Eliteserien Fantasy 2023

Svar
K-Torget

Re: Eliteserien Fantasy 2023

Legg inn av K-Torget »

Lew_Ashby skrev: fre jul 07, 2023 6:31 pm ZUGELJ. Ikke Zegalj. Herregud. Da går vi i pilsen. God helg.
Jeg ender vel på ikke Zugelj selv. God helg! :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

WC-laget:
Haugaard Grytebust
Soltvedt Utvik Gabrielsen Ranger Torsvik
Pelle Tripic Lundqvist Karlsbakk Solbakken
Finne Adams Faris

Og stiller slik denne runden:
Haugaard
Soltvedt Utvik Gabrielsen
Pelle (K) Tripic Lundqvist Karlsbakk
Finne Adams Faris
Grytebust Solbakken Ranger Torsvik

Planen er å spare byttet neste runde og kjøre spissrush om Faris ikke må sone karantene :)
Lykke til med runden alle sammen :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Askar legger opp med umiddelbar virkning! Blir vel ny ekspert i tv2 da på fulltid?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Brann har avslått budet på SHN:

https://www.bt.no/sport/i/y6gMq2/ballspark-direkte

Milwaukee_Bucks_2021
Innlegg: 737

Legg inn av Milwaukee_Bucks_2021 »

Atanga av før 60 minutter. Tror jeg legger opp.

Bjørka

Legg inn av Bjørka »

K-Torget skrev: fre jul 07, 2023 4:16 pm
DuncanE skrev: fre jul 07, 2023 4:13 pm Noe nytt om Bjørkan?
Er vel skadet enda?
Ifølge Studio Glimt var han med på stor bane-trening på torsdag. De hadde ikke helt kontroll på om han fullførte økta, men i alle fall med på mye, så nærmer seg nok.

Amundsen med en liten hjernerystelse, ellers Espejord med på deler av trening og Wembangomo med på deler.

Bjørka

Legg inn av Bjørka »

Jeg endte på å bare benke Wallem og spille Sery Larsen, for å kunne spare bytte og dermed stå litt friere neste runde for å få inn noe mer LSK og kanskje AaFK. Tror det kan være praktisk.

AlexandrsJelisejevs
Innlegg: 387

Legg inn av AlexandrsJelisejevs »

Bare å hente inn Karlsbakk da.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Bjørka skrev: fre jul 07, 2023 8:23 pm
K-Torget skrev: fre jul 07, 2023 4:16 pm
DuncanE skrev: fre jul 07, 2023 4:13 pm Noe nytt om Bjørkan?
Er vel skadet enda?
Ifølge Studio Glimt var han med på stor bane-trening på torsdag. De hadde ikke helt kontroll på om han fullførte økta, men i alle fall med på mye, så nærmer seg nok.

Amundsen med en liten hjernerystelse, ellers Espejord med på deler av trening og Wembangomo med på deler.
😊👍🏻

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Bjørka skrev: fre jul 07, 2023 8:24 pm Jeg endte på å bare benke Wallem og spille Sery Larsen, for å kunne spare bytte og dermed stå litt friere neste runde for å få inn noe mer LSK og kanskje AaFK. Tror det kan være praktisk.
Hvordan stiller du og hvem er kaptein?😊

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Karlsbakk!!😊😊
Ser også ut som det å benke Grytebust og spille Haugaard var riktig! 😊

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Benke Karlsbakk og spille Atanga ❤️

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Grødem ut, Atanga inn, blir vel hattrick på Grødem nå :(

emin

Legg inn av emin »

Karlsbakk gjør det en uke for tidlig, første benk denne runden.

Grytebust med stor tabbe og 2-1.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Tabbe av Grytebust

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lew_Ashby skrev: fre jul 07, 2023 8:36 pm Benke Karlsbakk og spille Atanga ❤️
😔

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

emin skrev: fre jul 07, 2023 8:39 pm Karlsbakk gjør det en uke for tidlig, første benk denne runden.

Grytebust med stor tabbe og 2-1.
Kjørte Karlsbakk inn allerede denne runden, scoret i 3 runder på rad nå!
Karlsbakk i stolpen!

