Calles Gale verden

Svar
Hoppidioten

Calles Gale verden

Legg inn av Hoppidioten »

Calle Hellevang-Larsen skal befeste sin posisjon som norgeshistoriens ypperste skjult kamera-legende.
Discovery plus eller på TV Norge i kveld.

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

22.30

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Ser frem til denne.... Men 22:30..... Seint.

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

DoktorS skrev: søn okt 30, 2022 5:28 pm Ser frem til denne.... Men 22:30..... Seint.
Ja, er litt sent. Calle må vente på at Steinar Sagen og hans speiderpatrulje skal gjøre seg ferdig. Alltid beredt 21.30.

Koskinen

Legg inn av Koskinen »

Så bare første episode av Steinar sitt program. Liker han altså. Men jeg sleit med å skjønne hvorfor dette programmet så dagens lys.

Sankaa

Legg inn av Sankaa »

Er egentlig ikke fan av skjult kamera, men syntes dette var litt gøyalt. Calle er i karakter hele tiden, og jeg ler her og der.

Godt gjort å klare å stå i de greiene der.

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Hm, ble ganske skuffa her. Den historien rundt sliter jeg litt med forstå. Men det er jo vanlig at slike konsepter får en halvtimes sendetid, så er det egentlig bare noen og tjue minutter - og egentlig var det vel bare 2-3 korte innslag med klassisk skjult kamera. Lovet bra med den gamle trege damen i starten, men det var lite utav det... .

... full på bar kunne kanskje vært litt bedre om han ikke var såpass kjent. Vil vel tro at kanskje halvparten vet hvem det er, i hvert fall.

Brukeravatar
tomi
Innlegg: 1153

Legg inn av tomi »

DoktorS skrev: man okt 31, 2022 5:21 pm... full på bar kunne kanskje vært litt bedre om han ikke var såpass kjent. Vil vel tro at kanskje halvparten vet hvem det er, i hvert fall.
Det tror jeg var litt av poenget. «Kjendiser, ass...»
Hadde ikke vært spesielt morsomt om det var en vanlig fyr, som man kan se ganske regelmessig på den måten uansett.

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

tomi skrev: man okt 31, 2022 5:52 pm
DoktorS skrev: man okt 31, 2022 5:21 pm... full på bar kunne kanskje vært litt bedre om han ikke var såpass kjent. Vil vel tro at kanskje halvparten vet hvem det er, i hvert fall.
Det tror jeg var litt av poenget. «Kjendiser, ass...»
Hadde ikke vært spesielt morsomt om det var en vanlig fyr, som man kan se ganske regelmessig på den måten uansett.
Ikke vet jeg, men det var jo også noen utlendinger der som spurte om han var gjest....
Det er vel ikke spesielt morsomt å se en kjendis drikke seg full på den måten - jeg ville vel mest synes synd på vedkommende, om jeg hadde sittet/stått i baren hadde vel jeg forsøkt å si noe morsomt eller noe...

Heller ikke den blottingen var spesielt morsomt, ut fra det samme - hvis de vet at det er Calle og kjenner ham.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

DoktorS skrev: man okt 31, 2022 5:21 pm Hm, ble ganske skuffa her. Den historien rundt sliter jeg litt med forstå. Men det er jo vanlig at slike konsepter får en halvtimes sendetid, så er det egentlig bare noen og tjue minutter - og egentlig var det vel bare 2-3 korte innslag med klassisk skjult kamera. Lovet bra med den gamle trege damen i starten, men det var lite utav det... .

... full på bar kunne kanskje vært litt bedre om han ikke var såpass kjent. Vil vel tro at kanskje halvparten vet hvem det er, i hvert fall.
Sliter litt jeg også, den delen med han franske hushjelpen (?) var bare slitsom

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

Elgen skrev: man okt 31, 2022 8:58 pm
DoktorS skrev: man okt 31, 2022 5:21 pm Hm, ble ganske skuffa her. Den historien rundt sliter jeg litt med forstå. Men det er jo vanlig at slike konsepter får en halvtimes sendetid, så er det egentlig bare noen og tjue minutter - og egentlig var det vel bare 2-3 korte innslag med klassisk skjult kamera. Lovet bra med den gamle trege damen i starten, men det var lite utav det... .

... full på bar kunne kanskje vært litt bedre om han ikke var såpass kjent. Vil vel tro at kanskje halvparten vet hvem det er, i hvert fall.
Sliter litt jeg også, den delen med han franske hushjelpen (?) var bare slitsom
Hushjelp? Er det ikke elskeren da?

Strider

Legg inn av Strider »

Nei takk.

lund

Legg inn av lund »

DoktorS skrev: man okt 31, 2022 6:03 pm
tomi skrev: man okt 31, 2022 5:52 pm
DoktorS skrev: man okt 31, 2022 5:21 pm... full på bar kunne kanskje vært litt bedre om han ikke var såpass kjent. Vil vel tro at kanskje halvparten vet hvem det er, i hvert fall.
Det tror jeg var litt av poenget. «Kjendiser, ass...»
Hadde ikke vært spesielt morsomt om det var en vanlig fyr, som man kan se ganske regelmessig på den måten uansett.
Ikke vet jeg, men det var jo også noen utlendinger der som spurte om han var gjest....
Det er vel ikke spesielt morsomt å se en kjendis drikke seg full på den måten - jeg ville vel mest synes synd på vedkommende, om jeg hadde sittet/stått i baren hadde vel jeg forsøkt å si noe morsomt eller noe...

