Paris Saint-Germain FC - Klubbtråd

Svar
Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Re: Paris Saint-Germain FC - Klubbtråd

Legg inn av kytec »

Welhaven bekrefter vel på mange måter at startelever har vært på ballen hele tiden.
https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/K ... -for-messi

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

kytec skrev: fre aug 13, 2021 7:24 pm Welhaven bekrefter vel på mange måter at startelever har vært på ballen hele tiden.
Nei.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

lol @ di Maria


Lezah

Legg inn av Lezah »

Chromeback skrev: fre aug 13, 2021 9:02 pm
kytec skrev: fre aug 13, 2021 7:24 pm Welhaven bekrefter vel på mange måter at startelever har vært på ballen hele tiden.
Nei.
Mener du at 1 persons (meningsløse) kommentar ikke er fasit? Blasfemi!

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Lezah skrev: lør aug 14, 2021 7:27 pm
Chromeback skrev: fre aug 13, 2021 9:02 pm
kytec skrev: fre aug 13, 2021 7:24 pm Welhaven bekrefter vel på mange måter at startelever har vært på ballen hele tiden.
Nei.
Mener du at 1 persons (meningsløse) kommentar ikke er fasit? Blasfemi!
Jeg vet, det er ganske sjokkerende! Måtte gå noen runder i meg selv før jeg turte å trykke «send», men nå er jeg klar for å stå i stormen.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Chromeback skrev: lør aug 14, 2021 7:29 pm Jeg vet, det er ganske sjokkerende! Måtte gå noen runder i meg selv før jeg turte å trykke «send», men nå er jeg klar for å stå i stormen.
Lykke til, en intellektuell orkan treffer deg snart på en måte som får Twister til å se ut som en komedie.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Lezah skrev: lør aug 14, 2021 7:34 pm
Chromeback skrev: lør aug 14, 2021 7:29 pm Jeg vet, det er ganske sjokkerende! Måtte gå noen runder i meg selv før jeg turte å trykke «send», men nå er jeg klar for å stå i stormen.
Lykke til, en intellektuell orkan treffer deg snart på en måte som får Twister til å se ut som en komedie.
Gruer meg allerede!

startelver

Legg inn av startelver »

Blir spennende med Messi i kveld da? Får finne en stream.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Messi må vel kanskje få noen flere økter i beina før han spiller, spent på om han får noen minutter i neste runde.

samsung22

Legg inn av samsung22 »

Tror Ramos ble litt skuffet over at Messi stjal all oppmerksomheten fra fansen på presentasjonen i går :lol:

Myhre

Legg inn av Myhre »

Messi debuterer i morgen, og Mbappe til Madrid.

Hvem henter PSG inn? Går de for Haaland? Icardi er vel ikke god nok lengre?

startelver

Legg inn av startelver »

Tror ikke Haaland selv har lyst på Paris. Ikke i det hele tatt. Penger er ikke alt her i livet når du allerede tjener over hundre millioner.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Ingen som sender fransk fotball lenger ? Messi får vi ikke sett?

TWU

Legg inn av TWU »

Antar vi får Messi mot Reims på søndag? Da får vi se om han kan levere mot god europeisk motstand også!

Myhre

Legg inn av Myhre »

Håpløst at ingen har rettighetene enda..

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Myhre skrev: søn aug 29, 2021 5:01 pm Håpløst at ingen har rettighetene enda..
Enda mer håpløst er at Serie A ikke har blitt kjøpt opp enda.

Myhre

Legg inn av Myhre »

Chromeback skrev: søn aug 29, 2021 5:07 pm
Myhre skrev: søn aug 29, 2021 5:01 pm Håpløst at ingen har rettighetene enda..
Enda mer håpløst er at Serie A ikke har blitt kjøpt opp enda.
Ja det ser jo ut til å bli tettere i toppen der med svekkelsene til Juve og Inter. Mens topp 3 hos bookmakerne ,bak PSG, tok 5 poeng kombinert på de første 3, og PSG tar 9 uten de store gutta..

startelver

Legg inn av startelver »

Finnes nok av streams hvis du vil se .

startelver

Legg inn av startelver »

BT Sport og DAZN er begge tilgjengelige i kveld via linker jeg ikke har lov til å poste her.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

startelver skrev: søn aug 29, 2021 5:20 pm Finnes nok av streams hvis du vil se .
Det er vel strengt talt ikke poenget.

startelver

Legg inn av startelver »

Hvis du har tenkt å se kampen i kveld er det et poeng, men bare fortsett diskusjonen med rettigheter, jeg ser kun på stream TV.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Myhre skrev: søn aug 29, 2021 5:13 pm
Chromeback skrev: søn aug 29, 2021 5:07 pm
Myhre skrev: søn aug 29, 2021 5:01 pm Håpløst at ingen har rettighetene enda..
Enda mer håpløst er at Serie A ikke har blitt kjøpt opp enda.
Ja det ser jo ut til å bli tettere i toppen der med svekkelsene til Juve og Inter. Mens topp 3 hos bookmakerne ,bak PSG, tok 5 poeng kombinert på de første 3, og PSG tar 9 uten de store gutta..
Ja, kan absolutt bli en jevn liga i år. Ligue Øh tror jeg blir enveiskjøring i år, blir overrasket om Lille klarer å utfordre noen særlig.

Men det er synd at fransk og italiensk fotball sklir litt utfor økonomisk, forhåpentligvis så får kanskje italiensk fotball litt oppgang i England i år (virker som om at det satses litt der), mens fransk fotball får litt drahjelp med Messi.

Men synd at vi i Norge ikke er mer på, synd at man muligens mister en rekrutteringsarena her når ingen kjøper rettighetene enda.

Myhre

Legg inn av Myhre »

Messi 30 # på benken.

Manchego

Legg inn av Manchego »

Myhre skrev: søn aug 29, 2021 8:29 pm Messi 30 # på benken.
Kommer han inn og serveres av en Brasilianer med #10 på ryggen i denne debuten også mon tro?

KimBlund

Legg inn av KimBlund »

Hvilken kanal sendes denne på?

startelver

Legg inn av startelver »

BT Sport

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

KimBlund skrev: søn aug 29, 2021 9:27 pm Hvilken kanal sendes denne på?
Du kan streame den på Norsk tipping

Myhre

Legg inn av Myhre »

Reims var et forferdelig kjedelig lag, legger seg ned å bæser. De lagde vel 6000 frispark også, burde hatt flere gule kort for å ødelegge spillet kontinuerlig med draktriving/unødvendige etterslengere. Ikke noen imponerende kamp av PSG heller, men seier.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Chromeback skrev: søn aug 29, 2021 5:48 pm Ligue Øh tror jeg blir enveiskjøring i år, blir overrasket om Lille klarer å utfordre noen særlig.
Lille er/var en klubb på vei mot nedrykk uten Galtier. Det er jo Nice (eller Lyon) som har sjans til å utfordre denne sesongen. Skal bli interessant å se hvor god Amine Gouiri kommer til å fremstå under Cristophe Galtier. Nydelig spisstype.
Todibo(99) + Dante(83) er jo allerede på god vei mot å bli denne sesongens Botman(00) + Fonte(83).

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Myhre skrev: søn aug 29, 2021 10:42 pm Reims var et forferdelig kjedelig lag, legger seg ned å bæser. De lagde vel 6000 frispark også, burde hatt flere gule kort for å ødelegge spillet kontinuerlig med draktriving/unødvendige etterslengere.
Men fantastisk keeper, det har de.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Internasjonal»