Liverpool lagt ut for salg

Svar
LeCoq

Liverpool lagt ut for salg

Legg inn av LeCoq »



Fortjener en egen tråd. Lukter vel fort nok en sjeik i Premier League?

Albino

Legg inn av Albino »

Jeg byr kr 1,-

Mephisto

Legg inn av Mephisto »

Det hadde vært for jævlig om det hadde blitt noen arabere...

Brukeravatar
k9b
Innlegg: 1289

Legg inn av k9b »

Kan fort bli et helvete dette ja. Er vel lov å håpe på den lille % av potensielle eiere som er ok?

Blir det Dubai, eller noe i den duren så er jeg ferdig med klubben fram til de gir seg. Ikke interessert i å se Liverpool brukes av noe sånt.

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Alt ligger vel dessverre til rette for enda et oljelag lag her dessverre. Hadde jeg vært Pool-fan hadde jeg vært vettskremt, men det er nok utviklingen for andre lag også fremover også.
Sist redigert av Canucks den man nov 07, 2022 2:00 pm, redigert 1 gang totalt.

Boccherini

Legg inn av Boccherini »

Glazers kjøper og fusjonerer med United.

Unipool FC.

Brukeravatar
Soccermannen
Innlegg: 1207

Legg inn av Soccermannen »

Trist hvis det blir en oljenasjon som kjøper Liverpool. Er mange her inne og i Norge generelt som må forlate laget sitt da.

Rexwiller

Legg inn av Rexwiller »

På tide at IS eller Taliban omsider får seg en PL-klubb. Liverpool blir kanskje for dyrt?

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

Boccherini skrev: man nov 07, 2022 1:59 pm Glazers kjøper og fusjonerer med United.

Unipool FC.
:lol: :lol: :lol:

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

k9b skrev: man nov 07, 2022 1:58 pm Kan fort bli et helvete dette ja. Er vel lov å håpe på den lille % av potensielle eiere som er ok?

Blir det Dubai, eller noe i den duren så er jeg ferdig med klubben fram til de gir seg. Ikke interessert i å se Liverpool brukes av noe sånt.
Et salg til en sjeik vil bli møtt av enorme protester. Foreløpig lite redd for det, men nye eiere er uansett skummelt.

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

Dette kan bli moro. Blir det nok en sjeik og hvordan vil fansen da agere?
Vil selv de som har utvist sterk misnøye mot dette snu? Stay tuned.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

markantovertak skrev: man nov 07, 2022 2:01 pm
k9b skrev: man nov 07, 2022 1:58 pm Kan fort bli et helvete dette ja. Er vel lov å håpe på den lille % av potensielle eiere som er ok?

Blir det Dubai, eller noe i den duren så er jeg ferdig med klubben fram til de gir seg. Ikke interessert i å se Liverpool brukes av noe sånt.
Et salg til en sjeik vil bli møtt av enorme protester. Foreløpig litt redd for det, men nye eiere er uansett skummelt.
Du vil nok ha få problemer med å rasjonalisere dette. Uansett hvem som kjøper.

Visa

Legg inn av Visa »

Enten arabere som må sportsvaske litt penger eller amerikanere som skal tjene gryn.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Canucks skrev: man nov 07, 2022 1:59 pm Alt ligger vel dessverre til rette for enda et oljelag lag her dessverre. Hadde jeg vært Pool-fan hadde jeg vært vettskremt, men det er nok utviklingen for andre lag også fremover også.
Kanskje oljefondet kan legge inn et bud :P

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Sånn har fotballen blitt en lekeplass for oljebaroner

Johnny47

Legg inn av Johnny47 »

Hvilken bagasje nye eierne kommer med blir interessant å se. Liverpool går vel ikke akkurat på billigsalg heller.

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

fugletitteren skrev: man nov 07, 2022 2:02 pm Dette kan bli moro. Blir det nok en sjeik og hvordan vil fansen da agere?
Vil selv de som har utvist sterk misnøye mot dette snu? Stay tuned.
Jeg kan fortelle hvordan jeg vil reagere. Og det vil ikke være med å danse i gatene.
Jeg håper på store protester fra fansen hvis det skulle skje,

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Sodajr skrev: man nov 07, 2022 2:03 pm
Canucks skrev: man nov 07, 2022 1:59 pm Alt ligger vel dessverre til rette for enda et oljelag lag her dessverre. Hadde jeg vært Pool-fan hadde jeg vært vettskremt, men det er nok utviklingen for andre lag også fremover også.
Kanskje oljefondet kan legge inn et bud :P
Norske eiere av engelske fotballag er jo en katastrofe det også, med MK Dons, så ikke så mye bedre enn oljesjeikene.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Russland er jo utelukket, mens Saudi mv. i høyeste grad er en mulighet. Et konsortium type Chelsea med investeringsfond som hovedeier + et konsortium av enkeltinvestorer er vel det mest sannsynlige tenker jeg.

Tipper som flere nevner her at protestene kommer til å være massive om "feile" interessenter kjøper klubben.

Kjøttpuck_1977

Legg inn av Kjøttpuck_1977 »

tbb skrev: man nov 07, 2022 2:03 pm
markantovertak skrev: man nov 07, 2022 2:01 pm
k9b skrev: man nov 07, 2022 1:58 pm Kan fort bli et helvete dette ja. Er vel lov å håpe på den lille % av potensielle eiere som er ok?

