Tottenham Hotspur - Klubbtråd

Svar
Wellé

Re: Tottenham Hotspur - Klubbtråd

Legg inn av Wellé »

tbb skrev: man nov 01, 2021 12:48 pm
Wellé skrev: man nov 01, 2021 12:43 pm
startelver skrev: man nov 01, 2021 12:40 pm Virker som dealen kan gå i boks, eneste som kan stanse den er Levy sin lommebok som ikke akkurat er kjent for å være vidåpen.
Snakk om en kontrakt på 18 mnd. Kan tyde på at Conte vil holde mulighetene sine åpne i tilfelle et bedre tilbud er tilgjengelig eller at Levy ikke henter inn det han mener er nødvendige forsterkninger.

Jeg blir uansett overrasket om han skulle takke ja. Tottenham har et ganske begredelig utgangspunkt for øyeblikket, og stallen trenger en real overhaling for å ha sjans på noe fremtidig suksess. Priser meg fortsatt lykkelig for at dere ikke solgte Kane til den prisen som ble nevnt i sommer. Med den pengene kunne man faktisk bygget et lag med en fremtid.
Kommer ikke til å se begredelig ut med Conte på trenerbenken. Tør påstå at ingen trener i verden kan gjør det bedre enn Conte med Spurs de neste atten månedene.
Det er mulig han klarer å stable sammen et lag som overpresterer ut sesongen, men den stallen er virkelig ikke i nærheten av å være en topp6-klubb for øyeblikket. Det trengs en total overhaling av stallen og jeg er usikker på om Conte langsiktig er den beste manageren for det. Han ønsker ofte dyre, erfarne spillere inn og jeg er usikker på om Tottenham er i en økonomisk posisjon til å kunne tilfredsstille han der.

Men jeg er helt enig i at Conte er nok det beste de kan få tak i, med et personlig unntak av at jeg har tidenes crush på Potter.

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

Kan noen sette opp et Conte lag? Med dagens stall. Ekstremt troa, men mangler vel både en, to og 4 spillertyper...

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

MatsEn89 skrev: man nov 01, 2021 1:04 pm Kan noen sette opp et Conte lag? Med dagens stall. Ekstremt troa, men mangler vel både en, to og 4 spillertyper...
Lloris, Dier, Romero, Davies; Royal, Højbjerg, Ndombele, Lo Celso, Reguilon; Kane, Son

Muligens Skipp eller Winks for Ndombele som en DM. Kan sikkert også finne på å gjøre noe smart på en av vingbackene (Moura/Bergwijn?).

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

MatsEn89 skrev: man nov 01, 2021 1:04 pm Kan noen sette opp et Conte lag? Med dagens stall. Ekstremt troa, men mangler vel både en, to og 4 spillertyper...
Vil tippe noe ala:

-----------------------Lloris--------------------
------Romero-----Dier----Tangana-----
Doherty-----PEH--Skipp------Reguilon
--------------------------------------------------------
-------------Kane---------------Son-----------

Doherty og Skipp er vel de to store spørsmåltegnene i oppstillingen. Ndombele er vel også en type som fort passer Conte sitt system.

Edit: Glemte Emerson, ja. Da går vel han inn for Doherty.
Sist redigert av Chromeback den man nov 01, 2021 1:16 pm, redigert 1 gang totalt.

startelver

Legg inn av startelver »

Skipp er en spiller Conte fort kan skippe utifra prestasjonene på banen.

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

Ser ikke verst ut, men han skal vel ha breddespillere av typen Dzeko, Young osv uansett hvor bra XI er.

Edit: Dzeko kom etter Conte? Men en han alltid jaktet
Sist redigert av MatsEn89 den man nov 01, 2021 1:25 pm, redigert 1 gang totalt.

