Farmen kjendis 2023

Svar
Queenie

Re: Farmen kjendis 2023

Legg inn av Queenie »

Lina er klin gærn, ingen tvil. Synd hun ikke holdt lengre

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

seriemester2013 skrev: ons jan 11, 2023 2:10 pm
netrebske skrev: ons jan 11, 2023 2:07 pm
KongOlav2 skrev: ons jan 11, 2023 1:01 pm
Bortsett fra kanskje noen mer perifere kjendisprogrammer må dette være tidenes svakeste "line-up" i en norsk kjendisreality. Elin Tvedt og Trond Moi er de eneste jeg i særlig grad har hørt om tidligere. Hele fire influensere. Og den tidligere boy-toyen til Jan Thomas. Her har de gravd virkelig dypt i bøtta for å få finne "kjendiser" til å stille opp.
Jeg mener Cog D kjendiser gjerne lager bedre tv enn A-kjendiser, som er litt for skolerte til at de på noen som helst måte slipper seg løs. Vanlige folk er ikke mediavante, så de klarer bare unntaksvis å lage god tv.
Er det navnet på programmet du har problemer med? Kanskje det burde hete Farmen C-kjendis ;)
Så lenge ikke klysa som leder ordinære Farmen er på tv, driter jeg litt i om jeg vet hvem deltagerne er eller ikke, blir som regel noe bra tv uansett.
Så denne skal jeg se, og såpass drama fra første stund gir jo muligheten for noen å godte seg over videre, vi normale imellom 😂
Helt enig
Med ordinære Farmen må vi seere bli kjent med deltagerne og på kjendis-utgaven tar det litt mindre tid å bli kjent med deltagerne (for noen er kjente fra før) :D

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

KongOlav2 skrev: ons jan 11, 2023 2:08 pm
netrebske skrev: ons jan 11, 2023 2:07 pm Jeg mener Cog D kjendiser gjerne lager bedre tv enn A-kjendiser, som er litt for skolerte til at de på noen som helst måte slipper seg løs. Vanlige folk er ikke mediavante, så de klarer bare unntaksvis å lage god tv.
Er det navnet på programmet du har problemer med? Kanskje det burde hete Farmen C-kjendis ;)
Jeg ville ikke sett det uansett. En eneste gang har jeg sett (litt) på kjendisreality. Og det var den sesongen av Farmen hvor Øde Nerdrum var med. Han er virkelighetsfjern og lett provokativ på et virkelig morsomt nivå. Ellers er jo de aller fleste av den nye generasjonen kjendiser bare dumme. Spesielt alle disse influenserne.
Ja vel, men da er du jo ikke i målgruppen. Så litt rart at du da gidder å debbattere, det orker ikke jeg å gjøre i program jeg ikke ser på, menmem du om det.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Elgen skrev: ons jan 11, 2023 2:02 pm
kibby skrev: ons jan 11, 2023 8:19 am
Elgen skrev: ons jan 11, 2023 12:02 am

Samme her faktisk
Kjenner jo til moren til Aslak men det teller vel ikke
Trist å høre at du aldri har sett Hvite gutter, Basic Bitch eller Sigurd fåkke pult :lol:
Har nok unngått disse seriene med vilje
Også "Sofa" der du kan oppservere denne unge mannen, brødrene hans og moren oppvise en orgie i vestkants-etikette.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

kytec skrev: ons jan 11, 2023 3:34 pm
Elgen skrev: ons jan 11, 2023 2:02 pm
kibby skrev: ons jan 11, 2023 8:19 am

Trist å høre at du aldri har sett Hvite gutter, Basic Bitch eller Sigurd fåkke pult :lol:
Har nok unngått disse seriene med vilje
Også "Sofa" der du kan oppservere denne unge mannen, brødrene hans og moren oppvise en orgie i vestkants-etikette.
Har ikke sett på Sofa på TV2, NRK gjorde det mye bedre med "vanlige" folk

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

netrebske skrev: ons jan 11, 2023 3:29 pm
KongOlav2 skrev: ons jan 11, 2023 2:08 pm
netrebske skrev: ons jan 11, 2023 2:07 pm Jeg mener Cog D kjendiser gjerne lager bedre tv enn A-kjendiser, som er litt for skolerte til at de på noen som helst måte slipper seg løs. Vanlige folk er ikke mediavante, så de klarer bare unntaksvis å lage god tv.
Er det navnet på programmet du har problemer med? Kanskje det burde hete Farmen C-kjendis ;)
Jeg ville ikke sett det uansett. En eneste gang har jeg sett (litt) på kjendisreality. Og det var den sesongen av Farmen hvor Øde Nerdrum var med. Han er virkelighetsfjern og lett provokativ på et virkelig morsomt nivå. Ellers er jo de aller fleste av den nye generasjonen kjendiser bare dumme. Spesielt alle disse influenserne.
Ja vel, men da er du jo ikke i målgruppen. Så litt rart at du da gidder å debbattere, det orker ikke jeg å gjøre i program jeg ikke ser på, menmem du om det.
Jeg synes det er ekstremt fascinerende med raringer som med liv og lyst diskterer serier de ikke kunne tenke seg å se og ikke aner hva det handler om.

