Bodø/Glimt Klubbtråd

Svar
JonSnow

Re: Bodø/Glimt Klubbtråd

Legg inn av JonSnow »

Nå skal Hammarby bruke millionene de tjener på Berisha, men prøver seg på små bud for Brice Wembangomo hos oss.
Her er det bare å være knallharde med dem, de har penger og vi trenger ikke å selge og en ny Brice koster kjapt mye penger. Men vi har MÅK og Sexy Larsen i bakhånd.

https://www.expressen.se/sport/fotboll/ ... et-nobbat/

Gunder

Legg inn av Gunder »

JonSnow skrev: man jan 23, 2023 8:19 pm Nå skal Hammarby bruke millionene de tjener på Berisha, men prøver seg på små bud for Brice Wembangomo hos oss.
Her er det bare å være knallharde med dem, de har penger og vi trenger ikke å selge og en ny Brice koster kjapt mye penger. Men vi har MÅK og Sexy Larsen i bakhånd.

https://www.expressen.se/sport/fotboll/ ... et-nobbat/
Hammarby har penger så det rekker. Etter å ha kvittet seg med 5 spillere. Men de er ikke vant med å bruke så mye på overganger. De betalte 17 millioner for å kjøpe Berisha. Så mye penger har ikke de betalt for en spiller tidligere. De skal visstnok også være ute etter tyrkisk talent på 18 år. Det er ikke nevnt i de største avisene.
Kanskje de også kjøper Ole Sæter. 9 kroner og 90 øre er riktig pris på ham.

JonSnow

Legg inn av JonSnow »

Er fult klar over at de har penger, svenske klubber er ikke vant på en generell basis å bruke mye penger på spillere med noen få unntak. En av IFK sin dyreste er Elias Hagen for ca. 10 mil. Fikk litt sjokk når jeg sjekket dem for de var jo en stor klubb der borte med greie inntekter men bruker ikke mye på spillere.

Men nå henter jo Hammarby Mikkelsen for 15-20 mil så det begynner å øke der også.

rdzzl

Legg inn av rdzzl »

En plass mellom 10-15 og noen videresalgsprosenter for Brice må da være okei deal for alle tre involverte parter?

Wallez

Legg inn av Wallez »

Tja, en spiller som kommer gratis og blir solgt for over 10 mill et år senere vil jo isolert sett være fantastisk business. Samtidig mener jeg som mange andre at han har et stort uforløst potensiale og kan heve førstelaget vårt som høyreback. Jeg mener at Brice kan ha større nytteverdi for oss enn 10 mill, og håper derfor at vi avslår tilbudene. Med en vellykket 2023-sesong kan han bli attraktiv for større klubber enn Hammarby.

Men dersom Brice absolutt ikke vil ta opp kampen med Omar om høyrebacken kan han bare dra sin vei, vi har behov for spillere som vil kjempe om plassen og utvikle seg i klubben.

Taururu

Legg inn av Taururu »

rdzzl skrev: man jan 23, 2023 10:45 pm En plass mellom 10-15 og noen videresalgsprosenter for Brice må da være okei deal for alle tre involverte parter?
Mener det burde være det dobbelte.

Wallez

Legg inn av Wallez »

Forresten, noen som vet noe på status på Brice etter operasjonen? Er han i Spania nå, eller har man eventuelt en dato der han forventes å slutte seg til troppen?

Hvis han snart er tilbake kan han fort være et førstevalg mot Lech Poznan, siden jeg regner med at Omar trenger noen måneder på å komme opp på sitt tidligere nivå. En god vårsesong fra Brice så kan han vise seg frem og gå til større klubber for større summer til sommeren.

JonSnow

Legg inn av JonSnow »

Brice er i Spania, men trener bare alternativt foreløpig etter opperasjonen. Virker i meget godt humør, så det at han skal ønske seg bort tar jeg med en stor klype salt. Han og Pelle hoppet på flyet på Østlandet.