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

MatsEn89 skrev: man nov 01, 2021 1:16 pm Ser ikke verst ut, men han skal vel ha breddespillere av typen Dzeko, Young osv uansett hvor bra XI er.
Hadde Spurs hentet Dzeko, så hadde vel fort Kane blitt breddespilleren i Tottenham. 8-)

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Chromeback skrev: man nov 01, 2021 1:13 pm
MatsEn89 skrev: man nov 01, 2021 1:04 pm Kan noen sette opp et Conte lag? Med dagens stall. Ekstremt troa, men mangler vel både en, to og 4 spillertyper...
Vil tippe noe ala:

-----------------------Lloris--------------------
------Romero-----Dier----Tangana-----
Doherty-----PEH--Skipp------Reguilon
--------------------------------------------------------
-------------Kane---------------Son-----------

Doherty og Skipp er vel de to store spørsmåltegnene i oppstillingen. Ndombele er vel også en type som fort passer Conte sitt system.

Edit: Glemte Emerson, ja. Da går vel han inn for Doherty.
Du mangler en mann der ser jeg, men du tenkte helt sikkert 352 du også? Ser etter jeg satt det opp at det så baktungt ut. Mulig det blir 343 med Son og Moura sammen med Kane?

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

startelver skrev: søn okt 31, 2021 1:01 am Jeg har ikke noe imot kommentarer i denne tråden, jeg gratulerte dere med kampen i deres tråd. Merkelig så hårsåre folk er .
Tror ikke du skal bekymre deg. De to gutta der eier ikke lunte angående egen klubb. Full tilt-modus....

(シ)
Innlegg: 180

Legg inn av (シ) »

Conte stiller nesten garantert med 3 bak. Gikk vel fra em 343 til en mer 352 med Inter, hvor han brukte et mer anker på midten.
Lloris
Romero - Dier - Rodon
Højbjerg
Emerson - Lo Celso - Ndombele - Reguilón
Kane - Son

Gollini
Tanganga - Sanchez - Davies
Skipp
Bergwijn - Devine - Winks - Sessegnon
Lucas - Dele
Ser for meg at Bergwijn får en Moses behandling. Bryan den store taperen?
Midtstopper og spiss som vintervindu targets. Enten bredde for toppen, eller en avgjørelse på Kane situasjonen. Men tror dette er den eneste treneren som potensielt kan få Kane i gang igjen som Spurs spiller. Dersom våre DMs ikke fungerer tror jeg det vil være et enkelt valg for Conte å hente Brozovic som er på utgående kontrakt i forrige klubb.
For breddens skyld håper jeg Sessegnon blir frisk, perfekt trener for han det her. Han er avhengig av vingback rolle.

Tror vi kan forvente oss linker til Inter midtforsvarere, Barella og Vlahovic. Hva vi er i stand til å hente er en annen sak. Men Conte vil få spillere til å ha tro på at Spurs er den neste klubben til å ta seriøst steg. Han plukker suksess prosjekter.

Saliph

Legg inn av Saliph »

TheOpiate skrev: man nov 01, 2021 1:31 pm
startelver skrev: søn okt 31, 2021 1:01 am Jeg har ikke noe imot kommentarer i denne tråden, jeg gratulerte dere med kampen i deres tråd. Merkelig så hårsåre folk er .
Tror ikke du skal bekymre deg. De to gutta der eier ikke lunte angående egen klubb. Full tilt-modus....
Jeg klikker så jævlig. Særlig når jeg er rusa på seier. Og vin.
Sist redigert av Saliph den man nov 01, 2021 2:01 pm, redigert 2 ganger totalt.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

tbb skrev: man nov 01, 2021 1:26 pm
Chromeback skrev: man nov 01, 2021 1:13 pm
MatsEn89 skrev: man nov 01, 2021 1:04 pm Kan noen sette opp et Conte lag? Med dagens stall. Ekstremt troa, men mangler vel både en, to og 4 spillertyper...
Vil tippe noe ala:

-----------------------Lloris--------------------
------Romero-----Dier----Tangana-----
Doherty-----PEH--Skipp------Reguilon
--------------------------------------------------------
-------------Kane---------------Son-----------

Doherty og Skipp er vel de to store spørsmåltegnene i oppstillingen. Ndombele er vel også en type som fort passer Conte sitt system.

