt mer sårbare enn menn i en slik setting. At en mann som legger seg naken med en kvinne han har gått etter hele kvelden skal ha store problemer i ettertid med at hun tok på han har jeg vanskelig for å se. Det er noe med å takle litt ting når du er mann. Gjør det beste med det du har fått utlevert. Du er større, sterkere og har mer kontroll på følelsene enn en kvinne. Da trenger man ikke gjøre seg svakere enn nødvendig. Under normale omstendigheter bør denne mannen leve fint med dette som et lite minne om en forhåpentligvis annen tid enn han levere i idag.
Godt sagt, av en Mann.

Moist

Legg inn av Moist »

Maxus5 skrev: tor sep 22, 2022 9:35 am

Selvfølgelig har ikke dette noe med voldtekt å gjøre. Mannen hadde garantert ingen problemer med det som skjedde i denne oppdiktede historien, så da er det selvfølgelig ikke voldtekt selv om den elendig utformede lovbestemmelsen gir slike som deg grunn til å tolke det slik.
Kun en ekte kvinnehater ville ønsket at "Silje" blir straffet.
Jeg lander litt på det samme selv. Joda likestilling hipp hurra, menn mannfolk er likevel ikke damer. Og vi trenger ikke gjøre oss skjørere enn vi er. Kvinner har lagt mer å frykte for sex enn menn. Kvinner er fysisk svakere, de kan bli gravide og de gjør seg langt mer sårbare enn menn i en slik setting. At en mann som legger seg naken med en kvinne han har gått etter hele kvelden skal ha store problemer i ettertid med at hun tok på han har jeg vanskelig for å se. Det er noe med å takle litt ting når du er mann. Gjør det beste med det du har fått utlevert. Du er større, sterkere og har mer kontroll på følelsene enn en kvinne. Da trenger man ikke gjøre seg svakere enn nødvendig. Under normale omstendigheter bør denne mannen leve fint med dette som et lite minne om en forhåpentligvis annen tid enn han levere i idag.
Litt usikker på om jeg er sterkere enn denne dama

Bilde

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Aktuelt»