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Brann og Glimt er i forhandlinger om Sery Larsen. Prisen skal være rundt den samme som han ble solgt til Glimt for.

rdzzl

Legg inn av rdzzl »

Taururu skrev: man jan 23, 2023 11:02 pm
rdzzl skrev: man jan 23, 2023 10:45 pm En plass mellom 10-15 og noen videresalgsprosenter for Brice må da være okei deal for alle tre involverte parter?
Mener det burde være det dobbelte.
Skjønner godt hvorfor, også, men på den andre siden:

26 år, vært mye skadet i karrieren, er hårreisende svak defensivt til tider. Er ikke førstevalg i klubben sin. Ikke landslagsspiller.

Potensialet hans er definitivt på det dobbelte i verdi, men det trinnet mener jeg ikke at utviklinga hans har nådd enda.

rdzzl

Legg inn av rdzzl »

rdzzl skrev: tir jan 24, 2023 10:29 am
Taururu skrev: man jan 23, 2023 11:02 pm
rdzzl skrev: man jan 23, 2023 10:45 pm En plass mellom 10-15 og noen videresalgsprosenter for Brice må da være okei deal for alle tre involverte parter?
Mener det burde være det dobbelte.
Skjønner godt hvorfor, også, men på den andre siden:

26 år, vært mye skadet i karrieren, er hårreisende svak defensivt til tider. Er ikke førstevalg i klubben sin. Ikke landslagsspiller.

Potensialet hans er definitivt på det dobbelte i verdi, men det trinnet mener jeg ikke at utviklinga hans har nådd enda.
Ang. Sery-Larsen er det en kjip sum. Han ser veldig bra ut i pre-season, og er vel en av de spillerne vi har i klubben som har et internasjonalt snitt i spillet sitt. Aggressiv, veldig god med ball, kjapp, tøff i dueller.
Men står det mellom Isak Amundsen og Sery-Larsen, så sier jeg goodbye søte danske. Selv om han sikkert blir god i en annen klubb.
Den ideelle situasjonen er vel egentlig et utlån, sånn for vår del. Kan Brann være interesserte i det?

Biscan

Legg inn av Biscan »

Synes Larsen var for svak og ubeslutsom i duellene som stopper, ok til god som back. Helt greit å selge når troppen er overmettet i posisjonene hans.

Kjipt om Wembangomo ikke engang prøver å ta opp konkurransen men om han virkelig er så misfornøyd er det bare å selge. Konkurranse og mer trening kan jo fort være det som luker ut de svakhetene han har i spillet sitt.

Wallez

Legg inn av Wallez »

@Biscan Enig, han mangler defensive kvaliteter til å spille stopper og mangler offensive kvaliteter til å spille back i vårt system. Synes også at han er alt for vill i duellspillet, det er ikke rart at han har pådratt seg en del skader underveis i oppholdet.

Alt i alt er det ikke så ille å få igjen pengene for en spiller som har slitt med skader og egentlig ikke bidratt med noe som helst på banen for Glimt. For min del er dette litt samme situasjon som Elias Hagen, en småpen og ganske lovende spiller, men så lenge det ikke er realistisk at han får spilletid i Glimt så vil han neppe utvikle seg til det nivået vi ønsker. Da får vi heller stå i valgene våre og godta at de kanskje utvikler seg til å bli gode nok i andre klubber. Vi har jo også hentet Bjørtuft for 10 mill, og da har man jo i praksis tatt en avgjørelse om at enten Sery Larsen eller Amundsen må ut. Da er jeg veldig glad for at det er Sery Larsen som ryker.

Masse lykke til videre til Sery Larsen, synd at du ikke fikk det til å løsne i Glimt.

Kalle73

Legg inn av Kalle73 »

Wallez skrev: tir jan 24, 2023 12:42 pm @Biscan Enig, han mangler defensive kvaliteter til å spille stopper og mangler offensive kvaliteter til å spille back i vårt system. Synes også at han er alt for vill i duellspillet, det er ikke rart at han har pådratt seg en del skader underveis i oppholdet.