Som om jeg skulle diskutert balett eller undervans-sveising og ha sterke meninger om det.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Elgen skrev: ons jan 11, 2023 3:36 pm
kytec skrev: ons jan 11, 2023 3:34 pm
Elgen skrev: ons jan 11, 2023 2:02 pm

Har nok unngått disse seriene med vilje
Også "Sofa" der du kan oppservere denne unge mannen, brødrene hans og moren oppvise en orgie i vestkants-etikette.
Har ikke sett på Sofa på TV2, NRK gjorde det mye bedre med "vanlige" folk
Enig i at NRK-versjonen var lunere, men TV2 er nå tro til sin kjendis-runking.

B.O.B.

Legg inn av B.O.B. »

Men, til kjernen av krangelen. Høyer hadde noen spesielle vitser der inne visst nok som passet best for hundre år siden. Han kan lett ha tatt en jovial pakkis-spøk som var helt feil, akkurat som de øvrige vitsene hans som var på trynet. Men ville lille boy-toy Christopher som lo av spøken ha innrømmet at han hørte Høyer si det, og at han lo, når kameraene står rundt han? Han kjenner media godt nok til å vite at en slik pakkis-vits ville skape rabalder ut av en annen verden. Det ville være rene metoo byebye for Høyer, og han selv ville blitt med ned i avgrunnen. Høyer ville heller ikke vært kamerat, og hvem har nå mest makt i mote-Norge? Hvem ville gått til JT-studioet da?

Tror du boy-toy C snakket sant når han sa at det har han aldri hørt? Han var sikker møkk lei Lina allerede, og nå skylder Høyer han en stor tjeneste...hva tror du?

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Queenie skrev: ons jan 11, 2023 2:12 pm Lina er klin gærn, ingen tvil. Synd hun ikke holdt lengre
Takk for at du går aktivt inn i tråden for å spoile, jeg vet ikke om du kjenner til kutymen, men det er alltid rasende populært.

Queenie

Legg inn av Queenie »

kytec skrev: ons jan 11, 2023 5:25 pm
Queenie skrev: ons jan 11, 2023 2:12 pm Lina er klin gærn, ingen tvil. Synd hun ikke holdt lengre
Takk for at du går aktivt inn i tråden for å spoile, jeg vet ikke om du kjenner til kutymen, men det er alltid rasende populært.
Sorry, tenkte meg ikke om engang. Man har jo ikke trengt til å klikke på en sak for å få det med seg, mediene spoiler det jo i overskriftene. Skal ikke skje igjen

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Det er alltid noen som ikke klarer å holde seg, men MÅ spoile her før episoden er sendt på TV2.
Og da mener jeg ikke på TV2 play
Jeg så gårdagens episode tidlig og har også sett onsdagen episode men har vett nok til å vente med avsløringene

Queenie

Legg inn av Queenie »

B.O.B. skrev: ons jan 11, 2023 4:50 pm Men, til kjernen av krangelen. Høyer hadde noen spesielle vitser der inne visst nok som passet best for hundre år siden. Han kan lett ha tatt en jovial pakkis-spøk som var helt feil, akkurat som de øvrige vitsene hans som var på trynet. Men ville lille boy-toy Christopher som lo av spøken ha innrømmet at han hørte Høyer si det, og at han lo, når kameraene står rundt han? Han kjenner media godt nok til å vite at en slik pakkis-vits ville skape rabalder ut av en annen verden. Det ville være rene metoo byebye for Høyer, og han selv ville blitt med ned i avgrunnen. Høyer ville heller ikke vært kamerat, og hvem har nå mest makt i mote-Norge? Hvem ville gått til JT-studioet da?

