Liverpool - Rangers

Svar
Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Liverpool - Rangers

Legg inn av Eldon »

Anfield tirsdag 4. oktober kl. 21. Sendes på Sport Premium og Play.

Da er det tid for å snu kjerringa. Ikke at jeg er bombesikker på at så skjer, men lell. Det er altså de to tapende finalistene fra forrige sesongs gjeveste Europa-turneringer som møtes. Det lille jeg har sett av Rangers i det siste har vært opp og ned, men de er beviselig i stand til å klare noen bragder, som f. eks. å vippe ut Dortmund og Leipzig.

Jeg tror vi vinner, men det blir ikke noe kalas.

Tips: 2-1 (Rangers scorer naturligvis først - ikke skygge av tvil)

Faquarl

Legg inn av Faquarl »

Starter Darwin sin sesong her?

lsklars

Legg inn av lsklars »

6-1.

Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »

Faquarl skrev: man okt 03, 2022 3:06 pm Starter Darwin sin sesong her?
Nei. Bobby og selvmål på overtid.

Faquarl

Legg inn av Faquarl »

Eldon skrev: man okt 03, 2022 3:08 pm
Faquarl skrev: man okt 03, 2022 3:06 pm Starter Darwin sin sesong her?
Nei. Bobby og selvmål på overtid.
Hvis Julenissen fortsetter å levere som mot Brighton må man kaste en kontrakt etter han umiddelbart. For en komplett spiller!

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Faquarl skrev: man okt 03, 2022 3:28 pm
Eldon skrev: man okt 03, 2022 3:08 pm
Faquarl skrev: man okt 03, 2022 3:06 pm Starter Darwin sin sesong her?
Nei. Bobby og selvmål på overtid.
Hvis Julenissen fortsetter å levere som mot Brighton må man kaste en kontrakt etter han umiddelbart. For en komplett spiller!
Er dette morsomt?

Faquarl

Legg inn av Faquarl »

markantovertak skrev: man okt 03, 2022 5:52 pm Er dette morsomt?
Det er morsomt at du spør, i hvert fall.

Har du puttet alle firkantene i riktig hull i dag?

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Faquarl skrev: man okt 03, 2022 6:16 pm
markantovertak skrev: man okt 03, 2022 5:52 pm Er dette morsomt?
Det er morsomt at du spør, i hvert fall.

Har du puttet alle firkantene i riktig hull i dag?
Så det var ikke det altså?

taknina

Legg inn av taknina »

Hva folk synest er morsomt er vel på samme måte som hva hva hver enkelt liker av mat eller musikk osv.

Forskjellige meninger og preferanser

lsklars

Legg inn av lsklars »

Utrolig utvikling i kamptråden

Faquarl

Legg inn av Faquarl »

markantovertak skrev: man okt 03, 2022 6:19 pm Så det var ikke det altså?
Jeg tror du skjønner forskjell på slapp kamptråd-surr og din perfekte humor, men det er sikkert fint at du får gjort det tydelig.

Del gjerne noe morsomt, positivpol dukker vel opp i blant?

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

taknina skrev: man okt 03, 2022 6:42 pm Hva folk synest er morsomt er vel på samme måte som hva hva hver enkelt liker av mat eller musikk osv.

Forskjellige meninger og preferanser
Dette skjønner jeg. Men det er vel fremdeles åpning for at noe er morsomt. Eller ikke morsomt.
Sist redigert av markantovertak den man okt 03, 2022 6:55 pm, redigert 1 gang totalt.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Faquarl skrev: man okt 03, 2022 6:48 pm
markantovertak skrev: man okt 03, 2022 6:19 pm Så det var ikke det altså?
Jeg tror du skjønner forskjell på slapp kamptråd-surr og din perfekte humor, men det er sikkert fint at du får gjort det tydelig.

Del gjerne noe morsomt, positivpol dukker vel opp i blant?
Jeg la bare merke til at du bygget opp denne julenissen i en annen tråd, og at den dukket opp igjen her. Så derfor spurte jeg. At du nå spiller ned dette sier vel noe kanskje.

Faquarl

Legg inn av Faquarl »

markantovertak skrev: man okt 03, 2022 6:55 pm Jeg la bare merke til at du bygget opp denne julenissen i en annen tråd, og at den dukket opp igjen her. Så derfor spurte jeg. At du nå spiller ned dette sier vel noe kanskje.
Da skjønner jeg litt bedre! Det hjelper når du forklarer deg i stedet for å stille spørsmål. Julenissen i det innlegget du snakker om var et annet ord for flaks. Jeg mener at det skulle være ganske tydelig, men kanskje ikke for alle.