Alt i alt er det ikke så ille å få igjen pengene for en spiller som har slitt med skader og egentlig ikke bidratt med noe som helst på banen for Glimt. For min del er dette litt samme situasjon som Elias Hagen, en småpen og ganske lovende spiller, men så lenge det ikke er realistisk at han får spilletid i Glimt så vil han neppe utvikle seg til det nivået vi ønsker. Da får vi heller stå i valgene våre og godta at de kanskje utvikler seg til å bli gode nok i andre klubber. Vi har jo også hentet Bjørtuft for 10 mill, og da har man jo i praksis tatt en avgjørelse om at enten Sery Larsen eller Amundsen må ut. Da er jeg veldig glad for at det er Sery Larsen som ryker.

Masse lykke til videre til Sery Larsen, synd at du ikke fikk det til å løsne i Glimt.
Han virker som en sympatisk fyr, og et lederemne, men det tror jeg også Bjørntuft er.
Sistnevnte har jo spilt sammen med en av ES mest erfarne stoppere i flere år, og har garantert plukket opp en del ting om å styre forsvaret fra Steffen Hagen.

Så jeg er nok helt enig i at må noen ryke så heller han enn Amundsen.

rdzzl

Legg inn av rdzzl »

Ferencvaros kan da ikke være spennende nok for Hugo? Det budet det snakkes om fra en Bundesligaklubb kan derimot være kulere.

Talentfulle midtbanespillere i alderen 19-22 til Bundesliga i vinter har gått for €2-4 millioner. Noterer meg at det er mye lånespillere og overganger på free transfer, så det florerer kanskje ikke med penger.

Klubber jeg antar kanskje vil være interesserte i Hugo, ligger på nivået rundt Mainz, Gladbach, Stuttgart, Hoffenheim, Köln, Werder Bremen.

Jeg tipper vi må opp på 35+++-tallet for at det skal være interessant for Glimt å slippe han.

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

En overgang jeg har ventet på siden i fjor sommer. Det er veldig vanskelig for en stopper å ta nevneverdige steg uten å spille kamper. Det er en rolle hvor timing og marginer har alt å si. Et tidels sekund kan være det som skiller en glimrende inngripen og en kjempetabbe. Dette er ikke mulig å utvikle på trening. Man må spille tellende kamper, regelmessig. Da er det meningsløst å ha en lovende 22-åring som 4. eller 5. valg på stopperplass.

Sery Larsen er også akkurat den stoppertypen Brann er ute etter. Ledertype, hurtig og god med ballen. I tillegg er han ung og har et betydelig videresalgspotensiale med den rette utviklingen.

Brann var fair og redelig med både Glimt og Sery Larsen i fjor, og det er nok derfor Glimt er villig til å la ham gå tilbake for samme sum som de selv betalte. Det er merkelig å skulle kreve mer for en spiller man ikke har tenkt å satse på, enn det man hentet ham for, når klubben man kjøpte ham fra vil hente han tilbake.

JonSnow

Legg inn av JonSnow »

Helt greit at Sexy Larsen får dra, han har hadd sin haug med skader og vært lite på banen for oss, blid og fin fyr som forlater for det samme som han blei hentet for.

Men nå sitter vi i en skvis til Lech Poznan kampene.
3 midstoppere igjen i troppen hvor 2 er skadeutsatte så det holder.
Vi må inn med backer inn i toppen og en keeper så da er de 3 plassene brukt.

Ryktes bud på Vetlesen nå også fra Ferencváros (avslått) og at en ikke navngitt tysk klubb vurderer å legge inn bud!

https://www.tv2.no/sport/fotball/tv-2-e ... /15452463/

Cedianar

Legg inn av Cedianar »

Ferencvaros.. Hugo bør ha større ambisjoner enn det. Vi selger ikke årets spiller i Eliteserien for småpenger. Greit, han har under 1 år igjen på kontrakten, men hvis Odd kan kreve svimlende summer for Wahlstedt med 1 år igjen på kontrakten, så skal vi ha tredoblet så mye for Hugo.