Tror du boy-toy C snakket sant når han sa at det har han aldri hørt? Han var sikker møkk lei Lina allerede, og nå skylder Høyer han en stor tjeneste...hva tror du?
Dette bli konspi, jeg tror ikke han sa det og om han sa det så gjør det han ikke automatisk til en dårlig fyr.

kibby

Legg inn av kibby »

KongOlav2 skrev: ons jan 11, 2023 1:01 pm
B.O.B. skrev: tir jan 10, 2023 6:52 pm Årets deltakere:
► Show Spoiler
Bortsett fra kanskje noen mer perifere kjendisprogrammer må dette være tidenes svakeste "line-up" i en norsk kjendisreality. Elin Tvedt og Trond Moi er de eneste jeg i særlig grad har hørt om tidligere. Hele fire influensere. Og den tidligere boy-toyen til Jan Thomas. Her har de gravd virkelig dypt i bøtta for å få finne "kjendiser" til å stille opp.
Er det ikke bare tre? Aleks, Sofie og Malin?

kibby

Legg inn av kibby »

KongOlav2 skrev: ons jan 11, 2023 2:08 pm
netrebske skrev: ons jan 11, 2023 2:07 pm Jeg mener Cog D kjendiser gjerne lager bedre tv enn A-kjendiser, som er litt for skolerte til at de på noen som helst måte slipper seg løs. Vanlige folk er ikke mediavante, så de klarer bare unntaksvis å lage god tv.
Er det navnet på programmet du har problemer med? Kanskje det burde hete Farmen C-kjendis ;)
Jeg ville ikke sett det uansett. En eneste gang har jeg sett (litt) på kjendisreality. Og det var den sesongen av Farmen hvor Øde Nerdrum var med. Han er virkelighetsfjern og lett provokativ på et virkelig morsomt nivå. Ellers er jo de aller fleste av den nye generasjonen kjendiser bare dumme. Spesielt alle disse influenserne.
Morsomt at nevner Öde Nerdrum. Han må jo minst være K-kjendis. Ingen visste vel hvem han var før Farmen, med unntak at han var sønnen til Odd?

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

kibby skrev: ons jan 11, 2023 6:13 pm Er det ikke bare tre? Aleks, Sofie og Malin?
I den lista jeg siterte er ei som heter Ingrid Vik Lysne også listet som influenser.

For øvrig skummelt at du er "på fornavn" med disse!

kibby

Legg inn av kibby »

KongOlav2 skrev: ons jan 11, 2023 6:16 pm
kibby skrev: ons jan 11, 2023 6:13 pm Er det ikke bare tre? Aleks, Sofie og Malin?
I den lista jeg siterte er ei som heter Ingrid Vik Lysne også listet som influenser.

For øvrig skummelt at du er "på fornavn" med disse!
Aha. Hun hadde jeg aldri hørt om, før Farmen. Trodde ikke hun var influencer.

Malin har jeg fulgt på SoMe i mange år, helt siden hun var Makeup-Malin. Aleks og Sofie er jo med i alt av reality :lol:

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

kibby skrev: ons jan 11, 2023 6:18 pm
KongOlav2 skrev: ons jan 11, 2023 6:16 pm
kibby skrev: ons jan 11, 2023 6:13 pm Er det ikke bare tre? Aleks, Sofie og Malin?
I den lista jeg siterte er ei som heter Ingrid Vik Lysne også listet som influenser.

For øvrig skummelt at du er "på fornavn" med disse!
Aha. Hun hadde jeg aldri hørt om, før Farmen. Trodde ikke hun var influencer.

Malin har jeg fulgt på SoMe i mange år, helt siden hun var Makeup-Malin. Aleks og Sofie er jo med i alt av reality :lol:
Hva har Sofie vært med på tidligere? Kjenner henne igjen, men klarer ikke å plassere hvor jeg har henne fra før.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

kibby skrev: ons jan 11, 2023 6:18 pm Aha. Hun hadde jeg aldri hørt om, før Farmen. Trodde ikke hun var influencer.

Malin har jeg fulgt på SoMe i mange år, helt siden hun var Makeup-Malin. Aleks og Sofie er jo med i alt av reality :lol:
Sofie Karlstad har jeg hørt om og kunne plassert som en bimboinfluenser. Vik Lysne har jeg hørt navnet på, men kunne aldri gitt deg en fasit på hva hun var kjent for. Symesterskapet......Trodde hun var kjent for noe litt annet. Veldig flott dame dog, så et par videoer med henne på YT nå. Rett og slett ekstremt sjarmerende.

De to andre kunne jeg ikke identifisert om det så stod om livet........

kibby

Legg inn av kibby »

netrebske skrev: ons jan 11, 2023 6:36 pm
kibby skrev: ons jan 11, 2023 6:18 pm
KongOlav2 skrev: ons jan 11, 2023 6:16 pm
I den lista jeg siterte er ei som heter Ingrid Vik Lysne også listet som influenser.

For øvrig skummelt at du er "på fornavn" med disse!
Aha. Hun hadde jeg aldri hørt om, før Farmen. Trodde ikke hun var influencer.