Edit: Glemte Emerson, ja. Da går vel han inn for Doherty.
Du mangler en mann der ser jeg, men du tenkte helt sikkert 352 du også? Ser etter jeg satt det opp at det så baktungt ut. Mulig det blir 343 med Son og Moura sammen med Kane?
Haha, ja syntes det manglet noe..Telte med keeper som utespiller i farta, så kom til ti utespillere, men da var det en mann mindre ja..

Da kommer vel en type som Lo Celso eller noe sånt inn, regner jeg med. 343 kan også fort være ett veldig reelt alternativ.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »


Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Blir det pokaler?

Orakelet

Legg inn av Orakelet »

Conte er en av verdens beste trenere så dette blir dessverre bra, men hvorfor ansatte de han ikke i sommer isteden? Dette stuntet med Nuno må ha kostet mye, både økonomisk og sportslig, og det kunne lett vært unngått.

Ohlaien

Legg inn av Ohlaien »

Sirkuset i N17 fortsetter å rulle. Conte får oss sikkert opp over naboen, og andre lag man skal være over på tabellen, men usikker på hvor langt dette når. Spesielt høres det veldig kræsj ut med personlighetene til Conte og Levy. Kan jo håpe mannen får litt tid for det er mye å ta tak i denne klubben efter et voldsomt mageplask på veldig kort.

Raggen

Legg inn av Raggen »

Er det jeg som er tilbakestående eller vanker det mer defensiv fotball om Conte kommer? Noe det tyder på. Han er da ikke kjent for å kjøre "The Tottenham way" med offensiv angrepsrettet ball? Det blir vel en videreføring av Mourinho og Nuno bare mer strukturert og enda hardere på kontringer? For det er da vitterlig ikke Pochettino-takter vi får.
Hva kan vi egentlig forvente utenom en kompromissløs lidenskapelig og illsint italiener? Jeg greier bare ikke se matchen Spurs DNA og Conte. Fortsatt.

Orakelet

Legg inn av Orakelet »

Raggen skrev: man nov 01, 2021 6:26 pm Er det jeg som er tilbakestående eller vanker det mer defensiv fotball om Conte kommer? Noe det tyder på. Han er da ikke kjent for å kjøre "The Tottenham way" med offensiv angrepsrettet ball? Det blir vel en videreføring av Mourinho og Nuno bare mer strukturert og enda hardere på kontringer? For det er da vitterlig ikke Pochettino-takter vi får.
Hva kan vi egentlig forvente utenom en kompromissløs lidenskapelig og illsint italiener? Jeg greier bare ikke se matchen Spurs DNA og Conte. Fortsatt.
Conte er mer offensiv enn sitt rykte. Han spiller med en treer bak, men vingbackene skal være offensive. Hakimi fra hans siste jobb i Inter er et godt eksempel. Et annet eksempel er Alonso og Moses fra Chelsea-laget. Ikke mye defensivt talent der...

Han prøvde også å få mer offensive løp fra midtbanen i Chelsea. Han arvet en Mou-spiller i Matic og prøvde å bytte han ut med en mer boks-til-boks type ala Vidal / Pogba. Dessverre ble aldri Bakayako den spilleren, men det var et forsøk på å det til. I Tottenham heter den spilleren Ndombele og han vil nok få et løft med Conte.

Tenker at Tottenham med Conte blir ganske likt Tottenham med Pochentino. De tenker ganske likt og får med seg spillerne på den harde jobbingen de krever.

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

Vi har vært blant lagene som har løpt minst de siste sesongene. Conte skiller seg veldig ut fra Mourinho og Nuno på den fronten og kommer forhåpentligvis til å få de late spillerne våre til å få ræva i gir.

WaltonBR

Legg inn av WaltonBR »

Wellé skrev: man nov 01, 2021 12:54 pm
tbb skrev: man nov 01, 2021 12:48 pm
Wellé skrev: man nov 01, 2021 12:43 pm

Snakk om en kontrakt på 18 mnd. Kan tyde på at Conte vil holde mulighetene sine åpne i tilfelle et bedre tilbud er tilgjengelig eller at Levy ikke henter inn det han mener er nødvendige forsterkninger.