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

Solvgutt1 skrev: tir jan 24, 2023 2:00 pm En overgang jeg har ventet på siden i fjor sommer. Det er veldig vanskelig for en stopper å ta nevneverdige steg uten å spille kamper. Det er en rolle hvor timing og marginer har alt å si. Et tidels sekund kan være det som skiller en glimrende inngripen og en kjempetabbe. Dette er ikke mulig å utvikle på trening. Man må spille tellende kamper, regelmessig. Da er det meningsløst å ha en lovende 22-åring som 4. eller 5. valg på stopperplass.

Sery Larsen er også akkurat den stoppertypen Brann er ute etter. Ledertype, hurtig og god med ballen. I tillegg er han ung og har et betydelig videresalgspotensiale med den rette utviklingen.

Brann var fair og redelig med både Glimt og Sery Larsen i fjor, og det er nok derfor Glimt er villig til å la ham gå tilbake for samme sum som de selv betalte. Det er merkelig å skulle kreve mer for en spiller man ikke har tenkt å satse på, enn det man hentet ham for, når klubben man kjøpte ham fra vil hente han tilbake.

Men her har det jo også vært hyppige treningsavbrudd siden han har vært skadet halve tiden, så vanskelig å spille seg inn da.
Ser ikke bort fra at dumpekandidaten Brann øker muligheten for å berge plassen med et par prosent om ham lykkes.

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

netrebske skrev: tir jan 24, 2023 3:24 pm
Solvgutt1 skrev: tir jan 24, 2023 2:00 pm En overgang jeg har ventet på siden i fjor sommer. Det er veldig vanskelig for en stopper å ta nevneverdige steg uten å spille kamper. Det er en rolle hvor timing og marginer har alt å si. Et tidels sekund kan være det som skiller en glimrende inngripen og en kjempetabbe. Dette er ikke mulig å utvikle på trening. Man må spille tellende kamper, regelmessig. Da er det meningsløst å ha en lovende 22-åring som 4. eller 5. valg på stopperplass.

Sery Larsen er også akkurat den stoppertypen Brann er ute etter. Ledertype, hurtig og god med ballen. I tillegg er han ung og har et betydelig videresalgspotensiale med den rette utviklingen.

Brann var fair og redelig med både Glimt og Sery Larsen i fjor, og det er nok derfor Glimt er villig til å la ham gå tilbake for samme sum som de selv betalte. Det er merkelig å skulle kreve mer for en spiller man ikke har tenkt å satse på, enn det man hentet ham for, når klubben man kjøpte ham fra vil hente han tilbake.

Men her har det jo også vært hyppige treningsavbrudd siden han har vært skadet halve tiden, så vanskelig å spille seg inn da.
Ser ikke bort fra at dumpekandidaten Brann øker muligheten for å berge plassen med et par prosent om ham lykkes.
Hadde han vært en spiller Glimt ønsket å satse på skadefri, så hadde han ikke forlatt klubben nå. Men med mindre de har tenkt å spille med to relativt unge midtstoppere samtidig, og plasser 10-millionerssigneringen på benken sammen med 10-millioners-lønnede Lode så måtte de nesten ta et valg mellom Sery Larsen og Amundsen. Nå har de tydeligvis valgt Amundsen og da er det naturlig at Sery Larsen får dra, og også fornuftig at han drar til et Brann-lag med et veldig positiv utviklingkurve der han kan få en rolle skreddersydd de egenskapene han har.

Brann er naturligvis ingen dumpekandidat nå som både laget og klubben ledes av kompetanse og voksne ledere både på og utenfor banen.