Malin har jeg fulgt på SoMe i mange år, helt siden hun var Makeup-Malin. Aleks og Sofie er jo med i alt av reality :lol:
Hva har Sofie vært med på tidligere? Kjenner henne igjen, men klarer ikke å plassere hvor jeg har henne fra før.
Love Island Sverige, Paradise Hotel Norge, Celebrity Ex on the Beach. Usikker på hvilket land den siste var. Jeg har kun sett henne i Pærra. Var sammen med Mario.
Sist redigert av kibby den ons jan 11, 2023 6:50 pm, redigert 1 gang totalt.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

KongOlav2 skrev: ons jan 11, 2023 6:38 pm
De to andre kunne jeg ikke identifisert om det så stod om livet........
-Kom igjen nå, hvor har du sett denne fyren før?
-Jeg aner ikke, er det en skuespiller?

Hadde vært noen ekstra skrudde kriminelle som hadde gjort dette :P :P

Sulfat

Legg inn av Sulfat »

KongOlav2 skrev: ons jan 11, 2023 6:38 pm Sofie Karlstad har jeg hørt om og kunne plassert som en bimboinfluenser.
Eneste jeg forbinder med henne er noen bilder som hun postet i SoMe, i sengen med RBK-rebell Nicki Bille. Hun var 16, og han var godt voksen. Virker langt mer oppegående enn jeg hadde forestilt meg, så langt i Farmen.


Denne Lina, derimot, der har du spesiell dame. Født 5 unger har hun også..

B.O.B.

Legg inn av B.O.B. »

Ingen farmere her live?

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

B.O.B. skrev: ons jan 11, 2023 8:29 pm Ingen farmere her live?
Heisan!
Det var overraskende, jeg har allerede sett programmet dog

B.O.B.

Legg inn av B.O.B. »

Hun virker ikke mye troverdig...er hun en lystløgner?

B.O.B.

Legg inn av B.O.B. »

Nei, nei, Lina mistet mye av sjarmen. Hun er nok et kasus uten like.

Greyjoy

Legg inn av Greyjoy »

Med forbehold om klipping osv så er det en merkelig start på dette. Hun snakker med Ørnulf om valg av førstekjempe, hun sier han lovte å ta guttekamp mens han mener det ikke var noen avtale men noe han sa som en mulighet. Det blir støttet av Malin som heller ikke oppfattet det som noen lovnad eller avtale.

Da nevner hun plutselig dette ordet han har sagt som hun ikke vil gjenta men hun mener han fortsatt er en god person selv om han sa dette unevnelige ordet. Han ber henne si ordet, hun sies "som en pakkis", han benekter og vil spørre det vitnet hun mener var der, Christoffer. Christoffer har ikke hørt at dette ble sagt. Hun fyrer seg ganske kraftig opp og vil ikke hverken høre på Ørnulf eller la han snakke uten å bli avbrutt. Så drar hun offerkortet om at hun er kvinne som våger å si fra og det tåler ikke en mann og deretter roser hun seg selv litt i samme slengen med hvor sterk hun er. Så drar hun fra gården.

Jeg kan absolutt tenke meg at Høyer ikke faller i smak hos alle, han er en karakter. Men når begge tingene du hisser deg opp over blir benektet av to ulike vitner og du deretter ikke er det minste åpen for at du kanskje har enten hørt feil eller misforstått så sier det meg at du kanskje ikke er den enkleste personen å komme overens med.

Queenie

Legg inn av Queenie »

Fikk ikke sett, noen som vil gi et sammendrag?

VillaForever

Legg inn av VillaForever »

Egentlig er det litt mer spennende når kjendisene er på dette nivået, det blir en slags hybrid av den ordinære Farmen - hvor man blir kjent med deltagerne underveis.

Åpningen her hadde jo potensiale til å bli en av de mest sjokkerende i Farmen historien med rasisme anklager. Ørnulf Høyer er nok som påpekt, en mann av sin tid og alder, og sier ting rett ut ( dog ser jeg ikke at han skal ha liret av seg ordet pakkis rett ut) og ser han sitte i røde bukser på Enoteca ( om den fortsatt eksisterer) på Bygdøy Alle og er litt fysen og vestkant harry. Neppe rasist. Litt for flink til å ordlegge seg derimot, og det vet han selv.

Tror denne Lina kunne blitt en tikkende bombe og servert tv underholdning i flere uker. Så forsvinner hun ved første storm.

Alexander er ikke så flink med ord som Ørnulf, men desto mer morsom. Han obsession med heste**** er herlig millenniumsgenerasjon preik. Malin virker også være ei frisk dame.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Queenie skrev: ons jan 11, 2023 9:42 pm Fikk ikke sett, noen som vil gi et sammendrag?
Det går jo på tv nå

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

B.O.B. skrev: ons jan 11, 2023 8:56 pm Nei, nei, Lina mistet mye av sjarmen. Hun er nok et kasus uten like.
Sjarmen? Et helt fryktelig menneske fra første sekund, evt så er hun syk i hodet.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»