Jeg blir uansett overrasket om han skulle takke ja. Tottenham har et ganske begredelig utgangspunkt for øyeblikket, og stallen trenger en real overhaling for å ha sjans på noe fremtidig suksess. Priser meg fortsatt lykkelig for at dere ikke solgte Kane til den prisen som ble nevnt i sommer. Med den pengene kunne man faktisk bygget et lag med en fremtid.
Kommer ikke til å se begredelig ut med Conte på trenerbenken. Tør påstå at ingen trener i verden kan gjør det bedre enn Conte med Spurs de neste atten månedene.
Det er mulig han klarer å stable sammen et lag som overpresterer ut sesongen, men den stallen er virkelig ikke i nærheten av å være en topp6-klubb for øyeblikket. Det trengs en total overhaling av stallen og jeg er usikker på om Conte langsiktig er den beste manageren for det. Han ønsker ofte dyre, erfarne spillere inn og jeg er usikker på om Tottenham er i en økonomisk posisjon til å kunne tilfredsstille han der.

Men jeg er helt enig i at Conte er nok det beste de kan få tak i, med et personlig unntak av at jeg har tidenes crush på Potter.
Uenig. Jeg synes ikke stallen til Tottenham er så svak som du gir inntrykk av, den har bare underprestert noe jævlig i flere sesonger nå. Med en trener som Conte inn er jeg ganske sikker på at de kan drømme om topp 4 og Champions League igjen på White Hart Lane.

Gåra

Legg inn av Gåra »

WaltonBR skrev: man nov 01, 2021 7:18 pm
Wellé skrev: man nov 01, 2021 12:54 pm
tbb skrev: man nov 01, 2021 12:48 pm

Kommer ikke til å se begredelig ut med Conte på trenerbenken. Tør påstå at ingen trener i verden kan gjør det bedre enn Conte med Spurs de neste atten månedene.
Det er mulig han klarer å stable sammen et lag som overpresterer ut sesongen, men den stallen er virkelig ikke i nærheten av å være en topp6-klubb for øyeblikket. Det trengs en total overhaling av stallen og jeg er usikker på om Conte langsiktig er den beste manageren for det. Han ønsker ofte dyre, erfarne spillere inn og jeg er usikker på om Tottenham er i en økonomisk posisjon til å kunne tilfredsstille han der.

Men jeg er helt enig i at Conte er nok det beste de kan få tak i, med et personlig unntak av at jeg har tidenes crush på Potter.
Uenig. Jeg synes ikke stallen til Tottenham er så svak som du gir inntrykk av, den har bare underprestert noe jævlig i flere sesonger nå. Med en trener som Conte inn er jeg ganske sikker på at de kan drømme om topp 4 og Champions League igjen på White Hart Lane.
Høres stadig folk si det. Både egne fans og andre.
Jeg klarer ikke set at stallen vår er i nærheten av de fire-fem beste. Vi er på nivå med Leicester og Arsenal.
Fortsatt er Dier, Sanchez, Davies, Lucas og Winks sentrale spillere i troppen. Dette er spillere som holder helt middels PL-nivå.

(シ)
Innlegg: 180

Legg inn av (シ) »

Til å vinne ligaen er ikke kvaliteten god nok i stallen, den ligger etter de 3 topp lagene. Resten av motstanderne står den ikke tilbake for i kvalitet. Da er det mer innstilling og mentalitet som blir spørsmålet. Og det blir spennende å se hvor mange Conte greier å få liv i. Før Conte ville jeg sagt det er 10 spillere som MÅ ut fordi de trekker alle ned i gjørma. Antageligvis fortsatt tilfelle for de fleste, men det kan hende han er mannen til å få i gang for eksempel Kane igjen. Conte vil ikke tillate spillere som ikke gir jernet, trening og kamp.Viktig at Levy gir han spillerom til å kaste ut de han vil ha ut.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Conte kommer til å komme på kant med en del spillere, og krangle med ledelsen om han ikke får de spillerne han trenger. Det hele ender med et salg av Kane slik at Conte kan bygge en quick fix som sender Spurs opp på et visst høyere nivå, før Conte stikker om 2-3 år, og etterlater klubben verre enn da han ankom.