JonSnow

Legg inn av JonSnow »

Brann bør gi JSL en hjelm han kan bruke under kamper og trening, spesielt om han skal på landslagaoppdrag for U21, kom hjem med skader 2 ganger fra dem. Synd for han at det blei såpass med skader, men for oss så vetydde det at Amundsen fikk en god del spilletid og det er mange fans som nå håpet at KK tar til vettet å bruker han mye.

Kalle73

Legg inn av Kalle73 »

JonSnow skrev: tir jan 24, 2023 3:33 pm Brann bør gi JSL en hjelm han kan bruke under kamper og trening, spesielt om han skal på landslagaoppdrag for U21, kom hjem med skader 2 ganger fra dem. Synd for han at det blei såpass med skader, men for oss så vetydde det at Amundsen fikk en god del spilletid og det er mange fans som nå håpet at KK tar til vettet å bruker han mye.
Det med hodeskader er en skummel sak, egentlig i mange idretter.
Midtstoppere er spesielt utsatt, men alle fotballspillere bør følges nøye på det området.
Bare se på NFL, til tross for massiv polstring og hjelm så MÅ alle spillere som har fått en smell i knollen av banen for sjekk.

Cedianar

Legg inn av Cedianar »

Synes det er greit å selge JSL, men har en litt dårlig følelse av at de selger han til Eliteserien. Tror mange undervurderer Brann, som slo rekorder i fjor, og nå har vi gitt dem det som kan utvikle seg til en klassestopper.. Håper ikke det biter oss i ræva hvis Brann plutselig blir en medaljekandidat..

Wallez

Legg inn av Wallez »

@Cedianar Mulig det, jeg vurderer i hvert fall ikke Brann som en medaljekandidat de neste sesongene. Men man tar jo ofte feil, så det vil tiden vise. Men man kan ikke tenke sånn, skulle for eksempel Brann nekte å selge Kasper Skaanes til Aalesund fordi de var redde for at de da skulle passere Brann på tabellen? I mine øyne er det mye større sannsynlighet for at Brann konkurrerer med Aalesund enn Glimt i år.

Angående Vetlesen så holder jeg ikke akkurat pusten for at det skal komme enorme bud, har sett rykter om klubber fra Ungarn og bunnlag i Tyskland og Italia, og ingen av disse er vel kjente for å bruke veldig mye penger? Dersom budene ligger i størrelsesorden 20-30 mill tenker jeg at vi kjører en Solbakken-variant ved å beholde Vetlesen ut sesongen og la han gå gratis til vinteren. Så får vi se om det lønner seg å ha krim-Jim som agent og at han kan trekke større klubber opp av hatten. Han har i hvert fall ikke drevet et kvalmt spill som med Sæter i RBK.

Crazy Horse

Legg inn av Crazy Horse »

Cedianar skrev: tir jan 24, 2023 2:18 pm Ferencvaros.. Hugo bør ha større ambisjoner enn det. Vi selger ikke årets spiller i Eliteserien for småpenger. Greit, han har under 1 år igjen på kontrakten, men hvis Odd kan kreve svimlende summer for Wahlstedt med 1 år igjen på kontrakten, så skal vi ha tredoblet så mye for Hugo.
Bør Glimtspillere ha ambisjoner om Bundesliga ? Lode, Berg, Evjen, JPH, Bjørkan, japansk fotball. Om de to i serie A lykkes, annet enn å fylle bankkontoen, er jeg ikke sikker på. Når spillere som Lode og Bjørkan får sine kontrakter terminert eller hevet så er det fordi arbeidsgiver asap skal slippe lønnsforpliktelser. Bjørkan ble selvfølgelig forsøkt solgt via agenter høsten 2022 slik at H Berlin kunne sitte igjen med noe penger for lønn og sign on fee vederlag. Interessen var høyst sannsynlig fraværende.