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Uansett hvordan Haugaard gjør det på søndag så ser det ut som å spille han over Grytebust denne runden lønner seg!
Håper Grytebust er ferdig med tabbene og klar for å få en vesentlig bedre runde i neste!

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2490

Legg inn av BrannLFC »

2 poeng tilsammen på Gryte og Diop! Glitrende start på runden.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Nydelig start på runden med 9 poeng på Karlsbakk (3 BP, dog surt med det gule kortet) :)

clivewarren

Legg inn av clivewarren »

Kjipt å gå Atanga over Karlsbakk, men gjør ikke store utslaget. Ikke så veldig mange rundt meg som har han heller. Mere spent på Tripic vs Pelle da. Det kan fort bli noen poeng den ene eller andre veien ja.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

clivewarren skrev: fre jul 07, 2023 9:15 pm Kjipt å gå Atanga over Karlsbakk, men gjør ikke store utslaget. Ikke så veldig mange rundt meg som har han heller. Mere spent på Tripic vs Pelle da. Det kan fort bli noen poeng den ene eller andre veien ja.
Jeg gikk Karlsbakk pga pris, form og at han virker å være på straffer selv med Barmen på banen. Tenker du Karlsbakk inn til dobbelen?
Sitter med både Tripic og Pelle, men cappet Pelle. Vet du om det er mange som har cappet Tripic? Har du også begge?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Dere som kjenner LSK, hva tenker dere om Ranger fremover?
Gikk Ranger på WC sammen med Gsbrielsen og Adams da jeg tror Ranger får et lite innhopp denne runden (har han på benk) og starter minst 1 i dobbelen, muligens begge om kroppen tillater det på det grunnlag av at Edh og Dragsnes ikke har overprestert denne sesongen og det har heller ikke LSK som lag gjort..😊

clivewarren

Legg inn av clivewarren »

K-Torget skrev: fre jul 07, 2023 9:30 pm
clivewarren skrev: fre jul 07, 2023 9:15 pm Kjipt å gå Atanga over Karlsbakk, men gjør ikke store utslaget. Ikke så veldig mange rundt meg som har han heller. Mere spent på Tripic vs Pelle da. Det kan fort bli noen poeng den ene eller andre veien ja.
Jeg gikk Karlsbakk pga pris, form og at han virker å være på straffer selv med Barmen på banen. Tenker du Karlsbakk inn til dobbelen?
Sitter med både Tripic og Pelle, men cappet Pelle. Vet du om det er mange som har cappet Tripic? Har du også begge?
Nei, tenker jeg bare får stå i det nå. Han ryker nok etter dobbelen uansett. Hvor mange aner jeg ikke, har ikke kommet opp noe statistikk ennå. Så det bare var 3 andre enn meg på topp 20 som cappet Tripic så noen målpoeng og Pelle-blank hadde vært gull.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

clivewarren skrev: fre jul 07, 2023 9:38 pm
K-Torget skrev: fre jul 07, 2023 9:30 pm
clivewarren skrev: fre jul 07, 2023 9:15 pm Kjipt å gå Atanga over Karlsbakk, men gjør ikke store utslaget. Ikke så veldig mange rundt meg som har han heller. Mere spent på Tripic vs Pelle da. Det kan fort bli noen poeng den ene eller andre veien ja.
Jeg gikk Karlsbakk pga pris, form og at han virker å være på straffer selv med Barmen på banen. Tenker du Karlsbakk inn til dobbelen?
Sitter med både Tripic og Pelle, men cappet Pelle. Vet du om det er mange som har cappet Tripic? Har du også begge?
Nei, tenker jeg bare får stå i det nå. Han ryker nok etter dobbelen uansett. Hvor mange aner jeg ikke, har ikke kommet opp noe statistikk ennå. Så det bare var 3 andre enn meg på topp 20 som cappet Tripic så noen målpoeng og Pelle-blank hadde vært gull.
Oki😊
Jeg tar gjerne målpoeng på både Tripic (siden ikke så mange har han) og kaptein Pelle😊