Heller ikke den blottingen var spesielt morsomt, ut fra det samme - hvis de vet at det er Calle og kjenner ham.
Det er selvfølgelig avtalt på forhånd. Gjorde det samme på Hellstrøm. Går selvsagt ikke bort til Ståle Solbakken og blotter seg for ham uten at det er avklart på forhånd. Det så man også på hele måten Solbakken oppførte seg på før, under og etter det skjedde.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Hoppidioten skrev: man okt 31, 2022 8:59 pm
Elgen skrev: man okt 31, 2022 8:58 pm
DoktorS skrev: man okt 31, 2022 5:21 pm Hm, ble ganske skuffa her. Den historien rundt sliter jeg litt med forstå. Men det er jo vanlig at slike konsepter får en halvtimes sendetid, så er det egentlig bare noen og tjue minutter - og egentlig var det vel bare 2-3 korte innslag med klassisk skjult kamera. Lovet bra med den gamle trege damen i starten, men det var lite utav det... .

... full på bar kunne kanskje vært litt bedre om han ikke var såpass kjent. Vil vel tro at kanskje halvparten vet hvem det er, i hvert fall.
Sliter litt jeg også, den delen med han franske hushjelpen (?) var bare slitsom
Hushjelp? Er det ikke elskeren da?
Kan være

lsklars

Legg inn av lsklars »

Terningkast 4.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Møkkaprogram, terningkast minus et flatt åttetall.

Moist

Legg inn av Moist »

lund skrev: man okt 31, 2022 9:02 pm
DoktorS skrev: man okt 31, 2022 6:03 pm
tomi skrev: man okt 31, 2022 5:52 pm

Det tror jeg var litt av poenget. «Kjendiser, ass...»
Hadde ikke vært spesielt morsomt om det var en vanlig fyr, som man kan se ganske regelmessig på den måten uansett.
Ikke vet jeg, men det var jo også noen utlendinger der som spurte om han var gjest....
Det er vel ikke spesielt morsomt å se en kjendis drikke seg full på den måten - jeg ville vel mest synes synd på vedkommende, om jeg hadde sittet/stått i baren hadde vel jeg forsøkt å si noe morsomt eller noe...

Heller ikke den blottingen var spesielt morsomt, ut fra det samme - hvis de vet at det er Calle og kjenner ham.
Det er selvfølgelig avtalt på forhånd. Gjorde det samme på Hellstrøm. Går selvsagt ikke bort til Ståle Solbakken og blotter seg for ham uten at det er avklart på forhånd. Det så man også på hele måten Solbakken oppførte seg på før, under og etter det skjedde.
Virker som Ståle ikke visste om blottingen, Carew er vel også en av de som blottes for?

https://tv.vg.no/video/249631/blotter-seg-for-solbakken

PEF_1973

Legg inn av PEF_1973 »

Tipper solbakken luktet lunta når han kom susende iført en sliten blotterfrakk.

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Solbakken flirer overrasket. Tror det er ekte den reaksjonen der ja

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Dette var rare greier. Ikke helt min greie.

Sliter mest med de slapstickgreiene som var morsomt på 60-tallet. Som da han kjører scooteren inn i en lastebil eller de løper gjennom masse dører og ikke finner hverandre.

Pantedama var litt morsom, Kjendis drita på byen var passe smertefullt å se på. Resten av programmet var svakt.

Skal gi det en sjanse til, men enn så lenge en toer på terningen.

TVNorge har jo vært gode på underholdning i noen år nå, men den gørrkjedelige fattigmannsspeiderversjonen av kompani Lauritzen og nå dette callegreiene skuffer meg.

Selv Kongen Befaler har sin svakeste sesong så langt.

Ingen god høst for TVN i mine øyne.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

PapaSmurf skrev: tir nov 01, 2022 2:22 pm Dette var rare greier. Ikke helt min greie.

Sliter mest med de slapstickgreiene som var morsomt på 60-tallet. Som da han kjører scooteren inn i en lastebil eller de løper gjennom masse dører og ikke finner hverandre.

Pantedama var litt morsom, Kjendis drita på byen var passe smertefullt å se på. Resten av programmet var svakt.

Skal gi det en sjanse til, men enn så lenge en toer på terningen.

TVNorge har jo vært gode på underholdning i noen år nå, men den gørrkjedelige fattigmannsspeiderversjonen av kompani Lauritzen og nå dette callegreiene skuffer meg.

Selv Kongen Befaler har sin svakeste sesong så langt.

Ingen god høst for TVN i mine øyne.
For det meste enig, Alle mot alle redder litt av høsten men ikke helt de store profilene der heller.
Alltid beredt med Steinar Sagen er helt uforståelig for oss som ikke har har hørt så mye på Radioresepsjonen
Praktisk Info med Jon Almaas har kanskje blitt litt for smalt for min smak nå.

lsklars

Legg inn av lsklars »

Kongen Befaler denne sesongen er håpløs, traff dessverre ikke med deltakerne denne sesongen. Da blir det for kjedelig.

Praktisk info synes jeg faktisk er blitt bedre enn tidligere. Å se Almaas instruere småbarnsfamilier i hvordan de skal kle tacolefsa var alt annet enn interessant og lærerikt.

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Nei og nei, dette er jo helt tragisk. Ikke så rart dette er plassert så seint i sendeskjema....

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

DoktorS skrev: søn nov 06, 2022 10:58 pm Nei og nei, dette er jo helt tragisk. Ikke så rart dette er plassert så seint i sendeskjema....
Calle er morsom han, men ikke i dette konseptet
Mye DIscovery har bommet med denne høsten

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»