Om ikke Solbakken eller Botheim lykkes er jeg redd for at agenter og klubber ser at Glimt-spillerne er systemspillere. Derfor bør Glimt kanskje senke listen noe ? At en eller to spillere mislykkes ute pga tilfeldigheter er greit, men ikke når dette nærmest gjelder samtlige salg med et lite unntak for Zink., og med et foreløpig forbehold for Botheim og Solbakken. Da dreier deg seg ikke lengre om tilfeldighet, vil jeg tro ?

Kalle73

Legg inn av Kalle73 »

Wallez skrev: tir jan 24, 2023 3:51 pm @Cedianar Mulig det, jeg vurderer i hvert fall ikke Brann som en medaljekandidat de neste sesongene. Men man tar jo ofte feil, så det vil tiden vise. Men man kan ikke tenke sånn, skulle for eksempel Brann nekte å selge Kasper Skaanes til Aalesund fordi de var redde for at de da skulle passere Brann på tabellen? I mine øyne er det mye større sannsynlighet for at Brann konkurrerer med Aalesund enn Glimt i år.

Angående Vetlesen så holder jeg ikke akkurat pusten for at det skal komme enorme bud, har sett rykter om klubber fra Ungarn og bunnlag i Tyskland og Italia, og ingen av disse er vel kjente for å bruke veldig mye penger? Dersom budene ligger i størrelsesorden 20-30 mill tenker jeg at vi kjører en Solbakken-variant ved å beholde Vetlesen ut sesongen og la han gå gratis til vinteren. Så får vi se om det lønner seg å ha krim-Jim som agent og at han kan trekke større klubber opp av hatten. Han har i hvert fall ikke drevet et kvalmt spill som med Sæter i RBK.
For Brann-supporterne, så er Brann alltid medaljekandidatm selv om de ligger og vaker over nedrykkslinja.
De får garantert mye bedre forsvar å bryne seg på i år, og kan nok trenge en forsterkning av forsvaret selv.
Jeg tror nok de overlever greit, men selv om de fløy høyt i OBOS er det vel ikke veldig sannsynlig at de skal kjempe om medaljer i ES.

Har uansett ikke problemer med å selge JSL dit, syns ikke det kler Glimt å bli en klubb som skal sutre over å selge spillere til konkurrenter.
Sånn har fotballen alltid vært.

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

Solvgutt1 skrev: tir jan 24, 2023 3:28 pm
netrebske skrev: tir jan 24, 2023 3:24 pm
Solvgutt1 skrev: tir jan 24, 2023 2:00 pm En overgang jeg har ventet på siden i fjor sommer. Det er veldig vanskelig for en stopper å ta nevneverdige steg uten å spille kamper. Det er en rolle hvor timing og marginer har alt å si. Et tidels sekund kan være det som skiller en glimrende inngripen og en kjempetabbe. Dette er ikke mulig å utvikle på trening. Man må spille tellende kamper, regelmessig. Da er det meningsløst å ha en lovende 22-åring som 4. eller 5. valg på stopperplass.

Sery Larsen er også akkurat den stoppertypen Brann er ute etter. Ledertype, hurtig og god med ballen. I tillegg er han ung og har et betydelig videresalgspotensiale med den rette utviklingen.

Brann var fair og redelig med både Glimt og Sery Larsen i fjor, og det er nok derfor Glimt er villig til å la ham gå tilbake for samme sum som de selv betalte. Det er merkelig å skulle kreve mer for en spiller man ikke har tenkt å satse på, enn det man hentet ham for, når klubben man kjøpte ham fra vil hente han tilbake.