Eldon snakket om selvmål i innlegget jeg siterte i denne tråden, så da tok jeg den videre hit.

Det finnes ikke en spiller som heter julenissen, du har helt rett i det, og det er overhodet ikke morsomt at jeg lyver om at han finnes.

Unnskyld.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Dette kommer til å ende med et "Glasgow kiss".
Sist redigert av Folk_flesk den man okt 03, 2022 7:20 pm, redigert 2 ganger totalt.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Faquarl skrev: man okt 03, 2022 7:05 pm
markantovertak skrev: man okt 03, 2022 6:55 pm Jeg la bare merke til at du bygget opp denne julenissen i en annen tråd, og at den dukket opp igjen her. Så derfor spurte jeg. At du nå spiller ned dette sier vel noe kanskje.
Da skjønner jeg litt bedre! Det hjelper når du forklarer deg i stedet for å stille spørsmål. Julenissen i det innlegget du snakker om var et annet ord for flaks. Jeg mener at det skulle være ganske tydelig, men kanskje ikke for alle.

Eldon snakket om selvmål i innlegget jeg siterte i denne tråden, så da tok jeg den videre hit.

Det finnes ikke en spiller som heter julenissen, du har helt rett i det, og det er overhodet ikke morsomt at jeg lyver om at han finnes.

Unnskyld.
Men er dette morsomt?

Faquarl

Legg inn av Faquarl »

markantovertak skrev: man okt 03, 2022 7:09 pm Men er dette morsomt?
Tja, forsøkte du å søke opp Julenissen sine stats på transfermarket? Det hadde vært morsomt.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Faquarl skrev: man okt 03, 2022 7:14 pm
markantovertak skrev: man okt 03, 2022 7:09 pm Men er dette morsomt?
Tja, forsøkte du å søke opp Julenissen sine stats på transfermarket? Det hadde vært morsomt.
Henger ikke med, hvorfor hadde det vært morsomt?

Faquarl

Legg inn av Faquarl »

markantovertak skrev: man okt 03, 2022 7:45 pm Henger ikke med, hvorfor hadde det vært morsomt?
Spør Sokrates, han vet.

taknina

Legg inn av taknina »

Faquarl skrev: man okt 03, 2022 7:54 pm
markantovertak skrev: man okt 03, 2022 7:45 pm Henger ikke med, hvorfor hadde det vært morsomt?
Spør Sokrates, han vet.
The only true wisedom is knowing you know nothing

Brukeravatar
Onv95
Innlegg: 1982

Legg inn av Onv95 »

markantovertak skrev: man okt 03, 2022 7:09 pm
Faquarl skrev: man okt 03, 2022 7:05 pm
markantovertak skrev: man okt 03, 2022 6:55 pm Jeg la bare merke til at du bygget opp denne julenissen i en annen tråd, og at den dukket opp igjen her. Så derfor spurte jeg. At du nå spiller ned dette sier vel noe kanskje.
Da skjønner jeg litt bedre! Det hjelper når du forklarer deg i stedet for å stille spørsmål. Julenissen i det innlegget du snakker om var et annet ord for flaks. Jeg mener at det skulle være ganske tydelig, men kanskje ikke for alle.

Eldon snakket om selvmål i innlegget jeg siterte i denne tråden, så da tok jeg den videre hit.

Det finnes ikke en spiller som heter julenissen, du har helt rett i det, og det er overhodet ikke morsomt at jeg lyver om at han finnes.

Unnskyld.
Men er dette morsomt?
Jeg lo.

Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »


Faquarl

Legg inn av Faquarl »

Jøss, det var offensivt.

Kompakte blir vi neppe, men kult at vi tør og kult å se en ny formasjon fra start. Jota som tier da? Fab på benken er greit, men Trent skulle nok også sluppet å starte her..

milanB

Legg inn av milanB »

Er bare for medspillerne å sette opp Darwin i denne kampen så putter han garantert hattrick.

6-1. Darwin 4, Salah og Jota!

Deila

Legg inn av Deila »

Er det her vi diskuterer julenissen?

Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »

*angst*

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Lukter Nunez skåring i aften.

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Er det her det skjer i kveld?

Troygirl

Legg inn av Troygirl »

BABY IS BACK!!!!!

Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »

TRENT!!!!!! DIN DEILIGE MANN!!!!!

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»