Tannspyler

Svar
Rhesus

Tannspyler

Legg inn av Rhesus »

Jeg har en visdomstann på vei. Den plager meg ikke i seg selv, men matrester setter seg fast i «hulrommet» i området. Har noen erfaring med tannspylere som denne, eventuelt denne? Er de kraftige nok til å få bort skiten?

return_of_drakkar
Innlegg: 4967

Legg inn av return_of_drakkar »

Rhesus skrev: fre feb 03, 2023 3:55 pm Jeg har en visdomstann på vei. Den plager meg ikke i seg selv, men matrester setter seg fast i «hulrommet» i området. Har noen erfaring med tannspylere som denne, eventuelt denne? Er de kraftige nok til å få bort skiten?
Nei.
Hva gjør du nå for å bli kvitt det?

Azmnick

Legg inn av Azmnick »

Testa just den førstnevnte da tannkjøttet spriker pga jeksel selv. Satte den på normal og hadde den et stykke unna, potetgullet jeg knaska for å teste den føyk ut og jeg begynte å blø, så tror nok den kan funke😅

Rhesus

Legg inn av Rhesus »

Azmnick skrev: søn feb 05, 2023 2:12 pm Testa just den førstnevnte da tannkjøttet spriker pga jeksel selv. Satte den på normal og hadde den et stykke unna, potetgullet jeg knaska for å teste den føyk ut og jeg begynte å blø, så tror nok den kan funke😅
Ekulf Powerflosser fungerer helt strålende bra. Mer enn kraftig nok. Takk for tipset. :)

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Helse, Kosthold og Trening»