Men her har det jo også vært hyppige treningsavbrudd siden han har vært skadet halve tiden, så vanskelig å spille seg inn da.
Ser ikke bort fra at dumpekandidaten Brann øker muligheten for å berge plassen med et par prosent om ham lykkes.
Hadde han vært en spiller Glimt ønsket å satse på skadefri, så hadde han ikke forlatt klubben nå. Men med mindre de har tenkt å spille med to relativt unge midtstoppere samtidig, og plasser 10-millionerssigneringen på benken sammen med 10-millioners-lønnede Lode så måtte de nesten ta et valg mellom Sery Larsen og Amundsen. Nå har de tydeligvis valgt Amundsen og da er det naturlig at Sery Larsen får dra, og også fornuftig at han drar til et Brann-lag med et veldig positiv utviklingkurve der han kan få en rolle skreddersydd de egenskapene han har.

Brann er naturligvis ingen dumpekandidat nå som både laget og klubben ledes av kompetanse og voksne ledere både på og utenfor banen.
Hvor har du dey fra at Lode hever 10 millioner i lønn?

JonSnow

Legg inn av JonSnow »

Fra RBK-supporter tipper jeg, dem er så bekymret for vår økonomi og har full kontroll på den.

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

netrebske skrev: tir jan 24, 2023 3:56 pm
Solvgutt1 skrev: tir jan 24, 2023 3:28 pm
netrebske skrev: tir jan 24, 2023 3:24 pm

Men her har det jo også vært hyppige treningsavbrudd siden han har vært skadet halve tiden, så vanskelig å spille seg inn da.
Ser ikke bort fra at dumpekandidaten Brann øker muligheten for å berge plassen med et par prosent om ham lykkes.
Hadde han vært en spiller Glimt ønsket å satse på skadefri, så hadde han ikke forlatt klubben nå. Men med mindre de har tenkt å spille med to relativt unge midtstoppere samtidig, og plasser 10-millionerssigneringen på benken sammen med 10-millioners-lønnede Lode så måtte de nesten ta et valg mellom Sery Larsen og Amundsen. Nå har de tydeligvis valgt Amundsen og da er det naturlig at Sery Larsen får dra, og også fornuftig at han drar til et Brann-lag med et veldig positiv utviklingkurve der han kan få en rolle skreddersydd de egenskapene han har.

Brann er naturligvis ingen dumpekandidat nå som både laget og klubben ledes av kompetanse og voksne ledere både på og utenfor banen.
Hvor har du dey fra at Lode hever 10 millioner i lønn?
Det er nå det ryktene sier, blant annet gjengitt her: https://www.an.no/dersom-det-virkelig-s ... -4-1653814

Kalle73

Legg inn av Kalle73 »

Solvgutt1 skrev: tir jan 24, 2023 4:02 pm
netrebske skrev: tir jan 24, 2023 3:56 pm
Solvgutt1 skrev: tir jan 24, 2023 3:28 pm
Hadde han vært en spiller Glimt ønsket å satse på skadefri, så hadde han ikke forlatt klubben nå. Men med mindre de har tenkt å spille med to relativt unge midtstoppere samtidig, og plasser 10-millionerssigneringen på benken sammen med 10-millioners-lønnede Lode så måtte de nesten ta et valg mellom Sery Larsen og Amundsen. Nå har de tydeligvis valgt Amundsen og da er det naturlig at Sery Larsen får dra, og også fornuftig at han drar til et Brann-lag med et veldig positiv utviklingkurve der han kan få en rolle skreddersydd de egenskapene han har.

Brann er naturligvis ingen dumpekandidat nå som både laget og klubben ledes av kompetanse og voksne ledere både på og utenfor banen.
Hvor har du dey fra at Lode hever 10 millioner i lønn?
Det er nå det ryktene sier, blant annet gjengitt her: https://www.an.no/dersom-det-virkelig-s ... -4-1653814
Hvem i all verden fester lit til rykter?

Spesielt når de kommer fra TIL- eller RBK-leiren, som jo alltid har en soleklar agenda med ryktespredninga si.
Og nei, klubben har overhodet ingen forpliktelse til å gi ut generell info om lønninger; dels fordi det er personlige opplysninger om ansatte, dels fordi det vil komme kritikk uansett hva lønningene måtte være.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»