Bjørka

Legg inn av Bjørka »

K-Torget skrev: fre jul 07, 2023 8:30 pm
Bjørka skrev: fre jul 07, 2023 8:24 pm Jeg endte på å bare benke Wallem og spille Sery Larsen, for å kunne spare bytte og dermed stå litt friere neste runde for å få inn noe mer LSK og kanskje AaFK. Tror det kan være praktisk.
Hvordan stiller du og hvem er kaptein?😊
Stiller:
Pettersson
Soltvedt - Utvik - Sery Larsen
Pelle (K) - Grønbæk - Breivik - Maigaard
Moumbagna - Adams - Finne

Satt bak rattet i hele ettermiddag, så tok sjansen på at det ikke kom noe nytt som burde fremtvunget noen bytter.

Regner med neste runde blir å få inn minimum én til LSK og Karlsbakk, men får se.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Bjørka skrev: lør jul 08, 2023 12:05 am
K-Torget skrev: fre jul 07, 2023 8:30 pm
Bjørka skrev: fre jul 07, 2023 8:24 pm Jeg endte på å bare benke Wallem og spille Sery Larsen, for å kunne spare bytte og dermed stå litt friere neste runde for å få inn noe mer LSK og kanskje AaFK. Tror det kan være praktisk.
Hvordan stiller du og hvem er kaptein?😊
Stiller:
Pettersson
Soltvedt - Utvik - Sery Larsen
Pelle (K) - Grønbæk - Breivik - Maigaard
Moumbagna - Adams - Finne

Satt bak rattet i hele ettermiddag, så tok sjansen på at det ikke kom noe nytt som burde fremtvunget noen bytter.

Regner med neste runde blir å få inn minimum én til LSK og Karlsbakk, men får se.
Oki :)
Hvem tenker du ut for LSK og Karlsbakk? Dragsnes inn da?

Bjørka

Legg inn av Bjørka »

K-Torget skrev: lør jul 08, 2023 12:07 am Oki :)
Hvem tenker du ut for LSK og Karlsbakk? Dragsnes inn da?
Wallem ut, i alle fall. Og så tror jeg Breivik, men potensielt Grønbæk litt avhengig av søndag. Uansett bør Wallem + Breivik gi rom for f.eks. Dragsnes + Karlsbakk. Tenkte egentlig Edh, men denne Ranger-greia gjør jo det litt problematisk, så da passer det greit å ha råd til Dragsnes ved å spare bytte.

-4 for å få inn en tredje LSK er også en mulighet, men tviler litt på at jeg gidder det. Da tenker jeg f.eks. Grønbæk til Åsen, som så fort kan bli til enten Grønbæk igjen eller til f.eks. Zugelj. Men ser an denne runden.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Bjørka skrev: lør jul 08, 2023 12:16 am
K-Torget skrev: lør jul 08, 2023 12:07 am Oki :)
Hvem tenker du ut for LSK og Karlsbakk? Dragsnes inn da?
Wallem ut, i alle fall. Og så tror jeg Breivik, men potensielt Grønbæk litt avhengig av søndag. Uansett bør Wallem + Breivik gi rom for f.eks. Dragsnes + Karlsbakk. Tenkte egentlig Edh, men denne Ranger-greia gjør jo det litt problematisk, så da passer det greit å ha råd til Dragsnes ved å spare bytte.

-4 for å få inn en tredje LSK er også en mulighet, men tviler litt på at jeg gidder det. Da tenker jeg f.eks. Grønbæk til Åsen, som så fort kan bli til enten Grønbæk igjen eller til f.eks. Zugelj. Men ser an denne runden.
Jeg tok med Ranger på WC nå, tror han tar tilbake den høyrevingbacken fra Edh! :) Enten Edh over på venstre der han er best og Dragsnes bak i treeren eller Edh på benk. Men liker planen din med -4 før dobbelen! :)

urbeka

Legg inn av urbeka »

Vurderer Breivik til karlsbakk i dobbelen, men var tidlig på Breivik og taper 0.4 i verdi, det svir litt i så fall kjenner jeg

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»