Blir det Dubai, eller noe i den duren så er jeg ferdig med klubben fram til de gir seg. Ikke interessert i å se Liverpool brukes av noe sånt.
Et salg til en sjeik vil bli møtt av enorme protester. Foreløpig litt redd for det, men nye eiere er uansett skummelt.
Du vil nok ha få problemer med å rasjonalisere dette. Uansett hvem som kjøper.
Stalker du minus IRL også eller?

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

Canucks skrev: man nov 07, 2022 2:05 pm
Sodajr skrev: man nov 07, 2022 2:03 pm
Canucks skrev: man nov 07, 2022 1:59 pm Alt ligger vel dessverre til rette for enda et oljelag lag her dessverre. Hadde jeg vært Pool-fan hadde jeg vært vettskremt, men det er nok utviklingen for andre lag også fremover også.
Kanskje oljefondet kan legge inn et bud :P
Norske eiere av engelske fotballag er jo en katastrofe det også, med MK Dons, så ikke så mye bedre enn oljesjeikene.
Oljefonet er jo ikke majoritetseiere i noe som helst av selskaper. Men de kan jo bli en del av et konsorium. Oljefondet vil jo da være en passiv eier. Styreplass, men ikke styreleder. Hvis de skal følge vanlig praksis.

Men det skjer jo ikke.

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

Noen som blir med på et spleiselag? Jeg kan hoste opp en million eller to.

peraleks

Legg inn av peraleks »

Sånn ut av nyskjerrighet, hvor mange Liverpool-fans her inne hopper av lasset om Liverpool får eiere av samme kaliber som City/Newcastle/PSG/pre-Chelsea?

taknina

Legg inn av taknina »

Her får nok Liverpool en ny eier oppsving

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Det er vel en statement fra FSG ute som tar litt av dramaet ut av dette.

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

oddvar_kjempebra skrev: man nov 07, 2022 2:09 pm
Canucks skrev: man nov 07, 2022 2:05 pm
Sodajr skrev: man nov 07, 2022 2:03 pm

Kanskje oljefondet kan legge inn et bud :P
Norske eiere av engelske fotballag er jo en katastrofe det også, med MK Dons, så ikke så mye bedre enn oljesjeikene.
Oljefonet er jo ikke majoritetseiere i noe som helst av selskaper. Men de kan jo bli en del av et konsorium. Oljefondet vil jo da være en passiv eier. Styreplass, men ikke styreleder. Hvis de skal følge vanlig praksis.

Men det skjer jo ikke.
Nå skjer det ikke uansett som du nevner, jeg siktet bare mer til at norske eiere tidligere i England ikke akkurat var veldig bra :-)

Håper uansett for Pool-fans sin del at man slipper og måtte få noe fra Midtøsten, godt at Russland er ute av det, og Kina blir jo mer og mer stengt, så man slipper Liverpool AliExpress FC elller FC Huawei eller noe sånt også om ikke annet.

WaltonBR

Legg inn av WaltonBR »

Søkkrike arabere please.

Kjøttpuck_1977

Legg inn av Kjøttpuck_1977 »

oddvar_kjempebra skrev: man nov 07, 2022 2:10 pm Noen som blir med på et spleiselag? Jeg kan hoste opp en million eller to.
Supportereid klubb hadde vært noe og fanbasen til Liverpool er stor nok til at midlene kunne blitt skaffet til veie. Men dette vil være en nærmest umulig oppgave å organisere.

Det finnes steindyktige og meget velstående forretningsfolk i Nord-vest England med sterke lokale røtter. Drømmen hadde jo vært at noen av disse hadde gått sammen og organisert et supporterbasert oppkjøp. Men hvem skal få noe å si og påvirkningskraft i en slik organisasjon? Men det måtte vært gjort slik tror jeg; et lokalt konsortium som faktisk hadde greid å få massiv støtte av Liverpoolfans fra hele verden. Håpløst prosjekt å lykkes med er jeg redd.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Kjøttpuck_1977 skrev: man nov 07, 2022 2:08 pm
tbb skrev: man nov 07, 2022 2:03 pm
markantovertak skrev: man nov 07, 2022 2:01 pm

Et salg til en sjeik vil bli møtt av enorme protester. Foreløpig litt redd for det, men nye eiere er uansett skummelt.
Du vil nok ha få problemer med å rasjonalisere dette. Uansett hvem som kjøper.
Stalker du minus IRL også eller?
Hehe, ignorerte ham for noe dager siden da dette startet igjen. Ikke første gangen han blir litt creepy.

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

peraleks skrev: man nov 07, 2022 2:14 pm Sånn ut av nyskjerrighet, hvor mange Liverpool-fans her inne hopper av lasset om Liverpool får eiere av samme kaliber som City/Newcastle/PSG/pre-Chelsea?
Spørs hva du mener med "hoppe av lasset". Man kan ikke bare slutte å elske noen. For meg blir det som å se et nært familemedlem havne i fengsel. Jeg vil sterkt ta avstand fra det som har skjedd og jobbe for å få ham ut av fengslet igjen. Men da som en bedre versjon av seg selv for å sitere Dag Otto.

En seier i PL vil ikke gi samme gleden. Den er stjålet.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»