guru

Legg inn av guru »

Kane skal få kjørt seg om han ikke endrer innstilling....

https://www.youtube.com/watch?v=6o-Ot_nJPTk

(シ)
Innlegg: 180

Legg inn av (シ) »

Kane er allerede på quick fix alder og ferdig hvis han ikke skjerper seg. Dersom han blir solgt er det mest sansynlig for en yngre erstatter nesten uansett hvem det blir - ryktene peker på Vlahovic. I værste fall blir det Andrea Belotti med penger igjen til å bruke på andre posisjoner, og han er halvt år yngre enn Kane.
Vi har ikke så mye å tape med den nåværende tilstanden til troppen. Ikke redd for at han skal komme på kant med spillere, det er en del som trenger nettopp det. Han må derimot ha frihet til å kvitte seg med disse.

I Inter handlet krangelen mest om at de måtte selge spillerne hans, det kommer ikke til å skje i Tottenham.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

(シ) skrev: man nov 01, 2021 9:04 pm Kane er allerede på quick fix alder og ferdig hvis han ikke skjerper seg. Dersom han blir solgt er det mest sansynlig for en yngre erstatter nesten uansett hvem det blir - ryktene peker på Vlahovic. I værste fall blir det Andrea Belotti med penger igjen til å bruke på andre posisjoner, og han er halvt år yngre enn Kane.
Vi har ikke så mye å tape med den nåværende tilstanden til troppen. Ikke redd for at han skal komme på kant med spillere, det er en del som trenger nettopp det. Han må derimot ha frihet til å kvitte seg med disse.

I Inter handlet krangelen mest om at de måtte selge spillerne hans, det kommer ikke til å skje i Tottenham.
Ja, han kommer på kant, og vil prøve å selge de som han mener ikke er lojale. Fair enough. Det vil bli en liten opprydning her. Det rare er hvorfor ikke Conte gikk til Spurs i sommer?

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Jeg tror nok at, Conte kan være en grei manager i de neste 18 månedene, og kanskje lengere også, men jeg tror at problemet ligger lenger opp i systemet enn manageren, jeg tror at det bør ryddes opp litt generelt i Tottenham og at det kanskje ikke alltid er manageren som er problemet, men det er selvsagt vanskelig å vite dette da. Når det gjelder Kane tror jeg at både han og ikke minst ledelsen i Tottenham ham med blant annet Paritici i spissen ta et valg og blir han må han nyte, dra han må han erstattes, så får vi sen hvem det blir.

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

Placeholder-jobb for Conte mistenker jeg. Prøver å holde seg varm og kanskje vise en litt mer menneskelig side.

Fikk vel bedre lønn nå. Og bedre betalt enn Inter. Trenger kanskje det...

https://www.thetimes.co.uk/article/ex-c ... -dtsnkp7t2

Lolzalot

Legg inn av Lolzalot »

Chromeback skrev: man nov 01, 2021 1:13 pm
MatsEn89 skrev: man nov 01, 2021 1:04 pm Kan noen sette opp et Conte lag? Med dagens stall. Ekstremt troa, men mangler vel både en, to og 4 spillertyper...
Vil tippe noe ala:

-----------------------Lloris--------------------
------Romero-----Dier----Tangana-----
Doherty-----PEH--Skipp------Reguilon
--------------------------------------------------------
-------------Kane---------------Son-----------

Doherty og Skipp er vel de to store spørsmåltegnene i oppstillingen. Ndombele er vel også en type som fort passer Conte sitt system.

Edit: Glemte Emerson, ja. Da går vel han inn for Doherty.
Tror det blir tungt selv for Conte om han stiller med kun 10 spillere hver kamp

Edit: Ser noen kommenterte det allerede... Beklager

T-Bag

Legg inn av T-Bag »


Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»